Connect with us

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Avatar

Published

on

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Comentarii

Proiecte

Victor Miron și Adrian Balcău au pregătit pentru iubitorii de lectură semnul și suportul de carte bookmArk

Avatar

Published

on

            Cunoscut deja ca un promotor al lecturii, Victor Miron, inițiatorul proiectului Cărțile pe Față, vine cu o surpriză pentru iubitorii de lectură: semnul și suportul de carte bookmArk. După mai bine de șase luni de muncă de proiectare și testare, trecând prin nenumărate variante de design, funcționalitate, material folosit, totul pentru a ajunge la cea mai bună variantă posibilă, designerul Adrian Balcău și Asociația Culturală Cărțile pe Față au reușit să finalizeze unul dintre cele mai cool gadgeturi de carte: bookmArk.

 

Acesta are o dublă funcționalitate: suport de carte din alamă, care se desface în două semne de carte, iar pentru producerea lui, cei doi au inițiat o campanie de  crowdfunding: https://www.startarium.ro/crowdfunding/bookmArk.

 

Se spune că un semn de carte e o promisiune că te vei întoarce la cartea pe care o citești. Am creat bookmArk pentru iubitorii de lectură, pentru iubitorii de frumos, pentru cei pentru care o carte înseamnă mult și nu vor să își îndoaie colțurile paginilor pentru a însemna locul unde au ajuns cu cititul. BookmArk este un semn de carte nu doar durabil, ci unul care invită la reflecție și prin faptul că se transformă într-un suport de carte pentru a avea mâinile libere pentru notițe sau pur și simplu pentru a sta cât mai comod. Produsul este realizat din alamă, ceea ce înseamnă că va avea viață lungă. În plus, am integrat și protecție pentru suprafețele unde susține cartea, astfel încât paginile acestora să fie protejate”, explică Victor Miron, de la Asociația Culturală Cărțile pe Față.

  

La rândul său, Adrian Balcău (http://www.adrianbalcau.com/) spune că „după mai mult de șase luni de proiectare, testare și îmbunătățire sunt încântat să vă prezint bookmArk, un accesoriu cu dublă funcționalitate. Sprijinul celor care vor să-l comande încă din faza de preproducție este unul vital și va face posibilă producerea lui în serie. Așadar, cei care vor să susțină proiectul trebuie să știe că vor avea o contribuție importantă la lansarea sa pe piață”, detaliază designerul de produs și de interior foarte apreciat, ale cărui lucrări se axează pe wellbeing, estetică și crearea sentimentului de acasă. Artistul consideră că obiectele lui au un puternic caracter sculptural, așa cum este și bookmArk-ul proiectat.

   

Cel mai mare risc pentru o carte faină este să nu fie scrisă și ulterior, să nu fie citită. Cel mai mare risc pentru bookmArk este să nu fie produs, conceperea lui fiind deja realizată. De aceea, pentru a putea produce primul tiraj, avem foarte mare nevoie de susținere financiară”, spune Victor Miron, încrezător că iubitorii de lectură și nu numai, se vor alătura în număr cât mai mare campaniei de crowdfunding.

Susținerea financiară a celor care vor să contribuie la producerea bookmArk va ajuta și la continuarea misiunii de promovare a lecturii, atât în ceea ce privește proiectele Asociației Cărțile pe Față aflate în derulare, cât și pentru a demara altele noi, precum platforma de promovare a poeziei Poezia Prinde Viață sau Booktruck-ul.

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

IMAGINE Magazine – o nouă apariție editorială în media românească

Avatar

Published

on

Traversăm o perioadă dominată de restricțiile impuse de o urâtă pandemie, dar și de prăbușiri sinistre ale mediului de afaceri și de scăderi catastrofale ale vânzărilor. Sutem afectați social și uman. 2020 pare un film cu un scenariu scris de Stephen King, regizat de Quentin Tarantino și produs de Mel Gibson. Bine că măcar nu s-a implicat Lars von Tryer!

Din fericire, această perioadă nu va rămâne zugrăvită în istorie doar în tonuri plumburii! Perioada lungă de izolare a oferit timpul necesar ca vechile sau cele mai ascunse visuri să fie scoase de la sertar, să fie puse în practică și să fie transformate în ceva palpabil. Acesta este și cazul celei mai noi apariții editoriale din România: IMAGINE Magazine – o revistă lunară de artă vizuală.

Este un proiect editorial pe care mi l-am dorit foarte mult, ani întregi, un proiect pe care lipsa de timp m-a obligat să-l arhivez într-un colțișor al minții „pentru mai târziu”! În bagajul personal, pe baza căruia a fost construită această revistă, sunt împăturiți 17 ani de experiență în presă și peste 12 ani de alergat cu aparatul foto de gât. Dar acestea sunt doar aspectele tehnice, pentru că adevărata resursă exploatată în realizarea acestui proiect este pasiunea pentru artele vizuale, în special pentru fotografie.” – Gabi Gogiu, realizatorul revistei.

Prima ediție IMAGINE Magazine a fost lansată în mediul online pe 14 mai. Este publicată integral, cu acces gratuit, în versiune bilingvă: română și engleză, dorindu-se atât un compendiu de interviuri și pictoriale dar și un instrument de reunire a artiștilor de pretutindeni! Cele 228 de pagini ale primei ediții (Mai-Iunie 2020) vor fi printate într-o ediție limitată la doar 30 de exemplare, 29 dintre acestea fiind disponibile spre achiziție prin comandă online.

Poate vă întrebați de ce IMAGINE?

De ce apăsăm declanşatorul camerei foto? De ce admirăm fotografii, tablouri, sculpturi sau desene artistice? De ce ne atrage estetica? De ce ne place arta vizuală? De ce pierdem minute sau ore în şir răsfoind paginile unei reviste sau postările dintr-un grup sau un site de fotografie?

Răspunsuri sunt multe şi din cele mai variate… Însă toate au ca bază aceeaşi motivaţie: suntem atraşi invariabil de frumos, de tot ceea ce arată bine!

Pentru că ne place să admirăm, ne dorim să imortalizăm, să capturăm – în celuloid sau şiruri de biţi – imaginile pe care mintea noastră le creionează în cele mai mici detalii. Ne place să fotografiem! Ne place să ne rememorăm amintirile pe care ni le „povestesc” fotografiile noastre.

„Fotografia este povestea pe care nu reuşesc să o transpun în cuvinte”, spunea Destin Sparks.

„Eu, ca fotograf, îi dau dreptate, iar ca iubitor de artă pierd noţiunea timpului atunci când îmi pică în mână o colecţie de poveşti vizuale.” – Gabi Gogiu

Asta se doreşte să fie IMAGINE! Lectură plăcută!

Următoarea ediție va fi publicată pe 1 iulie 2020, pe www.qltstudio2.com/imagine-magazine/

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Blogul de travel calatorinbascheti.ro lansează campania ’’România celor o mie de lumi’’ pentru susținerea turismului autohton

Avatar

Published

on

 

Călător în bascheți, unul dintre cele influente bloguri românești dedicate turismului, lansează campania ’’România celor o mie de lumi’’, din dorința de a pune umărul la relansarea turismului autohton o dată cu terminarea stării de urgență.

În cadrul campaniei, jurnaliștii Laura Vereha și Sebastian Secan, deținătorii blogului www.calatorinbascheti.ro, vor aduce în atenția publicului o primă serie de 16 locuri și de pensiuni turistice din România, care seamănă izbitor cu stațiuni sau obiective turistice din diferite țări ale lumii, promovând astfel o alternativă turistică internă, la fel de frumoasă ca cea internațională, dar mai accesibilă românilor și foarte potrivită pentru etapa în care ne aflăm.

Printre cele 16 locuri prezentate fiecare în câte un articol dedicat se numără Ursa Mică Glamping Resort, campingul de lux aflat la Ciocanu, care rivalizează cu Snow Peak Field Suite Hakuba din Japonia, Mocănița de pe Valea Vaserului, care are o soră geamănă în munții Harz din Germania, plaja neștiută de la Șuncuiuș, aproape identică cu Railay din Thailanda sau satul plutitor Egreta, de la Cazanele Dunării, care aduce cu celebrele bungalouri din resorturile de lux din Maldive.

 

Laura Vereha: “Criza fără precedent poate avea și un efect pozitiv. Vom alege să zburăm mai puțin, în următoarele luni, dar vom redescoperi țara aceasta absolut minunată. Avem locuri incredibil de frumoase, care rivalizează cu destinații turistice celebre din diferite țări ale lumii. Visați să ajungeți în Thailanda? Avem și noi un mic colț de Thailanda. Visați să vedeți Bali sau Grecia? Avem un Bali de România. Nu lipsește nici Maldive. Paradisul îl avem chiar aici. Iar noi vrem să-i ajutăm pe români să descopere această lume, într-o singură țară”.

 

Sebastian Secan: “Vrem să vă inspirăm să călătoriți în România și vrem să ajutăm turismul autohton în această perioadă dificilă, de aceea am lansat campania “România celor o mie de lumi” – o campanie independentă, realizată cu resurse proprii, pe care am gândit-o cu mare drag de România: am vrut să punem și noi umărul pentru ca țara aceasta să-și poată reveni cât mai curând. Este un pas mic pe care-l facem, este un pas mic pe care îl puteți face și voi dacă alegeți vara aceasta să descoperiți România. Împreună hai să lăsăm ceva în urmă!”

 

Pe parcursul campaniei, care se va derula atât pe blogul calatorinbascheti.ro, cât și pe conturile de Facebook și Instagram ale acestuia, alături de articole vor exista și diferite concursuri și provocări gândite astfel încât să îi determine pe români să opteze în acest an pentru vacanțe în țară, pentru a descoperi o Românie care ascunde în ea o mie de lumi spectaculoare și inedite.

Lansat în noiembrie 2018, de jurnaliștii de televiziune Laura Vereha și Sebastian Secan, calatorinbascheti.ro a devenit foarte repede unul dintre cele mai cunoscute și influente bloguri de travel din România. Blogul își propune să arate publicului România neștiută, uimitoare, de poveste, cu locuri despre care n-ai bănui că sunt la noi în țară. Cu peste 135.000 de fani pe Facebook și 1.026.000 recordul de vizitatori pe lună, calatorinbascheti.ro este cel mai citit din România pe contentul de travel care vizează destinațiile din țară. Articolele calatorinbascheti.ro sunt constant în topul Zelist.ro, care monitorizează articolele virale din blogosferă.

 

Pentru mai multe informații:

 

Laura Vereha

T: 0745580024

 

Sebastian Secan

T: 0765616739

email: contact@calatorinbascheti.ro

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0