Connect with us

ALL MEDIA

Samsung Electronics România va lansa o aplicație care să ghideze tinerii către meseriile viitorului.

Avatar

Published

on

Samsung Electronics România va lansa o aplicație vocațională pentru tânăra generație, în cadrul programului de educație digitală inițiat în urmă cu patru ani, care își propune să ghideze tinerii către meseriile viitorului.

„Evoluția programului a fost influențată de insight-urile culese chiar de la beneficiarii săi. An de an, am aflat mai mult despre ce își doresc tinerii și ce nevoi au aceștia pentru a fi competitivi pe o piață a muncii în continuă schimbare. De aceea, în 2015 venim cu un instrument util și practic dedicat generației digitale, o aplicație vocațională prin care să își poată evalua aptitudinile, să afle ce meserie li se potrivește, ce abilități digitale le sunt necesare, dar și ce parcurs educațional pot urma în această direcție. Aplicația va face parte din roadshow-ul Samsung Trends of Tomorrow din această toamnă și ne propunem să ajungem la peste 10.000 de elevi de liceu”, a declarat Sabina Știrb, Public Affairs & Corporate Citizenship Manager în cadrul Samsung Electronics România.

Prin programele sale de educație digitală, Samsung România a ajuns până acum la peste 25.000 de tineri și peste 200 de profesori. Caravana Trends of Tomorrow a fost prezentă în cele mai importante licee din țară, cu scopul de a inspira, educa și familiariza liceenii cu abilitățile digitale și tendințele pe piața muncii. Totodată, prin programele dedicate Smart Classroom și Tech Institute, peste 2.000 de tineri studiază ca beneficiari constanți în ecosisteme digitale.

În 2014, în cadrul caravanei Trends of Tomorrow, derulată în parteneriat cu D&D Research și eJobs, peste 8.000 de tineri au completat teste de orientare vocațională etalonate și calibrate pe populația din România (Holland – orientare vocațională, BFQ – personalitate, IST – inteligență) care să îi ghideze în alegerea carierei care li se potrivește. Analiza acestor rezultate ne-a permis să identificăm câteva dintre provocările cu care noua generație digitală se confruntă în găsirea unui job, iar concluziile au fost punctul de plecare pentru programul din acest an.

„Proiectul derulat pe parcursul anului trecut a demonstrat cât de necesare le sunt elevilor instrumentele de orientare profesională. La nivel personal, elevii au putut afla informații utile despre domeniile către care se pot orienta pentru a atinge potențialul maxim în carieră. Iar la nivel de ansamblu, analizând integral rezultatele acestor teste, putem trage concluzii valoroase și putem stabili pași clari pentru a-i încuraja pe elevi să se orienteze spre profesiile care li se potrivesc cel mai bine și care sunt necesare pe piața muncii”, a declarat Dan Petre, partener D&D Research, fondator al proiectului pemeserie.ro.

În urma analizei acestor date, am observat că există o discrepanță între meseriile la care tinerii aspiră, pe de o parte, și personalitățile lor, precum și potențialul pe care îl oferă piața muncii, pe de altă parte.

În topul preferințelor apar următoarele meserii: programator (14,6%), inginer de sistem în informatică (11%), avocat (10,7%), manager business (9,7%), actor (8,5), medic chirurg (8,4%), contabil (6,6%), medic cardiolog (5,3%), farmacist (5,1%), arhitect (5%). În schimb, profilul personalității lor care arată că aceștia sunt firi sociabile, cărora le place să interacționeze cu ceilalți și să dezvolte prietenii, îi recomandă mai degrabă pentru meserii umaniste și zona de servicii.

Pornind de la aceste informații, Samsung își propune ca în 2015 să încurajeze tinerii să-și exploreze potențialul profesional printr-o abordare atât creativă cât și științifică. Pentru a simplifica acest proces și a ajunge mai ușor la publicul țintă, programul Trends of Tomorrow 2015 va avea, pe lângă evenimentele la nivel național și o importantă componentă online: aplicația vocațională Trends of Tomorrow, pe care tinerii o pot descărca în mod gratuit. Aceasta le stabilește profilul vocațional și le sugerează atât meserii care li se potrivesc, cât și parcursul educațional necesar pentru a ajunge la ele.

O a doua concluzie a analizei vocaționale este că job-urile indicate de tinerii noștri necesită un nivel ridicat de aptitudini digitale. În acest sens, Samsung continuă să susțină dezvoltarea de aptitudini digitale, atât prin programul Smart Classroom pentru elevii de gimnaziu și liceu, derulat în București, Iași, Timișoara și Constanța, cât și prin Tech Institute, programul dedicat studenților, în parteneriat cu Universitatea Politehnică din București și Universitatea Tehnică din Cluj. După o primă etapă în care patru clase și două laboratoare din cinci orașe au fost dotate cu tehnologie de ultimă generație, programele continuă în acest an prin dezvoltarea de conținut digital, traininguri dedicate profesorilor și cursuri vocaționale cu specializare în arii foarte căutate pe piața muncii, cum ar fi tehnologiile mobile.

A treia direcție care a reieșit din analiza vocațională a liceenilor o reprezintă interesul pentru dezvoltare personală și soft skills.

În acest sens, Samsung a demarat, împreună cu Starcom MediaVest Group și Fundația Friends For Friends, proiectul Ora de Creativitate, prin care își propune să susțină introducerea principiilor creativității aplicate în clase. Elevii implicați în activități creative pot reuși astfel să genereze mai repede și mai ușor idei noi, să lucreze mai organizat și mai eficient în echipă, să aibă o abordare constructivă în fața obstacolelor, să gândească orientat spre soluții cât și să exploreze o arie mai largă de opțiuni academice sau de carieră. Proiectul a demarat în luna aprilie, în cadrul Săptămânii Școala Altfel, prin lansarea platformei online de resurse pentru profesori www.oradecreativitate.ro.

Programul de educație digitală dezvoltat de Samsung Electronics România a fost recunoscut atât pe plan local, cât și pe plan internațional, câștigând marele premiu la categoria CSR a prestigioasei competiții SABRE Awards.

Credit foto: Samsung Electronics Romania

Comentarii

ALL MEDIA

Ce trebuie să iei în calcul atunci când alegi piesele auto de la centre de dezmembrări

Avatar

Published

on

În ultima vreme, centrele de dezmembrări au luat amploare și continuă să crească în popularitate. Explicația este evidentă și ține de preferința pentru mașini second hand importate masiv din Europa. România a fost campioană la acest capitol, multă vreme și nici acum nu se poate spune că lucrurile stau diferit.

Din pură nevoie de a găsi o soluție echilibrată în ceea ce privește întreținerea mașinii, piesele la mâna a doua sunt o recomandare. Nu orice tip de piesă desigur. Consumabilele, spre exemplu, nu sunt nicicând indicate a fi cumpărate la mâna a doua. Însă aripi, faruri, radiatoare, pompe de injecție, chiulasă, electromotoare sau alternatoare sunt oricând de preferat a fi cumpărate din centre de dezmembrări.

Diferența? De la astfel de centre de dezmembrari Craiova sau  din orice alt oraș achizițiile pot fi mai avantajoase din punct de vedere financiar. Vorbim despre o diferență de cele mai multe ori chiar și de jumătate de preț față de costurile cu piesele noi. Așadar, un major avantaj este legat de posibilitatea de a controla costurile, astfel încât să fie evitate achizițiile destul de costisitoare.

Ce trebuie să știți despre piesele cumpărate de la dezmembrări

Contrar unor prejudecăți sau contrar practicilor unor centre ce lucrează la nivel de amator, există și opțiunea de a primi garanție și de a avea parte de piese verificate. Iată ce trebuie să știți despre piese auto achiziționate din centre de dezmembrări precum Wolcar spre exemplu:

Garanția

Desigur, unele centre de acest gen nu își permit să ofere garanție pentru produsele comercializate. Aici este de altfel și ruleta rusească în cazul acestei metode de achiziție a unor piese auto. Nu însă și când vine vorba de Wolcar. Pentru ceea ce cumpăraţi de aici aveţi garanție asigurată de 3 luni.

Retur și verificare de piese

În ceea ce privește compatibilitatea pieselor aveţi un filtru activ în cadrul paginii Wolcar. Alegerea corespunzătoare va ține cont de modelul mașinii, anul fabricației de asemenea. O paletă largă de opțiuni regăsiţi aici: piese pentru Audi, Ford, Volkswagen, Skoda și multe altele. Privind tipologia pieselor vorbim despre elemente de caroserie, climatizare, electrice, de interior, pentru motor sau elemente de transmisie.

Oricare ar fi alegerea, stocul disponibil este notat online. Înainte de a fi livrată o piesă aceasta va fi verificată pe bancul de lucru. De asemenea, la Wolcar aveți și garanția a ceea ce cumpărați. În cazul în care intervine decizia de a face un retur, banii vor fi returnați integral. Detalii regăsiți și în cadrul paginii oficiale.

 

Cine este Wolcar

Centrul fizic este în localitatea Malu Mare, Craiova, județul Dolj. Dar cei interesați de achiziția unor piese de aici trebuie să știe că este posibilă orice comandă, cu livrare oriunde în țară. Pentru cei care pot ridica produsul de la centru lor, aici vor regăsi și un service autorizat, cu o lungă listă de servicii: începând cu partea de diagnoză computerizată și până la înlocuire de piese.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Kanal D, premiu pentru “Excellence in Media Sales”

Avatar

Published

on

Kanal D a primit aseara premiul pentru “Excellence in Media Sales”, in cadrul evenimentului “Most Admired Business Women Awards 2020”, organizat de Business Arena Magazine. Distinctia a fost oferita Stefaniei Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D, pentru succesul profesional, aptitudinile manageriale si determinare in atragerea celor mai bune rezultate intr-un segment de piata foarte competitiv.

Printre invitatii la prestigiosul eveniment s-a aflat si Cosmin Cernat, vedeta Kanal D.

“Sunt foarte mandra ca am primit aceasta recunoastere, este meritul intregii echipe Kanal D, careia tin sa ii multumesc pe aceasta cale. Sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa aducem, in continuare, cele mai bune solutii pentru clientii si partenerii nostri. Kanal D este un jucator important pe piata media din Romania, care se remarca prin rezultate spectaculoase inregistrate si printr-o crestere constanta, de la an la an”, a spus Stefania Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D.

Kanal D este unul dintre cei mai performanti jucatori pe piata media din Romania; statia si-a consolidat pozitia in top trei televiziuni din Romania prin intermediul unei strategii de comunicare foarte bine articulate a valorilor bradului si a continutului emisiunilor difuzate.

In 2019, Kanal D se plasa pe primul loc la nivel National, in Day Time, in intervalul 11:00 -15:00, inregistrand o cota de piata de 15,1%. De asemenea, suprematia la nivel National, in Day Time, a continuat si in 2020, de luni pana vineri, in acelasi interval orar, statia acumuland o cota de piata de 16,5%.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Ramon Cotizo și Nono Semen preiau ștafeta matinalului Digi FM de vacanță

Avatar

Published

on

            Ramon Cotizo și Nono Semen sunt „Regii dimineților de vacanță” și preiau ștafeta matinalului Digi FM, în luna august. În fiecare dimineață, de luni până vineri, de la ora 7:00 la 10:00, cei doi aduc energie și voie bună ascultătorilor Digi FM.

 

„Eu vara nu dorm ! Pe bune. Mă ține căldura treaz. Colegii mei s-au bucurat la auzul veștii și mi-au spus că eu sunt alesul pentru matinalul Digi FM de vacanță. Ce nu știau ei este că eu vara nu dorm – noaptea…  Așa că, după ce am tras bățul scurt (mai scurt decât Ciuclaru), vă aștept în fiecare dimineață de la ora 7:00 să ne trezim împreună sau mă treziți și pe mine. Nu o să fiu singur. Cel mai bun amic și coleg al meu, Nono, o să se alăture acestei nebunii de-o vară.

 

            „Cum suntem două firi puse pe glume, cred că o să ne descurcăm onorabil. Colegii ne strigă deja Regii dimineților şugubețe. Bețescurte, clar. Dar ne bucurăm. Ne bucurăm pentru că o să fim cu voi, pentru că dimineața bună se face cu un zâmbet, o glumă, o voce prietenoasă, alături de ascultătorii Digi FM, la prima cafea a zilei, în drum spre job sau în concediu, a spus Ramon Cotizo, completat de Nono Semen: „Fie că ești în vacanță sau la job, la Digi FM vei simți un vibe bun alături de doi oameni sinceri, deschiși și bucuroși că pot să-ți fie aproape.”

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0