Connect with us

ALL MEDIA

RAPORT | România TV ocupă primul loc în topul celor mai citate surse media în presa scrisă

Avatar

Published

on

România TV, Antena 3 și Hotnews.ro ocupă primele locuri în topul celor mai citate surse media în presa scrisă, potrivit mediaTRUST,  unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare. Raportul  este realizat pe baza a  653 de materiale referitoare la publicaţii tipărite, online, posturi radio şi TV, care au apărut în perioada 01 – 31 iulie 2013 în presa tipărită, se arata intr-un comunicat, remis, RADAR DE MEDIA.

Postul de televiziune România TV este pe primul loc în topul celor mai citate surse media, în luna iulie, cu 86 de mențiuni.

Antena 3 ocupă locul doi în clasament cu 66 de mențiuni, urmat de Hotnews.ro, cu 64 de mențiuni. Realitatea TV coboară două poziții, ocupând astfel locul patru în topul mediaTRUST, cu 46 de mențiuni.

În topul general al celor mai citate surse media, Rtv.net se află pe locul cinci, cu 45 de mențiuni, urmat de postul TV Digi 24, cu 36 de mențiuni și Pro TV cu 31 mențiuni.

Cele mai citate surse media - raport MediaTrust

România Liberă se menține pe primul loc la categoria cele mai citate publicații print, cu 15 mențiuni. Ziarul Financiar a înregistrat 13 mențiuni, ocupând astfel locul doi în top. Locul trei este ocupat de revista Forbes și ziarul Click, fiecare cu câte 11 mențiuni. Urmează Capital și Evenimentul Zilei, ambele pe locul patru, cu câte 10 mențiuni, Libertatea (8 mențiuni) și Jurnalul Național (5 mențiuni).

Cele mai citate publicatii print - raport MediaTrust

În topul celor mai citate posturi de televiziune, România TV  se află pe primul loc, cu 86 de mențiuni.  Antena 3 se menține pe locul doi, și în luna iulie, cu 66 de mențiuni.  Realitatea TV ocupă în luna iulie poziția a treia, cu 46 de mențiuni.  Alte posturi TV prezente în clasamentul mediaTRUST sunt  Digi 24, (36 mențiuni), PRO TV (31 mențiuni),  Antena 1 (18 mențiuni), B1 TV (14 mențiuni) și TVR1 (5 mențiuni).

Cele mai citate posturi TV - raport MediaTrust

 La categoria celor mai citate posturi de radio, RFI România  conduce topul cu 6 mențiuni în presa scrisă,  urmat de Pro FM cu 3 mențiuni, Kiss FM și Europa FM, fiecare cu câte 2 mențiuni.

Cele mai citate posturi de radio - raport MediaTrust

Hotnews.ro rămâne liderul celor mai citate portaluri online, cu 64 de mențiuni.  Rtv.net ocupă locul doi  în top, cu 45 de mențiuni. Realitatea.net  se află pe locul trei, la egalitate cu portalul Cancan.ro – 19 mențiuni fiecare. Wowbiz.ro ocupă locul patru , cu 15 mențiuni, urmat îndeaproape de către Ziare.com, cu 14 mențiuni.  Paginademedia.ro  a înregistrat 7 mențiuni, iar Ziuanews.ro, 4 mențiuni.

Cele mai citate site-uri - raport MediaTrust

La capitolul publicații de business, Ziarul Financiar este pe primul loc cu 13 mențiuni, urmat de Forbes  cu 11 mențiuni și Capital cu 10 mențiuni. Money.ro ocupă locul patru, cu 7 mențiuni.

Cele mai citate publicatii de business

 Citările surselor media s-au făcut în materiale care au avut ca principale subiecte: politica internă, viaţa mondenă,  mass media, sportul, economia, sistemul juridic, etc.

Cele mai citate subiecte in presa scrisa - raport MediaTrust

Metodologie

Studiul “Cele mai citate produse media din Romania” oferă informaţii cu privire la numărul citărilor unor produse în media (print), fără a include şi agenţiile de presă. Cercetarea a fost realizată în perioada 01 -31 iulie 2013.

Analiza include toate materialele din presa tipărită care au citat diferite media (publicaţii print, online, radio şi TV). Raportul include publicaţii care fac referire la articole, comentarii ţi declaraţii ce au apărut în diferite media, cu condiţia ca acestea să nu fie review-uri sau reprintări din alte media. Publicaţiile incluse în raport pot fi recunoscute după următoarele forme:

O declaraţie se află între ghilimele şi sursa este menţionată, în fraze care arată astfel: “Joi, Libertatea a scris că …”/ “jurnaliştii de la Adevarul au notat că …”/ “Radio România Actualităţi informează despre …”/ “în interviul de la Antena 3 X a spus că …”/ “potrivit unui studiu condus de saptămânalul Capital …”

Principalul criteriu conform căruia un anumit material poate fi acceptat, constă în referirea directă asupra unui articol, a unei declaraţii sau a unui comentariu publicat în alt ziar (print sau online) sau la un post de radio/TV.

Suma referirilor la anumite ziare sau posturi radio/TV nu include citările mutuale (ale publicaţiilor care fac parte din acelaşi trust):

Adevarul Holding, Biz Age, Cancan Media, Editura Evenimentul Zilei şi Capital, Media Sud Management, Editura Intact, Ringier Romania, M&C Strategy Development, Media Gamma Publishers, Mediafax Group, Intact Interactive, Intact Media Group, Antena TV Group, Antena 3, Ad Evolution, Hotnews.ro, Q2M, Internet Corp, Europe Development International, Grupul Media Camina, Radio XXI, Societatea Romana de Radiodifuziune, PRO TV, Lagardere, Realitatea Media, SBS Broadcasting Media, RCS&RDS, B1 TV Channel, Dogan Media International, Clas Media, Oglinda Television, Societatea Română de Televiziune

Dacă o referire la acelaşi ziar, post radio/TV, portal a apărut de mai multe într-un material, dar în diferite contexte, multiplicitatea citării, nu cea a referirilor la alt mediu, s-a luat în considerare în analiza finală.

Raportul nu include materiale care:

– fac referire la profilul de business al unui mediu particular sau includ informaţii care reprezintă comentarii ale jurnaliştilor, fără ca acestea să fie corelate cu ceea ce este scris în articolele respective;

– se referă la presa străină;

– sunt numite referinţe proprii – un ziar/post face referire la propriile sale informaţii sau articole, sau la cele din publicaţii aparţinând aceluiaşi trust;

– au fost publicate într-un ziar, al cărui conţinut cuprinde materiale republicate în alte ziare;

– citează publicaţii neactualizate (mai vechi de 3 ani), sau care se referă la media care nu mai există;

– se referă la informaţii de pe site-urile unor companii şi organizaţii;

– sunt repetiţii ale aceloraşi programe de la un anumit post TV sau radio;

– fac referire la filme difuzate de posturile de televiziune;

– sunt comentarii despre o fotografie sau o copertă

– sunt review-uri publicate în presă sau difuzate la TV sau radio.

Studiul nu include informaţii care provin de la agenţiile de presă: Mediafax, NewsIn şi Agerpres.

Analiza include 13 publicaţii tipărite (Adevărul, Biz, Business Magazin, Capital, Click, Curierul Naţional, Evenimentul Zilei, Forbes, Jurnalul Naţional, Libertatea, Money Magazine, România Liberă, Ziarul Financiar), posturi TV (Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Money TV.ro, N24 Plus, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR 1, TVR 2), radio-uri (Bucureşti FM, Europa FM, Guerilla FM, Kiss FM, Magic FM, PRO FM, Radio 21, Radio ZU, Realitatea FM, Radio România Actualităţi, RFI) şi site-uri (adevarul.ro, antena1.ro, antena2.ro, businessmagazin.ro, cancan.ro, capital.ro, click.ro, curierulnational.ro, dailybusiness.ro, evz.ro, gandul.info, hotnews.ro, jurnalul.ro, libertatea.ro, moneymagazine.ro, paginademedia.ro, realitatea.net, romanialibera.ro, rtv.net, stirileprotv.ro, wall-street.ro, zf.ro, dcnews.ro, ziuanews.ro, ziare.com).

Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Comentarii

ALL MEDIA

PRO TV intensifică măsurile împotriva transmiterii COVID-19!

Avatar

Published

on

În cursul acestei săptămâni, câțiva angajați au fost confirmați, din păcate, ca fiind infectați cu COVID-19. Colegii noștri urmează cu strictețe recomandările autorităților și ale specialiștilor.

 

Întreaga echipă care a intrat în contact direct sau indirect a fost și este în continuare testată. De asemenea, au fost luate măsuri suplimentare celor deja existente în PRO TV. Întregul sediu, studiourile și mașinile companiei au fost dezinfectate imediat după aceste confirmări, adițional față de dezinfecțiile profesionale care aveau deja loc zilnic în incinta companiei din luna martie.

 

Încă dinaintea declarării stării de urgență, în sediul și platourile PRO TV au fost impuse măsuri stricte de siguranță, suplimentare celor prevăzute de autoritățile statului. Astfel, peste 50% dintre angajați lucrează de acasă, iar echipele care continuă să vină la sediu sau platouri lucrează în schimburi. Fiecare departament este dotat cu soluții de dezinfectare, echipament de protecție, lămpi UV, precum și folii nanoseptice pe mânerele ușilor.

 

Vom continua să respectăm cu strictețe măsurile autorităților și cele impuse în reglementările companiei.

Le dorim colegilor noștri multă sănătate.

#NeFacemBine

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Execuția forajului și echiparea acestuia cu pompă submersibilă – pachetul complet oferit de Eco Drill

Avatar

Published

on

 

Cu peste un deceniu de experiență pe piața de profil din România, Eco Drill este un nume emblematic la capitolul foraje profesionale în orice tip de sol, de orice duritate. Portofoliul lor de servicii cuprinde realizarea puțurilor de adâncimi variabile, montarea și mentenanța sistemelor de pompare profesionale, dar și montarea sistemelor de energie neconvențională. Tot aici se poate aminti și de prelevarea probelor de sol, monitorizarea apei, micropiloni, consolidări și nu numai.

Cei aflați în căutarea unei firme ce oferă servicii calitative de forare puțuri de apă trebuie să afle că echipa Eco Drill se poate deplasa oriunde în țară. Experții în domeniu nu se limitează doar la execuția forajelor. La cerere, aceștia se pot ocupa și de echiparea acestuia cu pompă submersibilă, astfel că serviciul oferit să fie complet în final.

Informații utile despre serviciul foraje puțuri apă

Experții în domeniu de la Eco Drill se ocupă de realizarea puțurilor de apă de mică adâncime, dar și de mare adâncime. Fiecare tip de puț în parte vine la pachet cu o serie de avantaje, dar și de dezavantaje. Pe scurt, în cazul puțurilor de mare adâncime, riscul de contaminare a apei tinde spre zero, fiind astfel mai avantajoase.

Specializați din două tehnici complexe de foraj, cei de la Eco Drill prestează acest serviciu oriunde în țară, indiferent de litologia solului sau duritatea acestuia. Calitatea și rapiditatea sunt doar două dintre avantajele de care clienții beneficiază de pe urma colaborării cu experții în domeniu.

Forajul hidraulic rotativ cu circulație de fluid și forajul uscat cu ciocan de fund sunt cele două modalități complexe și dificile pe care cei de la Eco Drill le folosesc pentru a obține apă prin foraj. Informații exacte despre fiecare în parte regăsesc cei interesați pe ecodrillforaje.ro.

Echiparea forajului cu pompă submersibilă și accesoriile aferente – specialitatea experților

După finalizarea forajului, cei de la Eco Drill se pot ocupa și de montarea pompei submersibile perfectă pentru puțul în cauză, oferind astfel un serviciu ciclic, complet. Odată aleasă colaborarea cu experții în domeniu, aceștia vor elibera o fișă de execuție cu toți parametrii forajelui, adâncimea de montare a pompei submersibile și debitul acesteia.

Echipamentul montat va fi compus, după cum s-a spus, din pompa submersibilă, alături de vasul de expansiune, țeava de refulare, tabloul electric cu senzori de nivel, cablul electric, şufa de ancorare, regulatorul de presiune, manometrul, fitingurile și izolatorii impermeabili.

Celor interesați le este recomandat să le solicite celor ce au realizat forajul ajutor la montarea sistemului de pompare. Intervențiile amatorilor pot strica totul, iar asta nu poate însemna decât pierde de timp și de bani.

În cazul în care nu se respectă fișa de execuție sau se suprasolicită forajul cu o pompă prea mare, aceasta se poate bloca în foraj. Puțul va fi colmatat, iar problemele vor curge în șir.

De aceea, cei de la Eco Drill se oferă se presteze acest serviciu complet – foraj + montare sistem de pompare. Cei interesați regăsesc și mai multe detalii în acest sens pe ecodrillforaje.ro.

Comentarii

Continue Reading

Proiecte

Hope and Homes for Children și Kaufland România au început construcția primei case de tip familial din municipiul Iași

Avatar

Published

on

            La finalul lunii iunie 2020, au început lucrările de construcție la prima casă de tip familial pe care Hope and Homes for Children o dezvoltă împreună cu Kaufland România în municipiul Iași. După finalizarea lucrărilor, în această casă vor locui 12 copii din Centrul de Plasament „Ion Holban” din Iași, aflat în proces de închidere.

 

Parteneriatul dintre Hope and Homes for Children și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași pentru închiderea Centrului de Plasament „Ion Holban” a fost inițiat în anul 2014. În prezent, în acest centru locuiesc 65 de copii, fiecare copil fiind evaluat individual de specialiști pentru a găsi cele mai potrivite alternative de locuire și îngrijire, după închiderea centrului. Până la finalul anului 2021, 12 dintre copii se vor muta în prima casă de tip familial dezvoltată de Hope and Homes for Children și Kaufland România. Alți 12 copii se vor muta în cea de a doua casă de tip familial ce urmează să fie construită.

Hope and Homes for Children și Kaufland România colaborează încă din anul 2014, iar în prezent derulează un parteneriat strategic prin care compania susține programul de închidere a instituțiilor de tip vechi desfășurat de Fundație în județul Iași. Parteneriatul se desfășoară în perioada 2020-2022 și are o valoare de 440.000 euro, fonduri care acoperă construcția a două case de tip familial în care vor fi mutați copiii din centrul de plasament.

 

La evenimentul prin care s-a marcat începerea construcției primei case de tip familial din Municipiul Iași au participat Florin Ion, director general, DGASPC Iași, Anna – Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România şi Radu Tohătan, manager departament asistență socială, Hope and Homes for Children.

 

            „Începem construcția unei case noi pentru 12 copii care nu au cunoscut căldura de acasă. O casă este mai mult decât cei patru pereți și un acoperiș, o casă găzduiește speranțele, visurile, momentele bune, dar și momentele de încercare ale celor care o locuiesc. Toate elementele care transformă o casă în acasă. Noi, la Kaufland România, credem în misiunea Hope and Homes for Children de a oferi tuturor copiilor din orfelinate un acasă și sprijinim eforturile Fundației, având credința că implicarea face diferența.”, spune Anna Katharina Scheidereiter, CSR manager Kaufland România.

 

În casele de tip familial, locuiesc 10-12 copii care primesc îngrijire, educație, sprijin emoțional și consiliere pentru dezvoltarea deprinderilor de viață independentă și, acolo unde este posibil, pregătire în vederea integrării socio-profesionale. Mai presus de orice, copiii trăiesc într-un mediu cât mai apropiat de cel familial.

            „Din când în când, din păcate mult prea rar, apar oameni și companii care, prin implicarea lor civică, au rol catalizator, modifică destine, schimbă comunități. Așa cred că se întâmplă cu acest parteneriat dintre Hope and Homes for Children și Kaufland România. Deja de 6 ani clădim împreună nu doar case pentru copiii și tinerii vulnerabili, ci modele de responabilitate socială corporativă și individuală. Astfel de parteneriate devin, prin efectele lor, schimbări de paradigmă pentru beneficiarii lor și o şansă reală la o viață în care cuvinte ca familie sau iubire, capătă sens.”, transmite Ștefan Dărăbuș, director regional, Europa Centrală și de Sud, Hope and Homes for Children.

Iași este județul în care există, în prezent, cele mai multe instituții de tip vechi și cei mai mulți copii în sistemul de protecție din România. În 1997, la nivelul județului existau 35 de centre de plasament în care erau instituționalizați peste 5.000 de copii. În 2019, în județ mai existau 9 astfel de instituţii.

            „Parteneriatul cu Hope and Homes for Chidren România este unul de succes și durează de câțiva ani. Alături de ei am închis două centre mari din județ: Centrul Rezidențial „Veniamin Costache” și cel de la Târgu Frumos. După acest model de parteneriat public-privat, alături de Hope and Homes for Children, am construit 4 case de tip familial și acum o pornim pe cea cu numărul 5.”, declară Florin Ion, Director General, DGASPC Iași.

Hope and Homes for Children are ca obiectiv închiderea tuturor instituțiilor de tip vechi din România și eliminarea instituționalizării ca formă de protecție a copilului. Până la această dată, s-au investit peste 35 de milioane de euro în reforma sistemului de protecție a copilului, închizând instituții de tip vechi, reintegrând copiii în familia naturală sau extinsă, plasându-i în grija asistenților maternali profesioniști sau mutându-i în case de tip familial. Un alt program important este prevenirea separării copilului de familie prin care se oprește intrarea altor copii în sistemul de protecție și centre de plasament.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0