SAECO dezvaluie povestea brand-ului in piata locala odata cu "L’amore di caffé" - RADAR DE MEDIA
Connect with us

A-Z NEWS

SAECO dezvaluie povestea brand-ului in piata locala odata cu „L’amore di caffé”

Published

on

Spread the love

Pornind cu ultima campanie locala, L’ámore di caffé , renumitul brand de espressoare SAECO dezvaluie povestea durabilitatii produselor si a cafelei pe piata din Romania. Odata cu lansarea acestei campanii, SAECO declara ca reuseste sa construiasca o relatie mult mai puternica cu consumatorii, bazata pe expertiza, tehnologie si eficienta.  Campania L’ámore di caffé s-a desfasurat in perioada 15 noiembrie – 15 februarie 2013, incluzand si momentul lansarii paginii de Facebook SAECO Romania.

”Cresterea notorietatii brandului SAECO a venit odata cu preluarea fabricii de espressoare automate din Orastie. De atunci si pana acum fabrica din Romania ramane strategica pentru divizia noastra de consumer lifestyle, iar interesul consumatorilor este din ce in ce mai mare. Campania L’ámore di caffé a redeschis cartea SAECO intr-un fel diferit fata de pana acum, printr-o abordare ce comunica valorile si pozitionarea brandului intr-o maniera relevanta. Rezultatele s-au vazut si in vanzari – o crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut” declara Andreja Turk, Marketing Manager Coffee South East Europe 

Patricia Arbanas, Accound Director, Geometry Global completeaza:

„A fost prima campanie dezvoltata de echipa noastra pentru SAECO la care s-a lucrat cu mult entuziasm si placere! Campania s-a concentrat pe cele doua touchpoint-uri cu cea mai mare greutate in procesul decizional de cumparare, respectiv online si in store. In ambele contexte, un rol esential in succesul campaniei l-a avut modalitatea de a imbina mesajul rational, promotional, de garantie extinsa, cu personalitatea brandului, pastrand acelasi tone of voice premium. Creatia a venit cu o solutie extrem de buna care a fost aprobata aproape pe loc, iar obiectivele de business au fost depasite”.

L’ámore di caffé  este prima campanie SAECO desfasurata atat instore cat si in mediul online, pe site-ul dedicat campaniei www.espressosaeco.ro si pe pagina de Facebook Saeco Romania.

Pe pagina de facebook  a fost dezvoltata aplicatia lacatul L’amore di caffé unde vizitatorii puteau inchide virtual un lacat impreuna cu o persoana draga si aveau sansa de a castiga o excursie la Roma. Astfel, castigatorul  va ajunge sa inchida un lacat adevarat pe Podul Milvius.  Premiile zilnice au constat in seturi de cesti L’amore di caffé oferite timp de o luna. Pagina de facebook a crescut de la 0 la 17.000 de fani pe perioada campaniei, la final fiind incorporata in pagina globala de facebook a SAECO. Website-ul dedicat a avut un total de aproape 36.000 de vizite dintre care peste 30.000 unici in cele doua luni si jumatate de campanie.

Atat creatia, cat si partea de implementare a campaniei au fost realizate de agentia Geometry Global. 

Echipele care au realizat aceasta campanie:

SAECO Romania

Andreja Turk (Coffee Marketing Manager Southeast Europe), Andra Barchi (Digital Manager), Alexandra Manea (Marketing Assistant South East Europe).

Geometry Global

Mihai Fetcu (Creative Director), Patricia Arbanas (Account Director), Diana Serban (Account Executive), Radu Glont (New Business Director), Alina Varlanuta (Senior Copywriter), Bianca Albu (Senior Art Director), Costina Dinulescu (Senior Art Director), Vlad Gheorghiu (Senior  Art Director), Mihai Sava (DTP), Madalina Paraschiv (Digital Account Manager) , Marina Cordun (Senior Copywriter), Alina Buzatu (Head of Planning), Ionut Iacobache (Production and Incentives Manager).

 

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro, Pentru marketing si vanzari - publicitate@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending