Connect with us

Digital

Samsung Electronics prezintă viziunea sa pentru un mod de viață smart la European Forum 2015

Avatar

Published

on

Samsung Electronics Co., Ltd. și-a prezentat viziunea asupra unui mod de viață smart la European Forum 2015, care are loc la Monaco. Consolidându-și poziția de lider pe piața europeană de televizoare, Samsung oferă o nouă dimensiune imaginii prin televizoarele SUHD de 88 inci. De asemenea, Samsung lansează în Europa noi soluții audio și aparate electrocasnice inspirate de bucătarii-șefi, toate acestea oferindu-le utilizatorilor experiențe premium.

Samsung continuă să inoveze piața camerelor foto cu noul model NX500, inspirat din performanțele și funcțiile modelului NX1, premiat în numeroase rânduri.

„Samsung se concentrează pe oferirea unor experiențe captivante, iar acest lucru este posibil numai datorită atenției sporite pe care o acordăm nevoilor și dorințelor utilizatorilor noștri,” a declarat BK Yoon, președinte și CEO Samsung Electronics.

Imagini de o calitate superioară oferite de televizoarele SUHD

Samsung a prezentat noul televizor SUHD JS9500 de 88 inci, echipat cu tehnologie nano-cristal prietenoasă cu mediul și funcții inteligente. Televizorul SUHD aduce inovații din toate punctele de vedere oferind imagini de o calitate superioară, contrast puternic, luminozitate intensă, culori uimitoare și detalii UHD impresionante.Tehnologia de redare SUHD analizează automat luminozitatea imaginilor pentru a reduce consumul de energie, afișând în același timp un contrast excelent și luminozitate de până la 2,5 ori mai bună decât televizoarele obișnuite, dar și de două ori mai multe opțiuni de reglare a culorilor.

Tehnologia nano-cristal a televizoarelor SUHD permite transmiterea unei game variate a culorilor, redând astfel cea mai pură imagine și cea mai eficientă luminozitate disponibilă la momentul actual. Această tehnologie le oferă telespectatorilor cu până la 64 de ori mai multe nuanțe ale culorilor decât televizoarele UHD obișnuite.

Prin colaborarea cu 20th Century Fox, Samsung a optimizat conținutul disponibil pentru a corespunde standardelor premium ale calității SUHD, oferind utilizatorilor o experiență de vizionare impecabilă. Samsung a încheiat un parteneriat și cu Fox Innovation Lab pentru re-masterizarea filmului Life of Pi, special pentru televizoare SUHD, pentru livrarea unor imagini mai clare și mai vibrante.

Începând cu acest an, toată gama de televizoare Samsung Smart va fi echipată cu sistemul de operare Tizen, care permite o interconectivitate mai bună, oferind dezvoltatorilor o platformă accesibilă și stabilă pentru crearea de aplicații. În plus, Tizen le oferă utilizatorilor acces la o gamă largă și variată de conținut și servicii.

Samsung a prezentat trei noi serii de televizoare SUHD (JS9500, JS9000 și JS8500) cu dimensiuni ce variază între 48 și 88 inci, pentru ca utilizatorii să poată alege modelul care se potrivește cel mai bine cu stilul lor de viață. Televizoarele Samsung SUHD vor fi disponibile pe piața din România începând cu luna aprilie.

O nouă serie de produse audio premium

Samsung aduce în Europa produse audio inovatoare, care le oferă utilizatorilor o experiență senzorială mult mai dinamică. Dezvoltat de laboratorul audio Samsung din California, modelul WAM7500/6500 propagă sunetul 360º, datorită tehnologiei Samsung Ring Radiator. Aceasta permite propagarea sunetului atât orizontal cât și vertical.

În cadrul European Forum, Samsung prezintă și noua gamă de soundbar-uri curbate 8500, care completează perfect televizoarele curbate de 48 până la 78 inci. Această soluție audio premium oferă 9.1 canale audio pentru o experiență cu adevărat captivantă. Mai mult, soundbar-ul curbat se conectează wireless la televizor, integrându-se ușor în orice spațiu.

Electrocasnice digitale pentru un stil de viață smart

Samsung continuă să inoveze în domeniul electrocasnicelor îmbinând tehnologia de ultimă generație cu design-ul premium, fiind astfel mai aproape de obiectivul de a deveni liderul pieței de electrocasnice.

Gama Samsung Chef Collection, creată pentru piața europeană include:

  • Frigiderul Kitchen Fit cu tehnologia Precise Chef Cooling™, inspirat din bucătăriile profesionale;
  • Cuptorul cu tehnologia Gourmet Vapor™ asigură temperatura optimă pentru gust și textură perfecte. În plus, dispune și de conexiune Wi-Fi pentru a putea vedea timpul rămas din programul de gătire chiar și atunci când urmărești emisiunea preferată la televizor.
  • Elegantele plite cu inducție cu tehnologia Virtual Flame™ îi ajută pe utilizatori să vizualizeze nivelul de căldură și să seteze temperatura corectă;
  • Mașina de spălat vase Samsung WaterWall™ oferă cel mai bun proces de curățare printr-o perdea puternică de apă.

„În urmă cu un an și jumătate, Samsung a reunit cei mai buni bucătari-șefi cu echipele R&D pentru a dezvolta electrocasnice ce aduc un nou nivel de inovație și eleganță. Cu Samsung Chef Collection a venit timpul să descoperim noi posibilități în bucătărie,” a declarat BK Yoon, președinte și CEO Consumer Electronics, Samsung Electronics Co., Ltd. „Samsung introduce inovații tehnologice în mod constant nu doar pentru a îmbunătăți stilul de viață al utilizatorilor, ci pentru a avea un impact real asupra acestora. Colaborarea cu Club des Chefs s-a materializat în electrocasnice uimitoare, care le oferă designerilor de interior inovație și calitate pentru clienții lor, precum și o experiență desăvârșită pentru utilizatorii europeni.”

Soluții de imprimare superioare pentru mediul business

Noul copiator Samsung MX7, prin procesorul Quad core crește eficiența și reduce timpul de așteptare. Modelul MX7 pornește în doar 18 secunde și iese din sleep mode în 12 secunde. De asemenea, aceasta oferă o calitate superioară de imprimare a imaginii de 1200 dpi, în timp ce rulează la viteză maximă. Timpul de imprimare a primei pagini dintr-un document monocromatic este de 3 secunde, iar cel al unei pagini în mai multe culori de 4,5 secunde.

Modelul MX7 reduce considerabil timpul de scanare printr-o tehnologie care permite scanarea într-un minut a 120 de imagini și până la 240 de imagini față-verso. De asemenea, chipul de rețea 802.11ac suportă conexiuni mai rapide. MX7 este echipat cu tehnologia Bluetooth Low Energy, care le oferă utilizatorilor o conexiune permanentă, pentru a imprima rapid fișiere atunci când se află în apropierea dispozitivului.

O interfață intuitivă, bazată pe sistemul Android și afișată pe ecranul de 10,1 inci, permite nu doar controlul cu ușurință a multifuncționalei, dar și vizualizarea și editarea documentelor.

Foto Credit: MSLGROUP The Practice

CITEȘTE ȘI:

 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Cheil | Centrade este singura agenție din România finalistă la Ad Stars 2020

Avatar

Published

on

            Cheil | Centrade, hub-ul regional pentru rețeaua sud-coreeană Cheil, este singura agenție din România cu două lucrări finaliste la ediția din acest an a Ad Stars, unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale de publicitate care creditează creativitatea și tehnologia de ultimă generație.

 

Localizat în Busan, Coreea de Sud, AD STARS a înregistrat în cadrul acestei ediții „speciale de pandemie”, peste 20.000 de înscrieri din 60 de țări. Doar 1.651 dintre ele au fost selectate pe lista scurtă de un juriu prestigios reunind profesioniști din întreaga lume.

 

Printre jurații Ad Stars din acest an se numără Valeria Madon, Chief Creative Officer VMLY&R Asia, Joachim Kortlepel, Executive Creative Director & Partner Jung von Matt, Germania, Levi Slavin, Chief Creative Office Colenso BBDO Noua Zeelandă, Sarah-Leigh Izzard, Regional ECD Ogilvy Hong Kong și Gabriela Lungu, Global Creative Director, Geometry UK.

 

Toate înscrierile selecționate aspiră acum la cele două trofee Grand Prix of the Year ce vor primi un premiu în valoare de 10.000 dolari, câștigătorii urmând a fi anunțați online pe 7 septembrie. Rețeaua Cheil a câștigat unul dintre aceste trofee în 2013.

 

Campaniile Cheil | Centrade sunt finaliste în categoria Public Service Advertising / Healthcare (categorie care a atras în acest an cel mai mare număr de înscrieri) – campania „See Beyond the ICU” pentru Hospice Casa Speranței și respectiv, în categoria Social & Influencer – campania „Wallpaper Inventors” pentru Samsung Galaxy S10.

 

„Ne bucură că munca echipei pentru Samsung este recunoscută, mai ales că în categoria Social & Influencer sunt doar 62 de lucrări finaliste din întreaga lume. Lucrăm pentru clientul nr. 1 în Biz Top Social Media Brands și acest lucru ne inspiră atitudinea #dowhatyoucant cu fiecare proiect la care lucrăm” remarcă Roxana Niță, Group Creative Director, Cheil|Centrade despre succesul campaniei Samsung al cărei studiu de caz poate fi vizionat aici:

„Misiunea noastră la Cheil este să folosim datele și creativitatea alături de partenerii noștri pentru a crea campanii care atrag atenția și generează conversație, inspirând oamenii să se implice. Recunoașterea industriei globale pentru aceste două campanii, dar și pentru alte proiecte similare din portofoliul nostru, ne onorează, dovedind încă odată că publicitatea trebuie să aibă un rol social” adaugă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil|Centrade.

 

Studiu de caz al proiectului Hospice Casa Speranței poate fi vizionat aici:

 

Despre Cheil | Centrade

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România şi servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei (10 pieţe), coordonând strategie de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil|Centrade mai fac parte ENGIE România, First Bank, NN Asigurări și Pensii, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS, Hospice Casa Speranței și United Way.

 

Din 2018, Cheil Centrade București a lansat și divizia DIA, un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil Centrade este singura agenție românească premiată la cea mai recentă ediție London International Awards și de asemenea, singura care a avut un membru în juriul celei mai recente ediții Euro Effie Awards. Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în Bucureşti, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.

 

Despre AD STARS

AD STARS 2020 Awards include următoarele categorii: Film, Print, Outdoor, Radio & Audio, Design, Interactive, Mobile, Data Insights, Social & Influencer, PR, Brand Experience & Activation, Direct, Media, Integrated, Innovation, Diverse Insights, Place Brand și Creative eCommerce.

 

Comentarii

Continue Reading

Digital

Atelierele ILBAH lansează o nouă serie de cursuri din domeniul IT

Avatar

Published

on

            Atelierele ILBAH  organizează cursuri autorizate de formare profesională pentru adulți, oferind cursanților o experiență de învățare unică încă din anul 2012. Cu un portofoliu mereu în extindere, pentru a acoperi cele mai căutate domenii, echipa Atelierele ILBAH are un singur scop: să vină mereu în ajutorul celor ce își doresc să evolueze și să își descopere pasiunile. Acum, aceștia vin și în ajutorul celor pasionați de programare, lansând seria de cursuri IT – App & Web Development, dedicată celor ce vor să descoperă ce presupune această meserie.

 

Cursurile puse la dispoziție de Atelierele ILBAH se împart în 3 categorii: front-end developer, back-end developer și full-stack developer, ultima  categorie îmbinând celelalte două cursuri. În perioada fiecărui curs, studenții vor dobândi toate cunoștințele teoretice, însă și pe cele practice, necesare pentru ca mai apoi, să își găsească un job în domeniu. La final, aceștia vor obține și o diplomă acreditată de Autoritatea Națională pentru Calificări, recunoscută atât naţional, cât și internaţional. Durata fiecărui curs este de 4 luni, aşadar 8 luni pentru cei ce vor alege opţiunea full-stack.

Acest domeniu poate suna puțin mai complicat pentru cei neinițiați, însă cursurile organizate de Atelierele ILBAH sunt în așa fel structurate, încât să nu îi sperie pe începători, acestea fiind foarte clare. În cadrul acestor cursuri, un accent foarte mare se pune pe îmbinarea eficientă a informațiilor teoretice cu partea practică, pentru a crea un plan de învățare complex. Astfel, progresul de la un curs la altul este clar vizibil.

Gama de cursuri IT – App & Web Development este disponibilă fizic la sediile Atelierele ILBAH din Cluj și București, însă acesta poate fi urmat și în variantă online live, accesibilă oriunde în lume, în funcție de necesitățile și preferințele fiecărui cursant. Detalii complete despre aceste cursuri puteți găsi și pe site-ul Atelierele ILBAH, accesând link-ul:  https://www.ateliereleilbah.ro/cursuri-din-categoria-it-app-web-development/

 

Comentarii

Continue Reading

Industria online

Pepsi a dat startul verii retro-cool prin campania Pepsi Retro Studio

Avatar

Published

on

            DDB România, în parteneriat cu agențiile OMD și Kubis, semnează cea mai nouă campanie Pepsi: Pepsi Retro Studio, cu focus pe o parte a ADN-ului de brand: celebrarea culturii pop și încurajarea individualității.

 

De altfel, brandul Pepsi a fost promotorul multor momente cheie în istoria entertainment-ului de-a lungul generațiilor, iar legătura cu industria muzicală este una de necontestat, prin parteneriate legendare cu pop icons și sprijinul oferit artiștilor up-and-coming, au adus brandul în mijlocul comunităților de oameni care iubesc distracția.

Într-o perioadă în care petrecerile și adunările cu prietenii sunt imposibile, DDB România a avut oportunitatea să apese din nou play. Și rewind. Alături de partenerii săi, în această campanie au găsit soluția ideală pentru a aduce oamenii din nou împreună: au mutat party-ul online, unde chiar și prin distanţare fizică, energia live, în real-time, rămâne intactă. Așa a început Pepsi Summer 2020.

Sufletul campaniei este Pepsi Retro Studio, o platformă cool care găzduiește momentele fun de ieri și de azi, cu mult Pepsi rece și hituri clasice românești, reinterpretate exclusiv pentru Pepsi de cei mai tari artiști ai momentului.

Petrecerea de vară a început cu reinterpretarea lui Smiley a melodiei celor de la Timpuri Noi, Adeline, a continuat cu Feli și Amintirile celor de la 3 Sud-Est, iar al treilea artist invitat este Mira, cu remake-ul ei surprinzător al faimoasei Dragostea din tei.

Startul se dă la Virgin Radio, iar atmosfera este întreținută de Andrei Niculae, care nu se sfiește să ia artiștii care îi trec pragul la întrebări și să le ofere ascultătorilor access all areas la o petrecere cu noi piese vechi  pe canalul de YouTube şi pagina de Facebook Pepsi Romania. În plus, au fost realizate și videoclipuri cu artiștii care au participat.

„Premisa campaniei izvorăște din tradiția comunicării Pepsi în România, construită pe deja clasicul „și ieri, și azi”. Şi nu e vorba doar despre legendarul gust Pepsi, prezent în România încă din 1966, ci și despre gusturile muzicale, artistice, de fashion sau umor ale tuturor generațiilor. Cei tineri, la fel ca și părinții lor odată, dansează pe piese fâșnețe, râd la glume bune, poartă haine extravagante, se joacă cu prietenii – ce-i drept, ieri la masa din sufragerie, azi pe consolă”, a declarat Iuliana Dragomir, Senior Brand Manager Pepsi.

Deși rezultatul pare ușor de atins, insight-urile din spatele proiectului îl înregistrează drept provocare. Dar o provocare de nerefuzat, sub deviza play at work. „Filmări pe bloc, pe stradă, drifturi, să înveți în real-time pe cineva să meargă pe role, să apreciezi corect măsurile unei compoziţii muzicale, să faci analize de target și lifestyle ca să estimezi dacă va prinde sau nu un anume beat – au fost experienţe noi care ne-au împins să ieșim din zona de confort și să explorăm teritoriul showbiz-ului și cum funcţionează el. Asta ne motivează. Să ai acea capacitate de a gândi on the spot, ideile salvatoare, ideile acelea pe care le ții minte și pe seama cărora te amuzi cu colegii. Ce campanie merge blană de la început până la final ? Dacă nu întâmpini dificultăți pe parcurs, care mai e provocarea ?” povestește Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB România.

„Când am primit propunerile cu piesele care urmau să fie reinterpretate, am fost la fel de surprinși cum veți fi și voi când veți auzi pentru prima oară piesele. Pe parcurs, însă, am descoperit și noi povestea pe care o are fiecare artist cu piesa pe care a ales-o. La noi în agenție, timp de săptămâni bune, lumea a fredonat Adeline, Amintirile și celelalte piese pe care le veți auzi cu toții în curând”, spune Răzvan Meiroșu, Media Director OMD România.

Descoperă și tu vibe-ul retro-cool de vară cu primele 3 episoade din Pepsi Retro Studio și nu rata videoclipurile artiştilor, pe care oricum probabil le-ai văzut deja în Trending. Stay tuned pe platformele Pepsi România, there is more to come and enjoy.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0