Connect with us

Business

Rowenta Romania doneaza 60.000 de euro pentru dresarea cainilor ghid prin campania de responsabilitate sociala

Published

on

Reclame

Rowenta Romania a incheiat prima campanie de responsabilitate sociala, „Miau si ham, curatenie fara tam-tam”, care a reusit sa stranga suma impresionanta de 60.000 de euro.

Acesti bani au fost donati catre fundatia Light into Europe, primul program de pregatire a cainilor ghid pentru persoanele nevazatoare si cu deficiente de auz din Romania.

Campania, desfasurata in perioada august – decembrie 2023, a fost un exemplu de solidaritate, implicand clientii si partenerii Rowenta intr-o misiune emotionanta de a oferi independenta si speranta celor care au cea mai mare nevoie.

Un efort colectiv pentru o cauza nobila

Mecanismul campaniei a fost unul simplu: pentru fiecare aspirator vertical sau robot de aspirare achizitionat, Rowenta a directionat 2 euro catre fundatia Light into Europe. Acest gest, realizat impreuna cu fiecare cumparator, s-a transformat intr-o donatie de 60.000 de euro, oferind un sprijin crucial pentru continuarea programului de antrenament al cainilor ghid.

Un impact profund asupra comunitatii

Banii stransi prin aceasta campanie vor acoperi costurile  pregatirii, antrenamentului si ingrijirii cainilor ghid, de la antrenamentele zilnice pana la ingrijirea veterinara. Fundatia Light into Europe ofera acesti caini persoanelor nevazatoare, alaturi de servicii esentiale, gratuit, pe toata durata vietii de lucru a cainilor. Catei sanatosi, curiosi si plini de energie, sunt acum gata sa intre in programul de pregatire avansata pentru a deveni partenerii de viata ai beneficiarilor lor, oferindu-le acestora sansa la o viata independenta si plina de demnitate.

Stan Platt OBE, Presedintele Fundatiei Light into Europe, a declarat: 

A fost o campanie extraordinara, inceputa vesel si candid, precum catelusii nostri care fac primii pasi in calatoria lor de pregatire pentru libertatea, mobilitatea si independenta persoanelor nevazatoare din Romania. Multumita implicarii si solidaritatii acestei mari comunitati, am putut continua programul de caini ghizi si am oferit unei noi generatii de tineri nevazatori sansa de a-si redobandi independenta. Mai mult decat atat, gratie donatiei Groupe SEB, la finalul lunii mai am organizat primul eveniment de tip model Natiunile Unite-MUN incluziv prin participarea directa a 15 tineri cu dizabilitati la MUN4ALL, care a reunit peste 130 de elevi si studenti pasionati de transformare sociala, activism si educatie incluziva. Nu in ultimul rand, 10 tineri cu dizabilitati senzoriale au beneficiat in cursul verii de activitati  de viata zilnica si de pregatire vocationala, elemente esentiale in dezvoltarea independentei si accesului pe piata muncii.”

Un parteneriat puternic pentru viitor

Pentru noi, aceasta campanie a deschis noi perspective asupra impactului pozitiv pe care il putem avea in societate. Mai mult decat un proiect de succes, a fost un mod prin care am putut contribui la schimbarea decisiva a unor vieti. Fiecare catel ghid reprezinta o raza de lumina pentru o persoana nevazatoare. Suntem mandri de acest succes, asa ca vom continua sprijinirea fundatiei Light into Europe, printr-o noua campanie, care va avea debutul chiar in aceasta toamna. O comunitate puternica are grija de toti oamenii ei si ii ajuta pe cei vulnerabili sa se integreze in societate. O viata mai buna pentru toti este parte din dezideratul Groupe Seb.”, a subliniat Adriana Maxim, Trade Marketing Manager Groupe SEB SCE. 

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
A-Z NEWS21 de ore ago

Amenzi pe banda rulanta oferite de Consiliul Național al Audiovizualului 

Reality Show22 de ore ago

Omid Ghannadi despre familia pe care o va cunoaște diseară, la Visuri la cheie: „Pentru mine, acestă întâlnire a fost dureroasă!”

A-Z NEWSo zi ago

One Hundred Years of Solitude (Un Veac de Singurătate) are premiera pe 11 decembrie 2024 la Netflix

Businesso zi ago

Blindspot și POS Media România democratizează comunicarea brandurilor cu publicurile prin soluția completă de digital OOH în retail marketing

CNAo zi ago

Dezmințire – CNA nu a primit și nu a dezbătut nicio plângere referitoare la clubul de fotbal „FK Csikszereda Miercurea Ciuc”

A-Z NEWSo zi ago

Poate că ești deja fericit și nu știi, cartea cu o abordare inovatoare și profund realistă asupra dezvoltării personale

Serialeo zi ago

Vasile vrea să-l facă profesor pe Giani: ”Tu ești bun pe școala vieții! Cum de atâția ani n-ai murit de foame, mă? Îți spun sincer, e chiar o minune!”

AUDIENȚE TVo zi ago

AUDIENȚE TV Ei sunt primii concurenți care au ajuns în bucătăria MasterChef! Cel mai intens show de cooking a fost lider absolut de audiență!

ENTERTAINMENT2 zile ago

Guess Who – *exemplu, un nou videoclip

A-Z NEWS2 zile ago

RADOR Radio România a primit premiul Francofoniei pentru fact-checking

Monden2 zile ago

Cât au strâns la nuntă Monica Bîrlădeanu și Valeriu Gheorghiță. Câțiva invitați au chefuit pe gratis, au mâncat și au băut, dar au lăsat plicurile goale

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending