Connect with us

A-Z NEWS

Samsung Electronics, lider pe piaţa mondială a telefoanelor mobile, pierde teren în China şi India!

Published

on

Reclame

Samsung Electronics a pierdut  poziţia de lider pe piața telefoanelor mobile în China şi India, în favoarea unor producători locali de dispozitive mai ieftine, Xiaomi Corp. și Micromax Informatics,  informează Mediafax.

Xiaomi Corp. a devenit cel mai mare furnizor de smartphone-uri în China, în trimestrul al doilea, în timp ce Micromax Informatics a realizat cele mai mari vânzări pe piaţa telefoanelor mobile din India, potrivit datelor publicate în această săptămână de companiile de cercetare a pieţei, transmite Bloomberg.

Profitul şi vânzările Samsung sunt în scădere, cumpărătorii preferând, în locul smartphone-urilor Galaxy, aparatele mai ieftine furnizate de producători locali.

Xiaomi a devenit numărul 1 în China cu livrări de 15 milioane de telefoane în trimestrul al doilea, care i-au conferit o cotă de piaţă de 14%, potrivit companiei de cercetare a pieţei Canalys. Xiaomi menţine preţurile la un nivel scăzut prin vânzări prin intermediul site-ului propriu, în timp ce Micromax oferă modele cu o durată mai lungă de viaţă a bateriei şi capacitate dual-SIM, pe o piaţă unde operatorii nu subvenţionează telefoanele. Compania Xiaomi a fost înfiinţată în 2010 şi vrea deja să se extindă pe 10 pieţe, între care India, Brazilia şi Rusia.

„Xiaomi şi alţi producători mici din India se dezvoltă foarte rapid. Dacă pierzi cotă de piaţă, este greu să o recuperezi, astfel că Samsung va continua să lanseze cât mai multe telefoane pentru a-şi menţine poziţia dominantă pe piaţa smartphone”, a declarat Cho Woo Hyung, analist la Daewoo Securities în Seul.

În China au fost vândute în trimestrul al doilea 108,5 milioane de telefoane, respectiv 37% din livrările la nivel mondial, potrivit Canalys. Samsung a livrat pe această piaţă 13,2 milioane de aparate, echivalente cu o cotă de 12%.

Samsung a raportat săptămâna trecută cel mai mic profit trimestrial din ultimii doi ani, în scădere cu 24,6%, la 7,03 miliarde de dolari, pe fondul creşterii cheltuielilor de promovare a telefoanelor mai ieftine. În China, livrările Samsung au scăzut cu 15% în trimestrul al doilea, potrivit Canalys.

Cota de piaţă a Samsung Elecronics la nivel mondial a scăzut la 25,2% în trimestrul al doilea, compania fiind urmată în ordine de Apple, Huawei şi Lenovo, potrivit Strategy Analytics.

Foto Credit: bizdaily.com

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending