Connect with us

DIGITAL

S-a lansat prima și cea mai mare agenție de influencers din România – globalinfluencers.ro

Published

on

 

Global Influencers, prima și cea mai mare agenție de influencers din România și Europa Centrală și de Est, și-a lansat platforma de comunicare online, www.globalinfluencers.ro. Cele mai noi și interesante informații despre artiștii, bloggerii și vloggerii care au reușit să adune în jurul lor comunități uriașe de milioane de fani sunt de acum la doar un click distanță. Globalinfluencers.ro reunește cele mai cool proiecte în care acești creatori de conținut se implică și este cea mai simplă cale de acces către ei.

 

Influencerii sunt cei care au reușit să creeze adevărate comunități în jurul blogului sau vlogului, al contului de Facebook, Instagram sau de YouTube, sunt acele voci ale comunităților active pe care au puterea de a le influența. INNA, Delia, Antonia, BRomania, Alina Ceușan și Carmen Grebenișan, Ilie, Selly, Laura Giurcanu, Laura Mușuroaea, Like One, Gina Pistol, Mihai Bendeac și mulți alții sunt influenceri cu milioane de LIKE-uri și share-uri și postări care ajung să fie virale. Fiecare în parte, fie că este artist, blogger de fashion, vlogger sau entertainer este imaginea reprezentativă pentru industria în care își desfășoară activitatea și vocea comunității formate în jurul lor. Creează conținut, arată care sunt cele mai cool locuri de vizitat, care sunt trendurile în fashion sau muzică, distrează milioane de oameni sau le stârnesc curiozitatea, influențează politica de advertising a marilor agenții de publicitate, fiind un model pentru cei care îi urmăresc. Iar asta face ca acești creatori de conținut să își sporească influența atât în mediul online, cât și dincolo de el.

 

„Mă bucur că am anticipat nevoia dezvoltării unui business care aduce împreună creatorii de conținut din social media și brandurile de top. Folosirea influencerilor în campanii de imagine s-a dovedit un instrument excelent pentru companiile care doresc să interacționeze într-un mod cât se poate de apropiat și direct cu clienții lor. Am dezvoltat divizia Global Influencers, care reunește peste 50 de content creators, cei mai apreciați și urmăriți bloggeri, vloggeri, artiști din domeniul lor, iar acum putem spune că o mare parte din succesul multor proiecte realizate de companii se datorează și celor care le-au endorsat. Ne mândrim cu „Personalitatea anului în online”, Ilie, cu cel mai urmărit blogger de fashion, Alina Ceușan, cu INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, cu cele mai multe nume de influenceri prezente în topurile de specialitate. Suntem trendsetteri pe piața din România și pe această zonă, aliniindu-ne astfel unui fenoment mondial”, a declarat Ștefan Lucian, Managing Partner Global Entertainment.

 

„Influencer marketing-ul este un fenomen care se întâmplă în toată lumea din ce în ce mai intens, de ceva timp și în România. Influencerii se împart în mai multe categorii, fie că vorbim de oameni care îți aduc putere de cumpărare sau oameni care îți aduc doar aport de imagine. Vorbim de bloggeri, vloggeri, instagrammeri sau artiști urmăriți de sute de mii sau chiar milioane de oameni, astfel că e bine cumva, ca brand, să ai un produs bine plasat în conținutul oferit de ei. Și în cazul meu, de exemplu, campania cu Vodafone în care am apărut a fost o colaborare în care au contat nu doar canalul media, ci și notorietatea în online și aportul adus la realizarea scenariului și integrarea tuturor canalelor – Instagram, YouTube, Facebook sau Snapchat. Spotul Halloween a devenit viral în Mexic și Brazilia, de exemplu, atingând peste 50 milioane de vizualizări pe Facebook, un record pentru România. Influencer marketing-ul este așadar un fenomen care nu poate fi ignorat”, este de părere Matei Dima, cunoscut ca BRomania.

 

Așa se face că INNA este nu doar cel mai cunoscut artist român la nivel internațional, ci și cel mai puternic brand românesc în digital. De la începutul anului și până acum, INNA s-a situat conform Instagramology pe primul loc în topul fotografiilor postate pe Instagram cu cele mai multe like-uri. Astfel, în mai 2017 INNA se află pe locul întâi, urmată de Antonia și Delia pe a doua și a treia poziție și Mihai Bendeac pe locul șase. În iunie 2017 patru influenceri Global se află în top 10 cele mai urmărite imagini: INNA pe locul întâi, Antonia pe locul al doilea, Delia pe patru și BRomania pe șase. Conform Instagramology, INNA este pe locul întâi și în iulie 2017, urmată de Antonia, Delia și Vlad Munteanu și cu Ilie pe locul nouă.

 

INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, tocmai a depășit 2 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube. În total pe YouTube (adică și pe alte canale), se apropie de 3 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 73 în lume. Ea a depășit artiști precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am. De curand, artista a ajuns la 3 milioane de abonati pe propriul ei canal de YouTube, devansând artiști precum Madonna, Robbie Williams sau Rita Ora. Pe Facebook, are peste 11 milioane de fani (mai multi decat numarul de utilizatori de Facebook din Romania), pe Twitter peste 1.3 milioane de followers si 1.7 milioane de followers pe Instagram.

 

Conform Facebrands, INNA este pe locul întâi în clasament cu 12 milioane de aprecieri atât la categoria cântăreți&trupe, cât și în clasamentul general, în timp ce la categoria bloguri pe primul loc se află BRomania, cu 1,3 milioane de aprecieri.

În același timp, cel mai viral video de campanie de la noi din țară este cel semnat de BRomania pentru Vodafone, „Halloween”, din 27 octombrie 2016, care a reușit să strângă nu mai puțin de 51 de milioane de vizualizări, peste 300.000 de LIKE-uri și 540.000 de share-uri.

 

Vloggerul Ilie a fost desemnat „Personalitatea Anului în Digital” în 2017, la cea de a X-a ediție a Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, care a avut loc pe 29 septembrie. Conform Zelist, Ilie este numărul 1 în topul vlogurilor generaliste, iar premiul „Personalitatea Anului în Digital” la Gala Webstock Awards a fost obținut în urma voturilor publicului larg. În prezent, Ilie’s Vlogs are 1.266.706 subscribers pe YouTube, 171.210 likes pe Facebook 443.045 followers pe Instagram.

 

Cel mai premiat blogger roman de fashion este Alina Ceușan, care are în portofoliu disctincții precum: Best Fashion Blog – Elle Blogging Awards 2016, PEOPLE’S CHOICE – Digital Divas din 2013 până în 2016,  Best Instagram Account of 2015, Digital Divas FTV – Best Fashion Blogger of the Year în 2013.

 

Global Influencers, platformă unică pe piața din România, acoperă cele mai variate domenii, de la bloguri și vloguri generaliste, până la cele de fashion, entertainment, food, auto.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: