Connect with us

AUDIENȚE TV

Românii au ales Antena 1 în acest weekend. “X Factor” si “In puii mei”, lideri de audienta (vezi cifre)

Avatar

Published

on

Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români în acest weekend. Super producţiile "X Factor" şi "În puii mei" s-au impus pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, fiind urmărite sâmbătă şi, respectiv, duminică seara de o medie de aproximativ 750.000, respectiv, 800.000 de telespectatori din mediul urban.

Debut spectaculos pentru noul sezon "În puii mei", la Antena 1. Prima ediţie din această toamnă s-a impus lider detaşat de audienţă cu o cotă de piaţă medie de 19.5 procente şi un rating de 7.9 %, la nivelul targetului comercial 15-54 urban. În acelaşi interval, principalul concurent, Pro Tv, înregistra o audienţă medie de 5.1% şi 12.6 procente share, difuzând Divertis – Serviciul Român de comedie şi thriller-ul "Scăpat de sub control". Clasamentul s-a păstrat şi la nivelul targetului all urban, Antena 1 conducând topul audienţelor cu 14.6 % cotă de piaţă şi 6.9% rating.

Românii din mediul urban l-au preferat pe Mihai Bendeac în detrimentul trupei Divertis. În intervalul în care "În puii mei" s-a suprapus cu Divertis – Serviciul Român de comedie, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor cu 7.4 % rating şi15.5. % share, în vreme ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 6.3% audienţă medie şi 13.4% cotă de piaţă. La nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, diferenţele sunt şi mai mari.

În vreme ce "În puii mei" înregistra un rating mediu de 8.5 %, Pro TV atingea o audienţă de abia 5.9 procente. În minutul de aur, 21.00, Antena 1 a fost urmărită duminică seara de 1.193.000 de telespectatori din mediul urban, de aproape de trei ori mai mulţi decât cei care la aceeaşi oră urmăreau programul trupei Divertis. Antena 1 a rămas duminică seara preferata celor mai mulţi români, după ce şi în sezoanele anterioare telespectatorii au ales de cele mai multe ori emisiunea "Plasa se stele", în defavorul programelor de la Pro Tv, Divertis – Land of Jokes şi Divertis- Serviciul Român de comedie.

Nu doar seara de duminică a stat sub semnul leadershipului la Antena 1. Sâmbătă seara, telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura evoluţia concurenţilor în tabăra de pregătire "X Factor", emisiunea difuzata de postul Antena 1 situându-se pe primul loc în clasamentul audienţelor atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1, cât si in rândul publicului din mediul urban. 1.033.000 de telespectatori din mediul urban urmareau in minutul de aur, la 22.15, "X Factor", emisiunea înregistrând un vârf de audienţă de 8.9% rating și 21.6% cota de piaţă.

În cadrul ediţiei de ieri "X Factor", telespectatorii au urmărit imagini din timpul taberei de pregătire, trei zile în care concurenţii au trecut prin diverse probe şi eliminări. Pentru că "X Factor" nu caută doar o voce bună, ci un artist complet, tabăra de pregătire a testat şi aptitudinile concurenţilor în materie de dans. Pe parcursul acestor zile, ei au avut de depăşit multe teste, însă nu înainte de a fi antrenaţi de cei mai buni specialişti: Crina Mardare şi Tonkins Anderson. Alături de concurenţi, nu au fost doar îndrumătorii sau juraţii, ci şi cei doi prezentatori, Răzvan şi Dani care au devenit, cu timpul, cei mai buni prieteni ai lor, aflându-le poveştile, încurajându-i sau consolându-i.

După o selecţie riguroasă realizată de cei trei juraţi ai emisiunii, Adrian Sînă, Paula Seling şi Mihai Morar în colaborare cu cei doi specialişti invitaţi, Crina Mardare şi Tonkins Anderson, următoarele nume au trecut în semifinala concursului X Factor: Adrian Nour, Alin Văduva, Andrei Bălăceanu, Andrei Leonte, Argessis, Bianca Purcărea, Bogdan Medvedi, Cristian Parmac, Cristina Dobrescu, David Todoran, Duo Voice, Diana Hetea, Irina Florea, Iulian Vasile, Just us, One Way, Ovidiu Nae, Sânziana Niculae, T&L, Valentin Alexiu, Refresh, X treme, Tania Kramar, Ionut Constantin, Vasi Bistrae şi Kevin Magalhaes, ultimii trei concurenţi fiind reuniţi de juriul X Factor într-un grup. Între aceştia, se află câştigătorul concursului "X Factor" şi al marelui premiu de 200.000 de euro, oferit de Orange.

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

 

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 29 martie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0