Connect with us

MAGAZIN

S-a terminat cartușul – reîncărcăm sau cumpărăm?

Published

on

 

În era tehnologiilor avansate, penițele și stilourile au cam fost date uitării. Aproape toată lumea folosește computerul pentru a scrie și a salva informațiile necesare. Astfel, pentru aproape orice birou, au devenit indispensabile imprimantele, mulți avându-le chiar și acasă.

 

Aceste aparate electronice nu sunt foarte scumpe, dar sunt destul de utile. Unicul dezavantaj e că necesită investiții periodice în reînoirea cartușului. Acesta este, de fapt, un truc de marketing al producătorului de tehnică specială și este utilizat cu scopul de a obține un venit suplimentar de la clienți. Deci odată ce v-ați pricopsit cu o imprimantă, fiți pregătit că va trebui s-o ”hrăniți” periodic. Pentru asta, trebuie să cunoașteți tipul și modelul imprimantei pe care o dețineți – cu jet de cerneală sau cu laser. În cartușele imprimantelor cu laser se utilizează un fel de praf – toner, iar în cele cu jet de vopsea se utilizează cerneală.

 

Alimentarea imprimantelor prin sistemul de cartușe a apărut la începutul anilor 1990. Conform proiectului inginerilor, toate componentele de resurse au fost adunate în unul sau mai multe blocuri (cartușe), pe care utilizatorul le poate schimba la necesitate. Astfel, ar fi trebuit să scadă costul de utilizare, deoarece nu mai era nevoie de întreținere regulată a întregului aparat. Dar, în practică, această comasare s-a dovedit a fi un rezultat opus. Specialiștii în marketing au evaluat prețul cartușelor raportat la parametrii de resurse ai dispozitivelor , transformând în final utilizatorul de tehnică într-o sursă continuă de venit. Cartușul în sine este un bloc, format din piese care se uzează repede. La fel de efemeră este și vopseaua. În consecință, foarte des apare întrebarea: încărcăm cartușul cu vopsea sau cumpărăm unul nou?

 

Desigur, orice imprimantă „iubește“ cartușe noi, originale, doar și noi preferăm haine de brand și nu second-hand. Dar surpiză: pe cât de accesibil este preţul imprimantelor, pe atât de mare este costul cartuşelor. Cartușele originale pentru imprimantă laser, de exemplu, costă peste 50 de euro, o sumă destul de mare. Astfel utilizatorii din întreaga lume încearcă să economisească prin reîncărcarea celui gol, sau prin achiziționarea unui cartuș neoriginal, dar compatibil. Deși e mai ieftin, aceste lucruri pot provoca o serie de probleme.

 

În primul caz: dacă procurați un cartuș non-original, care, într-adevăr, costă de 2-3 ori mai puțin, există riscul ca imprimanta să nu-l ”recunoască”. Or, multe imprimante sunt programate să determine dacă a fost instalat un cartuș original și în cazul în care constată că acesta nu corespunde parametrilor stabiliți, pur și simplu refuză să imprime.

 

În cazul al doilea, pot apărea deficiențe ca rezultat al utilizării repetate a cartușului, un dispozitiv extrem de capricios. Orice expert vă va spune că, după alimentarea repetată a cartușului, se va reduce semnificativ calitatea imprimării și termenul de exploatare a aparatului. Chiar și cartușul restaurat în atelierele firmei producătoare are o calitate inferioară dispozitivelor noi. Iată de ce sunt vândute la un preț mai mic. Ce să mai spunem despre service-urile neautorizate, care nici restaurare nu fac cu adevărat, ci doar reîncarcă manual cartușele? Adesea mai și folosesc cerneală sau toner-uri cu origini necunoscute, fapt ce va afecta în mod vădit calitatea imprimării. Asemenea ”meșteri” spun că pot încărca de până la cinci ori cartușele fără probleme, dar evită să menționeze despre scăderea proporțională a calității imprimării. Totodată, în asemenea ”centre de deservire” există riscul să primiți cartușe reîncărcate, în loc de produsele de firmă promise. Dacă ați hotărât să reîncărcați cartușul de sine stătător, trebuie să aveți grijă să nu deteriorați vreun detaliu, în care caz, la sigur va trebui să cumpărați un cartuș nou. Totodată, fiți conștient, că odată ce ați reîncărcat singur cartușul, vă deziceți de garanția pentru întreaga imprimantă. De aici o singură concluzie: nu suntem atât de bogați, ca să cumpărăm lucruri ieftine.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

Cleopatra Stratan spune „Adio” in cel mai nou clip al sau

Published

on

Foto Credit: CAT MUSIC
 

Cleopatra Stratan incepe anul cu o noua piesa! Dupa ce a colaborat in decembrie cu Edward Sanda pentru „Cozonac”, tanara artista traieste prima dragoste in cel mai nou clip al sau si lanseaza „Adio”.

Piesa este compusa de Theea Miculescu, Marius Moga, Florian Rus si produsa in studiourile DeMoga Music. Pentru videoclip, Cleopatra a colaborat din nou cu Roman Burlaca, regizorul din spatele clipului „Te las cu inima”. O poveste cinematografica, „Adio” pune in scena sfarsitul primei iubiri – o dragoste pura, in care fiecare moment este plin de emotie.

 

„Roman Burlaca semneaza si de data asta acest videoclip si ii multumesc din suflet pentru ce a realizat! Am filmat in jur de 18 ore la Palatul Feroviarelor din Chisinau. A fost foarte interesant: tinute noi, alt look, alta poveste, alta perspectiva, cadre noi si emotii diferite! Am colaborat foarte bine cu Alexandr Burjua, baiatul din clip, care este un dansator foarte talentat. Fetele care au participat imi sunt prietene, ne-am inteles foarte bine de la inceput si inca tinem legatura. Sper foarte mult sa va placa. «Adio» este o piesa in care s-ar putea regasi oricine”, marturiseste Cleopatra.

 

Artista nascuta in Republica Moldova are in palmares sase recorduri mondiale: cel mai tanar artist care a lansat un album de succes, cel mai tanar interpret care a sustinut un concert live de doua ore in fata unui public numeros, cel mai bine platit artist care a primit 10.000 de euro pentru o singura piesa, cel mai tanar interpret care a primit trei premii MTV, cel mai tanar interpret care a avut un hit no.1 la nivel national si cel mai tanar cantaret de succes.

 

Cu un nume recunoscut la nivel mondial, Cleopatra Stratan a avut succes inca de la varsta de 3 ani. Hit-ul ei, „Ghita“, s-a auzit inclusiv in tari ca Japonia, Spania si Mexic. Din anul 2008, Cleopatra Stratan are si propria ei papusa, iar din anul 2009 este inclusa de site-ul oddee.com in topul copiilor minune, unde ocupa locul 4. In iunie 2018, copilul fenomen a cucerit publicul cu „Te las cu inima”, o poveste ce o prezinta pe Cleopatra Stratan intr-o alta lumina: desi trage dupa ea un geamantan, la fel ca in clipul „Ghita“, ea nu mai este fetita cu ochelari si codite, ci o adevarata domnisoara. In Ajun de sarbatori, Cleopatra a colaborat cu Edward Sanda si au lansat „Cozonac”, o piesa perfecta pentru sarbatorile de iarna.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

YPA Transformational Lifestyle Talks #1. Love & Relationships. Smell/Love/Taste.

Published

on

 

Anul acesta, la 3 ani ani de YPA, in completarea portofoliului de parfumuri personale si de ambient, solutii profesionale de marketing olfactiv, branding de produs si accesorii, lansam YPA Lifestyle Academy STBA (Sensorial Transformation Branding Academy), o serie de cursuri si talks multisenzoriale despre cum sa ne transformam viata pe toate palierele esentiale, in viata personala si profesionala, despre antreprenoriat, dezvoltare personala si branduri personale si de business.

Vom incepe cu o serie de 5 workshopuri pe tema #love and #relationships, cea mai des intalnita problematica intalnita la atelierele noastre, inclusiv la cursurile de descoperire personala prin parfum.

YPA Lifestyle Academy STBA devine astfel un brand 360 cu si despre oameni si simturi, pentru ca fara simturi, bucurie si inocenta vietile noatre ar fi pustii.

Am ales ca invitat pentru primele 5 editii pe Carmen Paraschivescu, psihoterapeut de cuplu si familie si psiholog clincian, alaturi de care vom aborda teme cheie despre iubire si relatii.
Va asteptam cu drag incepand din 26 ianuarie la primele 5 intalniri saptamanale, de sambata sau joi seara. Avem si un pachet PROMO pentru intregul modul de 5 ateliere.

Moderator: Raluca Vasile, Brand Transformational Coach, Parfumier, Scent Designer

Invitat special: Carmen Paraschivescu, Psihoterapeut de cuplu si familie si psiholog clinician

Psiholog Carmen Paraschivescu

  • A Sense of Purpose: De ce avem nevoie/ intram in de relatii de iubire?
  • Ce spun femeile si ce inteleg barbatii

  • Despartirile. No Drama. De la Sublim si Entuziasm la Tacere, Reprosuri si Jigniri si Infidelitate. Cum stim cand sa oprim o relatie care nu merge. Este sanatoasa/acceptabila infidelitatea? In ce conditii.

  • “E din vina mea”- Neasumare

  • “Nu imi mai face placere” – Schimbare de obiective/ vreau sex nu vreau relatie

  • “Nu-mi da voie sa ies cu fetele/baietii”- Dependenta

  • “Ma ameninta ca-mi ia copiii si ma lasa pe drumuri”- Santaj

  • Relatii Toxice. Cat e bine sa stai intr-o relatie pana la casatorie/copii etc. Cum ceri ce vrei/dai intr-o relatie win-win. Cum iti spui nemultumirile.

  • De la Iubirea de Sine la Iubirea in relatie. Cand/cum e momentul sa ne spunem/ recunoastem sentimentele. Gelozia: ce semn este, e sanatoasa pana in ce punct?

  • Rolul Aromaterapiei in armonizarea caminului si relatiei de cuplu.

 

Exercitii, Q&A

  1. Meditatie pentru iubirea de sine +aromaterapie
  2. Carmen Paraschivescu-solutii terapeutice, raspunsuri la intrebari

 

Cu ce beneficii ramai in urma acestui seminar:

Vei invata sa te iubesti pe tine

Iti vei constientiza mai bine nevoie si scopul intr-o relatie

Vei stii ce sa faci si la ce sa spui Nu atunci cand nu iti face bine

Vei invata sa folosesti vulnerabilitatea si fricile pentru a depasi limite si obstacole in relatie

Vei fi mai echilibrata emotional, hormonal si mental si vei lua decizii asumate

Vei stii sa spui stop sau sa te retragi tempoar sau definitiv dintr-o relatie care nu te ridica si nu te incarca pozitiv

Vei stii sa iti cresti enegia luata din relatia asumata

 

Cost/Donatie Asociatia Viitor Deschis: 150lei/persoana sau 250lei/cuplu.

Cost 5 intalniri 500lei

Detalii/Inscrieri: 0721241027 sau discover@yourpersonalaroma.com

Sambata, 26 ianuarie, orele 19-21

 

Temele urmatoarelor 4 intalniri:

-Dezvoltare personala si emotionala in cuplu. Atitudine si Comunicare- cum sa comunicam eficient evitand blocajele

-Branding senzorial 360 de la prima impresie: 3 Parfumuri vitale: parfumul personal in cuplu,business si in vacanta. O lectie de autocunoastere a arhetipului olfactiv personal. Arhetipurile Young, evaluarea arhetipului si asteptarilor fiecaruia.

-Managementul relatiilor de cuplu: 5 moduri de a spune “te iubesc”. Aromele iubirii. Parfumuri afrodisiace cu feromoni naturali.

-Nu fugi de emotii, gestioneaza-le in favoarea ta. Aromaterapie si wellbeing: 3 stiluri frantuzesc, oriental si ayurvedic

 

Despre creatorul conceptului  Your Personal Aroma:

Raluca Vasile, parfumierul de lux, consultant in branding multisenzorial si scent designer pentru branduri de ambient, s-a specializat in parfumerie de lux la Perfumery Art School UK, cu stagii in parfumerie exotica la Paris, Milano, Florenta, Dubai si Qatar. Este singurul parfumier roman premiat de A’ Design Awards Milano, invitat sa expuna la Congresul de Parfumerie de la Nisa, Exsence Milano si anul acesta in premiera la FIS Arabia Dubai.

www.yourpersonalaroma.com

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

Daragiu Alex a.k.a. Alpaca Legion, vloggerul care gandeste in culori si imagini

Published

on

 

Dupa ce au lansat in noiembrie cel mai ambitios proiect al anului, “Viata bate vlogul”, serialul-fenomen in care protagonisti sunt opt dintre cei mai puternici influenceri din Romania, platforma PROTVPLUS.ro si hub-ul dedicat creatorilor de continut, TRU (the real you) revin cu cel de-al noualea episod. In fiecare luni, protagonistii povestesc despre experientele personale si dificile pe care le-au trait de-a lungul timpului si abordeaza subiecte frecvente si reale din societatea contemporana.

 

In cel mai nou episod, Daragiu Alex a.k.a. Alpaca Legion povesteste despre experienta sa, una putin diferita fata de povestile celorlalti vloggeri care participa la „Viata bate vlogul”. Vloggerul care a adunat peste 250.000 de abonati pe YouTube, gandeste in culori si imagini.

 

„De cand eram mic intelegeam lucrurile prin culori si imagini. Normal, la inceput nu imi dadeam seama ca e ceva diferit, dar dupa ce am ajuns la scoala, lucrurile erau tot mai grele, iar rolul de «ciudatul clasei» nu era tocmai usor. In mare parte, am invatat sa scriu si sa citesc prin desene. Fiecare litera, in fond, e un desen, iar cuvintele au o reprezentare grafica foarte clara.

Sa fii diferit poate fi greu, te poate face sa te simti exclus din medii din care ai vrea sa faci parte. Cu toate astea, sunt sigur ca in timp, asa cum a fost si la mine, reusesti sa iti formezi propriul grup de prieteni, prieteni care vor valora de zece mii de ori mai mult decat orice altceva si alaturi de care «defectele» vor deveni calitati”, spune Daragiu Alex –  Alpaca Legion.

 

Daragiu Alex a.k.a. Alpaca Legion, Mimi, Radu Constantin, Levin, Maria Zvinca, Miru, Robert Ionescu, dar si Emil Rengle, castigatorul „Romanii au talent” 2018 si moderator al acestei serii, sunt cei opt vloggeri pe care ii poti vedea saptamanal in „Viata bate vlogul”. Fiecare episod se desfasoara la hub-ul TRU si poate fi vizionat in fiecare luni, incepand cu ora 10:00, pe www.protvplus.ro .

 

Alaturi de vlogger-ul Daragiu Alex a.k.a. Alpaca Legion, din portofoliul TRU mai fac parte Noaptea Tarziu, Atentie Cad Mere, Zappy TV, zZaNdrei, Theoxxh, Cristina Kovacs, Bisi si multi altii. Fondat in 2018, TRU (the real you) este un proiect ce-si propune sa isi aduca comunitatea creatorilor de continut in offline. Plecand de la aceasta idee, TRU aduna sub umbrela sa oameni creativi din diverse domenii care au ca mediu de lucru online-ul si adauga la mixul creatiei factorul tehnic intr-un spatiu special amenajat. In plus, acestia au acces la primul MCN YouTube dedicat exclusiv creatorilor de continut din Romania.

VIDEO AICI!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending