Connect with us

AUDIENȚE TV

Românii au ales aseară programul PRO TV, care a fost lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

            Știrile PRO TV, Masked Singer România și Ferma. Orășeni vs Săteni au fost lideri de audiență pe toate segmentele de public vineri seara. Cele trei producții i-au ținut pe telespectatori în fața televizoarelor și le-au oferit cele mai bune motive pentru a petrece seara alături de PRO TV!

 

De la ora 19:00, românii au putut afla cele mai obiective și actuale știri despre mediul local și internațional, dar și noile informații din meteo și sport, alături de Știrile PRO TV!

 

Până la finalul transmisiunii, ediția a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, peste 1.3 milioane de români fiind cu ochii pe PRO TV! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, ediția a înregistrat 7.1 puncte de rating și 24.6% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 3.8 puncte de rating și 13.1% share.

 

De la ora 20:30, telespectatorii s-au bucurat de o nouă ediție Masked Singer România, unde două măști au părăsit show-ul. Unicornul și Tigrul s-au demascat în fața publicului, după ce detectivii s-au străduit să afle ce vedete se ascund sub cele două costume impresionante.

Căpcăunul, Unicornul, Vulpoiul și Corbul s-au duelat în prima parte a celui mai secretos show de televiziune. În urma voturilor din partea publicului, dar și a detectivilor, Unicornul a părăsit competiția și a trebui să-și dea masca jos. Sub costumul acestuia se ascundea Elena Băsescu, așa cum Codin Maticiuc a intuit. „A fost o experiență inedită, nu m-aș fi văzut niciodată pe o scenă interpretând o melodie. Datorită acestui costum superb, care m-a cucerit din prima, am acceptat să vin să cânt câteva melodii. Din familie, doar tata a știut, și amândoi am fost convinși că Sofia și Anastasia vor fi fascinate de Unicorn! Toate aceste pregătiri au fost o reală provocare pentru mine: de la locul de întâlnire pentru a ajunge la filmări până la modul în care am fost îmbrăcată, mascată, a fost extraordinar. Și m-am distrat foarte mult!”, a spus aceasta.

După duelul dintre Leoaică, Iepure, Panda și Tigru, cel din urmă a fost cel votat să iasă din emisiune și să-și arate adevărata față. Spre surprinderea tuturor, actorul Feihong Basigu, din serialul Profu’, și fost concurent la Vocea României, a fost cel care le-a dat mari bătăi de cap detectivilor. „Mi-a fost dor să ridic publicul în picioare! Mă bucur enorm că am reușit să fac asta la Masked Singer România! Din mască vezi lucrurile altfel, iar prin gura tigrului am văzut un public extrem de entuziasmat și 4 detectivi curioși să afle cine e acolo. A fost o experiență pe care nu o pot uita prea curând”, a spus Feihong după demascare.

Emisiunea s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul orar 20:28 – 22:35 a înregistrat 7.9 puncte de rating și 23.2% cotă de piață, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 15.4% share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de aur, de la ora 20:57, peste 1.6 milioane de români se bucurau de prestațiile măștilor.

 

Finalul serii a oferit noile aventuri ale fermierilor care au acceptat provocarea celui mai dur sezon al reality show-ului Ferma. Orășeni vs Săteni. O luptă pe care concurenții au așteptat-o, cea dintre Paul Diaconescu și George Burcea a avut loc aseară! Cei doi competitori s-au înfruntat în două runde de îndemânare și noroc, care au fost conduse de la un capăt la altul de George.

Mânat de un gând impresionant: „Nu uita să ierți și să iubești, indiferent de timp și de spațiu”, acesta și-a demonstrat colegialitatea, în ciuda tuturor conflictelor apărute anterior cu Paul. Victoria lui a adus o nouă remarcă emoționantă din partea Vivianei: „Cred că aș fi plâns foarte mult dacă George pleca acasă”. Întorși în fermă, cei doi au avut parte de un moment romantic, departe de privirile colegilor, pe ponton, unde George i-a oferit Vivianei una dintre cele mai sincere declarații: „Ești o bucurie pentru mine și-ți mulțumesc pentru asta”.

Emisiunea a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 6.1 puncte de rating și 23.4% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 4.7 puncte de rating și 17.8% share.

 

Cele două misiuni primite de fermieri: de a aprinde focul în vatră și de a-l menține până dimineața și de a întoarce mereu limba ceasului până la fără zece, reprezintă noile provocări care le vor testa răbdarea și atenția. Oare le vor depăși și pe acestea ?

 

Și săptămâna viitoare, telespectatorii se pot bucura de cele mai obiective știri și de cele mai tari show-uri de divertisment.

La Masked Singer România, toate cele 6 măști rămase în competiție vor face orice ca să-și asigure locul în etapa următoare și să păstreze cât mai bine secretul lor: Căpcăunul, Leoaica, Iepurele, Corbul, Panda și Vulpoiul vor urca încă o dată pe scenă și vor electriza audiența.

 

Nici în Ferma. Orășeni vs Săteni, lucrurile nu vor fi deloc mai ușoare: grupurile s-au unit și fiecare luptă pentru el! Cine va reuși să meargă până la capăt ? Cine va ceda în fața presiunii ? Sunt întrebări la care putem afla răspunsul, urmărind noile ediții Ferma!

 

 

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Debut în forță pentru Iuliana Tudor cu „Vedeta populară” la TVR 1

Avatar

Published

on

            Emisiunea realizată de Iuliana Tudor a fost, în cursul celei de-a doua părți, lider de audiență pe target național. „Vedeta populară” a fost vizionată, în momentul culminant, al desemnării câștigătorilor, de peste un milion de telespectatori.

 

Timp de mai bine de o jumătate de oră, cea de-a doua ediție din sezonul 5 al emisiunii „Vedeta populară” de la TVR 1, difuzată duminică, 18 octombrie, a surclasat competiția la nivelul audienței naționale. Mai mult, peste 1.000.000 de români au văzut momentul în care doi concurenți – nu unul, cum se aștepta toată lumea – au fost declarați câștigători și calificați în semifinală.

 

În intervalul 22.15-22.48, în medie, 887.000 de telespectatori au urmărit „Vedeta populară” la TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5% și o cotă medie de piață** de 12,7% la nivel național, punând principalul post al Televiziunii Române pe prima poziție în clasamentul audiențelor serii. De altfel, întreaga emisiune moderată de Iuliana Tudor a fost bine primită de public, TVR 1 situându-se, pe durata difuzării ei (21.00-22.48), în top 5 al audiențelor, pe toate segmentele de public.

 

Cel mai vizionat moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 22.31, când 1.015.000 de români din întreaga țară se aflau în fața micilor ecrane (rating de 5,8% și share de 14,6%). Atunci, Didi Ionuț Cojocariu din Suceava, un tânăr de 25 de ani cu master în economie, și doljeanca de numai 18 ani Maria Chivu, cea care a adus taraful „Florile-n crâng” în Studioul 1 al Televiziunii Române, primeau fericita veste că drumul lor, al amândurora, va continua la „Vedeta populară” spre Marele Trofeu și premiul de 100.000 de lei.

 

Ce mai urmează la „Vedeta populară” și ce surprize pregătește Iuliana Tudor pentru prietenii emisiunii, vom afla în următoarele ediții ale sezonului 5 al celui mai… popular talent-show din România. „Vedeta populară” se vede la TVR 1 duminică seara, de la ora 21.00.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

 

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa datelor: Kantar Media
Prelucrarea datelor: SRTv
Copyright: ARMADATA SRL

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Show-ul Te cunosc de undeva! a fost aseară lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Avatar

Published

on

            Cea de-a şasea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, câștigată de Tavi Clonda cu o super transformare în Madonna, a fost aseară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:53.

Așadar, la nivelul publicului urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii (19:59 – 23:01), lider detaşat de audienţă, cu 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.4%, urmată de PRO TV, cu 5.5 puncte de rating și 13.8% cota de piață.

 

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.5 puncte de rating și 22.3% cota de piață, urmată de PRO TV cu 6.2 puncte de rating şi 14.5% cota de piaţă.

De asemenea, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune atât în Prime Time (cel mai vizionat interval al zilei: 19:00 – 23:00), cât şi pe durata întregii zile (Whole Day: 02:00 – 26:00), atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Concurenții noului sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şasea ediţie a fost deschisă de Monica Anghel şi Marcel Pavel cu o melodie sensibilă, transformaţi în Cesaria Evora şi Gigi D’Alession. Cătălina Grama – Jojo, cu transformarea sa în Zaz, a adus la Te cunosc de undeva! un concept unic, chiar şi după 15 sezoane, în care, cu ajutorul dansului, copilul „vorbeşte” cu adultul care va deveni cândva. Pentru Adriana şi Romică, ruleta a adus un duet clasic românesc: Angela Similea şi Marius Ţeicu, cu care i-au emoţionat pe toţi cei din platou, dar şi de acasă, în vreme ce Tavi a avut parte de un nou travesti cu transformarea în Madonna.

Misiunea lui AMI a fost una foarte grea, aceasta a trebuit să interpreteze o melodie lăutărească transformată în Ştefan Bănică, în vreme ce Toto s-a transformat într-unul dintre idolii tinerei generaţii, Justin Bieber. Tot aseară a venit rândul Addei să poarte costum şi chelie, astfel că artista s-a transformat în Pitbull, iar Liviu şi Andrei au închis cea de-a şasea gală cu o transformare inedită, Gheorghe Dinică şi Nelu Ploieşteanu!

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al lui Tavi, care şi-a adjudecat marele premiu al galei. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 17 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

X Factor, lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Avatar

Published

on

            Seara trecută a fost momentul puștilor minune pe scena X Factor, la Antena 1, când Denis Costea și Alexandra Sîrghi și-au adjudecat câte un loc direct în Bootcamp-ul celui de-al nouălea sezon. Cea de-a şasea ediţie a show-ului, difuzată aseară în intervalul 20:30 – 23:02, s-a impus ca lider de piaţă atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul întregului public din România. Serialul eXtra Factor, în care actriţa Ilona Brezoianu îi invită pe telespectatori în culisele emisiunii X Factor (intervalul orar 23:02-23:15), s-a impus şi el ca lider de piaţă, la nivelul tuturor categoriilor de public.

 

Conform Kantar Media, X Factor a fost lider de piață aseară în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.5 puncte de rating si 17.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obţinut 6.6 puncte de rating şi 15.8% cotă de piaţă. Tot atunci, PRO TV a ocupat a treia poziţie în clasament cu 6.5 puncte de rating și 15.5 procente cotă de piață.

X Factor a fost pe primul loc și la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.2 puncte de rating și o cotă de piață de 16.4 de procente, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată tot de Kanal D, cu 6.8 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţă. PRO TV a ocupat tot a treia poziţie în clasament, cu 6.7 puncte de rating şi 15.2% cota de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 20:53, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau producţia Antena 1.

 

Serialul eXTra Factor (23:02-23:15) s-a impus şi el ca lider de piaţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. În rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, eXtra Factor a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 6.5 puncte de rating şi 22.1% cota de piaţă, în vreme ce PRO TV a ocupat poziţia secundă cu 5 puncte de rating şi 17% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului din mediul urban, unde producţia Antena 1 a înregistrat o medie de 6.6 puncte de rating şi 19.6% cota de piaţă, în vreme ce PRO TV a înregistrat 4.6 puncte de rating şi 13.7% cota de piaţă.

 

eXtra Factor a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 6.2 puncte de rating și o cotă de piață de 18.8 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut doar 4.2 puncte de rating și 12.7 cotă de piaţă.

Denis Costea a impresionat la doar 14 ani cu atitudinea sa de super-star, dar și cu abilitățile sale în a mânui un saxofon și a primit toate voturile juraților, astfel că și-a asigurat un loc în Bootcamp în grupa Loredanei. Nu oricine poate să vină să cânte cu saxofonul”, a declarat impresionat Ștefan Bănică.

 

Cu un nume predestinat, Alexandra Serenada Sîrghi a fost aproape de perfecțiune pe scena X Factor, dovedind că numai cu mult curaj și o doză mare de perseverență poți să îți împlinești visul. La doar șase luni de când și-a pierdut mama, cel mai mare susținător al ei, Alexandra a urcat pentru a doua oară pe scena X Factor, iar de această dată prestația sa a fost memorabilă. Ești cel mai norocos, Ștefan, că e în grupa ta. Ai fost atât de aproape de perfecțiune! Copilul acesta e făcut pentru scenă!”, a spus Delia după ce Alexandra a primit toate voturile juraților și a fost trimisă direct în Bootcamp.

Dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, în cel de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, pe Antena 1, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în noul sezon X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum, jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor, în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 16 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending