Connect with us
 

18 agenții de publicitate din România participă cu 132 de lucrări la competiția Golden Drum 2015, plasând România pe locul al doilea ca număr de înscrieri, după Turcia.

Golden Drum, unul dintre cele mai mari și mai cunoscute festivaluri internaționale de publicitate, va avea loc în perioada 13-16 octombrie 2015 în Portorož și Piran, Slovenia. În competiție au fost înscrise 1208 de lucrări din 25 de țări din Noua Europă, cele mai multe aparținând agențiilor de publicitate din Turcia (280 de înscrieri), România (132 de înscrieri) și Ungaria (124 de înscrieri). Din totalul înscrierilor (396 de lucrări), 32% aparțin agențiilor independente.

Zona reprezentată de 37 de țări din Europa de Nord, de Est, Centrală și de Sud, Rusia și Orientul Mijlociu, care în fiecare an concurează la Festivalul Golden Drum, reprezintă o piață cu peste 400 milioane de consumatori – și doar cele mai bune lucrări creative sunt selectate pentru a concura pentru premiile Golden Drum. Pentru cele mai bune înscrieri din competiție vor fi acordate 17 Premii Grand Prix Golden și Silver Drums, Golden Rose, Premiul Tartini, Golden Net, Brand Grand Prix, Premiul Good Cause Grand Prix, Premiile Virtuoso și Premiul Golden Watch.

Din 25 de țări care concurează în acest an, Bulgaria înregistrează cea mai mare creștere de lucrări înscrise cu un indice de creștere de 242% față de anul trecut, fiind urmată de Ungaria (creștere cu 221%), Slovenia (creștere cu 179%), Turcia (creștere cu 152%), România (indicele de creștere: 150%), Slovacia (creștere cu 131%) și Austria (creștere cu122%).

 [nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

Predicții pozitive într-un context dificil

Cifrele vorbesc de la sine: 26 de rețele diferite de agenții, 255 de agenții, 25 de țări au înregistrat 1208 de înscrieri pentru cea de-a 22-a competiție Golden Drum din acest an. 396 de înscrieri la competiția de anul acesta au fost depuse de către agenții independente, care vor concura pentru Premiul Tartini, unul dintre cele mai incitante de până acum. Categoria Single Channel a demonstrat în acest an o creștere importantă în cazul a două grupe: grupa A. Film a primit cu 32% mai multe înscrieri, în timp ce grupa G. Digital a avut o creștere de 19%. Toate grupele din secțiunea Multi Channel înregistrează o creștere totală de înscrieri de 13%. Acest aspect indică o evoluție importantă a campaniilor de comunicare creative și o schimbare strategică continuă în munca agențiilor din acest an. Grupele N și X din categoriile Single și Multi Channel au în acest an o creștere de 14% și, respectiv, 39%, care poate fi considerată un semn foarte bun pentru industria creativă.

Desemnarea câștigătorilor Golden Drum 2015

Vineri, 16 octombrie, la ceremonia de acordare a Premiilor Golden Drum, Chavo D’Emilio, Creative Director, McCann Worldgroup America Latină și Caraibe, Președinte și Chief Creative Officer, McCann Buenos Aires, Argentina, Președintele Juriului Single Channel, și Geoffrey Hantson, Chief Creative Officer și Co-fondator, Happiness, Belgia, Președinte al Juriului Multi Channel, vor anunța câștigătorii pentru grupurile A-X. Golden Drum îi va sărbători, de asemenea, pe marii câștigători ai competiție Golden Drum 2015: câștigătorii Premiului Golden Rose, Tartini, Golden Net, Brand Grand Prix, Good Cause Grand Prix; și, de asemenea,pe câștigătorii premiilor speciale: Premiul Golden Watch, Premiile Virtuoso și premiile competiției Off Drum. Mai mult decât atât, noul membru al Golden Drum New Europe Hall of Fame va fi prezentat în cadrul evenimentului.

 Festivalul Internațional de Publicitate Golden Drum, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate din Europa, este un eveniment organizat de Slovenian Advertising Chamber, forul de publicitate din Slovenia, care oferă experiențe de învățare deosebite și inspirație profesională pentru toți cei care lucrează în industria de creație publicitară, asigurând acces la experți de top din industrie, oportunități unice de colaborare și un mix cultural care formează cel mai bun cadru pentru networking. Tema din acest an a celei de-a 22-a ediții a Festivalului Internațional de Publicitate Golden Drum, desfășurat în perioada 13-16 octombrie 2015 în Portorož, Slovenia, va fi “Transformare, eliberare și cultură creativă”.

Festivalul, care reunește în fiecare an peste 800 de experți din domeniile marketing, și publicitate, creativi, designeri, tinere talente și studenți, va avea un program de calitate pe parcursul celor  patru zile, va aduce pe scenă numeroși speakeri importanți și va oferi o privire de ansamblu asupra publicității din cele 37 de țări din Noua Europă. Organizatorii promit participanților din acest an un program plin cu invitați recunoscuți la nivel global.

Golden Drum se adresează tuturor agențiilor, publicitarilor, clienților, studiurilor de design sau de producție, companiilor media sau de radiodifuziune și altor persoane implicate în crearea sau producerea de conținut de comunicare de marketing, prezente în Albania, Armenia, Austria, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Cipru, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Kazahstan, Kosovo, Kârgâzstan, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia, Malta, Moldova , Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina și Uzbekistan.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending