A-Z NEWS
SAECO dezvaluie povestea brand-ului in piata locala odata cu „L’amore di caffé”
Pornind cu ultima campanie locala, L’ámore di caffé , renumitul brand de espressoare SAECO dezvaluie povestea durabilitatii produselor si a cafelei pe piata din Romania. Odata cu lansarea acestei campanii, SAECO declara ca reuseste sa construiasca o relatie mult mai puternica cu consumatorii, bazata pe expertiza, tehnologie si eficienta. Campania L’ámore di caffé s-a desfasurat in perioada 15 noiembrie – 15 februarie 2013, incluzand si momentul lansarii paginii de Facebook SAECO Romania.
”Cresterea notorietatii brandului SAECO a venit odata cu preluarea fabricii de espressoare automate din Orastie. De atunci si pana acum fabrica din Romania ramane strategica pentru divizia noastra de consumer lifestyle, iar interesul consumatorilor este din ce in ce mai mare. Campania L’ámore di caffé a redeschis cartea SAECO intr-un fel diferit fata de pana acum, printr-o abordare ce comunica valorile si pozitionarea brandului intr-o maniera relevanta. Rezultatele s-au vazut si in vanzari – o crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut” declara Andreja Turk, Marketing Manager Coffee South East Europe
Patricia Arbanas, Accound Director, Geometry Global completeaza:
„A fost prima campanie dezvoltata de echipa noastra pentru SAECO la care s-a lucrat cu mult entuziasm si placere! Campania s-a concentrat pe cele doua touchpoint-uri cu cea mai mare greutate in procesul decizional de cumparare, respectiv online si in store. In ambele contexte, un rol esential in succesul campaniei l-a avut modalitatea de a imbina mesajul rational, promotional, de garantie extinsa, cu personalitatea brandului, pastrand acelasi tone of voice premium. Creatia a venit cu o solutie extrem de buna care a fost aprobata aproape pe loc, iar obiectivele de business au fost depasite”.
L’ámore di caffé este prima campanie SAECO desfasurata atat instore cat si in mediul online, pe site-ul dedicat campaniei www.espressosaeco.ro si pe pagina de Facebook Saeco Romania.
Pe pagina de facebook a fost dezvoltata aplicatia lacatul L’amore di caffé unde vizitatorii puteau inchide virtual un lacat impreuna cu o persoana draga si aveau sansa de a castiga o excursie la Roma. Astfel, castigatorul va ajunge sa inchida un lacat adevarat pe Podul Milvius. Premiile zilnice au constat in seturi de cesti L’amore di caffé oferite timp de o luna. Pagina de facebook a crescut de la 0 la 17.000 de fani pe perioada campaniei, la final fiind incorporata in pagina globala de facebook a SAECO. Website-ul dedicat a avut un total de aproape 36.000 de vizite dintre care peste 30.000 unici in cele doua luni si jumatate de campanie.
Atat creatia, cat si partea de implementare a campaniei au fost realizate de agentia Geometry Global.
Echipele care au realizat aceasta campanie:
SAECO Romania
Andreja Turk (Coffee Marketing Manager Southeast Europe), Andra Barchi (Digital Manager), Alexandra Manea (Marketing Assistant South East Europe).
Geometry Global
Mihai Fetcu (Creative Director), Patricia Arbanas (Account Director), Diana Serban (Account Executive), Radu Glont (New Business Director), Alina Varlanuta (Senior Copywriter), Bianca Albu (Senior Art Director), Costina Dinulescu (Senior Art Director), Vlad Gheorghiu (Senior Art Director), Mihai Sava (DTP), Madalina Paraschiv (Digital Account Manager) , Marina Cordun (Senior Copywriter), Alina Buzatu (Head of Planning), Ionut Iacobache (Production and Incentives Manager).
Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA
-
Socialo săptămână ago
„Pofta Inimii” – QSR cu gust autentic, născut pe Calea Victoriei
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Ofertă de publicare ADVERTORIALE SEO pe radardemedia.ro – vară, 2025
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube show-ul online „Logica de bărbat pus pe inventat”
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Concursul Miss International România 2025: tinde sa fie un eveniment de top
-
EVENTS2 săptămâni ago
Delegația României din Turcia se întoarce cu zeci de premii (Galerie Foto)
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Medana Oprea semnează declaraţii de preţuire în versuri, în emisiunea Dăruieşte Românie! Sâmbătă, de la 13.30, la TVR3.
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
„Vocea nostra trebuie sa rasune, chiar daca nu este auzita” cu Denise/Zarya, fata Dunarii la Radio Deea
-
A-Z NEWS3 săptămâni ago
Carmen Târnoveanu îl invită pe Grigore Leşe să semneze o declaraţie de dragoste în emisiunea „Dăruieşte Românie”, sâmbătă, la 13.30, la TVR3
-
A-Z NEWS3 săptămâni ago
Iulia Beceanu vine in studioul Radio Deea
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Mihai Bendeac, revenire spectaculoasă în televiziune cu un proiect unic. La ce post TV îl putem vedea din toamnă?
-
A-Z NEWS3 săptămâni ago
Programul TV pentru Antena 1 săptămâna 13 – 19 iunie 2025
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Un meci într-un suflet! Telespectatorii au trăit la cote înalte întâlnirea dintre Austria și România, din preliminariile World Cup 2026! Meciul a fost lider absolut de audiență, la Antena 1!
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Meciul Austria – România, al treilea duel al “tricolorilor” din preliminariile World Cup 2026, se joacă sâmbătă, 7 iunie. Pe ce post TV va fi difuzat?
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
PR-ul vedetelor Vlad Avarvari a primit urări de suflet de la celebritățile din România! Carmen Tănase, Teo Trandafir, Simona Pătruleasa, Cătălin Măruță și Neti Sandu s-au întrecut în mesaje
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Emisiuni și producții noi/consacrate ce vor începe în grila de toamnă a principalelor televiziuni. Care este vedeta sezonului?
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Știrile Kanal D, pe locul al doilea în Prime Time, la nivel National, în perioada ianuarie – mai 2025