Connect with us

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Avatar

Published

on

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

DIGI 24: Generația WhatsApp față în față cu Revoluția de la ‘89

Avatar

Published

on

În curând, se vor împlini 30 de ani de la Revoluția din 1989. Unii dintre noi au trăit acest eveniment, în stradă, alții l-au urmărit cu sufletul la gură la TV și au întâmpinat cu speranțe noua epocă, cea a libertății și democrației. Mulți ne raportăm la acest eveniment istoric cu emoții care amestecă revolta, speranța, teama, mândria, curajul. Dar cum se raportează la Revoluția din ’89 cei care nu au trăit în comunism, născuți în era internetului, a platformelor de socializare și a gadget-urilor?

                                                 Campania Digi241989. Anul care a schimbat lumea” pune “generația WhatsApp” față în față cu istoria recentă într-o serie de evenimente care debutează, astăzi, 19 noiembrie 2019, ora 11:30, la Liceul Teoretic Național și va ajunge, până în 6 decembrie 2019, în alte trei colegii bucureștene, respectiv Spiru Haret, Gheorghe Lazăr și Cantemir Vodă.

Prima întâlnire va prezenta elevilor reportajul Digi24 dedicat implicării Reginei Mamă Elena în salvarea orfanilor evrei în al doilea război mondial și modului în care propaganda comunistă a ascuns implicarea Reginei. Temele următoarelor evenimente sunt arhitectura în comunism, 23 august, fosta zi națională și Propaganda și cenzura comunistă și presiunea regimului politic asupra vieții private.      Întâlnirile cu elevii includ proiecții ale reportajelor din campania Digi241989. Anul care a schimbat lumea” și discuții cu realizatoarea campaniei Elena Tănase (Vijulie) și invitații ei, protagoniști ai reportajelor din campanie. Elena Tănase a explicat de ce este important acest demers:

“Dacă ştii istorie, se cheamă că ştii cine eşti, că ai rădăcini, că ştii să identifici ce e bine şi ce e rău pentru tine şi cei dragi ai tăi. Din nefericire, din cauza dictaturii comuniste, românii au ajuns să creadă că sunt corupţi şi/sau ineficienţi şi că în România lucrurile nu au cum să se schimbe din cauza unor traume sau chiar caracteristici istorice profunde. Nimic mai fals. Românii nu sunt nici mai buni, nici mai răi decât alte naţiuni. Dar comunismul a rupt complet România de statele occidentale pe care le luase drept model, a zdrobit osatura socială firească şi a generalizat sărăcia. Comparaţia firească cu ţări precum Spania, Franţa sau Marea Britanie e mereu în dezavantajul traiului în România, cei mai mulţi dintre noi uitând că nivelul lui scăzut are cauze teribile. Nici la 30 de ani de la Revoluţie, politicile publice nu au reuşit să recupereze terenul pierdut şi să vindece traumele. Aici intervine informaţia de factură istorică. Exemplele de curaj ale celor care s-au opus abuzurilor din vremea comunismului sunt o sursă de inspiraţie contra greutăţilor prezentului. Dacă mulţi dintre bunicii şi părinţii noştri au reuşit să-şi păstreze mintea limpede şi comportamentul nealterat de agresivitate şi corupţie, noi ar trebui să reuşim în orice proiect profesionist şi făcut cu gânduri bune. Noi suntem liberi şi nu riscăm nimic”, a declarat jurnalista care în ultimii patru ani s-a dedicat proiectelor Digi24 de istorie recentă.

Elena Tănase, realizatoarea campaniilor Digi24 “1990 – Anul 0, era noastră”, “Coroana de Oţel”, “100 de ani de comunism” și “O sută de ani de viitor”, va încheia proiectul dedicat căderii comunismului în Europa cu un documentar de lung metraj despre Revoluţia de la 1989, care va fi difuzat în luna decembrie.

Despre Digi24

Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS.                                                                                                                                          Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Genti de laptop de la Zevo – ce le defineste ca fiind calitative?

Avatar

Published

on

Un alt gadget indispendabil din randul telefoanelor si al tabletelor este laptop-ul. El poate face mai multe lucruri decat cele doua la un loc, asa ca necesita o marja de protectie corespunzatoare. Precum telefoanele si tabletele dispun de huse de protectie, asa si laptourile isi cer dreptul la ele, mai ales atunci cand sunt transportate.

Totusi, alegerea gentii perfecte pentru laptop nu este una usoara. Avand in vedere multitudinea modelelor disponibile pe piata, alegerea devine vizibil mai grea. In acest sens, Zevo este magazinul pe care tot mai multe persoane il aleg atunci cand vine vorba de achizitonarea unei genti perfecte pentru laptop. In cele ce urmeaza se vor enunta x criterii care indica perfectiunea si calitatea gentilor de laptop de la Zevo.

  1. Dimeniunea gentii

Gentile pentru laptop-uri nu au aceeasi dimeniune deoarece nici modele brandurilor specializate nu produc laptop-urile de o dimensiune standard. De exemplu, notebook-urile au diagonala ecranului intre 11 si 18 inch – deci au nevoie de o geanta speciala.

Gama de genti de laptop de la Zevo este un vasta – cuprinde genti de diferite dimensiuni, create pentru a se plia pe dimeniunile fiecarui model disponibil pe piata la ora actuala.

  1. Stilul gentii

O atentie aparte se pune si pe stilul gentii, pe maniera in care se prezinta. Se recomanda ca alegerea sa se faca in functie de culorile preferate, atunci cand calitatea este deja inclusa in pretul achizitiei, deci nu se afla sub semnul incertitudinii. Aspectul este cel care dicteaza achizitia de cele mai multe ori, iar Zevo este locul perfect in care se pot face cumparaturi in functie de aspect, dupa cum s-a mai spus, calitatea este deja inclusa.

  1. Materialul din care sunt confectionate

Avand in vedere ca laptop-urile sunt gadgeturi de valoare, cu un pret nu tocmai mic, se recomanda sa fie transportate cu grija. Un stimul al duratei lor de viata este si materialul din care este confectionata geanta de protectie, folosita optim si pentru transport.

Pielea naturala se dovedeste a fi un material perfect si pentru confectionarea acestor tipuri de genti. Rezistenta si aspectul sunt criterii ce o propulseaza pe culmile elegantei si rezistentei. O geanta pentru laptop din piele naturala este una sub semnul careia se situeaza siguranta gadgetului.

  1. Numarul buzunarelor disponibile

Pe langa spatiul dedicat laptop-ului, o geanta de protectie trebuie sa aiba si alte asemenea compartimente pentru accesoriile gadgetului. Incarcatorul, castile, cablurile externe de conectare sunt doar cateva dintre accesoriile ce se regasesc mereu in geanta. Cele de la Zevo, de exemplu, au numeroase compartimente ce prezinta siguranta si datorita modului  in care se inchid.

Extra: ce mai furnizeaza Zevo pentru cei interesati?

Din ce s-a discutat pana acum, se pare ca Zevo este doar un magazin ce vinde genti pentru laptop, insa lucrurile nu sunt tocmai asa.

Zevo si-a castigat un loc fruntas pe piata din Romania prin  intermediul gentilor din piele naturala pe care le pune la dispozitia celor interesati. Deviza brand-ului romanesc Zevo si maniera in care sunt create este factorul declansator al trendului Zevo – Pentru ca o femeie nu are niciodata prea multe genti.

Toamna a venit, ca de fiecare data, cu noi propuneri din moda, iar magazinul Zevo s-a conformat cu acest lucru. Astfel, atat doamnele, cat si domnii, pot face achizitii avand siguranta ca acestea se preteaza intocmai pe noile recomandari din lumea modei.

Publicul feminin – incantat de gentile din piele

Femeile sunt cele care cauta mereu orgininalitatea si bunul gust in genti. Totodata, cele care se respecta vor cauta intotdeauna calitatea produsului, ignorand total pretul. O geanta de calitate, din piele naturala, este cea prin intermediul careia se pot crea amintiri de durata. Mai exact, ele sunt imune la trecerea timpului, deci sunt un accesoriu perfect in multe iintre evenimentele importante ce au loc de-a lungul vietii.

Nu in ultimul rand, varietatea modelelor disponibile in magazinul mentionat mai sus are un scop bine definit – satisfacerea si celor mai pretentioase si exigente gusturi.

Zevo, brand consacrat pe piata din Romania, are atat un magazin online – zevo.ro, cat si un showroom in Bucuresti la adresa Calea Dorobantilor 55 – 57, sector 1.  Cele interesate si cei interesati il pot vizita , pentru a se convinge cu ochii lor de calitatea aparte a gentilor, aflate intr-un raport optim cu pretul achizitiei.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Interpreta Viorellya lansează piesa „Sunt bolnavă de iubire”

Robert Mutes

Published

on

Viorellya este o personalitate care reprezintă arta muzicală în Republica Moldova și recent, România. A făcut școală muzicală, studiind pianul și canto. Pe parcursul activității sale artistice a înregistrat primul ei single intitulat: „Dezvăluie-mi Universul”, urmat cu un success de peste 50 de materiale jurnalistice în presa din Republica Moldova, România, Lituania, Statele Unite, Ucraina, colaborări cu companii ca Orange, Smart System.

„Sunt bolnavă de iubire” – Este o producție video realizată cu interpreta Viorellya în Republica Moldova, r-ul Dubăsari, s. Molovata nouă. E un clip abstract, în care suferinta cauzată de dragoste e arătată într-un mod mai straniu, 4 femei care și-au găsit liniștea sufletească într-un spital în care eroina clipului nu e decât o fantomă care nu știe cine ea, cine sunt oamenii din jur și ce căuta ea aici, e clar un lucru că durerea pentru fiecare e diferită, cineva își găsește liniște în mâncare, cineva se închide în sine ca într-o închisoare, altcineva își ascunde fața și se îmbracă mai diferit și acea călugăriță care are o dragoste tainică față de lucrurile pământesti, deși unica dragoste a ei trebuia să fie credința, Viorellya e fantoma, fantoma care a reușit să se transforme din prizonieră a propriei dureri în cea care se eliberează de tot si parcurge acest coridor roșu și se transformă în cea care tratează suferinta ca o etapă care trebuie trecută.

Citește și „Vocile s-au auzit în toată România! Aseară, a treia ediție de knockout-uri Vocea României a fost lider de audiență!”.

Foto: PR / Video: YouTube

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: