Connect with us

Evenimente

S-a lansat proiectul “Practicanţii de azi, profesioniştii de mâine ai televiziunilor” (conferinta de presa)

Published

on

 

Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti, împreună cu partenerii săi (Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică “I.L. Caragiale” Bucureşti, Universitea din Bucureşti – Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea de Vest Timişoara, Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” Iaşi), lansează proiectul educaţional „Practicanţii de azi, profesioniştii de mâine ai televiziunilor”, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 “Investeşte în oameni!”.

Valoarea totală eligibilă a proiectului  este de 18.852.846,01 lei.

Proiectul are ca scop dezvoltarea aptitudinilor practice ale studenţilor aflaţi în situaţia de tranziţie de la şcoală la viaţa activă  şi, în consecinţă, îmbunătăţirea inserţiei  acestora pe piaţa muncii, prin realizarea unor stagii de pregătire practică în domeniul audiovizualului.

Perioada de desfăşurare a proiectului este de 36 de luni, începând cu data de 1.08.2010.

În perioada (2011-2012) vor fi recrutaţi 1000 de studenţi (500 de studenţi anual) din universităţiile partenere. Aceştia vor fi pregătiţi în instituţii de presă ce vor reprezenta şi posibili angajatori pentru viitorii absolvenţi.

Prin intermediul activităţilor de pregatire practică a studenţilor se doreşte :

  • implicarea activă a factorului uman ;
  • creşterea considerabilă a şanselor de inserţie a absolvenţilor de învăţământ superior pe piaţa muncii;
  • investirea în capitalul uman prin promovarea rolului învăţării la locul de muncă;
  • creşterea accesului la stagii de practică ;
  • dobândirea de către practicanţi a compeţentelor cerute pe piaţa muncii ;
  • oportunitatea de a se pregăti la un potenţial loc de muncă .

În cadrul proiectului vor fi realizate cinci acorduri de parteneriat semnate cu potenţiali angajatori în vederea desfăşurării stagiilor de pregatire practică a studenţilor, două ghiduri de practică elaborate şi multiplicate în 550 de exemplare, două  ghiduri de practică revizuite, multiplicate în 550 de exemplare fiecare , un grup virtual de discuţii dedicat permanentei comunicări între personalul didactic, tutori şi practicanţi, douăzeci de seminarii de informare şi conştientizare şi  conferinţe de presă pentru a disemina informaţii despre progresul stagiilor de pregătire practică .

De asemenea, se are în vedere producerea unui website al proiectului , o  soluţie software pentru broadcast online, integrată în site, 1000 de convenţii-cadru de practică semnate cu studenţi ai universităţilor partenere , 1000 de studenţi asistaţi în vederea facilitării tranziţiei de la universitate către piaţa muncii, 1000 de ore de emisie, cu materialele creaţie proprie a studenţilor, 1000 de diplome de participare primite de practicanţi şi 50 de practicanţi premiaţi.

Studenţii practicanţi se înscriu prin intermediul platformei web în vederea selecţiei pentru participarea la stagii, iar dacă media lor la disciplina respectivă le va permite, vor fi asignaţi unui cadru didactic supervizor.

Fiecare practicant va primi materiale suport  pentru desfăşurarea stagiilor de pregătire practică şi, în măsura în care dovedeşte participarea la întreg stagiul de pregătire asa cum a fost prevazut în metodologia de desfăşurare, o subvenţie de participare în valoare de 430 lei. După 12 luni de la demararea stagiului de pregătire practică se va realiza un clasament, în urma caruia practicanţii cu rezultate excepţionale vor fi premiaţi.

Lansarea Proiectului “Practicanţii de azi, profesioniştii de mâine ai televiziunilor” va fi urmată de o  Conferinţă de Presă ce va avea loc Vineri, 29 octombrie, ora 13.30, în Sala Senatului din Rectoratul Universităţii POLITEHNICA din Bucureşti. (Splaiul Independentei nr. 313, Sector 6, Bucureşti)

La conferinţa de presă şi-au anunţat prezenţa : Ecaterina Andronescu – Rector al Universităţii POLITEHNICA din Bucureşti, Gheorghe Colceag – Rector al Universităţii Naţionale de Artă Teatrală şi Cinematografică „I.L. Caragiale” Bucureşti, Mihai Coman – Decan al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din  Bucureşti.


Lasa un comentariu aici!

7 Comments

7 Comments

  1. lollypop 2001

    29 octombrie 2010 at 07:49

    Dap e ciudata treaba cu practica , eu spre ex am facut practica la Atac la ziar , vai ce era colo te durea mintea , ma punea sa scriu niste bombe de stiri care nu aveau nici o legatura cu realitatea. Apoi in anul II am ajuns la TVR acolo am stat vreo 5 zile m-au trimis la stiri , era un nene care ne invata cum sa redactam o stire, ne-a aratat studiourile si aparatura dar nimic mai mult sa pui mana pe un microfon nici gand! deci acest proiect poate fi o initiativa buna pentru ca la ce practica se face in romania si ies jurnalisti pe banda rulanta si apoi se angajeaza pe unde apuca , vanzatori, secretare etc.

  2. roxana sava

    29 octombrie 2010 at 05:45

    interesant proiectul este exact ca in germania . ca student faci practica si primesti bani. la noi e jale, eu am facut practica la o televiziune si nu m-a bagat nimeni in seama …. de bani nu mai vb iar de inatat am invatat sa privesc:) eu acum sunt anul trei poate reusesc sa ma agat si eu pe aici !

  3. miki k

    29 octombrie 2010 at 00:04

    woow pai cum dati bani? sau noi trebuie sa dam bani? lamuriti-ma cu aceasta chestiune ca sunt si eu interesat sa vin la practica, sunt student la imagine de film! (unatc)

  4. alina dochiteanu

    28 octombrie 2010 at 22:02

    referitor la acest proiect. daca sunt studenta la universitatea hyperion – facultate de jurnalism, pot face practica in cadrul acestui proiect! Ar fi ok ca si studentii de la particular sa beneficieze si ei ca doar sunt toti studenti!
    va multumesc…

  5. andrei Dan

    28 octombrie 2010 at 13:00

    buna ziua, foarte interesant proiectul dvs, eu student la cluj la facultate de jurnalism as putea sa fac si eu practica in cadrul proiectului dvs? cand va incepe? care sunt criteriile de selectie? va rog mult de tot sa-mi dati un raspuns!
    dan

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

1000 de alergători iau startul sâmbătă la Crosul IT-iștilor

Published

on

 

Aproximativ 1000 de persoane vor participa sâmbătă, în Parcul Tineretului, la cea de-a șasea ediție a Crosului IT-iștilor powered by Infodesign.

Sub deviza Log out, shut down, go run!, cei înscriși la eveniment sunt invitați astfel să se deconecteze de la calculatoare și alte gadgeturi și să se conecteze la energia minuntată pe care comunitatea IT a demonstrat că o are timp de cinci ediții consecutive.

Programul crosului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7:30, continuă cu sesiunea de încălzire asigurată de antrenorul și expertul în nutriție, Claudiu Porof,  urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9:30 de ambasadorul evenimentului, Bogdan Vintilă. Cu o experiență de peste 20 de ani în fotbalul românesc, Bogdan Vintilă a susținut cu trup și suflet echipa FC Argeș din poziția de portar, a reprezentat România cu mândrie la echipa națională și a aplicat vasta experiență dobândită din poziția de antrenor secund la Galatasaray şi FC Viitorul, alături de Gheorghe Hagi.

Pe lângă Bogdan Vintilă, mai susține Crosul IT-iștilor și FcPlayer Junior, o echipă de fotbaliști multiplu premiată, care cu siguranță îi va cuceri pe cei prezenți. Cele mai rapide 24 de persoane vor primi astfel medaliile și premiile chiar din mâinile acestor copii, care au dovedit că prin efort și determinare, poți să cucerești orice podium. Și pentru că, la Crosul IT-iștilor, nu doar cei care scot cei mai buni timpi sunt învingători, vor mai fi acordate și alte 13 premii surpriză.

Concurenții și-au exprimat opțiunea de a alerga la cursa Hobby 3 km (o tură de lac) sau la cursa Expert 10 km (trei ture de lac).

Detaliile privind programul și regulamentul crosului se regăsesc pe site-ul www.infodesign.ro sau pe pagina de facebook dedicată evenimentului Crosul IT-iștilor.

Competiția, premiată cu mențiune la Romanian CSR Awards 2018, este organizată de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România care au asigurat participarea gratuită pentru 90% dintre alergători, în limita kiturilor disponibile.

Crosul IT-iștilor este susținut de Radar de Media, iar un aport considerabil în susținerea crosului îl au și sponsorii: Codezilla, Redis Nutriție, Aqua Carpatica, Mojo Sailing, Discovery Arena, Anvergura, Buff România, Orange, Genesis, Marvo, Nutrislim, The Cage, Answear, Kineto Land, GoPro și Sano.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Inima Transilvaniei va bate în ritmuri retro la Castelul Mikó – diMANSIONS

Published

on

 

Punct cu punct, fiecare detaliu de la diMANSIONS Hit Music Festival ajunge la locul său și astfel, cu emoții și entuziasm ne pregătim să dăm startul celei mai mari petreceri retro din inima Transilvaniei, din 14  – 16 iunie. 

Provocarea cea mai mare, cortul Kayam cu o capacitate de 10.000 de persoane a fost ridicat, punctele TOP UP by Banca Transilvania sunt instalate, voluntarii sunt instruiți, unii dintre cei mai mari artiști ai lumii se pregătesc să plece către România (printre care Thomas Anders – Modern Talking, Inner Circle, The Dire Straits Experience, Dr. Alban, Turbo B (ex SNAP!), Lou Bega), iar programul este definitivat.

Schimbări importante în program

Iar pentru ca toate lucrurile să meargă ca unse, este important să le aducem în vedere participanților care așteaptă cu nerăbdare seara de vineri, că au intervenit schimbări în program.

Din motive ce depășesc puterea de control a organizatorilor, ora de începere a concertului gentlemanului muzicii, Thomas Anders (Modern Talking), capul de afiș al festivalului, a fost reprogramat vineri pentru ora 20:45. Spectacolul său va fi urmat de cel al trupei de petrecere olandeze Hermes House Band, împreună cu faimosul interpret al piesei „Mambo No.5”, Lou Bega.

 

Transportul asigurat, programul autobuzelor la diMANSIONS finalizat

Iubitorii muzicii anilor 80-90 și 2000 care își doresc să ajungă la festival în oricare dintre cele 3 zile, însă nu au la îndemână un transport, se pot orienta către unul dintre autobuzele diMANSIONS care circulă pe rutele Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Brașov și Miercurea Ciuc (cu oprire în Băile Tușnad). Orarul acestora poate fi consultat aici, urmând ca orarul pentru ruta Miercurea Ciuc să fie adăugat până la sfârșitul zilei. Deși programul autobuzelor este stabilit în funcție de programul concertelor (ultimul terminându-se la ora 02:00), organizatorii informează publicul că aceste curse vor putea fi suplimentate dacă va fi nevoie.

Biletele se pot achiziționa și la fața locului în fiecare zi de festival

Fanii muzicii retro vor mai putea achiziționa bilete și abonamente online de pe iabilet.ro, bilete.ro sau myticket.ro până la sfârșitul acestei zile. De vineri, 14.06, acestea vor putea fi achiziționate exclusiv de pe site-ul festivalului, www.dimansions.ro sau de la locație. Tarifele biletelor și ale abonamentelor vor fi însă mai mari, astfel încât prețul la locație al unui abonament de 3 zile va fi 279 RON, cel al unui abonament VIP pe 3 zile 459 RON, un bilet de o zi va costa 139 RON, în timp ce varianta VIP a acestuia va costa 259 RON. Prețul final al acestor bilete va suporta o mică taxă în plus, percepută de vendorul Eventim.

Plata la diMANSIONS Hit Music Festival se va face exclusiv cu un card special de festival

Din ambiția de a aduce împreună elemente retro cu tehnologii de ultimă generație, organizatorii propun pentru prima ediție a festivalului de hituri diMANSIONS plata exclusiv cu un card special de festival, prin sistemul de plată oferit de Banca Transilvania. Cardul Festipay este un sistem confortabil și simplu, prin care se poate plăti atât pentru mâncare, cât și alte produse achiziționate în cadrul festivalului diMANSIONS.

Cardurile de festival vor putea fi solicitate și încărcate la intrarea în festival, la punctele „TOP UP by Banca Transilvania”. Acestea se emit gratuit și nu au taxe de comision bancar. Suma minimă pentru prima încărcare a cardului este de 30 RON, iar cea maximă este de 500 RON, încărcarea cardului fiind posibilă în orice moment în cadrul festivalului atât cu numerar, cât și cu cardul.

Participanții festivalului vor putea retrage sumele rămase pe card la orice stand „TOP UP by Banca Transilvania” din  festival, până cel târziu luni, 17 iunie, ora 12:00. De asemenea, de subliniat este că aceste carduri vor putea fi utilizate doar la diMANSIONS Hit Music Festival.

Primul festival de muzică din România care introduce comunicarea directă prin WhatsApp

Surprizele nu se opresc aici și vă spunem că un alt element inedit introdus de organizatorii primei ediții diMANSIONS este comunicarea directă cu participanții festivalului, prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pentru a avea toate informațiile de ultimă oră la îndemână simplu și rapid, toți participanții sunt încurajați să se aboneze la sistemul de Whatsapp Newsletter urmând acești 2 pași simpli:

  1. Salvează numărul de telefon 0753 699 699 în agenda telefonului tău;
  2. Trimite către acest contact mesajul START pe WhatsApp.

Cei care aleg să se aboneze la acest sistem de informare rapidă trebuie să știe că se pot dezabona în orice moment, trimițând mesajul STOP, iar numărul de telefon va fi eliminat din baza de date diMANSIONS.

 

Activități pentru toate gusturile: Silent Disco

Pe lângă marile concerte de la scena principală Kayam, diMANSIONS va avea parte de o gamă largă de activități de care participanții se vor putea bucura pe toată durata festivalului.

Programul artistic din cadrul evenimentului include și câțiva DJ locali, precum Brny, Dome, Turbo G, Mate și mulți alții, care vor mixa și la scena Silent Disco – unde comunicarea se face prin dans. Aici fiecare participant va primi o pereche de căști pentru a-și selecta canalul de muzică preferat dintre cele puse la dispoziție de DJ.

 

Toate informațiile despre diMANSIONS Hit Music Festival sunt disponibile pe site-ul evenimentului, https://www.dimansions.ro, cât și pe pagina de Facebook a festivalului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

PRO TV ți-a pregătit 5 invitații duble la Untold! Iata cum le poti castiga!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Vrei mai mult decât vacanță? Dă-i cu vibe de festival și petrece în capitala mondială a magiei. PRO TV are pregătite 5 invitații duble la cel mai important show live al anului: Untold!

Vrei să-i vezi pe Robbie Williams, Armin Van Buuren, Martin Garrix, 3 are legend, Busta Rhymes, Stormzy, Tinie Tempah, Steve Aoki, Don Diablo, Nicky Romero și mulți, mulți alții? Atunci e simplu: intră pe protv.ro și câștigă una dintre cele 5 invitații duble la… 5 ani de Untold!

 

Te poți înscrie în pagina de concurs până pe 26 iunie. Tot ce trebuie să faci e să completezi formularul cu datele tale și să-ți testezi creativitate cu un vers care să completeze următoarele: Multă lume, mulți artiști/ Dă-i cu party, să te miști! …. Te poți înscrie de câte ori vrei și vei afla dacă ai câștigat pe 28 iunie. Regulamentul complet este disponibil pe protv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending