Connect with us
Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Şi marți seara, telespectatorii au ales Chefi la cuţite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul publicului urban. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8.7 puncte de rating și o cotă de piață de 23.8%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 8.1 puncte de rating și 22.1% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 8 puncte de rating si 17.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.1 puncte de rating și 15.9 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.41, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din bootcamp-ul Chefi la cuțite.

Seară încărcată de emoţii marţi, la Chefi la cuţite. S-au oferit primele tunici din sezonul opt şi au avut loc şi primele eliminări. Tot aseară, cei trei chefi, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au aflat ce echipe vor conduce. Surpriza acestui sezon este faptul că de acum, tunicile sunt toate negre, iar ceea ce le diferenţiază este modelul. Sorin Bontea a fost primul care a extras bilețelul din bol, apoi au urmat Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu. Echipele nu au avut culori, ci modele: dungi, buline și carouri.

În etapa a doua de bootcamp, concurenții rămași în competiție au avut la dispoziție 60 de minute pentru a pregăti rețete cât mai gustoase și corect executate, pentru a demonstra că merită un loc într-una dintre cele trei echipe ale chefilor. Cum zborul este tema principală a bootcamp-ului, concurenţii au fost nevoiţi să pregătească o farfurie care să poată fi servită în timpul unui zbor la economy class, al cărei ingredient de bază să fie puiul, iar bugetul să nu depăşească 35 de lei. Sarcina a fost una extrem de dificilă, mai ales că la jurizare a contat inclusiv felul în care concurenții au folosit reșoul sau au tranșat carnea de pui. De zbor nu au scăpat nici în cea de-a treia probă, în care au fost puşi să gătească un preparat ce ar putea să fie servit pe timpul unui zbor la business class! A contat imaginația, plating-ul, aromele, dar și modul de executare, mai ales că timpul de gătit a fost unul foarte scurt.

În această seară, de la 20:30, pe Antena 1, concurenţii dau bătălia finală pentru un mult râvnit loc în echipe. „Faptul că rămân pentru alegerea finală trebuie să le dea o mare speranţă, înseamnă că sunt în vizorul nostru şi oricare dintre ei îşi pot face calcule că pot intra în echipe, mai avem nevoie de 15 concurenţi!”, a mărturisit chef Cătălin Scărlătescu. Pe o temă „business class”, cerinţele chefilor vor fi la mare înălţime şi niciun loc nu se va acorda fără foarte multă muncă. Având un număr limitat de tunici, 15 la număr, chefii îşi vor chibzui atent deciziile, iar asta se va lăsa cu multă tensiune. Despărţirile vor fi grele şi dureroase, iar victoriile se vor lăsa cu lacrimi de bucurie.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 3 noiembrie 2020

 

 

 

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending