Connect with us

ALL MEDIA

Richard Branson, fondatorul imperiului Virgin scrie in exclusivitate pentru revista Cariere

Published

on

 

Începând cu luna iulie a acestui an, Revista CARIERE vă invită să îl întâlniţi lunar în ediţia tiparită şi săptămânal pe portalul www.carieronline.ro pe Richard Branson,  unul dintre cei mai nonconformişti lideri din lume.

Articolele pe care le veţi găsi în România exclusiv în ediţia tipărită a revistei CARIERE şi pe portalul www.cariereonline.ro fac parte din proiectul editorial “Business & Beyond” apărut în THE NEW YORK TIMES şi se bazează pe principiile lui Sir Richard Branson despre strategia de afaceri şi filosofia de a conduce. Branson împărtăşeşte din experienţa sa de antreprenor, mărturiseşte care au fost pietrele de căpătâi pe care şi-a construit cariera şi oferă sfaturi pentru cei care vor să atingă succesul în antreprenoriat.

„Până la urmă, prima condiţie ca să ai succes într-un business este să ai curajul să-l începi. Pornirea unei afaceri implică un mare risc; un antreprenor are nevoie de determinare şi de convingerea că va depăşi primele obstacole. Cele mai multe start-up-uri eşuează în primii ani, aşa încât un ingredient-cheie al succesului este capacitatea de a te ridica şi de a o lua de la capăt.” (Richard Branson, CEO Virgin)

„În contextul economic actual, această investiţie a fost firească pentru revista CARIERE, o publicaţie care se adresează tuturor celor interesaţi de leadership şi dezvoltare personală. Criza i-a determinat pe foarte mulţi oameni să îşi piardă încrederea în ei înşişi, iar recentele măsuri luate de statul roman nu încurajează deloc spiritul antreprenorial. De aceea ne-am bucurat că am găsit deschidere din partea THE NEW YORK TIMES Syndicate si că parteneriatul s-a concretizat. Sunt convinsă că sfaturile lui Richard Branson îi vor ajuta pe mulţi manageri să treacă peste încercările grele la care au fost şi sunt supuşi încă”, afirmă Monica Neumorni, Director General al Editurii Cariere, publisherul Revistei CARIERE, HR Manager şi al portalului de business employment cariereonline.ro.

Cei care vor să îi pună întrebări lui Richard Branson pot să o facă la adresa de email: richard.branson@cariereonline.ro . Conform THE NEW YORK TIMES Syndicate, Branson răspunde mesajelor cititorilor săi, dacă acestea îi stârnesc interesul sau intră în sfera sa de competenţe.

Richard Branson este fondatorul Virgin Group , al companiilor Virgin Atlantic, Virgin America, Virgin Mobile şi Virgin Active. Brandul Virgin este unul dintre cele mai cunoscute şi respectate la nivel internaţional, fiind reprezentat prin 200 de companii, în 29 de ţări. Printre cele mai cunoscute companii din portofoliul său se numără liniile aeriene Virgin Atlantic, Virgin America şi VAustralia, dar şi Virgin Mobile, Virgin Money şi Virgin HealthMiles. Branson îşi pune întreaga energie antreprenorială şi toată creativitatea la dispoziţia organizaţiei sale nonprofit, fundaţia Virgin Unite. Datorită iniţiativelor sale umanitare a primit titlul de „cavaler pentru servicii antreprenoriale” din partea monarhiei britanice.
Richard Branson este autorul a trei bestseller-uri internaţionale: „Losing My Virginity: How I’ve survived, Had Fun and Made a Fortune Doing Business My Way” (Crown Business, 1998), „Screw It, Let’s Do It: Lessons in Life” (Virgin Books, 2006) şi „Business Stripped Bare: Adventures of a Global Entrepreneur” (Virgin Books, 2008).


CARIERE este singura publicaţie de leadership şi atitudine profesională din media de business românească. Cu apariţie lunară, este tipul de revistă-partener, o sursă la îndemână pentru inspiraţie şi pentru bunele decizii.

CARIERE are un public activ şi educat, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani care ocupă funcţii în middle şi top-management. Cititorii săi sunt interesaţi de tot ceea ce este nou în materie de conducere a oamenilor, antreprenoriat şi dezvoltare profesională. Conţinutul editorial este axat pe analize contextuale în profunzime, trenduri, experienţe şi interviuri de excepţie.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending