Connect with us

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Avatar

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: „Bravo, ai stil! Celebrities”. Kanal D, lider de piata, la orase. Cifre spectaculoase, la nivel National si Comercial

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D a fost lider de piata, la nivel All Urban, cu editia de sambata seara a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Aproape un milion (934.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit batalia stilistica intre aspirantele la titlul de Cea mai stilata celebritate din Romania.

Reality-ul “Bravo, ai stil! Celebrities” a plasat Kanal D pe podiumul audientelor si in ceea ce priveste monitorizarea pe targetul National si Comercial. Postul TV s-a plasat pe locul doi, in clasamentul televiziunilor din Romania, cu o medie de aproape jumatate de milion (496.000) de telespectatori in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii.

Sambata, 22 februarie, in intervalul 23:00 – 1:30, Kanal D a inregistrat 3,1% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban, 3,2% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,8% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National.

Show-ul “Bravo, ai stil! Celebrities”, prezentat de Ilinca Vandici este difuzat la Kanal D, de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, de la ora 23:00.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,114,2295
 Pro TV3,114,2295
 Antena 11,98,9184
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,98,7180
23:00-25:30TVR 21,14,9101
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,122,3173
 Kanal D3,217,2134
 Antena 11,910,380
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV0,63,124
23:00-25:30Paramount0,63,124
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,014,2522
 Kanal D2,813,5496
 Antena 12,411,2413
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,77,9293
23:00-25:30Antena 31,25,9218
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

Comentarii

Continue Reading

Analize

Premiera iUmor s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Primul episod din sezonul cu numărul opt iUmor, difuzat aseară, în intervalul 19:59-22:50, la Antena 1, a fost lider detașat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, premiera iUmor, difuzatã asearã în intervalul 19:59-22:50, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 22.9% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 5.3  puncte de rating şi 16.6% cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, premiera show-ului jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a înregistrat o audiență medie de 6.9  puncte de rating și 16% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã şi de Kanal D cu 5.2 puncte de rating şi 12.1% cotã de piaţã. În minutul de aur, 20:37, aproape 1.800.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii populaţii a țării, Antena 1, cu iUmor, ocupând prima poziţie în topul audientelor, cu un rating mediu de 7.2 procente şi 15.5% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã tot Kanal D cu 6.7 puncte de rating şi 14.4% cotă de piaţã.

Printre surprizele pe care noul sezon le-a pregătit nu doar telespectatorilor, ci si juraţilor emisiunii, se numără şi invitatul special al primei ediţii, actorul și stand-upper-ul Bogdan Mălăele, fiul lui Horaţiu Mălăele. Bogdan nu face de foarte mult timp stand-up, dar a reușit aseară să îi ridice în picioare pe Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, care nu s-au oprit din laudele la adresa acestuia. “E o povară uriașă să fii fiul unui mare actor, mai ales al unui geniu al comediei. Este unul dintre cele mai bune momente ale unui invitat special pe scena asta”, au fost cuvintele lui Mihai Bendeac după momentul foarte bun al lui Bogdan Mălăele pe scena iUmor.

Ștefania Costache a fost la prima sa prezență pe o scenă și prima oară când a făcut stand-up și a reușit să le atragă atenție juraților încă de la apariția sa pe scenă. Mihai Bendeac o cunoștea de dinainte, dar chiar și Delia s-a bucurat la numărul său și o vede cu șanse mari în marea finală: “Ai fost fantastică! Felicitări din suflet și ai toate calitățile necesare pentru a fi aici pe scenă în finala iUmor!”.

Tk Jiang, concurentul venit tocmai din Singapore, s-a apucat de magia digitală în urmă cu doi ani când în urma unui incident neplăcut în care casa i-a luat foc, a rămas și fără toată recuzita pentru numerele sale de magie. A fost prima oară în cele opt sezoane iUmor când pe scenă a fost un număr de magie digitală. “Sunt impresionat, acestea sunt singurele mele cuvinte acum”, a spus Mihai Bendeac complet uimit de ceea ce a reușit TK Jiang pe scenă.

Alin Bourașu a venit cu o serie de ghicitori pentru jurații iUmor, lucru care nu a fost apreciat de Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, astfel că a plecat de pe scenă fără niciun Like. “Când glumele devin ghicitori, noi ne pierdem sensul”, a spus Cheloo.

Anghel Constantin, luptător MMA, jiu jitsu, grappling, decorează și torturi și a venit la iUmor cu o poezie sub formă de roast la adresa celor care se dau ceea ce nu sunt. A obținut 3 Like-uri, dar l-a și impresionat de Cheloo: “Cu puțin efort ar putea să pună această poezie pe ritm de rap. Ceea ce a scris este foarte sincer, foarte bine, dă dovadă de observație fină, știu că dacă mai lucrează în această direcție chiar o să scrie foarte bine peste mulți ani. Umorul extrem este umorul pe care îl apreciez cel mai mult”.

Violeta Niculae a uimiti jurații cu aptitudinea pe care o are la vârsta de 60 de ani! “Pentru unele persoane sunt cam ciudățică”, a spus concurenta despre cum este privită din exterior. Cheloo a susținut-o pe concurentă: “Mi se pare un act de curaj, trebuie să lăsăm la o parte ideile preconcepute, prejudecățile, ipocrizia dăunătoare artei”.

Vlad Șchiopu, în vârstă de doar 16 ani, a făcut deliciul publicului atunci când a început să danseze pe scena de la iUmor. I-a uimit pe Delia și Mihai Bendeac prin dezinvoltura și mișcările sale unice de dans. Deliei i-a plăcut atât de mult, încât și-a dorit să îl mai vadă dansând pe încă o melodie: “Nici măcar un coregraf care și-a dat licența pe dans contemporan nu s-a gândit vreodată la mișcările astea. Vlad a fost senzațional, este o minune!”.

În fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, jurații iUmor Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Concurenții vor avea parte de o surpriză și în acest sezon: maneta. Aceasta are rolul de a împiedica un concurent să se întoarcă pe scena de la iUmor în sezoanele ce vor urma și poate fi folosită de către fiecare jurat o singură dată pe sezon!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 22 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Competiția dintre Profu` și VLAD a fost Pe Bune?! în topul preferințelor telespectatorilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aida Economu și Cosmin Natanticu au fost învingători aseară în competiția Pe Bune?!. Diferența a fost făcută de… un leu. Deși Monica Bârlădeanu și Costi Diță au răspuns corect la întrebarea finală, cea care poate răsturna jocul, nu au câștigat. Cosmin a pariat strategic si a reușit să-și răsplătească susținătorii cu 1001 lei.

Miercuri seara, ediția Pe Bune?! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat 6.0 puncte de rating și 24.1% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 2.5 puncte de rating și 10.2% share.

Aida Economu: „După Triplusec și Profu` am mai găsit o ocazie să fac echipă cu Natanticu, la Pe Bune?!. Ne-am distrat, ca întotdeauna. Ne-a întreținut și ne-a pus pe jar Bobo, care din punctul meu de vedere este unul dintre cei mai buni entertaineri de la noi.”

„N-ai cum să nu te distrezi minunat la Pe Bune?!, singura emisiune în care nu te faci de râs când nu știi răspunsurile corecte la întrebări, iar să încerci să le ghicești folosind logica elementară… e o adevărată comedie, spune Monica Bârlădeanu.

Săptămâna viitoare, Mihai Bobonete, Costi Diță și Cosmin Natanticu sunt pregătiți pentru o nouă seară plină de umor Pe Bune?!, numai la PRO TV.

Pe bune?! – o demență de concurs.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0