Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/radardem/public_html/wp-includes/class-wp-post-type.php on line 526
S-a lansat prima și cea mai mare agenție de influencers din România - globalinfluencers.ro - RADAR DE MEDIA
Connect with us

DIGITAL

S-a lansat prima și cea mai mare agenție de influencers din România – globalinfluencers.ro

Published

on

Global Influencers, prima și cea mai mare agenție de influencers din România și Europa Centrală și de Est, și-a lansat platforma de comunicare online, www.globalinfluencers.ro. Cele mai noi și interesante informații despre artiștii, bloggerii și vloggerii care au reușit să adune în jurul lor comunități uriașe de milioane de fani sunt de acum la doar un click distanță. Globalinfluencers.ro reunește cele mai cool proiecte în care acești creatori de conținut se implică și este cea mai simplă cale de acces către ei.

 

Influencerii sunt cei care au reușit să creeze adevărate comunități în jurul blogului sau vlogului, al contului de Facebook, Instagram sau de YouTube, sunt acele voci ale comunităților active pe care au puterea de a le influența. INNA, Delia, Antonia, BRomania, Alina Ceușan și Carmen Grebenișan, Ilie, Selly, Laura Giurcanu, Laura Mușuroaea, Like One, Gina Pistol, Mihai Bendeac și mulți alții sunt influenceri cu milioane de LIKE-uri și share-uri și postări care ajung să fie virale. Fiecare în parte, fie că este artist, blogger de fashion, vlogger sau entertainer este imaginea reprezentativă pentru industria în care își desfășoară activitatea și vocea comunității formate în jurul lor. Creează conținut, arată care sunt cele mai cool locuri de vizitat, care sunt trendurile în fashion sau muzică, distrează milioane de oameni sau le stârnesc curiozitatea, influențează politica de advertising a marilor agenții de publicitate, fiind un model pentru cei care îi urmăresc. Iar asta face ca acești creatori de conținut să își sporească influența atât în mediul online, cât și dincolo de el.

 

„Mă bucur că am anticipat nevoia dezvoltării unui business care aduce împreună creatorii de conținut din social media și brandurile de top. Folosirea influencerilor în campanii de imagine s-a dovedit un instrument excelent pentru companiile care doresc să interacționeze într-un mod cât se poate de apropiat și direct cu clienții lor. Am dezvoltat divizia Global Influencers, care reunește peste 50 de content creators, cei mai apreciați și urmăriți bloggeri, vloggeri, artiști din domeniul lor, iar acum putem spune că o mare parte din succesul multor proiecte realizate de companii se datorează și celor care le-au endorsat. Ne mândrim cu „Personalitatea anului în online”, Ilie, cu cel mai urmărit blogger de fashion, Alina Ceușan, cu INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, cu cele mai multe nume de influenceri prezente în topurile de specialitate. Suntem trendsetteri pe piața din România și pe această zonă, aliniindu-ne astfel unui fenoment mondial”, a declarat Ștefan Lucian, Managing Partner Global Entertainment.

 

„Influencer marketing-ul este un fenomen care se întâmplă în toată lumea din ce în ce mai intens, de ceva timp și în România. Influencerii se împart în mai multe categorii, fie că vorbim de oameni care îți aduc putere de cumpărare sau oameni care îți aduc doar aport de imagine. Vorbim de bloggeri, vloggeri, instagrammeri sau artiști urmăriți de sute de mii sau chiar milioane de oameni, astfel că e bine cumva, ca brand, să ai un produs bine plasat în conținutul oferit de ei. Și în cazul meu, de exemplu, campania cu Vodafone în care am apărut a fost o colaborare în care au contat nu doar canalul media, ci și notorietatea în online și aportul adus la realizarea scenariului și integrarea tuturor canalelor – Instagram, YouTube, Facebook sau Snapchat. Spotul Halloween a devenit viral în Mexic și Brazilia, de exemplu, atingând peste 50 milioane de vizualizări pe Facebook, un record pentru România. Influencer marketing-ul este așadar un fenomen care nu poate fi ignorat”, este de părere Matei Dima, cunoscut ca BRomania.

 

Așa se face că INNA este nu doar cel mai cunoscut artist român la nivel internațional, ci și cel mai puternic brand românesc în digital. De la începutul anului și până acum, INNA s-a situat conform Instagramology pe primul loc în topul fotografiilor postate pe Instagram cu cele mai multe like-uri. Astfel, în mai 2017 INNA se află pe locul întâi, urmată de Antonia și Delia pe a doua și a treia poziție și Mihai Bendeac pe locul șase. În iunie 2017 patru influenceri Global se află în top 10 cele mai urmărite imagini: INNA pe locul întâi, Antonia pe locul al doilea, Delia pe patru și BRomania pe șase. Conform Instagramology, INNA este pe locul întâi și în iulie 2017, urmată de Antonia, Delia și Vlad Munteanu și cu Ilie pe locul nouă.

 

INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, tocmai a depășit 2 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube. În total pe YouTube (adică și pe alte canale), se apropie de 3 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 73 în lume. Ea a depășit artiști precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am. De curand, artista a ajuns la 3 milioane de abonati pe propriul ei canal de YouTube, devansând artiști precum Madonna, Robbie Williams sau Rita Ora. Pe Facebook, are peste 11 milioane de fani (mai multi decat numarul de utilizatori de Facebook din Romania), pe Twitter peste 1.3 milioane de followers si 1.7 milioane de followers pe Instagram.

 

Conform Facebrands, INNA este pe locul întâi în clasament cu 12 milioane de aprecieri atât la categoria cântăreți&trupe, cât și în clasamentul general, în timp ce la categoria bloguri pe primul loc se află BRomania, cu 1,3 milioane de aprecieri.

În același timp, cel mai viral video de campanie de la noi din țară este cel semnat de BRomania pentru Vodafone, „Halloween”, din 27 octombrie 2016, care a reușit să strângă nu mai puțin de 51 de milioane de vizualizări, peste 300.000 de LIKE-uri și 540.000 de share-uri.

 

Vloggerul Ilie a fost desemnat „Personalitatea Anului în Digital” în 2017, la cea de a X-a ediție a Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, care a avut loc pe 29 septembrie. Conform Zelist, Ilie este numărul 1 în topul vlogurilor generaliste, iar premiul „Personalitatea Anului în Digital” la Gala Webstock Awards a fost obținut în urma voturilor publicului larg. În prezent, Ilie’s Vlogs are 1.266.706 subscribers pe YouTube, 171.210 likes pe Facebook 443.045 followers pe Instagram.

 

Cel mai premiat blogger roman de fashion este Alina Ceușan, care are în portofoliu disctincții precum: Best Fashion Blog – Elle Blogging Awards 2016, PEOPLE’S CHOICE – Digital Divas din 2013 până în 2016,  Best Instagram Account of 2015, Digital Divas FTV – Best Fashion Blogger of the Year în 2013.

 

Global Influencers, platformă unică pe piața din România, acoperă cele mai variate domenii, de la bloguri și vloguri generaliste, până la cele de fashion, entertainment, food, auto.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Despre optimizarea seo inainte de lansarea unui site

Published

on

Pentru ca in ziua de azi exista un numar extrem de mare de site-uri, sa te faci remarcat este destul de greu, daca nu colaborezi un un specialist. Competita creste din ce in ce mai mult, si atunci este absolut necesar ca optimizarea seo sa fie continuu imbunatatita.

Prin urmare, trebuie sa ai la indemana o metoda de a face optimizare inainte de a lansa un site, pentru a putea fi inaintea celor care sunt in proces de construire a brand-ului.

Iata cateva lucruri interesante si utile despre optimizarea seo inainte de lansarea efectiva a unui site.

 

Optimizeaza elementele de baza

Daca nu vrei sa apelezi la o agentie seo adult, atunci poti face chiar tu acest lucru. Construirea unei pagini ”in curand” este esentiala inainte de a construi efectiv site-ul. De ce este acest lucru important? Ei bine, ceea ce trebuie sa stii este ca motoarele de cautare ofera in general  mai multa autoritate site-urilor vechi, si prin urmare, este nevoie de mai mult timp pentru a obtine un loc fruntas in Google.

Prin crearea unei pagini ”in curand” vei avea posibilitatea sa te lansezi mai repede decat in mod normal. Robotii nu au absolut nici o treaba cu acest gen de mesaj de pe un site, acestia fiind mai mult interesati de continut, de cuvintele cheie, si mai ales de experienta utilizatorului. Noua pagina reprezinta fara indoiala o sursa excelenta de leaduri. Ceea ce trebuie tu sa faci este sa folosesti un apel puternic la actiune, apel care sa aiba puterea de a-i convinge pe cei care iti viziteaza site-ul sa completeze un formular. In schimb, le poti oferi un video sau un ghid PDF.

Daca toti acesti pasi ti se par complicati si nici nu ai experienta necesara pentru a face acest lucru, atunci cauta in zona ta o agentie seo adult. Retine ca aceasta pagina va ajuta nu doar la optimizarea seo, ci si la construirea unui brand puternic. Profesionistii care lucreaza intr-o agentie seo adult vor stii cum sa utilizeze imaginile, culorile, si mai ales sloganul si limbajul pentru a le comunica vizitatorilor punctele de baza ale comunicarii ulterioare.

 

Construieste profilurile de social media

In ceea ce priveste optimizarea seo, trebuie stiut ca este foarte important a iti creezi comunitati pe retelele de socializare inainte de lansarea propriu zisa a site-ului. Este esential sa te asiguri ca ai deja un public fidel, care s-a familiarizat oarecum cu brand-ul tau. Prin impartasirea unui continut de calitate foarte buna vei reusi sa cresti semnificativ increderea internautilor in business-ul tau, ceea ce inseamna ca iti vei construi o reputatie cu autoritate.

Creeaza profiluri complete pe retelele de socializare cele mai populare precum Facebook, Twitter, sau LinkedIn, dar si pe alte platforme care se adreseaza publicului tau tinta. Dupa ce ai facut acest lucru trebuie sa conectezi fiecare profil in parte cu pagina ”In curand”, si sa te asiguri ca potentialii tai clienti pot obtine informatiile necesare legate de lansare, apasand un singur buton.

 

Creeaza continut de calitate                                                                                                                        Orice strategie de optimizare are nevoie de continut de calitate. De ce? Ei bine, pentru ca acest continut va aduce trafic organic catre site-ul tau, chiar daca esti la inceput. Pentru ca acest continut trebuie urcat periodic, este necesar sa te pregatesti dinainte cu mai multe articole, pentru a avea cat mai multi vizitatori.

In unele cazuri, este o idee excelenta ca inainte de lansare sa incepi un blog. Facand acest lucru, vei avea posibilitatea sa faci anunturi pre-lansare si sa adaugi in permanenta continut nou si interesant. Mai mult decat atat, trebuie sa te asiguri ca acest continut are potential sa atraga link-uri.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Impactul tehnologiei asupra dezvoltării industriei jocurilor de noroc

Published

on

În prezent, cu siguranță tehnologia poate avea un impact important asupra unei industrii. Se pare că lucrurile merg foarte bine pentru jocurile de noroc online care, daatorită inovațiilor din ultimii ani, au reușit să crească într-un ritm extraordinar. Dacă tendința va continua, piața jocurilor de noroc online va valora 65 miliarde de lire sterline în 2024. Motorul principal al acestei îmbunătățiri enorme a fost faptul că tehnologia a deschis o mulțime de uși către un nou val masiv de clienți și a atins o audiență semnificativ mai mare decât casele de pariuri tradiționale și cazinourile online, care pun la dispoziția clienților o gamă variată de jocuri cazino.

Experții din industrie prezic că, pe măsură ce tot mai multe țări continuă să legalizeze jocurile de noroc online, dimensiunea tortului va crește și mai mult. SUA, de exemplu, a aprobat o lege federală în mai 2018 care înlătură interdicția de a paria online, statele fiind nevoite să decidă ce să facă. Unele state precum New Jersey au permis imediat pariurile sportive, iar primele luni de activitate au arătat că este o situație câștigătoare atât pentru operatori, cât și pentru stat (care beneficiază de impozitul pe jocuri de noroc).

În acest articol, vom discuta despre modul în care industria jocurilor de noroc online crește până la niveluri fără precedent, datorită îmbunătățirilor tehnologice.

Jocurile mobile la cel mai înalt nivel

Dacă aveți vârsta legală pentru jocurile de noroc, atunci veți fi deja vizați de anumite reclame online pentru jocuri de noroc. A fost creată o cantitate considerabilă de aplicații mobile, iar tehnologia a permis o îmbunătățire semnificativă în ultimii 10 ani: aproape fiecare companie de jocuri de noroc are acum una sau mai multe aplicații mobile de ultimă generație, care pot fi utilizate fără probleme pe toate dispozitivele.

Pariurile sportive sunt cea mai mare piață pentru consumatorii de telefonie mobilă. În Marea Britanie, de exemplu, marea majoritate a adulților pariază pe sport cel puțin o dată în viață. Tehnologia a crescut în mod semnificativ numărul utilizatorilor de telefoane mobile sau tablete în ultimii ani și, ca efect direct, de asemenea, numărul de persoane care pariază folosind aceste dispozitive: 51% în 2018 față de 2017, potrivit Comisiei pentru jocurile de noroc din Marea Britanie.

Această tendință este puțin probabil să se schimbe dacă luați în considerare faptul că dispozitivele mobile devin la fel de puternice precum PC-urile: plasarea unui pariu sau jucarea de jocuri cazino la un cazinou online și posibilitatea de a vă bucura de o experiență excelentă de jocuri este posibilă datorită îmbunătățirilor tehnologiilor, iar industria jocurilor de noroc este în curs de dezvoltare.

Prin urmare, nu este surprinzător că toate sporturile importante fac reclamă jocurilor de noroc online. Din ce în ce mai multe echipe sunt sponsorizate de firme de jocuri de noroc și indiferent de stadionul pe care ne aflăm, putem vedea reclame de tip banner care îndeamnă oamenii să parieze sau să încerce cazinoul lor online.

Dacă înainte jucătorii care doreau să se confrunte cu un dealer adevărat erau nevoiți să meargă la un cazinou offline, acum nu mai este nevoie de acest lucru. Tehnologia s-a îmbunătățit până la un nivel care le permite jucătorilor să participe la jocuri de cazino care sunt transmise în timp real dintr-un cazinou offline. Experiența este atât de realistă, încât jucătorii pot interacționa în timp real, atât cu dealerul, cât și cu alți jucători, exact ca și cum ar fi făcut într-un cazinou offline.

Sosirea rețelelor mobile 5G va face telefonul holografic/ apelurile video o realitate și puteți fi siguri că această nouă tehnologie va fi integrată imediat în lumea jocurilor de noroc online. După ce multe companii explorează deja modul de utilizare a realității virtuale pentru a îmbunătăți experiența de joc a jocurilor lor. Prin crearea unei experiențe mai imersive, ei vor putea atrage și acei jucători care merg regulat în cazinourile terestre, dar și generațiile mai tinere.

Reglementările privind jocurile de noroc sunt din ce în ce mai relaxate în întreaga lume și acest lucru crește, de asemenea, randamentul. Europa este de departe cel mai valoros continent în ceea ce privește jocurile de noroc online, deoarece a contribuit cu 15 miliarde de lire sterline în 2018. Acest lucru se întâmplă mai ales pentru că în Europa se poate paria legal aproape oriunde.

În România piața jocurilor de noroc este în creștere, contribuind la PIB-ul țării cu circa 1 miliard de euro și 300 de milioane de euro la bugetul de stat.  La fel se întâmplă și în Marea Britanie unde, deși Comisia pentru jocuri de noroc  controlează bine industria, amploarea jocurilor de noroc online este impresionantă. Britanicii sunt constant expuși  la reclame despre jocuri de noroc. SUA vrea să urmeze exemplul.

Până în acest moment, patru state americane au legalizat jocurile de noroc online și se așteaptă ca altele să facă la fel, astfel încât industria să crească masiv. Țări precum Japonia iau, de asemenea, măsuri pentru legalizarea cazinourilor online și același scenariu se întâmplă în multe țări africane.

Unul dintre principalele motive pentru care o mulțime de țări sunt dornice să legalizeze jocurile de noroc online este faptul că aduc venituri uriașe, care pot fi apoi utilizate pentru finanțarea serviciilor publice precum spitale, transporturi, școli și așa mai departe.

Tehnologia continuă să modeleze industria în viitor

La început, cazinourile online și site-urile de pariuri arătau foarte primitiv, în comparație cu standardele de astăzi. Tehnologia a îmbunătățit enorm experiența jocurilor de noroc online pe parcursul ultimului deceniu.

 

În zilele noastre, efectuarea unei depuneri în contul dvs. se face aproape imediat și aveți un serviciu de asistență 24/7 live pregătit să vă ajute cu orice întrebări. Experiența jocurilor de noroc online a devenit mult mai interactivă. Jucătorii pot discuta între ei și cu dealerul în timp ce urmăresc jocul în transmisie live.

VR- realitate virtuală

Momentan, cazinoul live este punctul culminant al tehnologiei de jocuri de noroc online: jucătorii pot avea o experiență de cazino foarte apropiată de cea tradițională, fără a fi nevoiți să părăsească confortul casei. În plus, sloturile video și jocurile virtuale devin din ce în ce mai captivante și, în unele cazuri, seamănă cu filmele. Cu toate aceste oportunități disponibile din confortul propriului lor living, nu este surprinzător că mulți preferă jocurile online.

În viitor, ne așteptăm ca tehnologia să continue să modeleze industria jocurilor de noroc și să aducă tot mai multe venituri. Până la urmă, aceasta este o tendință care nu poate fi oprită și chiar dacă reglementările sunt foarte stricte, popularitatea jocurilor de noroc nu este redusă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

De ce SEO este în continuare cel mai eficient canal de online marketing

Published

on

SEO este cel mai eficient canal de online marketing din lume și merită mult mai multă atenție din partea marketerilor. Dacă vrei să te impui în online, efectiv nu ai cum să neglijezi această ramură esențială.

Și nu este vorba doar despre poziționarea paginilor în căutările organice, așa cum crede multă lume…

Prin SEO, îți poți reduce costurile pentru celelalte canale de marketing pe termen mediu și lung.

Iată câteva argumente:

Creșterea traficului nu înseamnă neapărat și creșterea vânzărilor, atâta vreme cât nu este bine targetat. Cu toate acestea, dacă nu umblăm la expunere, este greu să vorbim despre performanțe mai bune.

Gândește-te că 50% din traficul din lume ajunge pe site-uri prin intermediul motoarelor de căutare. Practic, cei care au investit în SEO preiau 50% din traficul de pe internet. Interesant, nu?

Și mai mult decât atât, peste 90% dintre acei vizitatori care intră pe site-uri prin intermediul paginilor de rezultate al căutărilor (SERP) nu trec de prima pagină. De fapt, 60% din trafic merge către primele 3 poziții din clasamentul Google.

Ei bine, SEO înseamnă “search engine optimization”, adică principala ocupație este îmbunătățirea pozițiilor pe care le au paginile în SERP. Dacă investești în SEO (cu cap), automat îți vei crește și traficul. Miza este însă să ajungi printre primele poziții pentru termenii de căutare folosiți de potențialii clienți – păstrând relevanță maximă.

Atragerea publicului țintă (și îndrumarea lui) este și va rămâne întotdeauna o preocupare constantă a marketerilor. Atragerea clienților din segmentul vizat poate fi realizată și în cadrul campaniilor de tip CPC sau CPM, însă ghidarea lor pe site este la fel de importantă. Asta pentru că odată ajuns pe site, vizitatorul trebuie condus către efectuarea achiziției, lucru care nu se întâmplă în foarte multe cazuri.

Nici o imagine, nici o bucată de text, nici un element de design și nici un instrument nu trebuie să fie plasat fără un scop bine determinat pe site. Un specialist în SEO on-page și User Experience îți va construi paginile site-ului sau îți va sugera o serie de modificări pe care să le faci pentru a-ți îmbunătăți randamentul. Apoi, urmează partea și mai interesantă…

Retenția clienților poate fi una dintre modalitățile cele mai eficiente pentru îmbunătățirea randamentului investiției într-o campanie de marketing. Anumiți specialiști susțin că îmbunătățirea retenției cu 5% înseamnă aproape dublarea profitului realizat de către o companie, asta pentru că este de 5 ori mai scump să aduci clienți noi, decât este să-i păstrezi pe cei existenți.

Prin intermediul specialiștilor SEO poți face multe lucruri pentru a-ți mulțumi clienții, pentru a-i determina să nu lase recenzii negative atunci când faci o greșeală și pentru a-ți spăla imaginea în anumite momente.

Îmbunătățirea ratei de conversie este o țintă pentru orice marketer, însă prin intermediul SEO acest lucru poate fi realizat poate mai ușor decât prin oricare altă metodă. Anumite statistici ne spun că paginile optimizate au cu 216% mai multe șanse de a realiza o conversie decât paginile obișnuite.

Un specialist va trebui să folosească diverse instrumente de monitorizare a experienței vizitatorului pe site, să le interpreteze, să facă teste și să propună soluții câștigătoare, pe lângă furnizarea sfaturilor clasice. Un pop-up poate face foarte mult rău sau foarte mult bine, la fel cum lipsa unui “Call To Action” poate fi la fel de gravă precum existența prea multor “invitații”.

Reducerea costurilor pentru campaniile CPC este un alt avantaj al celor care mizează pe SEO. Pentru a-ți îmbunătăți randamentul nu este nevoie neapărat să investești mai mult, ci poate să-ți redirecționezi investiția.

Conform graficului de mai sus, în medie, 12% din bugetul de marketing merge către SEO, iar acest canal realizează 14% dintre lead-uri, în timp ce PPC-ul folosește, în general, 8% din buget, însă aduce numai 6% dintre lead-uri. Chiar dacă distribuirea bugetului de marketing variază de la caz la caz, eficiența diverselor canale este relevantă.

Ok, dar cum se realizează reducerea costurilor pentru campaniile CPC prin SEO? Tu plătești pentru click, chiar dacă vizitatorul iese imediat de pe site pentru că viteza de încărcare lasă de dorit, pentru că site-ul nu e mobile-friendly sau pentru că vizitatorul este confuz și nu își dă seama rapid ce are de făcut.

În plus, în campaniile de Google AdWords (și nu numai) există acel “Quality Score“, care este determinat de comportamentul vizitatorilor care au dat click pe respectiva reclamă. Cu cât aceștia stau mai mult pe site și accesează diverse pagini, cu atât acel scor crește, iar dacă acest lucru se întâmplă, tu vei plăti mai puțin pentru fiecare click.

Reducerea costurilor pe termen lung este absolut evidentă: investind în SEO, atât on-site, cât și în link building, vei culege roadele pentru totdeauna, în timp ce alte canale de online marketing îți aduc rezultate numai pe termen scurt.

Simplu spus, cu cât atingi performanțe mai bune din punct de vedere SEO, cu atât vei investi mai puțin în celelalte canale de promovare și implicit, randamentul investiției tale se va îmbunătăți. Partea bună pentru antreprenorii de la noi din țară este că prețurile pentru servicii și campanii de Link Building în România sunt destul de mici, astfel încât concurența poate fi prinsă din urmă și chiar depășită în foarte multe cazuri.

În concluzie, sper ca ți-am putut prezenta cum vei putea să-ți reduci costurile, dar și să-ți mărești traficul, conversiile și profitul dacă recurgi la ajutorul specialiștilor în SEO.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: