Connect with us

Digital

Samsung lansează noile smartphone-uri Galaxy S7 și S7 edge

Avatar

Published

on

Samsung Electronics Co., Ltd. lansează cele mai noi smartphone-uri ale seriei Galaxy, Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge. Dezvoltate pentru a completa stilul de viață al utilizatorilor, Galaxy S7 și S7 edge stabilesc noi standarde în industrie, având un design elegant, o cameră foto avansată, funcționalitate software îmbunătățită și posibilități de conectare cu multiple produse, servicii și experiențe.

„Credem într-o lume mai confortabilă și mai distractivă. Ne propunem să facem posibilă această viziune prin dezvoltarea smartphone-urilor Galaxy S7 și S7 edge care integrează experiențele mobile superioare într-un design elegant,” a declarat DJ Koh, președinte Mobile Communication Business, Samsung Electronics. „Le oferim utilizatorilor tehnologie care îi ajută să experimenteze mai mult și vom continua să depășim barierele.”

Galaxy S7

Camera foto avansată: imagini la cea mai bună calitate, în orice moment al zilei

Galaxy S7 și S7 edge dispun de o cameră foto performantă cu tehnologia Dual Pixel, fiind prima  cameră de acest fel disponibilă pe un smartphone. Aceasta oferă imagini mai clare și mai definite, chiar și în condiții de luminozitate scăzută. Datorită tehnologiei revoluționare Dual Pixel, a lentilelor mai luminoase cu apertură mai largă și pixelilor mai mari, camera dispune de o viteză de declanșare mai rapidă și  de o funcție autofocus mai precisă, chiar și în scenarii cu lumină redusă. Noul mod Motion Panorama permite realizarea fotografiilor de tip panoramă cu elemente mobile, oferind o experiență vizuală captivantă.

Design și funcții

Modelele Galaxy S7, de 5,1 inci, și Galaxy S7 edge, de 5,5 inci, sunt construite din sticlă 3D și metal,  având un design elegant și ergonomic, fiind ușor de ținut în mână. În plus, funcția Always-On Display le permite utilizatorilor să nu rateze nicio notificare importantă și niciun apel.

Fără a face compromisuri în privința design-ului, Samsung Galaxy S7 și S7 edge sunt certificate IP68, fiind rezistente la apă și praf. Interfața Edge, disponibilă pe Galaxy S7 edge, oferă un plus de confort și o mai mare eficiență, datorită posibilității de a crea shortcut-uri pentru aplicațiile și funcțiile preferate de fiecare utilizator precum email, modul selfie, modul panorama sau alte aplicații.

Performanță îmbunătățită

Galaxy S7 și S7 edge dispun de o nouă tehnologie care permite o viteză mai mare de încărcare a bateriei, atât prin cablu, cât și wireless. Mai mult, slotul hibrid pentru cardul SIM le permite utilizatorilor să adauge un card microSD cu capacitate de stocare de până la 200GB. Iar pentru unele piețe, slotul poate fi folosit ca spațiu dual SIM.

De asemenea, Samsung introduce și îmbunătățiri majore la nivel de hardware și software pentru a optimiza performanța noilor smartphone-uri. Procesorul puternic și capacitatea mai mare a bateriei asigură un timp mai mare de utilizare, iar sistemul de răcire internă asigură păstrarea unei temperaturi optime de funcționare a dispozitivului. Game Launcher, o nouă funcție creată pentru pasionații de jocuri mobile, le permite utilizatorilor să gestioneze consumul bateriei și să reducă numărul de notificări afișate. În plus, aceștia își pot înregistra experiența de gaming sau își pot partaja ecranul pentru a se juca cu alți utilizatori. Tehnologia Vulkan API de pe noile Galaxy S7 și S7 edge le oferă utilizatorilor posibilitatea de a juca jocuri cu cerințe grafice ridicate păstrând un consum redus al bateriei.

Experiența Galaxy

Samsung continuă să stabilească noi standarde în domeniile hardware, software și ale serviciilor, pentru a crea dispozitive care să îmbunătățească modul în care utilizatorii se conectează, împărtășeșc conținut și își organizează timpul. Compania redefinește posibilitățile dincolo de limitele tehnologiei existente astăzi, prin introducerea unui ecosistem de experiențe mobile.

Fie că este vorba de conexiunea dintre noile smartphone-uri Galaxy S7 și S7 edge cu noul Gear S2 Classic pentru monitorizarea activităților fizice, sau conexiunea cu Gear VR, care îi poate duce pe utilizatori într-o călătorie virtuală în jurul lumii, Samsung redefinește experiențele mobile.

De asemenea, utilizatorii se pot bucura și de cel mai bun serviciu de plăți mobile, Samsung Pay. Serviciul este sigur, ușor de utilizat și acceptat de către aproape toți comercianții. Protejat prin soluția de securitate Samsung Knox, prin senzorul de amprentă și printr-un sistem avansat de tokenizare, Samsung Pay funcționează cu tehnologia NFC, MST și tehnologia codurilor de bare, aducând posibilitatea plăților mobile mai aproape de consumatori și comercianți.

Smartphone-urile Galaxy S7 și S7 edge vor putea fi achiziționate începând cu 11 martie, dar utilizatorii din Europa beneficiază de opțiunea de pre-comandă încă de astăzi. Utilizatorii europeni care vor face pre-comandă pentru unul din modele Galaxy S7 sau S7 edge înainte de 5 martie vor primi dispozitivele începând cu 8 martie pentru a beneficia primii de cea mai nouă experiență mobilă Samsung Galaxy. De asemenea, aceștia vor primi și un dispozitiv Samsung Gear VR, de care se pot bucura alături de noul lor smartphone Galaxy S7 sau Galaxy S7 edge.

 

Comentarii

Digital

Viteza de incarcare este cheia optimizarii SEO in 2020! Afla cum obtii un scor bun pentru site-ul tau!

Avatar

Published

on

Viteza de incarcare este unul dintre cei mai importanti factori de ranking in ultima perioada. Traim vremuri de ultra viteza, astfel ca era inevitabil ca Google sa nu acorde importanta maxima acestui aspect in momentul in care listeaza site-urile in SERPs (search engine results pages). Pe scurt, trebuie sa stii ca motorul de cautare aloca un buget de crawling pentru fiecare site, astfel ca nu va reusi sa scaneze intreg domeniul daca paginile se incarca greu. Acest lucru va afecta modul in care este indexat site-ul tau.

Mai mult, ia in considerare ca viteza de incarcare influenteaza experienta utilizatorilor. Site-urile care se incarca greu au o rata de respingere mai mare si un timp petrecut pe site mai mic. Cu alte cuvinte, influentezi in mod direct alti factori de ranking extrem de importanti pentru Google.

Ce este de facut daca te confrunti cu aceasta problema? Te invatam noi!

  1. Verifica daca planul de web hosting este cel mai potrivit pentru tine

Acesta este cel mai des ignorat factor care influenteaza in mod negativ viteza de incarcare a oricarui site. Atat timp cat nu beneficiezi de servicii de web hosting de calitate, eforturile tale in acest sens se traduc in timp si bani pierduti. Majoritatea business-urilor mici opteaza pentru gazduire shared pentru ca este mai ieftina si usor de utilizat. Dar aceasta este solutia potrivita doar daca site-ul tau primeste mai putin de 1.000 vizitatori pe zi. Motivul este simplu: resursele de care dispui sunt impartite intre sute de alte site-uri. Daca traficul este mult mai mare, este timpul sa-ti indrepti atentia catre un alt tip de web hosting, fie el server dedicat sau VPS. Varianta cea mai potrivita o gasesti discutand cu un furnizor cu experienta, care sa stie exact care sunt resursele de care ai nevoie pentru eficienta maxima.

  1. Invata sa folosesti corect redirecturile

Exista doua tipuri principale de redirecturi: 301 (permanente) si 302 (temporare). Folosite corect, sunt esentiale pentru a imbunatati experienta utilizatorilor pe site si a optimiza site-ul pentru motorul de cautare. Folosite intr-un numar prea mare, pot ingreuna viteza de incarcare a site-ului.

In primul rand, trebuie sa te asiguri ca elimini sirurile prea lungi de redirecturi. Regula generala este extrem de simpla: atunci cand faci un redirect, este important ca acesta sa fie realizat de la prima varianta a linkului catre ultima si sa nu mai existe redirecturi intermediare.

In al doilea rand, verifica in site sa nu mai existe referinte catre vechile pagini si ca le-ai inlocuit pretutindeni cu noile versiuni de linkuri. Iata un scenariu simplu: ai facut trecerea de la HTTP la HTTPS, iar in meniu si footer inca au ramas linkurile cu HTTP. In momentul in care crawlerii lui Google intra pe site-ul tau, este necesar ca acestia sa scaneze toate redirecturile de la versiunea nesecurizata catre cea securizata. Totul se traduce simplu: o viteza de incarcare mai mica.

  1. Optimizeaza imaginile de pe site

Este bine stiut ca o experienta mai buna pentru utilizatori presupune un continut media atractiv. Dar imaginile maresc foarte mult dimensiunea unei pagini daca nu stii cum sa le integrezi corect si, implicit, ingreuneaza viteza de incarcare. Solutia nu este sa renunti la ele, ci sa inveti sa le optimizezi.

In primul rand, este important sa iei in considerare marimea imaginilor (masurata in Kb). Indicat este sa nu depasesti 100 de kb, insa exista situatii in care este imposibil sa respecti aceasta regula nescrisa. In categoria “exceptii” se incadreaza bannerele, care este recomandat sa fie cat mai clare. In acest caz, poti opta pentru JPG-uri progresive, care iti incarca instant imaginea la o rezolutie mai mica, devenind mai clara pe masura ce site-ul se incarca.

Al doilea aspect important este dimensiunea imaginilor. Incearca sa te incadrezi intre 1500 si 2500 pixels si ca CSS-ul folosit este setat sa le modifice in mod automat in functie de rezolutia ecranului sau a ferestrei.

 

Viteza de incarcare este unul dintre cei mai importanti factori de ranking in ultima perioada. Traim vremuri de ultra viteza, astfel ca era inevitabil ca Google sa nu acorde importanta maxima acestui aspect in momentul in care listeaza site-urile in SERPs (search engine results pages). Pe scurt, trebuie sa stii ca motorul de cautare aloca un buget de crawling pentru fiecare site, astfel ca nu va reusi sa scaneze intreg domeniul daca paginile se incarca greu. Acest lucru va afecta modul in care este indexat site-ul tau.

Mai mult, ia in considerare ca viteza de incarcare influenteaza experienta utilizatorilor. Site-urile care se incarca greu au o rata de respingere mai mare si un timp petrecut pe site mai mic. Cu alte cuvinte, influentezi in mod direct alti factori de ranking extrem de importanti pentru Google.

Ce este de facut daca te confrunti cu aceasta problema? Te invatam noi!

  1. Verifica daca planul de web hosting este cel mai potrivit pentru tine

Acesta este cel mai des ignorat factor care influenteaza in mod negativ viteza de incarcare a oricarui site. Atat timp cat nu beneficiezi de servicii de web hosting de calitate, eforturile tale in acest sens se traduc in timp si bani pierduti. Majoritatea business-urilor mici opteaza pentru gazduire shared pentru ca este mai ieftina si usor de utilizat. Dar aceasta este solutia potrivita doar daca site-ul tau primeste mai putin de 1.000 vizitatori pe zi. Motivul este simplu: resursele de care dispui sunt impartite intre sute de alte site-uri. Daca traficul este mult mai mare, este timpul sa-ti indrepti atentia catre un alt tip de web hosting, fie el server dedicat sau VPS. Varianta cea mai potrivita o gasesti discutand cu un furnizor cu experienta, care sa stie exact care sunt resursele de care ai nevoie pentru eficienta maxima.

  1. Invata sa folosesti corect redirecturile

Exista doua tipuri principale de redirecturi: 301 (permanente) si 302 (temporare). Folosite corect, sunt esentiale pentru a imbunatati experienta utilizatorilor pe site si a optimiza site-ul pentru motorul de cautare. Folosite intr-un numar prea mare, pot ingreuna viteza de incarcare a site-ului.

In primul rand, trebuie sa te asiguri ca elimini sirurile prea lungi de redirecturi. Regula generala este extrem de simpla: atunci cand faci un redirect, este important ca acesta sa fie realizat de la prima varianta a linkului catre ultima si sa nu mai existe redirecturi intermediare.

In al doilea rand, verifica in site sa nu mai existe referinte catre vechile pagini si ca le-ai inlocuit pretutindeni cu noile versiuni de linkuri. Iata un scenariu simplu: ai facut trecerea de la HTTP la HTTPS, iar in meniu si footer inca au ramas linkurile cu HTTP. In momentul in care crawlerii lui Google intra pe site-ul tau, este necesar ca acestia sa scaneze toate redirecturile de la versiunea nesecurizata catre cea securizata. Totul se traduce simplu: o viteza de incarcare mai mica.

  1. Optimizeaza imaginile de pe site

Este bine stiut ca o experienta mai buna pentru utilizatori presupune un continut media atractiv. Dar imaginile maresc foarte mult dimensiunea unei pagini daca nu stii cum sa le integrezi corect si, implicit, ingreuneaza viteza de incarcare. Solutia nu este sa renunti la ele, ci sa inveti sa le optimizezi.

In primul rand, este important sa iei in considerare marimea imaginilor (masurata in Kb). Indicat este sa nu depasesti 100 de kb, insa exista situatii in care este imposibil sa respecti aceasta regula nescrisa. In categoria “exceptii” se incadreaza bannerele, care este recomandat sa fie cat mai clare. In acest caz, poti opta pentru JPG-uri progresive, care iti incarca instant imaginea la o rezolutie mai mica, devenind mai clara pe masura ce site-ul se incarca.

Al doilea aspect important este dimensiunea imaginilor. Incearca sa te incadrezi intre 1500 si 2500 pixels si ca CSS-ul folosit este setat sa le modifice in mod automat in functie de rezolutia ecranului sau a ferestrei.

 

Comentarii

Continue Reading

Tehnologie

ViewSonic extinde portofoliul de proiectoare consumer și de business

Avatar

Published

on

ViewSonic Europe Ltd., lider global pe piața soluțiilor de afișare, anunță lansarea de noi modele de proiectoare Lamp Free, ce au rolul de a redefini divertismentul de acasă și prezentările în mediul de business. Printre noile serii lansate se numără: seria X dedicată segmentului Home Entertainment, cu funcționalități inteligente preinstalate, seria M de proiectoare portabile și seria LS de produse dedicate domeniilor comercial și public.

Activitățile noastre sunt dedicate schimbării stilului de viață al utilizatorilor și al companiilor. Astfel, lansăm periodic proiectoare și alte produse performante, de ultimă generație, ce dispun și de un design modern și au un raport calitate preț corect. Noul nostru portofoliu de produse confirmă angajamentul și promisiunile companiei ViewSonic față de toți clienții săi, oferind produse care pot transforma orice spațiu într-o sală de cinema”, a declarat Dean Tsai, Head of Projector BU, ViewSonic.

Seria X: Caracteristici Inteligente și performanțe audio-video superioare

În era streaming-ului, domeniul home cinema este tot mai căutat și accesibil. Acesta oferă utilizatorilor un confort maxim. Noile proiectoare ViewSonic dispun de rezoluții 4K și integrează funcționalități de streaming inteligente. Seria X cuprinde variate modele de până la 2900 de lumeni LED și dispun de procesoare HDR, tehnologii Cinema SuperColor+ cu 125% Rec.709 și audio de la Harman Kardon.

În plus, acestea integrează funcționalități inteligente ce au rolul de a schimba experiența divertismentului de acasă. Astfel, cu ajutorul conectivității Wi-Fi, utilizatorii pot să partajeze conținut direct de pe smartphone-uri sau tablete, sau pot transforma echipamentul mobil într-o telecomandă inteligentă, via aplicației vCastSender, care permite realizarea de adnotări direct pe ecranul de proiecție. Echipamentele suportă și streaming direct prin intermediul aplicațiilor Amazon Alexa, respectiv Google Assistanta via Control Vocal.

Seria M: Proiectoare portabile pentru un confort sporit

Pe măsură ce stilul de viață al utilizatorilor devine din ce în ce mai mobil, ViewSonic a redesenat seria M de proiectoare LED, transformându-le în produse portabile, cu un design modern, care pot fi folosite oriunde, oricând. Seria M este dedicată tuturor persoanelor care vor să se bucure de o flexibilitate maximă, putând să urmărească conținutul preferat de câte ori au ocazia, indiferent de locație.

Proiectorul M1 mini Plus are o greutate de doar 300 de grame și necesită o distanță de proiecție de doar 1,2m. Acesta oferă o imagine de calitate, dispune de baterii integrate și de difuzoare JBL. Produsul mai poate fi folosit și pentru proiecția pe tavan.

Noul model, M2, a fost conceput ca fiind cel mai performant proiector mobil al companiei, reprezentând mixul perfect de performanță și design modern, potrivit pentru startup-uri, freelanceri, traineri și oameni de vânzări.

Seria LS: Adaptibilitate pentru aplicații comerciale și publice

Pentru a fi folosite în aplicații comerciale și publice, domenii ce necesită proiectoare cu un nivel ridicat de luminozitate, performanță consistentă 24/7 și instalare flexibilă, ViewSonic a dezvoltat seria de proiectoare laser LS, adopând Laser Phosphor.

LS860WU dispune de un throw ratio de doar 0,81-0,89, fiind potrivit pentru centre comerciale. Iar modelul LS831WU are un throw ratio și mai mic, de 0,25, acest model digital signage putând să proiecteze o imagine de 100” de la doar 21cm. Acest produs poate fi folosit împreună cu display-uri touch de 24”, precum ViewBoard Mini IFP2410.

Pentru a afla mai multe despre ViewSonic, vizitați ViewSonic.com și urmăriți paginile dedicate de Facebook, Instagram, Linkedin și YouTube.

 

Despre ViewSonic

Fondată în anul 1987 în California, ViewSonic este o importantă companie producătoare de echipamente și soluții de afișare, lider în dezvoltarea de tehnologii vizuale. Datorită spiritului inovator și viziunii sale, ViewSonic contribuie la interconectarea mondială cu ajutorul unui portofoliu de soluții de afișare profesionale, care îmbunătățesc semnificativ modul în care utilizatorii lucrează, colaborează, comunică și se conectează. Gama de produse include monitoare LED, ecrane comerciale interactive, ecrane tactile, videoproiectoare, dispozitive client cu dimensiuni reduse și ecrane inteligente.

Comentarii

Continue Reading

Digital

Minio Studio anunță cel mai mare departament de strategie al unei agenții locale independente

Avatar

Published

on

Minio Studio, agenție de comunicare integrată, își extinde departamentul de strategie, având astfel cea mai mare echipă de strategie a unei agenții locale independente. Din cei 23 de profesioniști ai agenției, 5 sunt dedicați activităților de strategie creativă.

Echipa de Strategie

Noua echipă este una mixtă, formată din specialiști cu expertize complementare.

  • Cristiana Pană conduce departamentul din poziția de Head of Strategy & Growth. Cu peste 7 ani de experiență, Cristiana aduce un mix magic între gândire logică, creativitate și empatie, care se traduce într-o viziune strategică integrată.
  • Ilinca Văleanu, Integrated Communication Manager, are un rol activ în a seta direcția corectă a campaniilor agenției, pornind de la obiective pe care le monitorizează pe tot parcursul proiectului.
  • Andrada Ionescu, Junior Digital Strategist, este un exponent al Generației Z – pasionată de mediul digital, curioasă, energică și cu un Master în Marketing la Lancaster University, UK.
  • Marius Marin, Reputation Manager, gestionează aspectele de comunicare și amplificare ale proiectelor, asigurându-se că vor genera impactul dorit.
  • Paul Cotor, Head of Creatives, preia temporar un dublu rol, adăugând și funcția de Innovation Designer. Paul este mereu la curent cu cele mai noi tehnologii, iar abilitățile sale multiple (design, video, UX & tech) completează perfect echipa.

 

Expertiza strategică este asigurată și de Ioana Mucenic, CEO al agenției, strateg ca formare profesională, cu o amplă experiență de 15 ani. Membrii echipei au diferite certificări care le-au consolidat know-how-ul, precum Design Thinking, Service Design Thinking, Neuromarketing și Creative Leadership.

Noua structură vine să susțină poziționarea agenției ca un studio de creativitate strategică, despre care puteți găsi detalii aici: www.minio.ro/services.

 

Ce înseamnă acest lucru pentru clienții Minio Studio?

Odată cu creșterea dinamicii de schimbare socială, a rolului milenialilor și a Generației Z, cu multitudinea de platforme de comunicare, multe branduri se confruntă cu întrebări precum:

  • „Cum putem să fim relevanți pentru noile generații?”
  • „Cum ar trebui să ne ajustăm strategia de comunicare din perspectiva mixului de canale?“
  • „Cum putem să măsurăm mai bine rezultatele inițiativelor de Comunicare? Cum putem cuantifica impactul investițiilor noastre în noile canale sau trenduri?”
  • „De ce nu mai răspund consumatorii mei la inițiativele care funcționau? Cum îi pot înțelege mai bine?”
  • „Cum putem să ne creștem brandul și vânzările în contextul curent atât de aglomerat?”
  • „Cum pot să știu dacă această campanie îi va atrage atenția shopperului în magazin?”
  • „Cum pot să eficientizez investiția de media prin creative sau mesaje mai de impact?“

 

Acestea sunt întrebările la care Minio Studio își propune să găsească răspunsuri personalizate pentru fiecare client, să le transforme în mesaje creative și să dezvolte campanii de comunicare cu impact real.

 

Viziunea strategică

 

„Încă de la lansare, am gestionat proiecte în care am lucrat cu clientul ca să clarificăm problema, nu brieful de creație. Am derulat campanii dificile, complexe, în care, de multe ori, simțeam că nu știm nici de unde să începem. Dar cu multă muncă, metodologie corectă, creativitate, am transformat astfel de proiecte în campanii numite Best-Practice de către clienți., a declarat Ioana Mucenic.

„Majoritatea proiectelor la care lucrăm sunt integrate, așadar obiectivul final nu este ideea creativă în sine, ci generarea unor rezultate acționabile, cu impact direct în businessul brandurilor pentru care lucrăm. Clienții noștri apreciază capacitatea noastră de integrare multicanal tocmai pentru că îmbrăcăm soluția strategică într-un mod creativ care nu se diluează și care păstrează un fir roșu care dă relevanță campaniei: de la arhitectura de mesaj și până la ultimul detaliu de implementare.”, a adăugat Cristiana Pană.

 

4 ani de Minio Studio – pe minio.ro

De-a lungul celor 4 ani, agenția a avut o creștere foarte rapidă, derulând proiecte pentru clienți locali și internaționali de prestigiu. Cu această ocazie, agenția și-a relansat website-ul, prezentându-și proiectele, echipa și viziunea, pe www.minio.ro.

 

DESPRE MINIO STUDIO

Minio Studio este o agenție decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice. Pe lângă campaniile de comunicare integrate, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 23 de oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 15 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Compania oferă un mix între strategie, creativitate și tehnologie, ceea ce i-a permis să se dezvolte foarte rapid în cei 4 ani de existență. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Jacobs Douwe Egberts (România și Olanda), JYSK România, L’Oréal, Milupa, Miniso, Mondelēz, Novartis, Reckitt Benckiser (peste 20 de țări), Rowenta, Sun Plaza, Tefal, Tymbark sau West Gate Studios.

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0