Connect with us

DIGITAL

Samsung a lansat noua gamă de televizoare SUHD în România

Published

on

 

Samsung Electronics România a lansat pe piața locală seria de televizoare SUHD, care introduce un nou standard al conținutului premium UHD (Ultra High Definition) pentru o experiență vizuală superioară. Totodată, pe piață va fi disponibilă și o nouă gamă de soluții audio, inclusiv  o serie de soundbar-uri curbate care îmbunătățesc experiența divertismentului cu un sunet clar.

„Noile televizoare SUHD, cu care ne propunem să ne consolidăm poziția de lider pe piață, nu reprezintă doar un termen generic, ci încorporează noi tehnologii sofisticate precum Nano Crystal Color sau Peak Illuminator pentru un contrast mai bun, mai multe culori și mai multă luminozitate. Practic, televizoarele de ultimă generație SUHD redau conținutul vizual în forma cea mai apropiată de ceea ce regizorii de film își doresc să transmită, în orice condiții de vizionare, indiferent dacă în cameră este întuneric sau lumină diurnă”, a declarat Victor Armășelu, Director al diviziei de Consumer Electronics în cadrul Samsung Electronics.

samsung suhd tv

Televizoarele SUHD sunt echipate cu tehnologie avansată pentru contrast puternic, luminozitate sporită, culori și detalii mai intense, oferind imagini de calitate superioară.

Tehnologia Nano Crystal Color, introdusă de SUHD, permite redarea cu 20% a mai multor culori și de 64 de ori mai multe nuanțe ale culorilor prin panelul de 10 biți. Nano Crystal este un nou semi conductor dezvoltat de Samsung, o tehnologie ce emite mai multe culori și are cea mai ridicată puritate a culorilor dintre tehnologiile existente la acest moment.

Peak Illuminator, inovație incorporată în televizoarele SUHD, permite de 2,5 ori mai multă luminozitate spre deosebire de un TV obișnuit, datorită unei noi structuri a panelului. Mai mult, Peak Illuminator economisește energie electrică în zonele de negru, pe care o folosește pentru a mări luminozitatea în zonele care necesită acest lucru, iar Precision Black Pro asigură un contrast intens, prin reducerea luminozității LED-urilor responsabile de acest lucru.

Samsung colaborează cu lideri din industrie pentru promovarea și dezvoltarea unui ecosistem UHD complex. Pentru a stabili standardele de calitate premium UHD, Samsung a anunțat parteneriatul UHD Alliance, o coaliție a mai multor companii din industrie care colaborează pentru dezvoltarea divertismentului video. Acest parteneriat va permite inovarea și depășirea standardelor video, printre care rezoluția 4K sau o rezoluție superioară, o gamă mai largă de culori și sunet 3D.

Samsung le va oferi utilizatorilor trei serii noi de televizoare SUHD – JS9500, JS9000 și JS8500 – cu diagonale între 48 și 88 inci, pentru ca utilizatorii să poată alege modelul care se potrivește cel mai bine cu stilul lor de viață.

Design elegant

Când Samsung a lansat televizorul curbat, în 2013, acesta a îmbunătățit felul în care utilizatorii se raportează la experiența de divertisment. Design-ul minimalist al televizoarelor Samsung SUHD a fost proiectat pentru a răspunde nevoilor estetice ale celor mai exigenți consumatori.

Televizorul Samsung SUHD JS9500 are o ramă metalică, care îi oferă un aspect modern chiar și atunci când este montat pe perete, asemenea unei opere de artă, iar modelul SUHD JS900 are un design texturat pe partea din spate, ce îi conferă un aspect sofisticat din orice unghi ar fi privit.

Noul Smart TV redefinește experiența de divertisment

Începând cu acest an, toate televizoarele Smart Samsung, inclusiv noile SUHD, vor rula sistemul de operare Tizen, o platformă open-source care permite dezvoltarea mult mai ușoară de aplicații TV. Astfel, noua platformă Smart TV bazată pe Tizen va oferi nu doar o multitudine de funcții, ci și o interfață intuitivă, o experiență multimedia integrată și mai multe moduri de accesare a conținutului.

  • Noua interfață Samsung Smart Hub are un timp de răspuns mai rapid, precum și un plus de interactivitate. A fost simplificată pentru a afișa toate informațiile pe un singur ecran, afișând cel mai recent conținut, dar și recomandări pentru utilizatori pentru și mai multe opțiuni de divertisment.
  • Prin funcția Quick Connect, televizoarele Smart recunosc smartphone-urile Samsung odată ce acestea au fost conectate prin tehnologia BLE (Bluetooth Low Energy). Utilizatorii pot transmite conținut video de pe smartphone-urile lor pe televizoare printr-o simplă apăsare de buton. În plus, ei pot vizualiza conținutul emis de un post TV direct pe smartphone-urile lor, fără a avea nevoie de aplicații sau setări complicate.

  • Utilizatorii Samsung Smart TV se pot trezi mai ușor folosind aplicația Briefing on TV. Televizoarele Samsung Smart au acum funcție de alarmă și se pot sincroniza cu dispozitivele mobile Samsung pentru a porni și pentru a afișa informații importante, precum timpul, vremea și calendarul utilizatorilor.

  • Platforma Samsung Tizen le permite televizoarelor Samsung Smart să facă parte dintr-un ecosistem de conținut complex, oferind multiple posibilități de dezvoltare și mai multă flexibilitate.
  • Toate televizoarele Samsung vor deveni dispozitive Internet of Things până în 2017, iar compatibilitatea Tizen cu alte dispozitive face ca Smart TV-ul să devină principalul centru de control al unei case Smart.

Soundbar-ul curbat Samsung

Samsung a lansat un nou soundbar curbat cu un design elegant și premium. Acesta se potrivește perfect cu televizoarele curbate Samsung cu diagonala între 48 și 78 inci, oferind cele mai bune soluții audio.

Noua serie 8500 oferă o calitate a sunetului îmbunătățită cu 9.1 canale audio, având o boxă principală centrală și boxe secundare la fiecare capăt. Acestea au fost adăugate pentru a intensifica experiența captivantă, oferind un sunet egal și echilibrat în întreaga cameră.

Cu unitatea Multi-Air Gap montată pe subwoofer, soundbar-ul oferă un sunet de bass mai intens decât alte soluții audio obișnuite. De asemenea, soundbar-ul dispune de conexiuni wireless pentru TV prin funcția TV Sound Connect via Bluetooth.

Foto credit: Samsung Electronics Romania / Radar De Media

CITESTE SI:

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cum creezi o parolă puternică și sigură

Published

on

 

Siguranța pe internet este un subiect mai actual decât oricând. Probleme de securitate au avut în trecutul apropiat până și companii mari, globale, pe care le considerăm extrem de sigure pentru că reprezintă promotori ai tehnologiei de ultimă generație. În condițiile în care viața noastră personală și cea profesională sunt conectate la internet fie că vrem, fie că nu vrem, trebuie să ne preocupe extrem de mult gradul nostru de siguranță online.

 

Se spune că este mai simplu să acționezi cu prevenție decât să tratezi o problemă, iar acest lucru este valabil și pe internet. De fapt, dacă un cont al tău de email sau de pe o rețea de socializare este compromis, remedierea situație este foarte dificilă, chiar imposibilă, dacă nu folosești alte servicii de verificare și resetare a parolelor – alte conturi pe email sau număr de telefon mobil. În cazul conturilor de acces la websiteuri, servere, conturi de găzduire web, accesul în sine se poate reseta ușor, însă ceea ce trebuie să te ingrijoreze cel mai tare este faptul că date personale și profesionale pot ajunge la persoane cu intenții rele. Nici nu mai vorbim despre conturi de internet banking sau trading online, unde accesul unor persoane străine ți-ar putea cauza în mod direct pierderi de bani.

 

Tot mai multe servicii permit sau chiar te obligă să optezi pentru autentificare în mai mulți pași. Însă sistemul pe baze de parole este în continuare cel mai frecvent și este bine să creezi o parolă puternică și sigură. Cum se definește o astfel de parolă, ce înseamnă cu adevărat siguranța? O astfel de parolă este cea care are cel puțin 6 caractere, de preferat chiar de la 8 caractere în sus. În mod obligatoriu, trebuie să fie folosite atât litere mari și mici, cât și cifre și alte semne precum apostrog, punct, virgula, paranteze etc.

 

Dacă îți este greu să creezi o astfel de parolă, trebuie să știi că la o simplă căutare pe Google găsești website-uri ce îți pot genera astfel de parole la întâmplare. Utilizarea lor este gratuită în totalitate și poți chiar să alegi cum va fi construită parola, ce tipuri de elemente să includă, câte caractere să aibă. Parolele astfel oferite sunt generate random și trebuie salvate în siguranță (spre deosebire de un cod PIN, aceste parole sunt prea complicate să fie memorate). Ai grijă să salvezi parolele fără a avea în fișiere indicate toate datele de acces. De asemenea, nu ține toate parolele în același loc și evită să folosești aceeași parolă la mai multe conturi.

 

Ce parole trebuie evitate? În mod sigur trebuie să eviți parole banale precum “123456” sau “parola123” ori “password”. Nu folosi nici parole cu elemente dublate precum 1234 1234 sau cuvinte repetate. De asemenea, nu utiliza data de naștere, orașul în care locuiești sau în care te-ai născut, numele copiilor, pasiuni, vedete preferate sau alte date personale care pot fi accesate ușor sau intuite de cunoscuți ori pe baza unui comportament online predictibil. Evită cu totul cuvinte reale din dicționar și alege astfel de parole “complicate” unde literele, cifrele și simbolurile alternează fără un model logic.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: