S-au deschis porțile Imperiului Leilor! Vezi ce audienţă a înregistrat! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

S-au deschis porțile Imperiului Leilor! Vezi ce audienţă a înregistrat!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Porțile Imperiului Leilor s-au deschis aseară pentru primii concurenți. Cei cinci investitori, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu, au avut în fața lor idei de afaceri cu produse și servicii inovative, dar și business-uri de dezvoltarea de care depinde viața multor oameni. Prima ediție Imperiul Leilor din acest sezon a fost lider de audiență. 

 

 

OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA

 

Miercuri seară, PRO TV s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor în intervalul orar 20:28 – 22:29, înregistrând 7.7 puncte de rating și 20.4% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.3 puncte de audiență și 16.9% share.

În prima ediție din acest sezon, în fața leilor a ajuns Alexandra Lipai (TwinDeco), o tânără antreprenor din Oradea, care a cerut o investiție de 40.000 de euro pentru 20% din compania ei. Aceasta le-a prezentat LEILOR un produs inovator – o husă pentru căruciorul de cumpărături, concepută special pentru a proteja copilul de microbi, bacterii și de suprafețele cu care au intrat în contact alte persoane. Entuziasmați de ideea tinerei, patru lei s-au luptat să o convingă să accepte oferta lor, într-un final aceasta alegând propunerea venită din partea Cristinei Bâtlan și a lui Dragoș Petrescu, cei doi oferindu-i 100.000 de euro pentru 40% din afacere.

Actorul Adrian Nartea a intrat aseară în Imperiul Leilor pentru a-și susține doi prieteni care au inventat o aplicație și un device cu ajutorul cărora poți să-ți rezervi locul de parcare de la distanță. Chiar dacă în negociere Dan Șucu și Mohammad Murad și-au arătat intenția de finanțare, Bogdan Micu a fost cel care și-a adjudecat într-un final parteneriatul cu Zen Parking pentru 100.000 de euro în schimbul a 30% din companie.

Advertisement

Mohammad Murad a făcut o ofertă de nerefuzat unei tinere care a venit să-i convingă pe lei că trebuie să investească 250.000 de euro într-un hotel plutitor. ”Oamenii trebuie să facă diferența între două lucruri importante în viață: profitul și succesul. Noi suntem căutători de succes, nu de profit!”, i-a spus Murad acesteia, propunându-i intrarea în afacere pentru 500.000 de euro în schimbul a 49%.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending