Connect with us

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

ANVERGURA, profesionalism si performanta la orice eveniment

Published

on

 

ANVERGURA este o companie de productie audio-video cu sediul in Bucuresti, avand o activitate extinsa in numeroase domenii si categorii din multimedia. In timp ce punem la dispozitie o varietate de servicii, principala noastra activitate este productia video. Lucram pentru clienti din orice domeniu si dedicam cele mai bune resurse pentru a obtine materiale la standarde de top.

Echipa noastra de cameramani, regizori, designeri, copywriteri, sunetisti, video editori si redactori are la baza o experienta solida in domenii precum televiziunea, productia de film, radioul, jurnalismul, stiintele sociale, comunicarea, social media sau publicitatea. Concentrand know-how-ul divers al echipei asupra procesului de productie, oferim materiale ce dincolo de vizualul placut, reusesc sa se conecteze cu publicul atat la nivel emotional cat si la nivel intelectual. Echipa ANVERGURA, reuneste un numar de peste 40 de angajati sau colaboratori.

ANVERGURA a realizat numeroase proiecte si peste granitele Romaniei, avand colaborari in tari precum: Germania, SUA, Elvetia, Jamaica, Franta, Italia, Austria, Serbia, Israel, Turcia, Republica Moldova, Bulgaria, Belgia si altele.

Ne dezvoltam constant, crestem de la luna la luna, iar aceasta se vede in investitiile pe care le facem. Cumparam doar echipamente de calitate, astfel incat productiile noastre sa fie de inalta clasa.

ANVERGURA ofera solutii complete pentru evenimente corporate: productie video, transmisiuni LIVE, sonorizare de evenimente, inchirieri lumini, inchirieri plasme si videoproiectoare, logistica eveniment.

ANVERGURA este furnizor de incredere de echipamente video, al urmatoarelor evenimente: Neversea (2017, 2018), Untold (2017, 2018), Media Music Awards (2017), Awake (2017), Concertele BBSO (2015, 2016, 2017), Festivalul George Enescu (2017, 2019), Gala Radar de Media (2017, 2018, 2019), Concertele Alllive (2017, 2018), Concertele Procred (2014, 2015, 2016, 2017, 2018), Gala OK! Magazine (2018), Gala Hop – Gala Tanarului Actor (Costinesti 2017, 2018, 2019), Gala Made in Romania (2017, 2018, 2019), Forumul Investitorilor Individuali (2017, 2018, 2019), Global Summit – Religion, Peace and Security – Geneva, Elvetia (2017, 2019), Concertele Subcarpati (2018, 2019), Retro Music Festival (2019), Festivalul International de Muzica Bizantina (2019), Concert COMPACT, Holograf, Iris, Bosquito, Bere Gratis, Proconsul (2019)

ANVERGURA a realizat cu succes diferite evenimente sportive, printre care amintim: IMMAF – UFC Senior European Championships and Youth European Open Championships (2018); European Cadet Circuit Sabre (U17 men and women) – Riposta Cup (2018); Campionatul National de Drift, Bucuresti (2016); Divizia MMA (Brasov, Bucuresti 2016); Cupa Tymbark Junior (2016, 2017, 2018; 2019); Herneacova International Jumping (2017); FEI Balkan Endurance Championship, Buftea (2017); Superkombat (2016); Victory Cup (2018, 2019); “Prima evadare” – Cross-country cycling marathon (2016); Competitia europeana de dans RomanianOpen (2018); Cupa “Prieteniei LifeGames” Volei (2018, 2019).

In 2019, revista CV Magazine a oferit companiei ANVERGURA, doua premii internationale la categoriile: “Best Multimedia Production Studio – Romania” si “Recognised Leaders in Live Broadcast Production – Romania”. Aceste premii vin ca o recunoastere a activitatii sustinute de intreaga echipa ANVERGURA, in domeniul transmisiilor LIVE si a prestarii serviciilor video.

De ce ANVERGURA?

Pentru ca suntem ambitiosi si perfectionisti, ne plac provocarile si consideram ca oricat de pretentioase ar fi cererile clientilor nostri, le putem indeplini.

Echipa noastra este formata din profesionisti, oameni creativi deschisi la idei noi, cu o experienta de lucru in domenii diverse. Tocmai de aceea, o parte importanta a procesului creativ este de a ne asigura ca publicul se conecteaza cu ceea ce oferim atat la nivel emotional cat si la nivel intelectual.

Garantia ANVERGURA

Pentru ca suntem siguri de reusita, iti oferim “Garantia ANVERGURA”. Citeste aici mai multe detalii.

Istoric

2013 – Primele idei de a pune in practica un visul nostru. Cautam directia spre care sa mergem, dar si un nume potrivit.
2014
 – ANVERGURA prinde viata sub numele acesta, reunind o mana de tineri entuziasti, cu experienta in domeniul televiziunii si a filmului.
2015 – Dezvoltam divizia de inchirieri de echipamente foto-video pentru profesionisti.
2016 – Ne mutam din sediul de la Obor, pe bulevardul Theodor Pallady, intr-o zona industriala, unde ne este mai usor sa ne depozitam echipamentele.
2017 – Trecem printr-un proces de rebranding, devenim din ANVERGURA PRODUCTION, doar ANVERGURA, schimbandu-ne totodata si identitatea vizuala.
2019 – Achizitionam primul nostru CAR TV, fiind primul pas in directia pe care ne-am propus sa o urmam: outside broadcasting. Tot in acest an, revista CV Magazine ne-a oferit doua premii internationale la categoriile: “Best Multimedia Production Studio – Romania” si “Recognised Leaders in Live Broadcast Production – Romania”

Aparitii in presa

Puteti afla mai multe despre noi, in unele interviuri pe care le-am oferit publicatiilor de profil.
Bizis.ro: Ciprian si povestea cu live-ul de ANVERGURA
Transilvania Regional Business: Povestea ANVERGURA: Cum se transforma pasiunea pentru filmare intr-o afacere de succes
Manager.ro: Interviu cu Sebastian Iosub: Despre secretul cresterii pe plan profesional
Acasa.ro: Transmisiunile online de la evenimente, intr-o continua crestere
Afaceri la cheie: Noi metode de monetizare a unei afaceri: transmisiunile live online
Blog de fotografie: Industria inchirierii de aparatura foto-video din Romania se afla intr-un moment extrem de favorabil
eFin.ro: Avantajele transmisiunilor in direct de la evenimente
Financiarul.ro: Ciprian Pop, de la industria rent-a-car la creator de experiente live
B365.ro: Anvergura, printre principalii jucatori pe piata de evenimente din Romania
Pagina de Transilvania: Anvergura, in topul serviciilor de evenimente din Romania
News24.ro Cum sa ai siguranta unui eveniment reusit, marca ANVERGURA
Business24 Anvergura, in topul serviciilor pentru evenimente
Ghidul Miresei Secretul unei nunti reusite

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenția Națională de Presă AGERPRES s-a alăturat platformei European Data Hub

Published

on

 

În martie, Agenţia Naţională de Presă AGERPRES s-a alăturat consorţiului de agenţii de presă ce produc site-ul – agenţia AFP cu sediul la Paris, agenţia de presă italiană ANSA şi agenţia de presă germană dpa.

Disponibil deja în cinci limbi – Engleză, Germană, Franceză, Italiană şi Spaniolă – de acum va oferi şi Maghiară şi Română.

Aşa cum a făcut în decursul ultimilor doi ani, EDNH va oferi mass-media europene şi userilor text, fotografii, infografice şi video-uri 3D.

Directorul pentru Europa al AFP, Christine Buhagiar, a declarat: “Suntem încântaţi să contribuim la EDNH prin distribuirea către public de informaţii verificate şi date obţinute corect. EDNH îndeplineşte o misiune esenţială de a promova o mai bună înţelegere a problemelor majore cu care se confruntă Uniunea Europeană într-un moment în care sunt proliferate campanii de dezinformare”.

Conţinutul, care nu este sub incidenţa drepturilor de autor, poate fi downloadat şi publicat de media şi distribuit de useri online.

Conţinutul EDNH este de asemenea distribuit în toată lumea de către agenţii către abonaţii lor, ziare, posturi TV, posturi radio, către site-uri online şi mobile, baze de date şi instituţii.

EDNH este subvenţionat de către Comisia Europeană şi beneficiază de independenţă editorială totală, o cheie a credibilităţii sale ce este consacrată în Carta sa ce poate fi consultată gratis pe site.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: