Connect with us

DIGITAL

Samsung Electronics prezintă soluții inovatoare de afișaj digital la ISE 2015

Published

on

 

Samsung Electronics Co., Ltd. a lansat noile tehnologii și soluții de afișaj digital la târgul Integrated Systems Europe (ISE), cea mai mare expoziție internațională B2B din Europa.

Samsung a prezentat o serie de soluții optimizate pentru diverse verticale de afaceri, printre care retail, corporate și HoReCa.  Sub conceptul „Inovație la următorul nivel”, compania își dezvăluie viziunea pentru viitor prin produse inovatoare precum soluțiile de afișaj digital pentru exterior – Outdoor Signage, Video Wall, Small Signage sau  LED signage.

„După succesul înregistrat în 2014, Samsung continuă dezvoltarea soluțiilor de afișaj digital,introducând produse inovatoare și identificând noi posibilități de utilizare pentru companii ,” a declarat Seoggi Kim, Senior Vice President, Enterprise Business Team. „Anul acesta, prezentăm la ISE viziunea noastră asupra viitorului. Soluțiile noastre de afișaj digital, de la cele pentru amplasare în vitrina sau în fața magazinului, până la ecranele LED de mari dimensiuni și noua gama de soluții de Video Wall, sunt acum mai  uşor de personalizat şi oferă noi oportunități  clienţilor noştri, indiferent că vorbim de retail, sectorul public, corporate sau HoReCa ”

Samsung se va concentra pe oferirea de soluții vizionare, integrate și captivante. Soluțiile de afișaj digital semi-outdoor şi outdoor(OMD și OHD Series SMART Signage) au fost  dezvoltate pentru a ajuta companiile  în livrarea eficientă a mesajelor către clienţi, prin expunerea acestora în vitrinele sau în fața locațiilor acestora.  Acestea beneficiază de o intensitate a luminozității de până la 2,500 de candele, sistem propriu de ventilație, cât și certificare IP56 pentru protecție sporită la praf și apă.

[sam id=”12″ codes=”true”]

În plus, pentru gama de soluții tip Video Wall, Samsung a  prezentat două noi tehnologii inovatoare:  Video Wall Factory calibration și Color Expert, aceste facilitând procesul de calibrare a imaginiilor, contribuind astfel la îmbunătățirea vizibilității și clarității afișajului.

Împreună cu aceste tehnologii inovatoare a fost expus și  noul ecran LED Samsung , având dimensiunea de 133 inci şi o rezoluție Wide Quad High Definition (de 1,5 ori mai mulți pixeli decât Full HD), care oferă o experiență captivantă consumatorilor. Noua soluție LED de afișaj digital este disponibilă în mai multe mărimi și rezoluții pentru a se potrivi diferitelor nevoi ale utilizatorilor din sectoarele retail, corporate, transport sau transmisiuni televizate.

Samsung îşi doreşte să introducă noi posibilităţi și să demonstreze cum prin eforturi continue dedicate inovaţiei dezvoltă produse și tehnologiilor superioare.

În cadrul standului Samsung de la ISE:

  • Vizitatorii au putut testa o serie de soluții flexibile  și versatile de afișaj digital cu media playere integrate pentru producerea și redarea cu ușurință şi cu un plus de eficienţă a mesajelor.
  • Într-o zonă de expo care simula o cafenea au fost prezentate noile soluții SMALL Signage  de 10 și 22’’ atât în varianta clasică, cea tactilă, precum și în varianta Power-over-Ethernet pentru ecranele de 10 inci (DB10E-PoE), soluțiile de semi-outdoor și alte soluții de afișaj digital interactiv.
  • Într-un spațiu asemănător unei camere de hotel, publicul a putut  experimenta soluția inovatoare Samsung de creare de conținut și noua soluție LYNK™ Hospitality Management Solution (HMS), disponibilă pe noile televizoare de hotel UHD. Printr-un proces de upscaling integrat, display-urile Samsung UHD TV afișează conținut FHD la claritate UHD, pentru a le oferi turiștilor  imagini de o calitate superioară.
  • O sală de conferințe avansată, echipată cu soluția Samsung de prezentări interactive, Magic IWB S2 și Magic IWB I2, și soluțiile de afișaj digital Smart pentru a demonstra multiple posibilități de prezentare.
  • Un mediu de lucru eficient, în care utilizatorii pot beneficia de conținut multimedia pe monitoarele curbate SE790C și SE650C sau monitoarele UE850 și SD850. Vizitatorii au putut  testa și monitoarele SE650 și SE670, cu un design ergonomic și prietenoase cu mediul, precum și tehnologiile Samsung all-in-one de securitate pentru business, precum şi monitoarele cloud TC241 și  NC241.
  • În cadrul evenimentului a fost lansată a doua generație de soluții de afișaj digital pentru afaceri mici și mijlocii – Samsung SHOP TV, Gama RH55E.
    Acest nou produs oferă companiilor mici și mijlocii un canal perfect de comunicare cu clienții lor: rama subțire și ecranul LED de 55 de inci oferă o calitate a imaginii superioară, iar sistemul de control integrat (CMS) permite utilizatorilor să personalizeze mesajele afișaje.

 

Foto credit: Samsung / MSLGROUP The Practice

CITESTE SI:

Lasa un comentariu aici!

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cum creezi o parolă puternică și sigură

Published

on

 

Siguranța pe internet este un subiect mai actual decât oricând. Probleme de securitate au avut în trecutul apropiat până și companii mari, globale, pe care le considerăm extrem de sigure pentru că reprezintă promotori ai tehnologiei de ultimă generație. În condițiile în care viața noastră personală și cea profesională sunt conectate la internet fie că vrem, fie că nu vrem, trebuie să ne preocupe extrem de mult gradul nostru de siguranță online.

 

Se spune că este mai simplu să acționezi cu prevenție decât să tratezi o problemă, iar acest lucru este valabil și pe internet. De fapt, dacă un cont al tău de email sau de pe o rețea de socializare este compromis, remedierea situație este foarte dificilă, chiar imposibilă, dacă nu folosești alte servicii de verificare și resetare a parolelor – alte conturi pe email sau număr de telefon mobil. În cazul conturilor de acces la websiteuri, servere, conturi de găzduire web, accesul în sine se poate reseta ușor, însă ceea ce trebuie să te ingrijoreze cel mai tare este faptul că date personale și profesionale pot ajunge la persoane cu intenții rele. Nici nu mai vorbim despre conturi de internet banking sau trading online, unde accesul unor persoane străine ți-ar putea cauza în mod direct pierderi de bani.

 

Tot mai multe servicii permit sau chiar te obligă să optezi pentru autentificare în mai mulți pași. Însă sistemul pe baze de parole este în continuare cel mai frecvent și este bine să creezi o parolă puternică și sigură. Cum se definește o astfel de parolă, ce înseamnă cu adevărat siguranța? O astfel de parolă este cea care are cel puțin 6 caractere, de preferat chiar de la 8 caractere în sus. În mod obligatoriu, trebuie să fie folosite atât litere mari și mici, cât și cifre și alte semne precum apostrog, punct, virgula, paranteze etc.

 

Dacă îți este greu să creezi o astfel de parolă, trebuie să știi că la o simplă căutare pe Google găsești website-uri ce îți pot genera astfel de parole la întâmplare. Utilizarea lor este gratuită în totalitate și poți chiar să alegi cum va fi construită parola, ce tipuri de elemente să includă, câte caractere să aibă. Parolele astfel oferite sunt generate random și trebuie salvate în siguranță (spre deosebire de un cod PIN, aceste parole sunt prea complicate să fie memorate). Ai grijă să salvezi parolele fără a avea în fișiere indicate toate datele de acces. De asemenea, nu ține toate parolele în același loc și evită să folosești aceeași parolă la mai multe conturi.

 

Ce parole trebuie evitate? În mod sigur trebuie să eviți parole banale precum “123456” sau “parola123” ori “password”. Nu folosi nici parole cu elemente dublate precum 1234 1234 sau cuvinte repetate. De asemenea, nu utiliza data de naștere, orașul în care locuiești sau în care te-ai născut, numele copiilor, pasiuni, vedete preferate sau alte date personale care pot fi accesate ușor sau intuite de cunoscuți ori pe baza unui comportament online predictibil. Evită cu totul cuvinte reale din dicționar și alege astfel de parole “complicate” unde literele, cifrele și simbolurile alternează fără un model logic.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: