Connect with us

DIGITAL

Samsung lansează noile smartphone-uri Galaxy S7 și S7 edge

Published

on

 

Samsung Electronics Co., Ltd. lansează cele mai noi smartphone-uri ale seriei Galaxy, Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge. Dezvoltate pentru a completa stilul de viață al utilizatorilor, Galaxy S7 și S7 edge stabilesc noi standarde în industrie, având un design elegant, o cameră foto avansată, funcționalitate software îmbunătățită și posibilități de conectare cu multiple produse, servicii și experiențe.

„Credem într-o lume mai confortabilă și mai distractivă. Ne propunem să facem posibilă această viziune prin dezvoltarea smartphone-urilor Galaxy S7 și S7 edge care integrează experiențele mobile superioare într-un design elegant,” a declarat DJ Koh, președinte Mobile Communication Business, Samsung Electronics. „Le oferim utilizatorilor tehnologie care îi ajută să experimenteze mai mult și vom continua să depășim barierele.”

Galaxy S7

Camera foto avansată: imagini la cea mai bună calitate, în orice moment al zilei

Galaxy S7 și S7 edge dispun de o cameră foto performantă cu tehnologia Dual Pixel, fiind prima  cameră de acest fel disponibilă pe un smartphone. Aceasta oferă imagini mai clare și mai definite, chiar și în condiții de luminozitate scăzută. Datorită tehnologiei revoluționare Dual Pixel, a lentilelor mai luminoase cu apertură mai largă și pixelilor mai mari, camera dispune de o viteză de declanșare mai rapidă și  de o funcție autofocus mai precisă, chiar și în scenarii cu lumină redusă. Noul mod Motion Panorama permite realizarea fotografiilor de tip panoramă cu elemente mobile, oferind o experiență vizuală captivantă.

Design și funcții

Modelele Galaxy S7, de 5,1 inci, și Galaxy S7 edge, de 5,5 inci, sunt construite din sticlă 3D și metal,  având un design elegant și ergonomic, fiind ușor de ținut în mână. În plus, funcția Always-On Display le permite utilizatorilor să nu rateze nicio notificare importantă și niciun apel.

Fără a face compromisuri în privința design-ului, Samsung Galaxy S7 și S7 edge sunt certificate IP68, fiind rezistente la apă și praf. Interfața Edge, disponibilă pe Galaxy S7 edge, oferă un plus de confort și o mai mare eficiență, datorită posibilității de a crea shortcut-uri pentru aplicațiile și funcțiile preferate de fiecare utilizator precum email, modul selfie, modul panorama sau alte aplicații.

Performanță îmbunătățită

Galaxy S7 și S7 edge dispun de o nouă tehnologie care permite o viteză mai mare de încărcare a bateriei, atât prin cablu, cât și wireless. Mai mult, slotul hibrid pentru cardul SIM le permite utilizatorilor să adauge un card microSD cu capacitate de stocare de până la 200GB. Iar pentru unele piețe, slotul poate fi folosit ca spațiu dual SIM.

De asemenea, Samsung introduce și îmbunătățiri majore la nivel de hardware și software pentru a optimiza performanța noilor smartphone-uri. Procesorul puternic și capacitatea mai mare a bateriei asigură un timp mai mare de utilizare, iar sistemul de răcire internă asigură păstrarea unei temperaturi optime de funcționare a dispozitivului. Game Launcher, o nouă funcție creată pentru pasionații de jocuri mobile, le permite utilizatorilor să gestioneze consumul bateriei și să reducă numărul de notificări afișate. În plus, aceștia își pot înregistra experiența de gaming sau își pot partaja ecranul pentru a se juca cu alți utilizatori. Tehnologia Vulkan API de pe noile Galaxy S7 și S7 edge le oferă utilizatorilor posibilitatea de a juca jocuri cu cerințe grafice ridicate păstrând un consum redus al bateriei.

Experiența Galaxy

Samsung continuă să stabilească noi standarde în domeniile hardware, software și ale serviciilor, pentru a crea dispozitive care să îmbunătățească modul în care utilizatorii se conectează, împărtășeșc conținut și își organizează timpul. Compania redefinește posibilitățile dincolo de limitele tehnologiei existente astăzi, prin introducerea unui ecosistem de experiențe mobile.

Fie că este vorba de conexiunea dintre noile smartphone-uri Galaxy S7 și S7 edge cu noul Gear S2 Classic pentru monitorizarea activităților fizice, sau conexiunea cu Gear VR, care îi poate duce pe utilizatori într-o călătorie virtuală în jurul lumii, Samsung redefinește experiențele mobile.

De asemenea, utilizatorii se pot bucura și de cel mai bun serviciu de plăți mobile, Samsung Pay. Serviciul este sigur, ușor de utilizat și acceptat de către aproape toți comercianții. Protejat prin soluția de securitate Samsung Knox, prin senzorul de amprentă și printr-un sistem avansat de tokenizare, Samsung Pay funcționează cu tehnologia NFC, MST și tehnologia codurilor de bare, aducând posibilitatea plăților mobile mai aproape de consumatori și comercianți.

Smartphone-urile Galaxy S7 și S7 edge vor putea fi achiziționate începând cu 11 martie, dar utilizatorii din Europa beneficiază de opțiunea de pre-comandă încă de astăzi. Utilizatorii europeni care vor face pre-comandă pentru unul din modele Galaxy S7 sau S7 edge înainte de 5 martie vor primi dispozitivele începând cu 8 martie pentru a beneficia primii de cea mai nouă experiență mobilă Samsung Galaxy. De asemenea, aceștia vor primi și un dispozitiv Samsung Gear VR, de care se pot bucura alături de noul lor smartphone Galaxy S7 sau Galaxy S7 edge.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

De ce SEO este în continuare cel mai eficient canal de online marketing

Published

on

 

SEO este cel mai eficient canal de online marketing din lume și merită mult mai multă atenție din partea marketerilor. Dacă vrei să te impui în online, efectiv nu ai cum să neglijezi această ramură esențială.

Și nu este vorba doar despre poziționarea paginilor în căutările organice, așa cum crede multă lume…

Prin SEO, îți poți reduce costurile pentru celelalte canale de marketing pe termen mediu și lung.

Iată câteva argumente:

Creșterea traficului nu înseamnă neapărat și creșterea vânzărilor, atâta vreme cât nu este bine targetat. Cu toate acestea, dacă nu umblăm la expunere, este greu să vorbim despre performanțe mai bune.

Gândește-te că 50% din traficul din lume ajunge pe site-uri prin intermediul motoarelor de căutare. Practic, cei care au investit în SEO preiau 50% din traficul de pe internet. Interesant, nu?

Și mai mult decât atât, peste 90% dintre acei vizitatori care intră pe site-uri prin intermediul paginilor de rezultate al căutărilor (SERP) nu trec de prima pagină. De fapt, 60% din trafic merge către primele 3 poziții din clasamentul Google.

Ei bine, SEO înseamnă “search engine optimization”, adică principala ocupație este îmbunătățirea pozițiilor pe care le au paginile în SERP. Dacă investești în SEO (cu cap), automat îți vei crește și traficul. Miza este însă să ajungi printre primele poziții pentru termenii de căutare folosiți de potențialii clienți – păstrând relevanță maximă.

Atragerea publicului țintă (și îndrumarea lui) este și va rămâne întotdeauna o preocupare constantă a marketerilor. Atragerea clienților din segmentul vizat poate fi realizată și în cadrul campaniilor de tip CPC sau CPM, însă ghidarea lor pe site este la fel de importantă. Asta pentru că odată ajuns pe site, vizitatorul trebuie condus către efectuarea achiziției, lucru care nu se întâmplă în foarte multe cazuri.

Nici o imagine, nici o bucată de text, nici un element de design și nici un instrument nu trebuie să fie plasat fără un scop bine determinat pe site. Un specialist în SEO on-page și User Experience îți va construi paginile site-ului sau îți va sugera o serie de modificări pe care să le faci pentru a-ți îmbunătăți randamentul. Apoi, urmează partea și mai interesantă…

Retenția clienților poate fi una dintre modalitățile cele mai eficiente pentru îmbunătățirea randamentului investiției într-o campanie de marketing. Anumiți specialiști susțin că îmbunătățirea retenției cu 5% înseamnă aproape dublarea profitului realizat de către o companie, asta pentru că este de 5 ori mai scump să aduci clienți noi, decât este să-i păstrezi pe cei existenți.

Prin intermediul specialiștilor SEO poți face multe lucruri pentru a-ți mulțumi clienții, pentru a-i determina să nu lase recenzii negative atunci când faci o greșeală și pentru a-ți spăla imaginea în anumite momente.

Îmbunătățirea ratei de conversie este o țintă pentru orice marketer, însă prin intermediul SEO acest lucru poate fi realizat poate mai ușor decât prin oricare altă metodă. Anumite statistici ne spun că paginile optimizate au cu 216% mai multe șanse de a realiza o conversie decât paginile obișnuite.

Un specialist va trebui să folosească diverse instrumente de monitorizare a experienței vizitatorului pe site, să le interpreteze, să facă teste și să propună soluții câștigătoare, pe lângă furnizarea sfaturilor clasice. Un pop-up poate face foarte mult rău sau foarte mult bine, la fel cum lipsa unui “Call To Action” poate fi la fel de gravă precum existența prea multor “invitații”.

Reducerea costurilor pentru campaniile CPC este un alt avantaj al celor care mizează pe SEO. Pentru a-ți îmbunătăți randamentul nu este nevoie neapărat să investești mai mult, ci poate să-ți redirecționezi investiția.

Conform graficului de mai sus, în medie, 12% din bugetul de marketing merge către SEO, iar acest canal realizează 14% dintre lead-uri, în timp ce PPC-ul folosește, în general, 8% din buget, însă aduce numai 6% dintre lead-uri. Chiar dacă distribuirea bugetului de marketing variază de la caz la caz, eficiența diverselor canale este relevantă.

Ok, dar cum se realizează reducerea costurilor pentru campaniile CPC prin SEO? Tu plătești pentru click, chiar dacă vizitatorul iese imediat de pe site pentru că viteza de încărcare lasă de dorit, pentru că site-ul nu e mobile-friendly sau pentru că vizitatorul este confuz și nu își dă seama rapid ce are de făcut.

În plus, în campaniile de Google AdWords (și nu numai) există acel “Quality Score“, care este determinat de comportamentul vizitatorilor care au dat click pe respectiva reclamă. Cu cât aceștia stau mai mult pe site și accesează diverse pagini, cu atât acel scor crește, iar dacă acest lucru se întâmplă, tu vei plăti mai puțin pentru fiecare click.

Reducerea costurilor pe termen lung este absolut evidentă: investind în SEO, atât on-site, cât și în link building, vei culege roadele pentru totdeauna, în timp ce alte canale de online marketing îți aduc rezultate numai pe termen scurt.

Simplu spus, cu cât atingi performanțe mai bune din punct de vedere SEO, cu atât vei investi mai puțin în celelalte canale de promovare și implicit, randamentul investiției tale se va îmbunătăți. Partea bună pentru antreprenorii de la noi din țară este că prețurile pentru servicii și campanii de Link Building în România sunt destul de mici, astfel încât concurența poate fi prinsă din urmă și chiar depășită în foarte multe cazuri.

În concluzie, sper ca ți-am putut prezenta cum vei putea să-ți reduci costurile, dar și să-ți mărești traficul, conversiile și profitul dacă recurgi la ajutorul specialiștilor în SEO.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: