Connect with us

AUDIENȚE TV

Romanii au ales duminica seara comedia la Pro Tv: “Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie”, pe primul loc in topul audientelor

Published

on

Reclame

Duminica seara, comedia a fost la putere la Pro Tv. Emisiunile “Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie” au intrat in cel de-al treilea sezon cu dreptul si s-au clasat pe primul loc in topul audientelor.

Astfel, gasca vesela din “Land of Jokes” a pus monopol pe intervalul orar 20.45-21.48, inregistrand pe publicul din mediul urban un varf de audienta de 13,4 puncte de rating, in minutul 20.58, atunci cand 2,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii au urmarit scenetele din tara glumelor.

Oameni de stat in ipostaze inedite la “Politicienii au talent”, cele mai picante aparitii in “Hard Joke Cafe”, dar si intalniri memorabile cu Nemuriciul, toate i-au tinut pe telespectatorii cu ochii pe Pro Tv.

Emisiunea “Land of Jokes” s-a clasat pe locul intai in topul audientelor, cu o medie pe publicul din mediul urban de 8,5 puncte de rating si 18,5 % cota de piata, fiind urmata de programele Prima Tv cu 4,3 puncte de rating si 9,3 procente din cota de piata, in vreme ce Antena 1 abia s-a clasat pe pozitia a cincea (3,2 puncte de rating si 6,9 % cota de piata).

Si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani “Land of Jokes” a fost numarul unu cu o audienta medie de 7,5 puncte de rating si 19,4 procente din cota de piata. Pe locul al doilea, pe acelasi public, s-a clasat Prima Tv cu 4,7 puncte de rating si 12 % cota de piata, iar Antena 1 a ocupat ultima pozitie in topul primelor cinci posturi de televiziune, cu doar 2,5 puncte de rating si 6,4 procente din cota de piata.

Si agentii “Serviciului Roman de Comedie” condusi de Toni Grecu au demonstrat ca stiu sa faca cel mai tare raport saptamanal din comedia romaneasca. Show-ul in care a fost invitat Stefan Banica si care a inaugurat duminica seara rubrici noi cu personaje la fel de proaspete s-a clasat in fruntea topului audientelor, astfel ca pe publicul comercial a inregistrat un varf de audienta de 11,7 puncte de rating, in minutul 22.43, cand aproape doua milioane de telespectatori la nivelul intregii tari urmareau aventurile din Casa PROporului.

Emisiunea a fost lider de audienta in intervalul orar 21.49-22.52 si a inregistrat pe publicul comercial cea mai mare audienta, cu o medie de 7,2 puncte de rating si 19,2 % cota de piata, pe locul doi clasandu-se TVR 1 (5,5 puncte de rating si 14,6 % cota de piata), iar Antena 1 pe locul al saselea (2,0 puncte de rating si 5,3 % cota de piata).

Si pe publicul din mediul urban ”Serviciul Roman de Comedie” a inregistrat cea mai mare audienta, cu o medie de 7,2 puncte de rating si 17,3 procente din cota de piata, urmat de TVR 1, cu 5,0 puncte de rating si 12,1 % cota de piata, in timp ce pe locul trei se clasa Antena 1 cu doar 2,7 puncte de rating si 6,6 % cota de piata.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending