Connect with us

BAZAR

S-au pus în vânzare biletele pentru ZU Music Awards

Avatar

Published

on

Joi, 3 aprilie, Romexpo găzduiește un spectacol în premieră. România va fi martoră la ediția cu numărul 1 a ZU Music Awards. Primul show de premii muzicale din țară organizat de un post de radio va reuni cei mai cunoscuți artiști din industria muzicală românească într-un singur loc. Din data de 7 martie, biletele pentru eveniment s-au pus în vânzare pe  www.myticket.ro și www.eventim.ro.
Prețul biletelor variază între 30 și 70 de lei după cum urmează: ZU Fan Circle a€“ 30 de lei, ZU Hit Circle (tribune) a€“ 50 de lei, zona Most Wanted a€“ 60 de lei și VIP Area a€“ 70 de lei. Pentru un acces cât mai rapid la bilete, fanii ZU găsesc link-uri către site-urile care le comercializează pe www.radiozu.ro.

Hiturile lui 2013 și creatorii lor vor fi premiați în cadrul evenimentului care are ca misiune schimbarea viziunii românilor despre ce înseamnă o gală de premii muzicale. Pe lângă artiștii care vor urca pe scena ZUMA ca să își ridice premiile câștigate, aceasta va fi locul de desfășurare al unor momente live de-a dreptul neașteptate. Surprizele se vor ține lanț pe tot parcursul serii. Energia și dinamica spectacolului ZU Music Awards este gândită în așa fel încât nici măcar un minut nu este de ratat. Cei prezenți în sală cu siguranță vor avea parte de o seară de neuitat.

Trofeele ZUMA vor fi oferite în urma voturilor ascultătorilor Radio ZU și a fanilor artiștilor nominalizați. Acesta va fi singurul criteriu care contează în alegerea artiștilor. Cu excepția categoriilor „Cel mai bun debut”, „Piesa anului” și „Cea mai vizualizată piesă ZU pe YouTube” care nu sunt supuse votării publicului, categoriile „Cea mai bună piesă pop”, „Cea mai bună piesă hip-hop”, „Cea mai bună piesă dance”, „Cea mai bună artistă a anului”, „Cel mai bun artist al anului”, „Cea mai bună colaborare”, „Cel mai bun live al anului la ZU” și „Cea mai bună piesă internațională” își vor găsi câstigatorii strict pe baza voturilor.

Cei care vor să își voteze artiștii favoriți sau să afle mai multe informații despre ZU Music Awards găsesc toate detaliile de care au nevoie pe www.radiozu.ro.  Hiturile se premiază la ZU Music Awards!

Votaţi AICI în FINALA premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014. Gala Premiilor Radar de Media va avea loc în data de 19 martie 2014, la Ambasad’Or Events & Leisure.

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

Muzica

Gerry de la Bedda Band, cover dupa piesa Liceenii! Ascult-o aici!

Avatar

Published

on

In timpul izolării nu trebuie sa uitam de prieteni, familie! Așteptăm sa treacă criza aceasta și sa ne revedem cu toții, sa nu uitam ca doar împreuna putem trece peste orice și putem face cele mai frumoase lucruri!

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Smiley si Cabron lanseaza „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa despre eroii de ieri, de azi si de maine

Avatar

Published

on

Smiley lanseaza alaturi de Cabron „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa apasatoare despre eroii de azi, condamnati sa fie muritorii de maine. Lansata acum, insa compusa cu cateva luni bune in urma, piesa „Cine-i salveaza pe eroi?” este o invitatie din partea lui Smiley la respect si dragoste neconditionata:

 

„Este cel mai bun moment ca oamenii sa devina constienti ca sunt interconectati, ca actiunea fiecaruia conteaza si determina binele sau raul celorlalti. Oamenii trebuie sa respecte, sa iubeasca, sa daruiasca, sa ajute fara a astepta ceva in schimb, pentru ca fiecare in viata lui, in diverse etape, este, pe rand, muritor si erou pentru cei din jur.”, considera Smiley care face si un indemn la introspectie odata cu aceasta lansare. „Imi doresc ca fiecare om care asculta aceasta piesa sa fie atent la versuri si sa-si creeze propria imagine, colorata sau gri, despre eroii din viata lui sau despre eroul care este el in vietile celor din jur. Este un exercitiu foarte bun de sinceritate, de constiinta, de realitate, de respect.”, adauga Smiley.

 

“Piesa este nu doar un omagiu adus oamenilor care mișcă pentru noi în momentele astea în care majoritatea sta în case, este pentru toti oamenii care au făcut ceva important pentru cineva în locul potrivit, la momentul potrivit. Ca ai salvat o viata, ca ai salvat chiria pe o luna a unui prieten, ca ai făcut un cântec sau un vers care a mișcat oameni atunci când aveau nevoie, ca ai apărut cu o gluma buna atunci când omul de lângă tine era “la pământ” sau ca ai grija de familia ta indiferent de vremuri, ei bine, Eroule, piesa asta este pentru tine! Poate nu toată lumea îți mulțumește, dar oamenii da.”, adauga Cabron, artistul care canta alaturi de Smiley piesa „Cine-i salveaza pe eroi?”.

 

Inspirat de conditia efemera a eroului, Smiley canta neputinta si singuratatea acestuia atunci cand el redevine om si isi arata slabiciunile si vulnerabilitatea: „Eroii raman eroi indiferent de vremuri si trebuie aplaudati cand sunt sus, dar si cand sunt obositi, coplesiti de neputinta sau nu mai pot darui ceea ce puteau ieri.”, spune Smiley care considera ca singurul antidot pentru teama in care traiesc oamenii acum este dragostea de viata si de cei din jur.

 

Produsa de HaHaHa Production, cu un artwork semnat de Alexandru Lupas si Dragos Dinca, „Cine-i salveaza pe eroi?” are muzica semnata de Lucian Nagy, Smiley, Serban Cazan si Roland Kiss si versuri scrise de Smiley si Cabron.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0