Connect with us

AUDIENȚE TV

Romania, te iubesc! lider de audienta ieri la ProTV, cu Alex Dima despre vinul romanesc

Avatar

Published

on

Telespectatorii au acceptat încântaţi invitaţia la un pahar de vin făcută de corespondentul Ştirilor ProTv Alex Dima în cadrul emisiunii România, te iubesc!, iar ProTv a fost lider de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.

În intervalul 17:59 – 18:58, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a înregistrat, în medie, pe publicul comercial, 7,5 puncte de rating şi 18,9% din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 a obţinut 3,9 puncte de rating şi 9,7 procente din cota de piaţă.

Şi publicul din mediul urban a stat la masă cu Alex Dima, iar ProTv a obţinut o medie de 6,4 de rating şi 14,5% cotă de piaţă, iar Antena 1, clasată tot pe locul al II-lea, avea un rating de 4 puncte şi o cotă de piaţă de 9,1 procente.

În minutul de aur al emisiunii, 18:57, aproape 2.500.000 de telespectatori de la nivelul întregii populaţii a României erau cu ochii pe România, te iubesc!, iar pe publicul comercial ProTv înregistra 11,6 puncte de rating şi 27,1% cotă de piaţă.

Comentarii

AUDIENȚE TV

Adina Buzatu şi fiica ei Sara, gătesc împreună la Chefi la cuţite. Ediția de marţi, lider de audiență

Avatar

Published

on

            Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și la nivelul publicului din mediul urban.

 

Conform Kantar Media, cea mai nouă ediție Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.9%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.9% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating si 17.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.4 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.42, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România erau cu ochii pe audițiile savuroase de la Chefi la cuțite.

 

După ce aseară Anca Dinicu, transformată în celebrul personaj Gina Felea, a stârnit hohote de râs în platoul show-ului de cooking, distracţia continuă şi în această seară. Adina Buzatu şi fiica ei, Sara, vin să le facă o surpriză celor trei chefi, mai ales că Adina este cunoscută pentru timpul pe care îl petrece în bucătărie: „Eu nu gătesc deloc, că nu îmi place să stau în bucătărie este puţin spus! Nicio cafea nu am făcut, nici măcar un ceai. Bucătăria e locul pe care îl vizitez rar, să îmi iau un pahar cu apă eventual, acum să apar să gătesc… e şoc şi panică!”, mărturiseşte amuzată Adina Buzatu.

Stilista îşi va folosi abilităţile şi îi va surprinde pe cei trei chefi cu plating-ul, în vreme ce Sara va fi cea responsabilă cu gătitul propriu-zis. Somon în sos teriyaki cu noodles este preparatul despre care Adina va spune înainte de a intra pe bandă: „Vă spun că luăm toate cuţitele!”. Dacă şi chefii vor fi de acord, telespectatorii vor afla în această seară, de la ora 20:30, în cea mai nouă ediţie Chefi la cuţite, la Antena 1.

Degustările pe nevăzute se apropie de final, amuletele sunt tot mai puține, iar competiția s-a instalat deja între cei trei chefi. Rămâne de văzut cine va reuși în această seară să obțină un nou avantaj în lupta pentru marele titlu.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 20 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Debut în forță pentru Iuliana Tudor cu „Vedeta populară” la TVR 1

Avatar

Published

on

            Emisiunea realizată de Iuliana Tudor a fost, în cursul celei de-a doua părți, lider de audiență pe target național. „Vedeta populară” a fost vizionată, în momentul culminant, al desemnării câștigătorilor, de peste un milion de telespectatori.

 

Timp de mai bine de o jumătate de oră, cea de-a doua ediție din sezonul 5 al emisiunii „Vedeta populară” de la TVR 1, difuzată duminică, 18 octombrie, a surclasat competiția la nivelul audienței naționale. Mai mult, peste 1.000.000 de români au văzut momentul în care doi concurenți – nu unul, cum se aștepta toată lumea – au fost declarați câștigători și calificați în semifinală.

 

În intervalul 22.15-22.48, în medie, 887.000 de telespectatori au urmărit „Vedeta populară” la TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5% și o cotă medie de piață** de 12,7% la nivel național, punând principalul post al Televiziunii Române pe prima poziție în clasamentul audiențelor serii. De altfel, întreaga emisiune moderată de Iuliana Tudor a fost bine primită de public, TVR 1 situându-se, pe durata difuzării ei (21.00-22.48), în top 5 al audiențelor, pe toate segmentele de public.

 

Cel mai vizionat moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 22.31, când 1.015.000 de români din întreaga țară se aflau în fața micilor ecrane (rating de 5,8% și share de 14,6%). Atunci, Didi Ionuț Cojocariu din Suceava, un tânăr de 25 de ani cu master în economie, și doljeanca de numai 18 ani Maria Chivu, cea care a adus taraful „Florile-n crâng” în Studioul 1 al Televiziunii Române, primeau fericita veste că drumul lor, al amândurora, va continua la „Vedeta populară” spre Marele Trofeu și premiul de 100.000 de lei.

 

Ce mai urmează la „Vedeta populară” și ce surprize pregătește Iuliana Tudor pentru prietenii emisiunii, vom afla în următoarele ediții ale sezonului 5 al celui mai… popular talent-show din România. „Vedeta populară” se vede la TVR 1 duminică seara, de la ora 21.00.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

 

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa datelor: Kantar Media
Prelucrarea datelor: SRTv
Copyright: ARMADATA SRL

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Show-ul Te cunosc de undeva! a fost aseară lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Avatar

Published

on

            Cea de-a şasea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, câștigată de Tavi Clonda cu o super transformare în Madonna, a fost aseară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:53.

Așadar, la nivelul publicului urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii (19:59 – 23:01), lider detaşat de audienţă, cu 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.4%, urmată de PRO TV, cu 5.5 puncte de rating și 13.8% cota de piață.

 

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.5 puncte de rating și 22.3% cota de piață, urmată de PRO TV cu 6.2 puncte de rating şi 14.5% cota de piaţă.

De asemenea, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune atât în Prime Time (cel mai vizionat interval al zilei: 19:00 – 23:00), cât şi pe durata întregii zile (Whole Day: 02:00 – 26:00), atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Concurenții noului sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şasea ediţie a fost deschisă de Monica Anghel şi Marcel Pavel cu o melodie sensibilă, transformaţi în Cesaria Evora şi Gigi D’Alession. Cătălina Grama – Jojo, cu transformarea sa în Zaz, a adus la Te cunosc de undeva! un concept unic, chiar şi după 15 sezoane, în care, cu ajutorul dansului, copilul „vorbeşte” cu adultul care va deveni cândva. Pentru Adriana şi Romică, ruleta a adus un duet clasic românesc: Angela Similea şi Marius Ţeicu, cu care i-au emoţionat pe toţi cei din platou, dar şi de acasă, în vreme ce Tavi a avut parte de un nou travesti cu transformarea în Madonna.

Misiunea lui AMI a fost una foarte grea, aceasta a trebuit să interpreteze o melodie lăutărească transformată în Ştefan Bănică, în vreme ce Toto s-a transformat într-unul dintre idolii tinerei generaţii, Justin Bieber. Tot aseară a venit rândul Addei să poarte costum şi chelie, astfel că artista s-a transformat în Pitbull, iar Liviu şi Andrei au închis cea de-a şasea gală cu o transformare inedită, Gheorghe Dinică şi Nelu Ploieşteanu!

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al lui Tavi, care şi-a adjudecat marele premiu al galei. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 17 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending