Connect with us

AUDIENȚE TV

Românii au ales aseară programul PRO TV, care a fost lider absolut de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Știrile PRO TV, Masked Singer România și Ferma. Orășeni vs Săteni au fost lideri de audiență pe toate segmentele de public vineri seara. Cele trei producții i-au ținut pe telespectatori în fața televizoarelor și le-au oferit cele mai bune motive pentru a petrece seara alături de PRO TV!

 

De la ora 19:00, românii au putut afla cele mai obiective și actuale știri despre mediul local și internațional, dar și noile informații din meteo și sport, alături de Știrile PRO TV!

 

Până la finalul transmisiunii, ediția a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, peste 1.3 milioane de români fiind cu ochii pe PRO TV! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, ediția a înregistrat 7.1 puncte de rating și 24.6% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 3.8 puncte de rating și 13.1% share.

 

De la ora 20:30, telespectatorii s-au bucurat de o nouă ediție Masked Singer România, unde două măști au părăsit show-ul. Unicornul și Tigrul s-au demascat în fața publicului, după ce detectivii s-au străduit să afle ce vedete se ascund sub cele două costume impresionante.

Căpcăunul, Unicornul, Vulpoiul și Corbul s-au duelat în prima parte a celui mai secretos show de televiziune. În urma voturilor din partea publicului, dar și a detectivilor, Unicornul a părăsit competiția și a trebui să-și dea masca jos. Sub costumul acestuia se ascundea Elena Băsescu, așa cum Codin Maticiuc a intuit. „A fost o experiență inedită, nu m-aș fi văzut niciodată pe o scenă interpretând o melodie. Datorită acestui costum superb, care m-a cucerit din prima, am acceptat să vin să cânt câteva melodii. Din familie, doar tata a știut, și amândoi am fost convinși că Sofia și Anastasia vor fi fascinate de Unicorn! Toate aceste pregătiri au fost o reală provocare pentru mine: de la locul de întâlnire pentru a ajunge la filmări până la modul în care am fost îmbrăcată, mascată, a fost extraordinar. Și m-am distrat foarte mult!”, a spus aceasta.

După duelul dintre Leoaică, Iepure, Panda și Tigru, cel din urmă a fost cel votat să iasă din emisiune și să-și arate adevărata față. Spre surprinderea tuturor, actorul Feihong Basigu, din serialul Profu’, și fost concurent la Vocea României, a fost cel care le-a dat mari bătăi de cap detectivilor. „Mi-a fost dor să ridic publicul în picioare! Mă bucur enorm că am reușit să fac asta la Masked Singer România! Din mască vezi lucrurile altfel, iar prin gura tigrului am văzut un public extrem de entuziasmat și 4 detectivi curioși să afle cine e acolo. A fost o experiență pe care nu o pot uita prea curând”, a spus Feihong după demascare.

Emisiunea s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul orar 20:28 – 22:35 a înregistrat 7.9 puncte de rating și 23.2% cotă de piață, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 15.4% share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de aur, de la ora 20:57, peste 1.6 milioane de români se bucurau de prestațiile măștilor.

 

Finalul serii a oferit noile aventuri ale fermierilor care au acceptat provocarea celui mai dur sezon al reality show-ului Ferma. Orășeni vs Săteni. O luptă pe care concurenții au așteptat-o, cea dintre Paul Diaconescu și George Burcea a avut loc aseară! Cei doi competitori s-au înfruntat în două runde de îndemânare și noroc, care au fost conduse de la un capăt la altul de George.

Mânat de un gând impresionant: „Nu uita să ierți și să iubești, indiferent de timp și de spațiu”, acesta și-a demonstrat colegialitatea, în ciuda tuturor conflictelor apărute anterior cu Paul. Victoria lui a adus o nouă remarcă emoționantă din partea Vivianei: „Cred că aș fi plâns foarte mult dacă George pleca acasă”. Întorși în fermă, cei doi au avut parte de un moment romantic, departe de privirile colegilor, pe ponton, unde George i-a oferit Vivianei una dintre cele mai sincere declarații: „Ești o bucurie pentru mine și-ți mulțumesc pentru asta”.

Emisiunea a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 6.1 puncte de rating și 23.4% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 4.7 puncte de rating și 17.8% share.

 

Cele două misiuni primite de fermieri: de a aprinde focul în vatră și de a-l menține până dimineața și de a întoarce mereu limba ceasului până la fără zece, reprezintă noile provocări care le vor testa răbdarea și atenția. Oare le vor depăși și pe acestea ?

 

Și săptămâna viitoare, telespectatorii se pot bucura de cele mai obiective știri și de cele mai tari show-uri de divertisment.

La Masked Singer România, toate cele 6 măști rămase în competiție vor face orice ca să-și asigure locul în etapa următoare și să păstreze cât mai bine secretul lor: Căpcăunul, Leoaica, Iepurele, Corbul, Panda și Vulpoiul vor urca încă o dată pe scenă și vor electriza audiența.

 

Nici în Ferma. Orășeni vs Săteni, lucrurile nu vor fi deloc mai ușoare: grupurile s-au unit și fiecare luptă pentru el! Cine va reuși să meargă până la capăt ? Cine va ceda în fața presiunii ? Sunt întrebări la care putem afla răspunsul, urmărind noile ediții Ferma!

 

 

 

Comentarii

comments

Analize

Show-ul #unusiunu a strâns pentru 2.3 milioane de români! Cine a apasat butonul auriu?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Nu știu dacă a fost real sau am visat. Mereu mi-am dorit să ajung pe o scenă mare”, a spus Daria după ce a reușit să obțină golden buzz-ul care o duce direct în semifinale. Iar aseară, tânăra a demonstrat că visurile completate de muncă aduc rezultatele sperate. Interpretarea ei la harpă l-a făcut pe Andi Moisescu să spună că a fost ”o îmbinare de rafinament, sensibilitate” și pe Andra să admită că ceea ce a ascultat i-a ”schimbat percepția asupra acestui instrument”.

 

Seara a fost completată și de alte momente de neuitat: David Micu a oferit un moment care l-a făcut pe Smiley să exclame că ”a fost un dans perfect”, iar Muy Moi Show i-a intrigat pe jurați cu mixul de contorsionism și foc, Alexandra Dinu recunoscând că i-a ”înghețat sângele în vene”.

 

Pentru că seara de vineri se încheie mai bine cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:11! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 30.2% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 8.8 puncte de rating și 23.6% share.

 

Peste 2.3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:03, peste 2.8 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

3 sau 4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Alexandra Balla și Denisa Pavel, Christoph Baier, Laura Melu, Priscilla Oghenovo, Akara Dianne, Daria Pândici, David Micu, Duo Turkeev, Liliya Turkeieva și Muy Moi Show.

 

Luni, pe scenă momentele emoționante se vor îmbina cu cele care vor ridica juriul în picioare. O trupă înfințată de puțin timp va prezenta un dans impresionant care o va face pe Alexandra Dinu să spună: ”Este minunat că există acest mod de comunicare”. Ce îi diferențiază pe tineri și ce au pregătit pentru acest sezon, aflăm curând.

 

Doar două zile până la revederea cu spectacolul #unusiunu! Nu ratați luni, de la 20:30!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”! Află şi cine s-a alăturat echipelor!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Ediția de aseară a reality-ului fenomen “Survivor România” a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider absolut de audiență, detașat față de posturile concurente.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ediția de aseară “Survivor România”, în care s-a disputat jocul de recompensă, a fost urmărită de peste două milioane (2.043.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de maximă audiență, atins la 22:23, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, 2.629.000 de fani ai emisiunii.

 

Joi, în intervalul orar 19:59 – 24:02, Kanal D s-a plasat pe primul loc, înregistrând 11,6% rating și 26,1% cota de piață, pe targetul Național, 10,0% rating și 23,3% cota de piață, pe tagetul All Urban, și 9,2% rating și 25,8% cota de piață, pe targetul Comercial.

 

Aseară, la “Survivor România” s-a disputat jocul pentru recompensă, premiul pus în joc – o porție de paste cu sos pentru fiecare concurent al echipei câștigătoare. Bătălia sportivă între Faimoși și Războinici a fost una extrem de strânsă, cu răsturnări inedite de situații, adrenalină la maximum și determinare extraordinară din partea concurenților, totul pentru miza uriașă pusă la bătaie în jocul pentru recompensă. Confruntarea s-a încheiat cu victoria Războinicilor, cu scorul de 10 la 8, punctul decisiv fiind adus de Starlin, în duelul cu Moroșanu.

 

În această seară, se va disputa primul joc de imunitate al săptămânii, cele două echipe se vor confrunta pentru protecția în față eliminării. Mai mult, tot în această seară, Daniel Pavel va face un anunț surprinzător pentru Faimoși și Războinici, în Consiliu: pentru unul dintre concurenți, drumul la Survivor România se va opri.

Andreea Antonescu s-a alăturat Faimoşilor, iar la Războinici au venit trei noi concurenți – Szidonia, Romina și Marius

 

Andreea Antonescu este cunoscută publicului din România ca una dintre cele mai de succes cântărețe, intrarea în lumea muzicii a avut loc la o vârstă fragedă, la șase ani, odată cu participarea ei la diverse concursuri și festivaluri de muzică. Alături de Andreea Bălan a lansat trupa “Andre”, care a devenit foarte rapid un adevărat fenomen muzical. Proiectul „Andre” s-a dovedit, pentru mulți ani la rând, un succes național, hiturile lansate în acea perioadă fiind pe buzele multor iubitori de muzică și astăzi. Cariera solo a Andreei Antonescu a reprezentat pentru aceasta lansarea a 3 albume și nenumărate single-uri care au devenit rapid hituri. Viața profesională s-a îmbinat constant cu cea personală, realizarea cea mai de preț a ei fiind Sienna, fiica acesteia, care îi aduce cea mai mare împlinire. De asemenea, în ultimii ani, Andreea a fost implicată în organizarea celui mai mare festival european de muzică retro. Proiectul revoluționar „Survivor România” a fost ocazia perfectă pentru a-și depăși limitele și a demonstra încă o dată că este o adevărată luptătoare.

 

Szidonia Szasz are 26 de ani și este de profesie tehnician maseur. E născută în Brașov și are o soră geamănă. A practicat trei ani de atletism, apoi s-a îndreptat către dans modern și latino. De cinci ani practică kickboxing. Ea reuşeşte să îmbine agilitatea, grația și nu în ultimul rând, voința de a câştiga. A ales să participe la Survivor România pentru că se consideră o sportivă suficient de puternică, atât fizic cât și psihic. Este convinsă că va face față tuturor provocărilor și greutăților ivite pe parcursul competiției și, în ciuda lipsurilor, va lupta pentru a obține victorii alături de echipa sa.

 

Romina Geczi are 35 de ani, este maseur și instructor spinning. În prezent locuiește la Timișoara, după ce cinci ani a locuit în Cipru. Crede că are motivația de a trece peste cele mai grele momente de la Survivor, viață învățând-o că și când crezi că nu mai poți, ai resurse să te ridici să continui. Își dorește experiența Survivor România pentru că are nevoie de un restart în viața sa. Are ambiția necesară pentru a depăși toate obstacolele celei mai dure competiții din istoria televiziunii.

 

Marius Crăciun este din Pitești, are 25 de ani și este de profesie manager marketing. A făcut 12 ani de judo de performanță, câteva luni de MMA și este pasionat de parkour. În timpul liber practică bodybuilding și fitness. S-a înscris la Survivor România pentru că își dorește să demonstreze că are abilitățile necesare unei astfel de competiții, dar și pentru porția de adrenalină pe care o oferă acest show. Consideră că motricitatea, motivația, calmul și agilitatea vor fi punctele lui forte, însă crede că empatia de care dă dovadă ar putea fi un punct slab.

 

Continuare audienţe în pag. 2

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienţă cu serialul “Hercai”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Miercuri, 24 februarie, Kanal D a fost lider de piață cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:12, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1% puncte de rating, și 19,5% cota de piață, la nivelul populației întregii țări, si cu 7,7% puncte de rating, și 17,2% cota de piață la oraşe, conform Kantar Media România.

 

Episodul de aseară, din îndrăgita producție turcească “Hercai”, a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării, de 1.608.000 telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, atins la 20:42, a adunat în fața micilor ecrane 1.851.000 de fani ai serialului. Serialul fenomen “Hercai” poate fi urmărit săptămânal, de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiențe Target Național:

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 9.1 19.5 1608
20:00-23:12 Pro TV 6.9 14.6 1211
  Antena 1 5.6 12.0 988
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.02.2021

 

 

Audiențe Target All Urban:

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 7.7 17.2 740
20:00-23:12 Pro TV 6.6 14.7 632
  Antena 1 4.7 10.6 455
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.02.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Imperiul Leilor a fost lider de audiență miercuri seară

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Antreprenori mari și mici au intrat ieri în Imperiul Leilor cu gândul de a-i convinge pe cei cinci investitori să finanțeze afacerile lor. Ediția de miercuri seară a fost lider de audiență.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu au încercat să găsească potențial și să finanțeze o școală de reconversie profesională, un shop online cu invenții făcute de doi copii, un prototip de castron care reține stropii, o clinică medicală pentru animalele de companie, o platformă online de cursuri de make-up, un business cu dulciuri sănătoase și un restaurant cu produse pe bază de ou, pentru micul dejun și prânz. Deși toți au venit în fața leilor cu speranță, doar unii au plecat acasă cu banii.

Porțile Imperiului au fost deschise aseară pentru milioane de români, PRO TV fiind lider de audiență și înregistrând în intervalul 20:28 – 22:32, 8.9 puncte de rating și 23.8% cotă de piață, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea clasată pe poziția secundă avea 5.8 puncte de rating și 15.5% share.

 

Frații Robert și Aaron Zicman au fost primii copii antreprenori care au reușit să primească finanțare în ediția din această săptămână. Toți cei cinci lei vor investi 40.000 de euro în magazinul lor cu invenții. Mina David, un tânăr de 18 ani a reușit să declanșeze o adevărată luptă între cei cinci investitori, care s-au duelat aseară pentru castronul prototip care reține stropii. Într-un final, Dan Șucu și Bogdan Micu și-au adjudecat investiția de 200.000 de euro pentru 20% din afacere. Alexandra Ardelean, dublă campioana națională la make-up a primit 50.000 de euro de la Cristina Bâtlan pentru platforma ei de cursuri de make-up, în schimbul a 30%. Ultimul concurent care a plecat acasă cu finanțare pentru visul lui a fost Andrei Isac. Deși a cerut 50.000 de euro pentru dezvoltarea unor restaurante cu produse pe bază de ou, Mohammad Murad i-a oferit 500.000 de euro, în schimbul a 30% din companie.

Leii revin săptămâna viitoare cu noi investiții în antreprenori tineri și idei geniale. Miercuri, de la ora 20:30, un concurent va pleca acasă cu o finanțare record: 1 milion de euro. Cine îi va oferi acești bani și pentru ce afacere, vedem în continuare, la Imperiul Leilor.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Reacții puternice și lacrimi de bucurie aseară la Șef sub acoperire! Emisiunea a fost lider de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, Șef sub acoperire l-a avut în prim plan pe Dragoș Anastasiu, cunoscut om de afaceri de la noi, fondatorul grupului Eurolines. Emisiunea a fost lider de audiență și a înregistrat o medie de 8.4 puncte de rating și 24.7 % share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.0 puncte de rating și 14.6 % share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit aseară emisiunea.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Protagonistul ediției, Dragoș Anastasiu, vrea să pună umărul la dezvoltarea turismului din România, iar pentru că este atât de dedicat misiunii sale, a decis să coboare la firul ierbii și să experimenteze o sumedenie de joburi în cadrul companiei sale. Experiența l-a ajutat să înțeleagă mai bine cum funcționează lucrurile în afacerea sa și ce se poate îmbunătăți, într-o perioadă în care industria ospitalității suferă pierderi. Aseară, emisiunea ne-a purtat prin locuri spectaculoase din Deltă și Transilvania, unde omul de afaceri are business-uri în industria ospitalieră de nișă. Cu această ocazie, șeful și-a cunoscut și angajații îndeaproape, aflând poveștile lor de viață impresionante.

Marcel Paimschi, unul dintre angajații lui Dragoș Anastasiu, este un om dedicat, exigent și mereu gata să învețe lucruri noi. Acesta l-a impresionat pe șeful său, etalându-și cunoștințele vaste despre Delta Dunării: „E o adevărată enciclopedie!” a concluzionat șeful. Recompensa pe care a primit-o, un motor pentru barca personală, în valoare de 5000 de euro, îl va ajuta să câștige banii necesari pentru a-și rezolva problemele. Iar șeful nu s-a oprit la asta: i-a oferit și o vacanță de o săptămână în Transilvania, pentru el și soția sa. Reacția angajatului a fost pe măsură, iar barcagiul Marcel, emoționat până la lacrimi de atenția șefului, a spus: „Mulțumesc că ați aflat că exist cu adevărat! Există Dumnezeu! Sunt cele mai mari surprize din viața mea!”

 

Șeful a rămas și el impresionat de oamenii pe care i-a descoperit prin intermediul emisiunii și de poveștile lor emoționante. „Acesta este adevăratul moment de încărcare, atunci când dai ceva și oamenii se bucură. Pentru că noi de fapt trăim pentru ceilalți. Mă simt împlinit, mă simt bucuros datorită acestei experiențe!” a declarat Dragoș Anastasiu la finalul experienței din emisiune.

Săptămâna viitoare vedem un alt șef care s-a încumentat să intre sub acoperire în propria companie. Iar emisiunea oferă surprize plăcute telespectatorilor și în online. Premii care mai de care, oferite de Șef sub acoperire și de protagoniști, îi așteaptă pe pagina de Instagram a emisiunii, în fiecare săptămână. Șef sub acoperire, marți, de la 21:30, la PRO TV! Oameni adevărați, povești surprinzătoare!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Florin Călinescu a acordat un nou golden buzz! Iar show-ul a fost din nou lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

”Lumea iubește această emisiune pentru că are nevoie de ceva real”, a spus Andi Moisescu și fiecare ediție demonstrează că publicul trăiește la intesitate maximă minutele oferite de Românii au talent! Cea de-a șasea seară din acest sezon a oferit râsete, bucurii și clipe în care tristețea și fericirea s-au îmbinat armonios printr-o cântare și un buton auriu.

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

GIM, Ghintan Ion Mihai, este cel de-al patrulea concurent care a reușit să obțină butonul auriu și calificarea directă în semifinale. ”Ce-i aici înăuntru, e grav. Am emoții față de mine”, a spus el înainte de intrarea pe scenă. Povestea vieții lui a adus o liniște bruscă la masa juriului: tânărul a fost abandonat la 9 ani la orfelinat, iar la 12 ani a fugit de acolo și a locuit pe străzi. Cu toate acestea, el nu a renunțat la visurile lui și a continuat să cânte. Iar aseară, Florin Călinescu a decis că este timpul să îl facă pe GIM să creadă în a doua șansă. ”Crezi în povestea cu peștișorul de aur?”, a întrebat juratul și a apăsat butonul auriu. Fericit, concurentul a transmis un mesaj puternic spre cei de acasă: ”Trageți și îndurați că într-o zi vă pune Dumnezeu mâna în cap”.

 

Și vineri și luni… Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.7 puncte de rating și 32.4% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.2 puncte de rating și 14.4% share.

Aseară, peste 2.4 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul oferit de emisiunea Românii au talent. În minutul de maximă audiență de la 21:42, aproape 3 milioane de români au fost cu ochii pe spectacolul de pe scenă.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Florian Geanovu, Duo Fătu, Yustin Boroș, Yannis Boroș, Dinamic, MAGITOT, Andrei Ioniță și Oskar Mauricio.

 

Vineri, de la 20:30, luminile se reaprind, iar talentul iese la iveală! Nu ratați o nouă ediție a celui mai iubit show de divertisment!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Weekend de top pentru Kanal D! Află aici audienţele de la “Survivor România”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Kanal D a fost lider incontestabil de audiență în weekend cu reality-ul “Survivor România”. Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din ţară, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, milioane de telespectatori au urmărit edițiile difuzate sâmbătă și duminică ale celui mai iubit reality televizat, duelurile sportive între Faimoși și Războinici au ținut fanii în faţa micilor ecrane.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Sâmbătă, 20 februarie, în intervalul orar 19:58 – 24:04, Kanal D a fost primul în preferințele telespectatorilor, reality-ul “Survivor România” fiind urmărit, în fiecare minut al difuzării, de o medie de aproape 2 milioane de fani (1.982.000) din întreaga țară. Kanal D s-a impus ca lider de piață, pe toate targeturile monitorizate, înregistrând 11,2% rating și 24,7% cota de piață, pe targetul Național, 9,3% rating și 21,5% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,9% rating și 23,3% cota de piață, pe tagetul Comercial. În minutul de maximă audiență, atins la 22:43, 2.691.000 de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D!

Și aseară Kanal D și-a menținut poziția de lider de piață,cu “Survivor România”. Duminică, 21 februarie, în intervalul orar 19:59 – 23:57, Kanal D a surclasat detașat celelalte stații TV, pe toate categoriile de public, înregistrând 12,5% rating și 26,7% cota de piață, pe targetul Național, 10,4% rating și 23,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 9,9% rating și 25,7% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de duminică “Survivor România” a fost urmărită, în medie, în fiecare minut al difuzării, de peste 2.2 milioane (2.215.000) de telespectatori din întreaga țară. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.758.000 de fani ai emisiunii.

Faimoasa Simona Hapciuc a fost eliminată din competiție, în urma votului publicului

Aseară, în cadrul consiliului de eliminare, publicul a decis cine părăsește competiția “Survivor România”. Faimoasa Simona Hapciuc a părăsit competiția, ea având cele mai puține voturi din partea telespectatorilor. Nominalizate au mai fost Roxana Nemeș (în urma voturilor concurenților echipei roșii) și Majda (nominalizată de Jador, preferatul publicului în săptămâna precedentă).

 

 “Sunt foarte fericită deoarece părăsesc competiția cu capul sus. Ultimul traseu pe care l-am avut, l-am câștigat, de două ori; ultimul meci avut l-am încheiat cu câștigarea a două puncte. (…) Plec acasă mândră de ce am făcut în această competiție, de cine sunt și de cum am luptat. Am dat totul. Din punct de vedere sportiv, consider că nu ar fi trebuit să plec, dar astea au fost jocurile colegilor”, a spus Simona Hapciuc cu ochii în lacrimi.

 

Aseară, jocul de Comunicare a fost câștigat de Faimoși, cu scorul de 10 la 6, punctul decisiv fiind înscris de Simona Hapciuc, în duelul cu Războinica Mellina. Pe lângă premiul mult râvnit – mesaje din partea susținătorilor de acasă – Faimoșii au avut parte și de un prânz copios, tradițional românesc.

În cadrul ediției de aseară, Dan Pavel a anunțat și cine este concurentul care a acumulat cele mai multe voturi din partea publicului. Jador a fost favoritul publicului și de această dată, din echipa Faimoşilor. Astfel, acesta a nominalizat-o aseară, spre eliminare, pe Majda, invocând motive strict sportive.

 

“Judecătorul nostru este publicul, el să decidă cine merită să plece acasă. Eu îmi doresc să rămână toți pentru că fiecare are un vis. Trebuie să fiu corect cu noi, ca echipă, și nu cu mine, personal. Eu o iubesc cel mai mult din tot grupul ăsta… Este cea mai iubitoare, dar trebuie să o votez pentru că este cea mai slabă din punct de vedere sportiv și voi spune Majda”, și-a motivat Jador alegerea, aseară, în Consiliul de eliminare.

 

Continuare audienţe în pag. 2

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

iLike IT a revenit în forță ca lider de audiență! Află cine s-a alăturat emisiunii!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

iLike IT, ediția de weekend, a revenit sâmbăta aceasta, de la ora 10:00, la PRO TV, cu o surpriză frumoasă pentru fanii emisiunii. Iuliei Ionescu i s-a alăturat Marian Andrei, iar împreună ne vor aduce pe micile ecrane cele mai noi informații din domeniu. Emisiunea a fost lider de audiență sâmbătă și a înregistrat o medie de 4,2 puncte de rating și 25.4% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.2 puncte de rating și 13.3 share.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Marian Andrei are o experiență de mai bine de 10 ani în televiziune. În perioada 2012 – 2019 a fost corespondent PRO TV pe tehnologie și s-a ocupat de emisiunea iLike IT, unde a realizat review-uri și reportaje în exclusivitate, iar în 2020 s-a dedicat unui proiect online. Acum, spre bucuria publicului, revine la iLike IT.

 

“Ultimul an ne-a arătat cât de importantă este tehnologia pentru noi. Ne-a ținut în permanență conectați și informați despre ce se întâmplă în jurul nostru. Avem o mulțime de noutăți despre care abia așteptăm să vă povestim și produse pe care o să le testăm riguros. Sezonul este lung și o să-l ținem proaspăt cu lansări importante, dar și subiecte din știință sau călătorii în spațiu”, ne spune Marian Andrei.

“Momentan suntem doar doi, dar eu visez ca la un moment dat să avem propria noastră redacție. Tehnologia este tot mai prezentă în viețile noastre și avem foarte multe subiecte de acoperit, dar partea bună este că pentru noi este deja un stil de viață. Urmărim tot ce este nou pe piață și ne place foarte mult ceea ce facem”, adaugă Iulia Ionescu.

 

Emisiunea iLike IT poate fi urmărită în fiecare sâmbătă, de la ora 10:00, la PRO TV, dar și de luni până vineri, în cadrul Știrilor Dimineții.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2 milioane de telespectatori au urmărit aseară Las Fierbinți!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți aduce voie bună în casele românilor, în fiecare săptămână. Serialul este în continuare lider de audiență, fiind în topul preferințelor telespectatorilor.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Atât marți, cât și joi, Las Fierbinți a fost lider de audiență. Aseară, producția a înregistrat o medie de 10,2 puncte de rating și 27.5% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 8,6 puncte de rating și 23,3% share. Peste 2 milioane de români au urmărit serialul, la nivel național.

Actorii din Las Fierbinți sunt bucuroși să vadă că personajele lor aduc veselie în casele a milioane de români, în fiecare săptămână. Iată ce a declarat Anca Dumitra: „Avem parte de o echipă de oameni profesioniști, atât în fața camerei, cât și în spatele camerei, care își fac treaba cât pot de bine. Când ai și entuziasmul și mâna de lucru bună, se prea poate să rezulte un lucru de succes. Noi ne bucurăm că de la an la an numărul de spectatori a crescut, că oamenii se uită în continuare, că le place în continuare Las Fierbinți. Pentru mine este o bucurie de fiecare dată să mă întorc la Gianina, să fiu alături de colegii mei și să putem să facem de fiecare dată un lucru de succes.”

Săptămâna aceasta ne-am amuzat alături de fierbințeni și am urmărit cum simpaticul Celentano și-a făcut un nou plan: să deschidă o cârciumă. Și Giani duce o „luptă” și i s-a năzărit că vrea să se închidă școlile. Urmează noi încurcături amuzante și glume care mai de care. Nu ratați porția de comedie săptămânală! Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Survivor România, lider absolut de audiență cu ediția de aseară!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Jocul pentru recompensă al săptămânii, disputat aseară la Survivor România, a ținut în fața micilor ecrane la Kanal D peste 2.5 milione de fani ai emisiunii. Astfel, stația a fost lider absolut de audiență. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public, cu ediția de joi a reality-ului fenomen “Survivor România”.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:24, Kanal D a înregistrat 11,4% rating și 24,2% cota de piață, pe targetul Național, 9,7% rating și 22,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 8,6% rating și 24,6% cota de piață, pe targetul Comercial. O medie de peste 2 milioane de fani ai emisiunii “Survivor România” au umărit aseară la Kanal D, în fiecare minut al difuzării, duelul sportiv între Faimoși și Războinici. Minutul de aur, atins la 22:03, a adunat în fața micilor ecrane 2.507.000 de telespectatori din întreaga țară.

 

Înainte de startul duelului pentru recompensă, Marilena și-a anunțat abandonul din competiție, motiv pentru care a fost descalificată. Tânăra Războinică a mărturisit că “Survivor România” este o competiție dificilă, căreia nu îi mai poate face față. Vizibil emoționată și neputându-și stăpâni lacrimile, aceasta a părăsit competiția în aplauzele tuturor.

 

“Nu am putut să îmi depășesc anumite limite, mă credeam o persoană mult mai tare, dar am descoperit că am un psihic slab. Nu îmi este rușine să ridic mâna și să spun că nu mai pot. Deși sunt o luptătoare și asta am vrut să demonstrez tot timpul, de când am intrat în această competiție. Cred că rezervele mele s-au terminat mult prea repede, de aceea am ajuns la concluzia că nu mai pot și nu mai vreau”, a spus Marilena aseară.

Războinicii nu au avut nicio șansă în duelul sportiv de aseară, Faimoșii au fost mai motivați că oricând pentru miza uriașă și necesară pusă la bătaie. Jocul de aseară, de la Survivor România, pentru premiul ales de public – câte 10 bucăți de pui shanghai pentru fiecare concurent al echipei învingătoare – a fost câștigat detașat de Faimoși, cu scorul de 10 la 2. Punctul victoriei a fost înscris de Roxana Nemeș, în duelul cu Maria.

 

Tot în cadrul ediției de aseară a avut loc un Consiliu special de urgență, în cadrul căruia Daniel Pavel avea să anunțe o veste șoc pentru echipa roșie. Din motive medicale, Alexandra Stan nu mai poate continua parcursul ei la “Survivor România”, motiv pentru care Faimoasa a părăsit competiția.

 

“Sunt foarte emoționată… Survivor România este o competiție foarte solicitantă, din toate punctele de vedere. Noi suntem aici sută la sută, în această competiție, pentru că nu avem acces la familie, prieteni, telefon și pentru că lipsa hranei ne facem să trăim și mai intens fiecare moment. De când am venit aici, am spus că aceasta va fi provocarea vieții mele, mi-am dorit foarte mult să stau cât mai mult în această competiție, dar începusem să fiu chiar uneori răutăcioasă cu colegii mei, poate nu mai vedeam lucrurile așa cum ar fi trebuit să le văd. Simt că mi se rupe inima acum…”, a spus Alexandra Stan aseară, înainte de a părăși competiția.

În ediția din această seară “Survivor România”, difuzată de la ora 20:00, la Kanal D, Faimoșii și Războinicii se vor duela în primul joc de imunitate al săptămânii, într-un duel sportiv solicitant și plin de tensiune.

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 11,4 24,2 2018
  Pro TV 8,3 17,5 1459
  Antena 1 5,0 10,6 887
SURVIVOR Romania TV 3,0 6,3 526
20:00-23:24 Antena 3 2,3 4,8 399
Happy Channel 1,0 2,2 185
Pro Cinema 1,0 2,1 175
TVR 2 0,9 1,8 153
Diva 0,8 1,8 149
TVR 1 0,8 1,7 145
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.02.2021

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 9,7 22,1 928
  Pro TV 7,1 16,2 680
  Antena 1 4,0 9,1 383
SURVIVOR Romania TV 2,9 6,6 275
20:00-23:24 Antena 3 2,7 6,2 259
  Happy Channel 1,1 2,6 109
  Diva 1,1 2,4 102
  DigiSport 1 0,9 2,0 82
  Digi 24 0,9 1,9 82
  TVR 2 0,7 1,5 65
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.02.2021

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 8,6 24,6 365
  Pro TV 7,7 22,0 326
  Antena 1 3,5 9,9 146
SURVIVOR DigiSport 1 1,0 2,7 40
20:00-23:24 Digi 24 0,9 2,5 37
  Diva 0,8 2,4 35
  Romania TV 0,6 1,8 27
  Pro Cinema 0,6 1,8 26
  Antena 3 0,6 1,7 25
  AMC 0,6 1,7 25
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.02.2021

 

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending