Connect with us

ALL MEDIA

Romanii au talent, in premiera extraordinara la Pro TV (galerie foto)

“Romanii au talent”, cel mai asteptat show al anului, debuteaza la ProTV miine, 18 februarie de la ora 20.30. Show-ul in care emotia, suspansul si momentele surprinzatoare vor ridica pur si simplu spectatorii in picioare, iar pe telespectatori ii vor tine cu sufletul la gura va incepe in forta pe 18 februarie, cind ProTV da startul celui mai tare show din Romania.

Decorurile spectaculoase vor gazdui o competitie unica in care cei mai dezinhibati romani vin sa-si arate talentele in speranta ca vor reusi sa impresioneze juriul si tara intreaga si vor cistiga impresionantul premiu de 120.000 de euro. “Romanii au talent” este mai mult decit un show spectaculos in care oamenii isi pun in valoare toate abilitatile lor, oricit de neobisnuite ar fi acestea, el este poarta catre celebritate. Emisiunea care ii transforma pe oamenii obisnuiti in staruri veritabile este gata sa inceapa la ProTv.

Din 18 februarie, “Romanii au talent”! Emisiunea este prezentata de Smiley si Pavel Bartos, iar juriul este format din Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre.

Published

on

 

“Romanii au talent”, cel mai asteptat show al anului, debuteaza la ProTV vineri, 18 februarie de la ora 20.30. Show-ul in care emotia, suspansul si momentele surprinzatoare vor ridica pur si simplu spectatorii in picioare, iar pe telespectatori ii vor tine cu sufletul la gura va incepe in forta pe 18 februarie, cind ProTV da startul celui mai tare show din Romania.

Decorurile spectaculoase vor gazdui o competitie unica in care cei mai dezinhibati romani vin sa-si arate talentele in speranta ca vor reusi sa impresioneze juriul si tara intreaga si vor cistiga impresionantul premiu de 120.000 de euro. “Romanii au talent” este mai mult decit un show spectaculos in care oamenii isi pun in valoare toate abilitatile lor, oricit de neobisnuite ar fi acestea, el este poarta catre celebritate. Emisiunea care ii transforma pe oamenii obisnuiti in staruri veritabile este gata sa inceapa la ProTv.

Din 18 februarie, “Romanii au talent”! Emisiunea este prezentata de Smiley si Pavel Bartos, iar juriul este format din Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre.

Pro Tv a cumparat de la FremantleMedia formatul de mare succes mondial “Got Talent”, format international care a dat o noua definitie cuvantului Talent, care a revolutionat ideea de entartainment si a scos la lumina milioane de oameni capabili de lucruri incredibile. A fi talentat nu s-a mai rezumat la a sti sa canti sau sa dansezi. Talent a devenit orice lucru, actiune efectuata intr-un mod spectaculos.

Vandut in 40 de tari din intreaga lume (SUA, UK, Franta, Germania, Polonia, Olanda, Australia, Alabania, India Mexic sau Armenia), formatul Got Talent a fost adus de piata de SYCO, companie detinuta de Simon Cowell, unul dintre membrii juriului de la “Britains Got Talent”.

Editia pilot pentru acest show a fost filmata in Marea Britanie pentru ITV, avandu-l ca host pe Paul O’Grady. Din cauza divergentelor dintre vedeta britanica si postul de televiziune, filmarile au fost intrerupte, iar prima editie a formatului Got Talent a fost realizata in SUA, in anul 2006.

Cum functioneaza?

“Got Talent” este un format care nu tine cont de varsta, ocupatie sau talent. Scena este la dispozitia tuturor celor care cred ca au ceva de spus si vor sa isi arate talentul in fata intregii tari. Puterea de decizia sta in mainile juriului, care prin apasare unui simplu buton poate opri drumul spre celebritate al concurentului.  Juratii au la dispozitie un “X” pe care il pot activa in timp ce concurentul performeaza pe scena, asta in cazul in care numarul prezentat nu le este pe plac. Daca toate cele trei “X’-uri sunt aprinse in timpul actului artistic, concurentul este nevoit sa se opreasca si sa paraseasca scena.

Recorduri de audienta

Interesul si spectacolul oferit de formatul “Got Talent” au atins recorduri de audienta in tarile in care a fost difuzat. Oamenii au stat nedezlipiti de televizoare, fiecare concurent care urca pe scena fiind o surpriza pentru ei. Lansat in 2007, Britains Got Talent a fost programul de entertainment cu cele mai mari audiente obtinute in anul respectiv, ajungand la o medie de 11.6 milioane de telespectatori. Audienta a crescut cu fiecare sezon, cea de-a treia editie a emisiunii, din 2009, fiind programul cu cea mai mare audienta din ultimii 10 ani. ITV1, postul de televiziune care difuzeaza acest show, a obtinut un rating record de 18.3 milioane de telespectatori si o cota de piata de peste 70%. Audientele obtinute de ITV1 pe durata difuzarii “Britains Got Talent” au fost de aproape 9 ori mai mari decat cele ale competitorului sau, BBC1.

Show-ul a obtinut aceleasi rezultate si in SUA, unde audienta medie a fiecarei emisiuni depasea 10 milioane de telespectatori, recordul fiind obtinul in cel de-al V-lea sezon, cand NBC a atras 16.4 milioane de telespectatori. Recorduri de audienta au mai fost inregistrate si in Germania (7.9 milioane telespectatori), Polonia (6.7 milioane de telespectatori) sau Franta (5 milioane de telespectatori).

Premiile

Pe langa sansa extraordinara de a performa in fata intregii tari, show-urile “Got Talent” au oferit si premii pe masuta. America’s Got Talent pune la bataie 1 milion $ pentru cel care reuseste sa uimeasca intreaga tara cu talentul sau. Britanicii au sansa de a castiga 100.000 de lire si de a-si prezenta apoi numarul in fata Reginei. Australienii se lupta pentru 250.000$ australieni, spaniolii pentru 150.000 de Euro, iar francezii, germanii, italienii, olandezii si cehii pentru 100.000 de Euro. Premiul oferit de “Romanii au talent”, emisiune ce va fi difuzata din 18 februarie de ProTv de 120.000 de Euro, este printre cele mai mari premii oferite in tarile care au cumparat acest format.

Romani la “Got Talent”

Petruta Cecilia Kupper o tanara plecata de doar un an din tara a cantat miraculos la nai pe scena concursului din Germania, reusind sa impresioneze juriul si telespectatorii si sa castige premiul de 100.000 de Euro pus la bataie de “Das Supertalent”.

Ioan Veniamin Oprea, artist roman cu domiciliu in SUA, a reusit sa impresioneze juriul de la America’s Got Talent cu numarul lui incredibil si unic in acelasi timp: un tub colorat pe care il manevreaza cu corpul.

Andreea Olariu, de 14 ani,   premiata la concursul „Io canto”, organizat si difuzat de Canale 5 in Italia, va fi una dintre concurentele noului sezon “America’s Got Talent”.

Fetele de la Indigo au incercat cu orice prêt sa cunoasca celebritatea peste Ocean, motiv pentru care au fost si ele concurente in cadrul show-ului America’s Got Talent”. Din pacate, aparitia lor nu a dus decat la un scandal.

Monica si Gabriela Irimia, adica Cheeky Girls, s-au aflat si ele pe scena de la Britain’s Got Talent, unde au prezentat un dans in stil Bollywood. Fetele nu au reusit sa ajunga in semi-finale.

Efectul “Got Talent”

Pe langa sumele pe care le castiga in acest concurs, viata marilor castigatori este complet schimbata. Albumul de debut al lui Paul Potts, castigatorul primului sezon “Britains Got Talent” s-a vandut intr-un numar urias de exemplare, reprezentatnd suma tuturor albumelor aflate in Top 10. Faryl Smith, concurenta in sezonul al doilea, are un contract de milioane de lire sterline, a fost nominalizata la Classical Brit Award, iar albumul ei de debut a devenit cel mai rapid vandut album de muzica clasica din istoria topurilor britanice.

Susan Boyle, una dintre cele mai cunoscute vedete lansate de Britains Got Talent a ajuns si ea la o super performanta: albumul ei de debut a fost cel mai bine vandut album din intreaga lume in 2009. Susan a reusit sa vanda peste 10 milioane de exemplare, chiar daca albumul a fost lansat cu doar 6 saptamani inainte de sfarsitul lui 2009. Shaheen Jafargholi, baietelul de 12 ani care a impresionat juriul si salile intregi cu vocea lui, a fost invitat sa cante la slujba de comemorare a lui Michael Jackson, care a avut loc in iulie 2009, in L.A.

Va urma

“World’s Got Talent” este noul proiect despre care Simon Cowell vorbea in 2010, imediat dupa succesul obtinut de formatul  “Got Talent” la premiile BAFTA. Ideea show-ului este de a aduce 25 de castigatori din diverse tari in fata unui juriu format din 6 persoane (2 jurati din SUA, 2 din UK si 2 Australia), iar marele premiu sa fie de 1 milion de lire sterline.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending