Connect with us

Digital

S-a lansat platforma ARTIK pentru accelerarea dezvoltării Internet of Things

Avatar

Published

on

ARTIK este o platformă open source ce include module integrate de ultimă generație, gata de producție, software avansat, plăci de dezvoltare, drivere, instrumente, funcții de securitate și conectivitate cloud menite să accelereze dezvoltarea unei generații de dispozitive, soluții și servicii IoT mai bune și mai smart.

Samsung Electronics Co., Ltd. a lansat platforma Samsung ARTIK™ pentru a facilita o dezvoltare mai rapidă și simplă a aplicațiilor de business, industriale și pentru consumatori pentru Internet of Things (IoT).

„Oferim cea mai avansată și sigură platformă open source din industrie pentru dezvoltarea produselor IoT”, a declarat Young Sohn, președinte și Chief Strategy Officer, Samsung Electronics. „Cu ajutorul volumului mare de producție, proceselor avansate și tehnologiilor de ambalare bazate pe silicon, precum și existența unui ecosistem extins, ARTIK le permite dezvoltatorilor să își transforme rapid ideile mărețe în produse și aplicații Internet of Things.”

Familia ARTIK

Toate produsele, aplicațiile și serviciile familiei ARTIK sunt echipate cu tehnologie hardware unică de securitate, memorie integrată și putere de procesare superioară. Securitatea este un element cheie al software-ului avansat integrat în platformă, alături de capacitatea de conectare la internet pentru servicii îmbunătățite și de analiză a datelor bazate pe cloud. Fiind o platformă open source, Samsung ARTIK poate fi personalizată cu ușurință pentru o implementare mai rapidă a dispozitivelor IoT și a serviciilor care pot fi oferite odată cu acestea.

Platforma Samsung ARTIK poate fi configurată pentru a se potrivi cerințelor specifice unor game variate de dispozitive de la accesorii smart portabile și dispozitive de automatizare a caselor, până la iluminare smart și aplicații industriale. Din gama ARTIK fac parte următoarele produse și servicii:

  • ARTIK 1, cel mai mic modul IoT disponibil în industrie, în momentul de față, are o mărime de 12mm pe 12mm și integrează conectivitatea Bluetooth / BLE și un senzor pe 9 axe cu cele mai bune capacități de computing și consum de energie din clasa lor. Este dezvoltat specific pentru aplicații  IoT cu consum de energie redus.
  • ARTIK 5 este ideal pentru routere, drone și accesorii smart, fiind accesibile din punct de vedere al mărimii, puterii și al prețului. Dispozitivul integrează un procesor dual-core de 1GHz și o memorie DRAM şi memorie flash.
  • ARTIK 10 oferă capacități avansate și performanță pentru IoT datorită unui procesor octa-core, tehnologie video decoding/encoding full 1080p, 5.1 audio și 2GB DRAM cu 16GB memorie flash. Samsung ARTIK 10 dispunde de conexiuni Wi-Fi, Bluetooth / BLE și conectivitate ZigBee și este ideal pentru serverele de acasă, aplicații media și în setări industriale.

„Cerințele industriei pentru dispozitive IoT variază în termeni de viață a bateriei, factor de formă și putere de calcul,” a declarat Sohn. „Prin ofertele ARTIK, Samsung se adresează nevoilor celei mai largi game de clienți, utilizări și aplicații.”

Specificații tehnice ale gamei Samsung ARTIK

  • Securitate și intimitate: Platforma ARTIK oferă cea mai bună soluție de securitate end-to-end. La nivel hardware, ARTIK integrează un element securizat, integrat, care depăşeşte soluțiile software bazate pe criptare. La nivel de aplicație, ARTIK este echipat cu un sistem de detectare a anomaliilor bazat pe adaptare, ce le permite utilizatorilor să identifice erorile și comportamentul neobișnuit pentru a se putea adresa posibilelor activități de intruziune sau hacking.
  • Software IoT: Platforma Samsung ARTIK dispune de software extins pentru IoT și instrumente necesare pentru acelerarea dezvoltării produsului. Dezvoltatorii pot accesa direct pagina de dezvoltare a aplicațiilor, evitând pierderea timpului încercând să construiască biblioteci de software.

Comentarii

comments

Pagini: 1 2

Industria online

AKollo ne provoacă să Facem Level în sezonul 2 al show-ului online!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

După un prim sezon în care am aflat care sunt jocurile preferate din toate timpurile, ale gamerilor români și ce joacă aceștia în prezent pe canalele lor de YouTube, de astăzi, AKollo revine cu cel de-al doilea sezon al emisiunii online Facem Level

 

 

Anul trecut, Maximilian Ioan, mitzuu și zaSami au fost doar câțiva dintre invitații care și-au demonstrat îndemânarea în timpul unor jocuri de tip shooter – competitiv, în timp ce AKollo a fost cel care a învățat câteva dintre trucurile acestora și le-a pus și în aplicare.

 

Cel de-al doilea sezon aduce noi surprize și propune un mix între vechii participanți și cei care au acceptat provocarea în acest an, iar tema va fi ”Gen Session”. De această dată vor exista 4 grupe, iar fiecare va parcurge 3 jocuri care aparțin aceluiași gen. AKollo și alți doi gameri le vor arăta tuturor celor curioși cum se poate juca în echipă. Primul gen abordat în emisiune este thriller/survival și va acoperi jocuri precum Dead by Daylight, Friday the 13th și Depth.

Înaintea startului noului sezon, AKollo declară: “În urma feedback-ului primit din primul sezon de Facem Level am încercat să mulez conținutul pe „cât mai multă joacă”, cu mai mulți invitați deodată dacă tot vrem să ne distrăm copios. Sunt extrem de curios ce reacție vor avea pasionații de gaming când vor vedea echipe nemaiîntâlnite de creatori de conținut care vor încerca jocuri grupate pe diverse genuri. Unele dintre cele mai jucate titluri vor fi din nou prezente, dar și unele mai puțin cunoscute, care vor avea un factor de șoc pentru mulți.”

 

Totodată, începând de astăzi, pasionații de gaming pot urmări emisiunea și pe canalul oficial de YouTube! Despre lansarea noii platforme, AKollo spune: ”Având în vedere faptul că acum lansăm și canalul oficial de YouTube, vom putea centraliza și aduna feedback-ul împătimiților cât mai bine pentru a decide ce alte teme şi tipuri de conținut se vor aborda în cadrul show-ului. Vă invit pe toți să vă abonați și să apăsați clopoțelul pentru a fi la curent cu cele mai noi episoade!”

 

Nu ratați primul episod al celui de-al doilea sezon, întâlnirea cu AKollo și cei mai cunoscuți gameri care vin să împărtășească din experiența lor!

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

Tribal Worldwide Romania devine agenția de digital și social media a brandului OPPO

Avatar

Published

on

În urma unui proces riguros de selecție, OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei, a ales agenția Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului în digital și social media. 

OPPO este un brand intrat pe piața locală în 2020, un an challenging, iar rolul agenției de digital și social media va fi să poziționeze cât mai bine brandul, prin teritorii bine definite, campanii inovatoare pe platforme noi și conținut premium pentru comunitatea OPPO.

 

”OPPO este un brand inovator, cu o viziune foarte clară în ceea ce privește digitalul. Ne bucurăm că agenția Tribal Worldwide Romania a răspuns foarte bine briefului nostru și au intuit direcția pe care urmează să ne concentrăm în 2021.”, a declarat Crina Stoian, Digital Manager OPPO.

Tribal Worldwide Romania este agenția cu cel mai mare departament de social media din țară, iar adăugarea unui brand ca OPPO în portofoliu garantează expertiza de strategie și comunicare always on pe care agenția o oferă celor aproape 40 de branduri cu care lucrează.

”Încă din briefing ne-am bucurat că simțim o conexiune puternică cu acest brand, care trebuie să comunice cel puțin la fel de inovator ca produsele pe care le are în portofoliu. Viziunea noastră comună: Tribal-lider în social media + OPPO-lider în domeniul tehnologiei nu poate decât să genereze proiecte de succes, pe care abia așteptăm să le implementăm alături de noul nostru partener.”, a declarat Arnold Vieriu, Head of Social Media Tribal Worldwide Romania.

OPPO a fost fondat în 2004 și încă din primul moment și-a propus să ofere tehnologii inovatoare și experiențe revoluționare de utilizare a smartphone-urilor. In prezent, peste 320 de milioane de utilizatori din întreaga lume se bucură de performanța produselor și serviciilor OPPO.

 

OPPO este un brand global, cu o prezență în peste 40 de țări și regiuni și cu mai mult de 40.000 de angajați la nivel mondial. Compania va investi 7 miliarde de dolari până în 2022, pentru a aduce noi inovații pe segmentul tehnologiilor cheie hardware și software,  punând accent pe dezvoltarea conectivității 5G, a algoritmilor de inteligență artificială (AI), realitate augmentată (AR), big data și altele, pentru a susține evoluția continuă a companiei ca un jucător global esențial în era 5G. În momentul de față, OPPO are 6 institute de dezvoltare și 4 centre de cercetare și dezvoltare în întreaga lume. Mai mult, în 2015, OPPO dedică o echipă dezvoltării tehnologiei 5G, iar unul dintre primele succese l-a reprezentat lansarea comercială a primului smartphone 5G din Europa, în luna mai 2019, în Elveția. 

Comentarii

comments

Continue Reading

Industria online

Tehnici simple de demontare a fake news-urilor

Avatar

Published

on

fake news

Fotografia aceea compromițătoare este reală sau un trucaj? Declarația a sunat chiar așa sau a fost scoasă din context? Există câteva tehnici facile pentru a demasca fake news-urile sau măcar pentru a pune acele așa-zise știri la îndoială și a cere verificări suplimentare. Despre asta, plus un studiu de caz de pe o platformă de știri din Brașov, în rândurile de mai jos.

 De la știrile publicate de agențiile internaționale de știri la știrile despre Brașov, spre exemplu, publicate pe un site local, toate pot fi probate folosind câteva instrumente și o metodă de gândire folosită des de detectivi: reverse thinking, adică o gândire în sens invers pentru a putea ajunge urmărind firul logic la momentul inițial al apariției datelor în cauză.

Atenție, șoferi! Știri din Brașov pentru dumneavoastră

„Atenție, șoferi! Drumul dintre Ghimbav și Cristian se închide pentru 24 de ore” este titlul unei știri din 14.12.2020 publicată pe Brasov.net, la secțiunea Administrație. Fotografia aleasă e o captură de ecran din Google Maps unde este precizat DN73B, iar în corpul știrii se menționează că se fac lucrări la km. 2+865 m al acestui Drum Național, între cele două localități din județ, din apropierea municipiului Brașov.

Plecând de la această informație, accesarea Google Maps cu punerea „omulețului” la locul menționat va releva dacă imaginea selectată de redacție este exact de la locul lucrărilor care se vor desfășura sau e o imagine care arată generic DN73B, din oricare loc de pe lungimea de mai mulți kilometri a acestui drum.

Încă un lucru care se poate verifica este probarea efectivă a lucrărilor – dacă într-adevăr s-a aplicat un strat de asfalt și s-au realizat marcaje rutiere în sensul giratoriu, așa cum figurează în corpul știrii, înseamnă că știrea e adevărată.

Atenția la detalii este foarte importantă. Mai sus e precizat „în sensul giratoriu”. Nu ni se precizează dacă sensul giratoriu era amenajat înainte sau nu – în imagine figurează doar o intersecție, fără vreun sens giratoriu. Așadar, numărul pistelor de verificat crește – atenția la detalii și procesul de reverse thinking folosesc inclusiv la demascarea fake news chiar și la capitolul de știri locale, știri din Brașov.

Combaterea fake news, prin instrumente și mindset

Specialiștii în contracararea fake news au la dispoziție softuri web-based și mai avansate – au cont autorizat, unde introduc imaginea respectivă și obțin detalii despre prima dată când a fost postată și de către cine și în ce loc din acest mediu online atât de vast – dacă a fost postată pe o rețea socială, când, pe care și în ce context? Dacă a fost postată pentru prima dată pe Brasov.net, foarte bine, niciun motiv de îngrijorare, înseamnă că imaginea este cea originală.

Poate apărea fake news printre știri din Brașov, care nu depășesc granițele județului? Desigur, dacă ele servesc interese locale, de amploare mai mică. Fenomenul știrilor false nu se limitează automat numai la chestiuni de amploare, de nivel național și internațional. Din fericire, însă, știrile de la Brașov par să fie pe bune și să nu ascundă fake news dacă sunt pe Brasov.net. Este și responsabilitatea jurnaliștilor de a face verificările necesare înainte să publice pe surse ceva – iar jurnalismul etic presupune în mod automat și această grijă continuă.

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

AntenaPlay le oferă abonaţilor Revelion la alegere

Avatar

Published

on

În noaptea dintre ani, AntenaPlay îşi invită abonaţii la petrecerea care li se potriveşte. Platforma va transmite live, în seara de 31 decembrie, Revelion ZU cu Buzdu, Morar şi Emma şi Revelionul Starurilor 2021 prezentat de Dan Negru. Ambele programe pot fi urmărite live, pe https://antenaplay.ro/revelion2021.

 

La Revelionul Starurilor 2021, Dan Negru #deMascăDistracția în cadrul celui mai lung program de Revelion din istoria televiziunii din România. Vedete iubite de marele public, măști spectaculoase în spatele cărora se ascund celebrități din diverse domenii, muzică pentru toate gusturile și multă voie bună sunt ingredientele unui spectacol strălucitor, la cel de-al 21-lea Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1. Dorian Popa, Connect-R, Ana Baniciu, Raluka, Nea Marin, Dan Bittman, Vlăduţa Lupău, Nicolai Tand, Ovidiu Lipan Ţăndărică, Adriana Trandafir, Mihai Trăistariu si Giani Kiriţă sunt doar o parte dintre vedetele care vor urca pe scena Revelionului lui Negru, fie pentru a ghici cine se ascunde în spatele măștilor, fie pentru momente artistice pe gustul celor aflați în fața micilor ecrane, în noaptea dintre ani.

 

La final de 2020, Buzdu, Morar şi Emma îi invită pe români la Revelion ZU, cel mai tare party cu #MuzicaAia. Aceştia vor fi în direct pe AntenaPlay, pe canalul live ZU TV, în noaptea dintre ani. Festivităţile vor începe pe 31 decembrie, după ora 21:00 şi se vor încheia în anul următor.

Platforma AntenaPlay, disponibilă pe toate dispozitivele, smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop, îşi invită astfel utilizatorii să se aboneze la cel mai tare spectacol şi să aleagă Revelionul care li se potriveşte.

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

Minio Studio încheie anul cu 14 premii, fiind cea mai premiată agenție locală independentă

Avatar

Published

on

Minio Studio, agenție de comunicare strategică, a încheiat anul 2020 cu 14 premii la festivalurile de comunicare locale și regionale.

 

“Minio este o agenție versatilă, care derulează campanii integrate, complexe, cu un puternic filon strategic. Aceste distincții confirmă că livrăm exact ceea ce promitem. Nu este un singur premiu, un singur canal sau o singură campanie. Ne-am bucurat de recunoaștere pentru 6 dintre proiectele noastre, și încă tot atâtea au fost nominalizate”, a declarat Ioana Mucenic, CEO al agenției.

 

Iată rezultatele de anul acesta:

  • Agenția a obținut: 2 premii Effie Awards (un Bronz și un Silver), 5 premii Romanian PR Award (1 Gold și 4 Silver), 3 premii Webstock (3 Bronze), 3 premii Festival of Media – alături de Zenith Media (1 Gold, 1 Silver, 1 Bronz) și 1 premiu la Gala Premiilor Piața.
  • Minio Studio ocupă locul 10 în rankingul Effie Awards.
  • Agenția s-a clasat pe locul 3 la Romanian PR Award, după numărul de distincții primite.
  • Cel mai premiat proiect al agenției a fost cel realizat pentru Durex – Prezervativul Potrivit, campanie derulată în 2019, care a primit 7 distincții.

 

Palmaresul de anul acesta include:

Durex – Prezervativul Potrivit

Effie Awards – Silver – Medical services & healthcare products

Romanian PR Award

  • Brand PR – New products and services (Silver)
  • Digital PR (Silver)
  • Communication in medical sector (Gold)

Festival of Media (Contributing Agency alături de Zenith Media)

  • Best Engagement Strategy – Gold
  • Best Use of Talent – Silver
  • Best Local Execution of a Global Brand – Bronze

Tuc – TUCe pui pe TUC?

Effie Awards – Bronz – Snacks, Confectionary and Desserts

Sun Plaza – Lansare Sun Treasure

Romanian PR Award

  • Brand PR – New products and services (Silver)
  • Tech PR (Silver)

Webstock

  • Best Experiential Campaign (Bronz)

Durex – Untold 2019

Webstock

  • Best Experiential Campaign (Bronze)

Rowenta – Rowenta Forever Sharp

Webstock

  • Best Use of Video (Bronze)

Mondelēz  – Bucură-te de o vară gustoasă

Gala Premiilor Piața

  • Cea mai eficientă promoție din categoria dulciuri

 

2020 a fost un an foarte intens. Așa că ne-am bucurat să primim recunoașterea industriei pentru proiectele dezvoltate. Totodată, suntem recunoscători că avem lângă noi clienți cu viziune, care au încredere în expertiza și abilitățile noastre, o echipă stabilă și sudată, cât și parteneri pe care ne putem baza mereu. 2021 nu se anunță nici el ușor, dar vom intra în an cu optimism și energie, căci avem planuri mari”, a completat Ioana Mucenic, CEO @ Minio Studio.

 

DESPRE MINIO STUDIO

Minio Studio este o agenție decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice, prin abordarea sa specifică, de creativitate strategică. Pe lângă campaniile de comunicare integrate, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 16 oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 15 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Jacobs Douwe Egberts, Mondelēz, Novartis, Reckitt Benckiser, Rowenta, Sun Plaza, Tefal, Tymbark.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end