Connect with us

AUDIENȚE TV

Romanii au petrecut Craciunul cu ProTv (vezi cifre)

Avatar

Published

on

Dupa ce au petrecut Seara de Ajun alaturi de tinerii din LaLa Band, serialul „Pariu cu viata” detinand suprematia in topul audientelor, telespectatorii au preferat sa petreaca si ziua de Craciun impreuna cu ProTv.

Ei au fost alaturi de Mos Maruta, de personajele din Madagascar 2 si Busola de Aur, au trait la maximum alaturi de niste Eroi de sacrificiu fara egal, au urmarit „Strania poveste a lui Benjamin Button” si au fost pusi la curent cu tot ceea ce se intampla important in tara si strainatate de catre Stirile ProTv.

ProTv a fost lider de audienta de Craciun, atat la nivelul intregii zile, cat si in prime-time, dar si la nivelul tuturor programelor difuzate pe 25 decembrie. Astfel, audienta medie a intregii zile de Craciun, inregistrata de ProTv pe publicul comercial din mediul urman cu varste cuprinse prin 18-49 de ani a fost de 3,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata, in timp ce audienta medie inregistrata de Antena 1 in ziua de Craciun a fost de doar 2,6 puncte de rating si 11,8% cota de piata.

ProTv a fost lider pe parcursul intregii zile si pe intreg publicul din mediul urban cand a obtinut o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 12,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 2,8 puncte de rating si 10,6% cota de piata.
Suprematia in prime-time a fost detinuta tot de ProTv cand, Stirile ProTv si cele doua filme difuzate in seara de Craciun au facut deliciul publicului.

Audienta medie inregistrata de ProTv in prime-time a fost pe publicul comercial din mediul urban de 7,7 puncte de rating si 22,2% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 4,5 puncte de rating si 12,9% cota de piata. Si pe intreg publicul din mediul urban, audienta medie obtinuta in prime-time de postul din Pache Protopopescu a fost de 7,5 puncte de rating si 17,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 5,3 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

Ca in fiecare zi din an, Stirile s-au vazut cel mai bine la ProTv. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost urmarite la nivelul intregii populatii a tarii de peste doua milioane de telespectatori, audienta medie a programului fiind de 10,2 puncte de rating si 22,0% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care inregistra doar 5,7 puncte de rating si 12,2% cota de piata, situindu-se abia pe pozitia a treia.

„Eroi de sacrificiu”, filmul care i-a adus pentru prima data impreuna pe Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger şi Bruce Willis a fost urmarit in medie de aproape 1.800.000 de telespectatori din intreaga Romanie, in timp ce, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18.49 de ani, filmul inregistra 8,7 puncte de rating si 24,3% cota de piata, iar Antena 1 doar 6,0 puncte de rating si 16,6% cota de piata.

Si pe publicul din mediul urban, filmul difuzat de ProTv intre 20.31 si 22.33 s-a situat in topul preferintelor telespectatorilor cu 8,1 puncte de rating si 18,4% cota de piata, in timp de Antena 1 inregistra 6,2 puncte de rating si 14,0% cota de piata. Si cel de-al doilea film al serii, „Strania poveste a lui Benjamin Button”, a fost lider de audienta pe publicul comercial din mediul urban cu 5,3 puncte de rating si 24,5% cota de piata, urmat de TVR si abia apoi de Antena 1 cu 2,0 puncte de rating si 9,1% cota de piata.

Clasamentul se pastreaza si pe intreg publicul din mediul urban, cand ProTv inregistra 3,8 puncte de rating si 15,8% cota de piata, iar Antena 1 se situa dupa TVR cu 1,8 puncte de rating si 7,3% cota de piata. De altfel, toate programele zilei au fost pe gustul telespectatorilor ProTv, care au urmarit atat filmele pentru copii, cat si editia speciala „Happy Hour” intr-un numar foarte mare.

Mos Maruta a fost preferatul publicului, in intervalul orar 17.42-18.57 cand a pregatit o editie speciala „Happy Hour” cu care s-a situat in fruntea clasamentului cu 6,2 puncte de rating si 19,0% cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, surclasand la mare distanta Antena 1 care s-a aflat abia pe pozitia a patra dupa TVR si Prima, cu o audienta de 3 ori mai mica decat cea a ProTv, de 2,1 puncte de rating si 6,5% cota de piata.

Si la nivelul intregii populatii a Romaniei, “Happy Hour” s-a situat pe primul loc cu 6,8 puncte de rating si 15,6% cota de piata, iar Antena 1 doar pe locul al treilea cu 3,6 puncte de rating si 8,3% cota de piata. Si cele doua filme pentru copii, “Madagascar 2” si “Busola de Aur” au fost preferatele publicului, obtinand audiente aproape duble fata de urmatoarea clasata, Antena 1.

Comentarii

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Peste doua milioane de telespectatori cu ochii pe “Ma numesc Zuleyha”, la Kanal D

Avatar

Published

on

Serialul turcesc “Ma numesc Zuleyha” a plasat Kanal D pe primul loc in clasamentul audientelor, aseara, la nivelul publicului din intreaga tara si de la orase, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania. Astfel, in intervalul difuzarii productiei (20:00-22:00), statia a inregistrat 10,0% Rating si 21,5% cota de piata, pe targetul National, si 8,2% Rating si 19,0% cota de piata, pe All Urban.

1 751.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, serialul, iar minutul de aur, inregistrat la 21:13, a tinut in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai serialului (2.059.000).

 

Incepand de saptamana viitoare serialul “Ma numesc Zuleyha” va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri de la ora 20:00. Modificarea in grila vine in contextul in care semifinalele “Survivor Romania” vor fi difuzate in acest weekend, sambata si duminica (23 mai, 24 mai),  urmand ca Finala “Survivor Romania” sa fie difuzata pe 30 mai. Astfel ca serile de luni si marti vor face loc serialului turcesc “Ma numesc Zuleyha” care a cucerit deja milioane de privitori.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,021,51751
 Pro TV7,516,21320
 Antena 17,315,71277
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV3,06,6535
20:00-22:00Antena 31,73,6295
 TVR 21,53,2264
 Prima TV0,91,9155
 TVR 10,81,8143
 National TV0,81,7137
 Happy Channel0,81,6132
     
     

 

 

     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,219,0785
 Antena 16,515,0622
 Pro TV6,214,2586
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,86,4265
20:00-22:00Antena 32,35,3217
 TVR 21,12,4101
 Prima TV0,92,187
 Happy Channel0,81,980
 B1TV0,81,979
 National TV0,71,770
     
     

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0