Connect with us

AUDIENȚE TV

Romanii au trecut in noul an 2013 cu ProTv

Avatar

Published

on

ProTV a fost lider absolut de audienta si in 2012. Fie ca e vorba de stiri, filme, seriale de top sau emisiuni de divertisment, telespectatorii au ales si in 2012 sa urmareasca ProTV, astfel ca postul s-a pozitionat si in anul care s-a incheiat in pozitia de lider incontestabil de audienta. Asa se face ca ProTv a fost lider atat la nivelul intregii zile, cat si pe celelalte segmente orare, inclusiv prime-time

Romanii au trecut in noul an cu televiziunea lider si au ales ca si in acest an sa petreaca atit ziua de 31 decembrie, cit si noaptea de Revelion alaturi de ProTV. Acesta a fost lider de audienta in tot intervalul orar cuprins intre 07.00 – 02.00 inregistrind o audienta medie de 6,4 puncte de rating la nivelul intregii zile si o cota de piata de 19,2% cota de piata, Antena 1 situindu-se pe locul al doilea cu 5,7 puncte de rating si 17,2% cota de piata.

In noaptea dintre ani, Andra si Maruta impreuna cu invitatii lor au spus “Eu de Revelion nu dorm” si acelasi lucru au facut si telespectatorii ProTv care au petrecut alaturi de ProTv. Aproape 3 milioane de romani au urmarit programul oferit de televiziunea lider din Romania in minutul de maxima audienta de la 23.07, in timp ce, pe publicul comercial din mediul urban ProTv inregistra la 23.57 un virf de 15,7 puncte de rating si 34,9% cota de piata.

Intre 21.42 si 01.36, programul “Eu de Revelion nu dorm” a fost lider de audiena pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu un rating de 11,2 puncte si 24,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a situat pe locul al doilea cu 8,3 puncte de rating si 18,4% cota de piata.

Supervelionul ProFM si ProTV a adunat in Piata Revolutiei peste 30.000 de oameni care au vrut sa petreaca, sa asculte muzica si sa se distreze alaturi de DJ-ii ProFM, in calitate de maestri de ceremonie ai serii.

La miezul noptii, fix la trecerea dintre ani, atit romanii care petreceau in Piata Revolutiei, cit si cei din fata televizoarelor au trecut in noul an cu ProTv. La ora 12 noaptea, peste 2 milioane de romani erau cu ochii pe ProTv, iar pe publicul comercial din mediul urban, cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Pro Tv era lider de audienta cu 14,8 puncte de rating si 32,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 8,3 puncte de rating si 18,6% cota de piata.

Joy division-ul ProFM, reprezentat la fata locului de George Vintila, cu o traditie de 16 ani in prezentarea concertului din centrul Bucurestiului, de Marius Onuc si Madalina Vintila, a dus la capat ceea ce nu a reusit apocalipsa: a ingropat anul 2012 si nu oricum, ci cu multa veselie, confetti, artificii si super hituri interpretate de cei mai iubiti artisti romani.

Astfel, cei care au ales sa treaca in noul an intr-o zi de marti, 2013 cu ProFM au urmarit concertul la ProTV, live la MTV si pe Voyo asigurat de 14 cantareti si trupe, carora li s-a alaturat si baletul lui Edi Stancu. 4 dintre fostii concurenti ai emisiunii „Vocea Romaniei” au dat startul la ora 20:30: Max Dragomir, Laura Gherescu, David Bryan si bineinteles castigatoarea acestui sezon – Julie Mayaya. Daryela, Meena K, Connect-R, Anya au continuat petrecerea in Piata Revolutiei.Aflat la inceput de drum, dupa cum declara chiar el, Cristi Minculescu a oferit publicului un super recital cu trupa Lotus. Dacapentru Julie Supervelionul ProFM a fost o premiera, trupa Voltaj este deja veterana. Ea le-a spus tuturor „Povestea oricui”, „Lumea e a mea”, „Mi-e dor de” si „Da vina pe Voltaj”. Smiley i-a convins pe toti ca „Oficial imi merge bine” si a cantat „Preocupat cu gura ta”, „Dead men walking”, „Am bani de dat” si cel mai recent hit „Cai verzi pe pereti”.

Si fanii serialului „Pariu cu viata” au fost fericiti. Dar, de aceasta data ei nu au auzit piesele trupei LaLa Band ci cele din repertoriul solo atit al Alinei Eremia cat si al lui Sore, care au electrizat, pe rand, publicul cu vocile lor. Atat cei prezenti in Piata Revolutiei, cat si telespectatorii ProTV si MTV dar si abonatii Voyo au respectat traditia si au trecut in 2013 impreuna cu Loredana, care a incheiat petrecerea cu un super concert, ce a continut si noul single „Sukar” de pe albumul „Dragoste”. Gazdele serii au incheiat noaptea si au inceput anul 2013 cu un super tonus marca „Legalize Joy”, in ciuda frigului.

In 2012, Internet ProTV a batut record dupa record si a terminat anul ca lider incontestabil al publisherilor din online-ul romanesc. www.stirileprotv.ro si www.sport.ro au dominat clasamentul celor mai vizitate site-uri din Romania in fiecare luna. Internet ProTV a avut la finalul anului si cele mai vizitate site-uri din categoriile: divertisment, prin www.protv.ro, tabloide, prin www.cancan.ro, lifestyle feminin, prin www.perfecte,ro si lifestyle masculin, prin www.debarbati.ro.

Si ultimul proiect lansat al Internet ProTV, site-ul de “stiri, cel mai probabil”, www.audvoci.ro, a ajuns rapid lider in categoria sa, iar cel mai puternic radio online ramane www.profm.ro.

Platforma pay-per-view a Internet ProTV, www.voyo.ro, care ofera in premiera continut video atat pe PC-ul clasic, cat si pe device-uri mobile si smart TV, a avut cifre impresionante, cu peste 1 milion de vizite lunar.

Si pe mobil, Internet ProTV a fost in 2012 lider incontestabil, cu o cota de piata de peste 40% din audienta auditata a traficului de internet mobil. M.sport.ro a fost in fiecare luna a anului trecut primul mobisite din Romania, cu cifre peste versiunile www ale site-uri ca jurnalul.ro, mediafax.ro, orange.ro sau ejobs.ro. Internet ProTV domina clasamentul publisherilor, cu 3 mobisite-uri in top 5, m.sport.ro, m.stirileprotv.ro si m.cancan.ro. In ultima luna a anului, primele doua pozitii au fost ocupate de m.sport.ro si m.stirileprotv.ro.

Si paginile de Facebook ale Internet ProTV au terminat anul cu cifre record, cu peste 3 milioane de fani. Internet ProTV este singurul publisher cu 3 pagini de Facebook care au peste 500.000 de fani fiecare, cele ale ProTV, Sport.ro si ale talent-show-ului Romanii au talent, iar cele ale supershow-ului Vocea Romaniei, serialului Pariu cu viata si celui mai important site de stiri din Romania, Stirile ProTV, au intrat in noul an cu peste 300.000 de fani fiecare.

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0