Connect with us

Proiecte

S-a lansat aplicaţia Hear News adresată persoanelor nevăzătoare sau cu deficienţe de vedere!

Published

on

Foto Credit: Mediafax
 

 

Mediafax.ro şi gandul.info, cele două website-uri aflate în portofoliul Mediafax Group, vor putea fi accesate de astăzi şi în aplicaţia mobilă Hear News, aplicaţia care „citeşte” ştiri persoanelor nevăzătoare sau cu deficienţe de vedere. 

Hear News” este o aplicaţie realizată de Fundaţia Colegiul Pro şi finanţată de Fundaţia Orange cu suma de 201.345 lei, în cadrul programului „Lumea prin culoare şi sunet”, ediţia 2014-2015.  Aplicaţia se bucură de sprijinul Mediafax Group, partener în dezvoltarea aplicaţiei care asigură prin cele două website-uri de ştiri şi o parte din conţinutul editorial.

„Dinamică, accesibilă şi relevantă, acestea sunt caracteristicile care definesc, astăzi, presa de calitate. Pentru că nu doar informaţia se schimbă de la o zi la alta, ci şi inovaţiile prin care ajungem la ea, aplicaţia „Hear News” este un motiv de mândrie pentru Mediafax Group. Continuăm să inovăm în presa românească, oferind dreptul la informare şi oamenilor cu deficienţe de vedere, dar care sunt cu atât mai mult interesaţi să fie conectaţi la noutăţile din jurul lor”, a declarat Claudiu Ilioiu, publisher al Diviziei General, Mediafax Group.

Mai multe detalii, aici!

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Agenția Națională de Presă AGERPRES s-a alăturat platformei European Data Hub

Published

on

 

În martie, Agenţia Naţională de Presă AGERPRES s-a alăturat consorţiului de agenţii de presă ce produc site-ul – agenţia AFP cu sediul la Paris, agenţia de presă italiană ANSA şi agenţia de presă germană dpa.

Disponibil deja în cinci limbi – Engleză, Germană, Franceză, Italiană şi Spaniolă – de acum va oferi şi Maghiară şi Română.

Aşa cum a făcut în decursul ultimilor doi ani, EDNH va oferi mass-media europene şi userilor text, fotografii, infografice şi video-uri 3D.

Directorul pentru Europa al AFP, Christine Buhagiar, a declarat: “Suntem încântaţi să contribuim la EDNH prin distribuirea către public de informaţii verificate şi date obţinute corect. EDNH îndeplineşte o misiune esenţială de a promova o mai bună înţelegere a problemelor majore cu care se confruntă Uniunea Europeană într-un moment în care sunt proliferate campanii de dezinformare”.

Conţinutul, care nu este sub incidenţa drepturilor de autor, poate fi downloadat şi publicat de media şi distribuit de useri online.

Conţinutul EDNH este de asemenea distribuit în toată lumea de către agenţii către abonaţii lor, ziare, posturi TV, posturi radio, către site-uri online şi mobile, baze de date şi instituţii.

EDNH este subvenţionat de către Comisia Europeană şi beneficiază de independenţă editorială totală, o cheie a credibilităţii sale ce este consacrată în Carta sa ce poate fi consultată gratis pe site.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

 

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending