Peste 2 .000.000 milioane de români au urmarit ieri showul de la Antena 1 in minutul de aur.
Cea de-a cincea ediţie România Dansează s-a clasat pe primul loc in topul audientelor din mediul urban, inregistrand un rating de 8.9%, o cota de piata de 15.8%, show-ul fiind urmarit de peste 895.000 de telespectatori in fiecare minut. In ceea ce priveste nivelul national, peste 2 milioane de romani au urmarit show-ul.
- Pe intervalul show-ului Romania Danseaza ( 20:30 – 23.05), Pro TV s-a clasat pe locul 2 cu filmul „O noapte la muzeu” care a avut un rating de 8.8% si o cota de piata de 15.6%. Peste 886.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat filmul.
- Pe acelasi interval orar al mediului urban locul 3 a fost ocupat de Kanal D, care a difuzat emisiunea „D-Paparazzi” care a inregistrat un rating 4.7% si o cota de piata de 8.3%, show-ul prezentat de Adelina Pestritu fiind urmarit de peste 472.000 de telespectatori din mediul urban.
- Prima TV s-a clasat pe locul 4 cu emisiunea de cultura generala „Vrei sa fi milionar” si cu reality show-ul „Schimb de mame”. Peste 385.000 de telespectatori au urmarit emisiunile, inregistrand un rating de 3.8% si o cota de piata de 6.8%.
[table id=110 /] Sursa: Kantar Media
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).