vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăDigitalIndustria de ComunicareRogalski Damaschin: Campania Mese de Poveste continuă și în această toamnă

    Rogalski Damaschin: Campania Mese de Poveste continuă și în această toamnă

    Grupul de firme AGRICOLA continuă în această toamnă campania Mese de poveste, adaptând conținutul unui public mai sofisticat și extrem de atent la deciziile care țin de cheltuirea bugetului. Și de data aceasta, campania este una integrată, incuzând opt spoturi TV și online, dar și o componentă de digital și social media, precum și una de campanii la raft în Key Accounts.

    Cele trei categorii de produse vizate de campania Mese de poveste sunt carnea de pasăre, salamurile crud-uscate, cu sortimentele Salam de Sibiu și Salam Bănățean și produsele ready meals, cu focus pe chiftelele vegetale, nuggets și noile preparate picante – șnițel și gujoane din piept de pui.

     

    Ne adresăm prin această campanie, în egală măsură, celor care cunosc și apreciază produsele Agricola, dar și celor care iubesc să încerce noi sortimente și să experimenteze gusturi distincte. Anul acesta, mesele de poveste sunt cele care ne adună familia în jurul mesei, dar și cele care dau tonul distracției, care incită la discuții sau la amintiri de neuitat, alături de prieteni.”, a declarant Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International.

     

    O campanie care se schimbă odată cu momentele de consum

    Campania Mese de poveste debutează prin readucerea în prim-plan a celui mai bine vândut Salam de Sibiu din România, continuând cu promovarea Salamului Bănățean, urmând ca, din data de 19 septembrie să intre on-air spoturile produselor diferențiatoare Europrod: Nuggets și Strips din piept de pui, fără E-uri, dar și produsele noi din gama Picant.

    Sortimentele de Pui fericit și Pui al fermierului vor beneficia de o campanie care va dura două luni, timp în care consumatorii care vor înscrie codurile promoționale au șansa să câștige vouchere de la Dedeman, pentru bucătărie, weekenduri de răsfăț la Sighișoara, sau marele premiu, un Fiat Tipo.

     

    Anul 2016 vine cu numeroase schimbări ale comportamentului de consum, în ceea ce privește produsele noastre. Mesele în familie sau între prieteni se reinventează în fiecare zi, iar pentru noi este o provocare să ținem pasul cu consumatorii noștri.”, completează Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola International.

    Componenta de digital de acest an va include rebrandingul paginii www.creatordepofta.ro, în www.mesedepoveste.ro, precum și promovarea aplicației Mese de poveste, cu o amplă declinare pe canalele de Facebook și YouTube.

    Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin PR (PR și social media).

    În prima jumătate a anului 2016, Grupul de firme Agricola a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 12,7%, vânzările la categoria crud-uscate înregistrând cea mai mare creștere.

     

    Foto Credit: Rogalski Damaschin

     

    Roxana Voicu - Reporter Corespondent

    Reporter Corespondent | roxana.voicu@radardemedia.ro

    Roxana Voicu - Reporter Corespondenthttps://www.radardemedia.ro
    Reporter Corespondent | roxana.voicu@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente