Connect with us

BAZAR

S-a lansat cea de-a opta ediție a programului „Vreau în clasa a noua”

Avatar

Published

on

Foto credit: Golin

În luna octombrie, pentru al optulea an consecutiv, KFC și Pizza Hut sprijină programul World Vision – „Vreau în clasa a noua” printr-o campanie de strângere de fonduri desfășurată în toate restaurantele din țară. Campania are ca scop susținerea a cel puțin 75 de copii cu posibilități financiare limitate, din zonele rurale ale României, pentru a-și continua studiile la liceu. După succesul ediției din 2014, când a fost strânsă o sumă-record de 75,000 de euro, Pizza Hut Delivery se alătură campaniei, oferind clienților posibilitatea să doneze în locații odată cu ridicarea comenzilor.

Între 1 și 31 octombrie, oricine poate dona în urnele special amenajate din restaurantele KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să cumpere ceva.

Datorită rezultatelor peste așteptări ale ediției din 2014, 93 de copii și-au putut continua studiile la liceu, cu 23 mai mulți față de obiectivul inițial. Fiecare elev din program este susținut cu o bursă lunară de 250 de lei pentru a putea acoperi cheltuielile specifice școlii.

Copiii sunt resursa cea mai de preț a unei țări pentru că ei vor construi viitorul. Și cum jumătate din copiii României trăiesc în mediul rural, unde riscul de sărăcie este de șase ori mai mare decât în mediul urban, nu putem rămâne indiferenți. Doar unul din patru copii de la țară merge la liceu. Ceilalți, din lipsă de resurse financiare și de educație în rândul părinților, rămân acasă. Prin programul Vreau în clasa a noua ne asumăm rolul de a veni în întâmpinarea acestor copii, oferindu-le burse școlare pe toată perioada liceului. Suntem foarte recunoscători să-i avem alături de noi în această călătorie pe prietenii și partenerii noștri din cadrul companiilor KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery a căror dăruire și implicare ne onorează, ne încurajează și ne motivează să mergem mai departe.”, declară Cristina Moşteanu, Director Marketing World Vision România.

Mulțumită clienților, angajaților și tuturor celor care ne-au sprijinit în campania „Vreau în clasa a noua” am reușit anul trecut să ajutăm 93 de copii. În cei șapte ani de când am început colaborarea cu World Vision, am ajutat 717 de copii să-și continue studiile și să facă pași spre un viitor mai bun. În 2015 sperăm să depășim din nou așteptările și să susținem mai mulți copii, care astfel să-și construiască speranța unui viitor mai bun, iar noi, o societate mai bună și mai pregătită”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România.  

În campania din acest an, prin intermediul canalelor de social media, KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery propun tuturor fanilor să împărtășească povești, amintiri și emoții din liceu și să transmită mai departe mesajul campaniei, folosind hashtag-ul #anideliceu.

Ambasadorul proiectului este, pentru al treilea an consecutiv, Dani Oțil. Acesta susține în continuare campania de strângere de fonduri, după ce anul trecut a scos la licitație prima sa cască de motociclist, iar banii au fost donați pentru programul „Vreau în clasa a noua”.

Copiii susținuți prin program trăiesc în zone rurale din județele Dolj, Ialomița, Vâlcea și Vaslui și sunt selectați în funcție de situația financiară a familiei, de rezultatele școlare, dar și de dorința lor de a merge mai departe cu studiile. În ultimul an, toți elevii din clasa a 12-a din program au promovat examenul de Bacalaureat și 35 dintre aceștia au devenit studenți. În total, 207 copii susținuți de World Vision au urmat o facultate precum cea de Matematică, Construcții de Mașini, Marketing, Arte Plastice, Geografie, Drept, Telecomunicații, Finanțe, Bănci, Medicină Veterinară, Medicină, Asistență Socială sau Academia de Poliție.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell și implicând aproape 1,5 milioane de angajați.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sport

România – Suedia 0-2. Ultima șansă pentru a merge la EURO 2020, play-off-ul din martie! Luni, de la 21:45, Spania – România, în direct la PRO TV!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, în direct la PRO TV, echipa națională a României nu a reușit victoria mult dorită care îi asigura locul 2 în grupă și, astfel, Suedia este cea de-a doua echipă calificată din grupa noastră la turneul final, după Spania. Susținută din tribune de peste 50.000 mii de suporteri și de milioane de telespectatori din fața televizorului, România a pierdut aseară cu 0 – 2 în fața suedezilor. Dezamăgiți de ratarea calificării și cu lacrimi în ochi, elevii lui Cosmin Contra trebuie să se mobilizeze pentru ultimul meci din acest final de an. Luni, de la ora 21:45, tricolorii se deplasează în Spania, la fosta campionă mondială și europeană, pentru ultimul meci din grupă.

Suntem dezamăgiți, normal, dar ce să facem? Așa a fost să fie scris în istoria din această seară și pot să zic că avem noroc că încă putem să ne calificăm la EURO prin Liga Națiunilor. Avem o șansă acolo și trebuie să profităm.” a declarat Ianis Hagi după meci.

Victorie categorică pentru PRO TV!

PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seară, cu meciul dintre România și Suedia. PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, comercial, urban și national. Meciul România – Suedia a obținut cifre de aproape patru ori mai mari față de televiziunea de pe locul secund. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 14.7 puncte de rating și 45.1% share, față de locul al doilea în top, cu numai 3.9 puncte de rating și 12.0% share. La nivel național, peste 2.6 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 21:55, peste 3.3 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Luni, de la 21:45, în direct la PRO TV, România întâlnește Spania într-un meci cu o miză simbolică. În ciuda înfrângerii de aseară și a pierderii ocaziei de a ocupa locul secund în grupă, tricolorii mai au o șansă să se califice la turneul final de vara viitoare. Primăvara viitoare, în martie, românii vor juca în play-off-ul Nations League, care va fi transmis de PRO TV. Cel mai probabil, România va juca semifinala în deplasare contra Scoției sau Islandei. În cazul unei calificări în finală, pentru tricolori ar putea urma un meci pe teren propriu. În finală, ei ar putea juca împotriva Norvegiei, a Israelului sau a Ungariei.

Citește și „Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Alina Gologan este marea câștigătoare a titlului MasterChef România 2019!

Robert Mutes

Published

on

Alina, Ionuț și Cezar au luptat, aseară, pentru a le demonstra juraților că merită să fie desemnați câștigătorii ediției 2019 a show-ului MasterChef România! La capătul unor probe dificile și epuizante, Alina Gologan a ieșit învingătoare și a pus mâna pe marele premiu de 50.000 de euro.

Seara a început cu o probă dificilă care le-a testat abilitatea de găti cel mai creativ amouse bouche, la finalul căreia Ionuț Mărieș a fost primul finalist eliminat din lupta pentru marele premiu. Cezar și Alina au continuat bătălia, fiind nevoiți să pregătească pentru cei trei jurați un meniu complet: aperitiv, fel principal și desert. Fiecare dintre ei a demonstrat că a reușit să evolueze considerabil de la audiții și până în prezent, iar preparatele lor pregătite în marea finală le-au îngreunat decizia juraților.

Finala MasterChef a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 8.7 puncte de rating și 31% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.9 puncte de rating și 10.2% share.

Silviu Chelaru, Joseph Hadad și Cosmin Tudoran au decis că persoana care a reușit să demonstreze cele mai bune abilități culinare este Alina Gologan. Vizibil emoționată și extrem de fericită, ea a declarat: ”Câştigarea titlului MasterChef reprezintă recunoaşterea muncii mele de pe toată durata competiţiei. A fost un concurs puţin dulce, puţin picant, presărat cu mirodenii de emoţie, care ne-a frământat pe toţi ca pe aluat. Cu toate acestea, în această ediţie am spulberat mitul cum că bărbaţii domină bucătăria, deşi competiţia mea masculină a fost acerbă. Nu m-am visat cu trofeul în mână decât după ce am intrat în pâine, ca să spun aşa. Abia în ultimele etape am realizat că trebuie să am mintea mai ascuţită decât cuţitele şi să mă concentrez, pentru că pot face o surpriză frumoasă. Sunt o gurmandă care a îndrăznit la mai mult şi mi-a ieşit pentru că am pus pasiune şi multă muncă în această reţetă a succesului. Este unul dintre cele mai fericite momente din viaţa mea şi mă simt norocoasă că am atât de mulţi oameni în jur, alături de care mă pot bucura de un moment pe care îl trăieşti o singură dată. Pentru mine, titlul MasterChef 2019 este un preparat care se împarte cu cei dragi şi tot ce vreau să vă mai spun e “bon appetit”!”

Citeste si Paula Herlo, Alex Dima, Cosmin Savu, Cristian Leonte, Paul Angelescu și Rareș Năstase lansează cartea ”Ne facem bine”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: