Connect with us

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Avatar

Published

on

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Comentarii

ALL MEDIA

Antena TV Group, singurul publisher din .ro cu 2 siteuri în Top 10 Brat în luna ianuarie

Avatar

Published

on

Digital Antena TV Group a fost în luna ianuarie 2020 singurul publisher cu 2 siteuri în Top 10 BRAT, www.a1.ro (6.546.330 unici) si www.observator.tv (5.205.758). 

a1.ro, content manager Catalin Oprisan, a lansat în ianuarie şi o categorie numitã Prietenii a1.ro, cu conţinut de calitate, în care li se vor împãrtãşi cititorilor poveşti frumoase, dar şi experienţe din viaţa celor care scriu, cu informaţie diversã, de la parenting, la filme sau travel. Ela Craciun, Andreea Gherasim sau Cãtãlin Anchidin sunt câteva nume care s-au alãturat acestui proiect editorial.

Începutul anului 2020 a mai bifat un lucru important pentru Digital Antena TV Group: preluarea în Regie a mai multor branduri online. Astfel, cele mai importante siteuri culinare din onlineul romanesc (www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.retetaculinare.ro) au intrat în portofoliul Data Management Center, divizie condusã de Mirel Mircea, din care face parte şi departamentul de sales online al Digital Antena TV Group. La fel www.cars.ro, un site premium de informaţie auto, a fost preluat în sistem “regie”, iar porţile rãmân deschise acestei idei şi pentru alte produse de nişã, cu conţinut curat.

De reţinut şi cã Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

AntenaPlay, 5.2 milioane de ore de vizionare pe fluxurile de live în 2019

Avatar

Published

on

 5,2 milioane de ore de vizionare pe fluxurile de live a însumat în 2019 Antena Play, cea mai activã şi eficientã platformã de video-content româneascã. Cu update-uri moderne şi o interfaţã intuitivã pe toate aplicaţiile de smart TV şi telefonie mobilã, AntenaPlay a trecut în 2019 pragul de 2 milioane de utilizatori activi, care au consumat nu mai puţin de 20 de milioane de ore de video, în sistem VOD (video on demand).

Cele mai vizionate producţii pe platforma AntenaPlay în anul 2019 au fost: 1. Insula Iubirii; 2. Sacrificiul; 3. iUmor; 4. Asia Express şi 5. Chefi la cuţite.

“Când vorbim de AntenaPlay nu trebuie sã fim modeşti. Este o platformã premium, dezvoltatã in-house de Digital Antena TV Group, care rivalizeaza cu platforme de zeci de milioane de euro, echipa noastra de dezvoltare, coordonata de Robert Popescu, fiind de felicitat. Avem planuri frumoase şi pentru 2020”, a declarat Augustin Roman, head of digital Antena TV Group.

În prezent, AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, emisiuni preferate în ediții integrale și știri de ultimă oră. Este disponibilă pe toate device-urile: smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop. Totodatã, AntenaPlay este singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device, la o calitate premium.

 

Comentarii

Continue Reading

Proiecte

Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D, premiat la Gala “Financial Intelligence – Hall of Fame”, pentru Performanta in managementul media

Avatar

Published

on

Aseara, in cadrul Galei “Financial Intelligence – Hall of Fame 2019”, Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D, a fost premiat pentru Performanta in managementul media.

Gala a adunat personalitati, reprezentanti ai unor companii din diverse domenii de activitate, care s-au remarcat prin rezultate exceptionale si care au contribuit in mod semnificativ la dezvoltatea economiei romanesti in 2019.

La eveniment au fost prezente si vedete ale statiei si persoane din managementul Kanal D. Premiul a fost ridicat de Clara Bomboe, Director de programe Kanal D.  Seara de Gala a fost presarata cu surprize artistice, menite sa incante audienta.

Kanal D este un jucator important pe piata media din Romania, s-a remarcat prin rezultate spectaculoase si printr-o crestere constanta, de la an la an. In 2019, in primele zece luni ale anului, Kanal D s-a plasat pe locul doi in audiente, pe targetul National, in Prime Time 20:00-24:00.

Kanal D propune publicului un mix reusit de continut TV, Radio si online, prin programele difuzate de Kanal D, emisiunile Radio Impuls si divizia online, reprezentata de kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro si radioimpuls.ro

Foto Credit: KANAL D

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0