Connect with us

DIGITAL

Samsung a lansat noua gamă de televizoare SUHD în România

Published

on

 

Samsung Electronics România a lansat pe piața locală seria de televizoare SUHD, care introduce un nou standard al conținutului premium UHD (Ultra High Definition) pentru o experiență vizuală superioară. Totodată, pe piață va fi disponibilă și o nouă gamă de soluții audio, inclusiv  o serie de soundbar-uri curbate care îmbunătățesc experiența divertismentului cu un sunet clar.

„Noile televizoare SUHD, cu care ne propunem să ne consolidăm poziția de lider pe piață, nu reprezintă doar un termen generic, ci încorporează noi tehnologii sofisticate precum Nano Crystal Color sau Peak Illuminator pentru un contrast mai bun, mai multe culori și mai multă luminozitate. Practic, televizoarele de ultimă generație SUHD redau conținutul vizual în forma cea mai apropiată de ceea ce regizorii de film își doresc să transmită, în orice condiții de vizionare, indiferent dacă în cameră este întuneric sau lumină diurnă”, a declarat Victor Armășelu, Director al diviziei de Consumer Electronics în cadrul Samsung Electronics.

samsung suhd tv

Televizoarele SUHD sunt echipate cu tehnologie avansată pentru contrast puternic, luminozitate sporită, culori și detalii mai intense, oferind imagini de calitate superioară.

Tehnologia Nano Crystal Color, introdusă de SUHD, permite redarea cu 20% a mai multor culori și de 64 de ori mai multe nuanțe ale culorilor prin panelul de 10 biți. Nano Crystal este un nou semi conductor dezvoltat de Samsung, o tehnologie ce emite mai multe culori și are cea mai ridicată puritate a culorilor dintre tehnologiile existente la acest moment.

Peak Illuminator, inovație incorporată în televizoarele SUHD, permite de 2,5 ori mai multă luminozitate spre deosebire de un TV obișnuit, datorită unei noi structuri a panelului. Mai mult, Peak Illuminator economisește energie electrică în zonele de negru, pe care o folosește pentru a mări luminozitatea în zonele care necesită acest lucru, iar Precision Black Pro asigură un contrast intens, prin reducerea luminozității LED-urilor responsabile de acest lucru.

Samsung colaborează cu lideri din industrie pentru promovarea și dezvoltarea unui ecosistem UHD complex. Pentru a stabili standardele de calitate premium UHD, Samsung a anunțat parteneriatul UHD Alliance, o coaliție a mai multor companii din industrie care colaborează pentru dezvoltarea divertismentului video. Acest parteneriat va permite inovarea și depășirea standardelor video, printre care rezoluția 4K sau o rezoluție superioară, o gamă mai largă de culori și sunet 3D.

Samsung le va oferi utilizatorilor trei serii noi de televizoare SUHD – JS9500, JS9000 și JS8500 – cu diagonale între 48 și 88 inci, pentru ca utilizatorii să poată alege modelul care se potrivește cel mai bine cu stilul lor de viață.

Design elegant

Când Samsung a lansat televizorul curbat, în 2013, acesta a îmbunătățit felul în care utilizatorii se raportează la experiența de divertisment. Design-ul minimalist al televizoarelor Samsung SUHD a fost proiectat pentru a răspunde nevoilor estetice ale celor mai exigenți consumatori.

Televizorul Samsung SUHD JS9500 are o ramă metalică, care îi oferă un aspect modern chiar și atunci când este montat pe perete, asemenea unei opere de artă, iar modelul SUHD JS900 are un design texturat pe partea din spate, ce îi conferă un aspect sofisticat din orice unghi ar fi privit.

Noul Smart TV redefinește experiența de divertisment

Începând cu acest an, toate televizoarele Smart Samsung, inclusiv noile SUHD, vor rula sistemul de operare Tizen, o platformă open-source care permite dezvoltarea mult mai ușoară de aplicații TV. Astfel, noua platformă Smart TV bazată pe Tizen va oferi nu doar o multitudine de funcții, ci și o interfață intuitivă, o experiență multimedia integrată și mai multe moduri de accesare a conținutului.

    • Noua interfață Samsung Smart Hub are un timp de răspuns mai rapid, precum și un plus de interactivitate. A fost simplificată pentru a afișa toate informațiile pe un singur ecran, afișând cel mai recent conținut, dar și recomandări pentru utilizatori pentru și mai multe opțiuni de divertisment.
    • Prin funcția Quick Connect, televizoarele Smart recunosc smartphone-urile Samsung odată ce acestea au fost conectate prin tehnologia BLE (Bluetooth Low Energy). Utilizatorii pot transmite conținut video de pe smartphone-urile lor pe televizoare printr-o simplă apăsare de buton. În plus, ei pot vizualiza conținutul emis de un post TV direct pe smartphone-urile lor, fără a avea nevoie de aplicații sau setări complicate.

    • Utilizatorii Samsung Smart TV se pot trezi mai ușor folosind aplicația Briefing on TV. Televizoarele Samsung Smart au acum funcție de alarmă și se pot sincroniza cu dispozitivele mobile Samsung pentru a porni și pentru a afișa informații importante, precum timpul, vremea și calendarul utilizatorilor.

    • Platforma Samsung Tizen le permite televizoarelor Samsung Smart să facă parte dintr-un ecosistem de conținut complex, oferind multiple posibilități de dezvoltare și mai multă flexibilitate.
    • Toate televizoarele Samsung vor deveni dispozitive Internet of Things până în 2017, iar compatibilitatea Tizen cu alte dispozitive face ca Smart TV-ul să devină principalul centru de control al unei case Smart.

    Soundbar-ul curbat Samsung

    Samsung a lansat un nou soundbar curbat cu un design elegant și premium. Acesta se potrivește perfect cu televizoarele curbate Samsung cu diagonala între 48 și 78 inci, oferind cele mai bune soluții audio.

    Noua serie 8500 oferă o calitate a sunetului îmbunătățită cu 9.1 canale audio, având o boxă principală centrală și boxe secundare la fiecare capăt. Acestea au fost adăugate pentru a intensifica experiența captivantă, oferind un sunet egal și echilibrat în întreaga cameră.

    Cu unitatea Multi-Air Gap montată pe subwoofer, soundbar-ul oferă un sunet de bass mai intens decât alte soluții audio obișnuite. De asemenea, soundbar-ul dispune de conexiuni wireless pentru TV prin funcția TV Sound Connect via Bluetooth.

    Foto credit: Samsung Electronics Romania / Radar De Media

    CITESTE SI:

    Lasa un comentariu aici!

    Click to comment

    Lasă un răspuns

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    DIGITAL

    Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

    Published

    on

     

    Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

    Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

    De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

    “Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

    Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

    “Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

    “Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
    MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

    Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

    Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    DIGITAL

    Software-ul de recuperare date pe care trebuie sa il descarcati!

    Published

    on

     

    Ati sters accidental un fisier important din laptop ori PC sau l-ati pierdut din alte motive? Nu exista nici un motiv de ingrijorare deoarece internetul este plin de solutii in acest sens, astfel incat sa va puteti recupera linistiti toate fisierele de care aveti nevoie.

    Toate fisierele pierdute pot fi recuperate utilizand un software dedicat, chiar si gratuit, pentru recuperare de date.

    Trebuie ca in momentul in care cautati o astfel de solutie sa aveti grija ce fel de programe descarcati din mediul online, deoarece exista foarte mari sanse ca in loc sa va faceti un bine, sa va distrugeti complet laptop-ul sau PC-ul.

     

    Este necesar sa descarcati un program dintr-o sursa sigura, o sursa care este chiar site-ul programului in sine, astfel incat sa va puteti rezolva in siguranta problemele.

     

    Exista pentru dumneavoastra solutia perfecta pentru recuperarea fisierelor sterse, adica un software care este capabil sa va readuca ceea ce ati pierdut, simplu si rapid, dar mai ales in siguranta.

     

    EaseUS Data Recovery Wizard for Free este acesl software dedicat recuperarii de date care accepta sisteme de fisiere diferite, in general orice tip de fiser existent intr-un calculatori ori laptop.

     

    Acest program de recuperare a datelor, poate restaura datele sterse din greseala sau intentionat de catre utilizator sau diverse aplicatii, date pierdude datorita virusilor, defectiunilor de orice tip si asa mai departe.

     

    De asemenea cu EaseUS Data Recovery Wizard for Free puteti sa recuperati inclusiv fisiere pierdute in momentul formatarii ori printr-o suprascriere.

     

    Este un program extrem de usor de utilizat ce nu necesita cunostinte detaliate in IT, ci cu putina atentie totul va fi foarte usor de rezolvat.

     

    Ca si modalitate de functionalitate, acest software se va ocupa in primul rand de localizarea fisierelor pierdute, dupa care va trece la recuperearea si restaurarea lor, indiferent cat de grava este situatia in ceea ce priveste coruptia sistemului.

    Conform informatiilor preluate chiar de pe site-ul acestora, veti descoperii ca nimic nu este mai simplu utilizand EaseUS Data Recovery Wizard for Free, fiind necesara urmarirea a 3 pasi foarte simpli:

    • Pasul 1 consta in selectare locatie de start, adica gasirea locatiei din care fisierele au fost pierdute, astfel incat sa se poata da startul cautarilor
    • Pasul 2 este momentul in care se incepe scanarea fisierelor, operatiune care poate fi pusa si pe pauza la nevoie
    • Pasul 3 reprezinta previzualizarea datelor gasite prin scanare si recuperarea propriu zisa a acestora.

     

    EaseUS Data Recovery Wizard for Free este acel gen de program pe care trebuie sa il aveti tot timpul ca un plan de rezerva, in special daca este vorba despre calculatoarele dintr-o firma, caz in care toate fisierele si documentele salvate in acestea, sunt mai mult sau mai putin importante.

     

    Este de asemenea ideal si pentru un PC sau laptop de acasa, unde cel mai probabil cele mai importante fisiere stocate constau in amintiri precum pozele, videclipurile sau inregistrarile audio.

     

    Accesand site-ul www.easeus.com veti gasi toate informatiile necesare, precum si un ghid de utilizare si sfaturi astfel incat sa puteti merge la sigur fara nici un fel de problema.

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading

    DIGITAL

    Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

    Published

    on

     

    Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

    Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

    “Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

    Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

    Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

    A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

     

    Lasa un comentariu aici!

    Continue Reading
    Advertisement

    Facebook

    PREMIILE RADAR DE MEDIA

    Advertisement
    Advertisement

    Trending

    %d blogeri au apreciat: