Connect with us

DIGITAL

Samsung lansează noul Galaxy Note7, smartphone-ul inspirat de idei curajoase

Published

on

 

 

Samsung Electronics Co.Ltd. își consolidează poziția de lider pe piața telefoanelor inteligente prin lansarea noului Galaxy Note7, care stabileşte noi standarde pe segmentul dispozitivelor cu ecran mare. Cu un design elegant dual edge, realizat din materiale premium, Galaxy Note7 are următoarele specificații:

  • Atât telefonul, cât și S Pen-ul sunt rezistente la apă (IP68)*
  • Securitatea datelor este asigurată de platforma Samsung Knox, căreia i se adaugă noua tehnologie de deblocare biometrică a telefonului prin scanarea irisului
  • Posibilitățile de divertisment nenumărate prin funcțiile de streaming video HDR

Galaxy Note7 le permite utilizatorilor să obțină de la telefonul lor mai mult decât și-ar fi imaginat.

“Galaxy Note7 îmbină productivitatea cu divertismentul într-un singur dispozitiv, iar prin nivelul avansat de securitate și ecosistemul robust, Galaxy Note7 este dispozitivul perfect pentru cei care vor să obțină mai mult în fiecare zi”, a declarat DJ Koh, Președinte al Mobile Communications Business, Samsung Electronics. “Ritmul vieții este unul alert, iar Galaxy Note7 este creat pentru a-i ajuta pe utilizatori să își termine sarcinile mai repede, oriunde s-ar afla”.

Galaxy Note7 S Pen: dă viață ideilor

S Pen-ul disponibil pentru Galaxy Note7 a fost îmbunătățit şi este mai mult decât un simplu instrument de scris, oferind prin acuratețea sa mai multe posibilităţi de eficientizare a muncii. Utilizatorii pot să îşi noteze ideile oriunde şi oricând, fără să rateze vreun moment de inspirație, cu ajutorul funcției Screen off memo, ce permite păstrarea notițelor pe ecranul Always On. S Pen oferă, de asemenea, posibilitatea de a crea și distribui GIF-uri cu Smart Select, iar noile funcții Air Command, incluzând Magnify și Translate, permit mărirea textelor și traducerea lor printr-o simplă mişcare. Mai mult, datorită Samsung Notes, schițele și notițele vor putea fi organizate mult mai ușor, într-un singur loc.

Noul S Pen poate fi folosit pentru a lua notiţe cu uşurinţă şi precizie. Cu un vârf de 0,7mm, precum și o sensibilitate ridicată, S Pen oferă o experiență asemănătoare cu cea a folosirii unui pix. S Pen-ul disponibil pe Galaxy Note7 este rezistent la apă, certificat IP68, astfel că poți nota orice idee, chiar și când ecranul este ud.

Nivel avansat de securitate: acces printr-o singură clipire

Samsung înțelege cât de importantă este pentru utilizatori protejarea datelor personale pe telefonul mobil. Galaxy Note7 oferă un grad ridicat de protecţie prin îmbinarea platformei de securitate Samsung Knox cu tehnologii avansate de securizare biometrică, precum scanarea de amprente și scanerea irisului pentru deblocarea telefonului. Smartphone-ul oferă mai multe moduri de deblocare, în funcție de preferința fiecărui utilizator.

De asemenea, Galaxy Note7 introduce un nou nivel de securitate prin Secure Folder – un folder separat care permite păstrarea informațiilor private și personale în condiții de siguranță. Funcția de scanare a irisului poate fi folosită și pentru securizarea achizițiilor realizate prin Samsung Pay**.

Divertisment de cea mai bună calitate

Galaxy Note7 beneficiază de un ecran curbat QHD Super AMOLED de 5,7-inci. Telefonul are opțiuni de streaming video HDR, iar experiență vizuală a utilizatorilor este asemănătoare cu cea din cinema datorită culorilor mai vii și a profunzimii negrului. De asemenea, Galaxy Note7 vine cu un Game Pack, disponibil prin Google Play, ce include cele mai apreciate jocuri video, precum și noi beneficii pentru utilizatori.

Samsung Galaxy Note7 împreună cu noul Gear VR aduc experiența unică şi captivantă a realității virtuale mai aproape de tine, datorită ecranului Super AMOLED și procesorului puternic. Gama vastă de aplicații și jocuri compatibile cu tehnologia Gear VR le oferă utilizatorilor șansa de a se afla mereu în mijlocul acțiunii. Chiar dacă este vorba de o nouă experiență de gaming sau de un nou mod de a călători în locuri fascinante, mereu va fi ceva nou ce merită să fie descoperit.

Pentru cei care iubesc să creeze, să spună povești și să descopere locuri noi, Galaxy Note7 poate fi folosit cu noua cameră Gear 360 (cu rezoluție de 3840×1920) pentru a înregistra, edita și distribui conținutul 360° indiferent de locul unde te-ai afla. Momente surprinse astfel pot fi distribuite pe Youtube 360, Facebook sau pot fi vizualizate cu ajutorul noului Samsung Gear VR.

Design îmbunătățit

Samsung continuă să depășească limitele prin designul inovator al noului Galaxy Note7, perfecționând astfel experiența de utilizare. Fiecare margine, suprafață și detaliu al telefonului a fost gândit pentru a fi utilizat cu ușurinţă, chiar şi cu o singură mână. Chiar dacă beneficiază de un ecran de mari dimensiuni, Galaxy Note 7 își păstrează simetria, eleganța și greutatea redusă, specifică oricărui model din gama Galaxy. Ecranul Samsung Galaxy Note7 este acoperit cu sticlă Corning® Gorilla® Glass 5, mult mai durabilă față de modelul anterior, iar Edge Panel oferă acces rapid la aplicații, noutăți și funcții precum contactele, calendarul sau camera foto frontală. Interacțiunea cu telefonul este acum simplificată printr-o interfaţă prietenoasă.

Galaxy Note 7 este echipat cu aceeași cameră foto ca și Galaxy S7 și Galaxy S7 edge. Tehnologia dual-pixel cu o apertură mare și auto focusul rapid mențin calitatea fotografiilor la un nivel ridicat, chiar și în situații cu luminozitate scăzută.

Pe lângă cei 64GB ai memoriei interne, Galaxy Note7 are slot de card microSD, permițând extinderea memoriei până la 256GB. Galaxy Note7 beneficiază de o baterie de 3.500mAh, noi funcţionalităţi prin Smart Manager și un port USB tip C. Telefonul poate fi încărcat și wireless, oriunde este disponibilă această tehnologie.

O nouă gamă de accesorii va fi disponibilă pentru a completa funcțiile Galaxy Note7, inclusiv husa S View Standing Cover, o husă ce permite folosirea telefonului și la un unghi de 60 de grade, pentru vizualizarea conținutului în orice fel de condiții, precum și o husă certificată IP68 rezistentă la apă pentru încărcare în mișcare.

Ecosistemul Phone+

Galaxy Note7 este mai mult decât un telefon inteligent; este parte din ecosistemul Samsung. Utilizatorii își pot monitoriza activitățile fizice prin intermediul Gear Fit2 sau Gear IconX și pot urmări datele prin S Health 5.0.** În plus, pentru a crește interesul pentru activitățile fizice, noul S Health le permite utilizatorilor să stea conectați cu familia și prietenii prin distribuirea noutăților și realizarea de competiții.

Aplicația Smart Switch conectată cu Samsung Cloud oferă un transfer ușor de date, aplicații și setări între dispozitive și asigură un backup continuu al datelor. Utilizatorii Galaxy Note7 au la dispoziție gratuit un spațiu de stocare de 15GB pe Samsung Cloud. **

Galaxy Note7 va fi disponibil în Europa începând cu 2 septembrie în variantele Blue Coral, Silver Titanium și Black Onyx.

Galaxy Note7 va fi disponibil pentru precomandă în România începând cu 16 August. Cei care precomandă noul telefon prin partenerii locali vor primi gratuit un dispozitiv Samsung Gear VR.

Pentru mai multe informații referitoare la produs, accesați www.samsungmobilepress.com, http://news.samsung.com/galaxy sau www.samsung.com/galaxy.

*Rezistență la praf și apă bazate pe standardele IP68, care testează funcționalitatea dispozitivului la adâncimi de până la 1,5 metri și durată de maximum 30 de minute.

**Disponibilitatea serviciilor poate varia în funcție de fiecare țară și de condițiile pieței.

***Toate funcțiile, specificațiile sau alte informații ale produsului aduse de către acest document, inclusiv beneficiile, designul, prețul, componentele, performanța, disponibilitatea și capacitățile produsului se pot modifica fără niciun fel de atenționare sau obligație.

****Oferta de precomandă variază în funcție de partenerii locali.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Ioana Zamfir, directorul de creație Centrade | Cheil, jurat la Eurobest 2018

Published

on

 

Agenția de publicitate Centrade | Cheil anunță selectarea Ioanei Zamfir în juriul Eurobest 2018, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri europene dedicate excelenței în creativitate.

„Sunt extrem de onorată să reprezint România și echipa Centrade | Cheil în cadrul unui festival ce reunește elita creativității europene”, spune Ioana Zamfir. „Mă aştept să văd nominalizări ce ridică standardul categoriei Brand Experience Activation & Direct, și să am o experiență extraordinară în jury room, alături de profesioniști din toată lumea, pe care îi respect enorm”.

Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South-East Europe, adaugă: „Participarea Ioanei confirmă încă o dată experienţa şi contribuţia sa personală la procesul continuu de profesionalizare a industriei. În ceea ce ne priveşte, încurajăm şi susţinem participarea colegilor noştri în juriile marilor festivaluri dedicate industriei. Pe de o parte, o astfel de oportunitate validează profilul profesional al oamenilor din echipă. Totodată, îi aduce în mijlocul celor mai talentați și mai experimentați colegi din industrie, și îi conectează la cele mai recente tendințe și cele mai creative idei. Cu siguranță, este o experiență de care beneficiază atât ei, ca jurați, echipa agenției per ansamblu și, nu în ultimul rând, clienții noștri”.

Eurobest – Festivalul European de Creativitate este un eveniment anual ce premiază excelența în comunicarea creativă, publicitate și domeniile adiacente din Europa. Lansat în 1988, Eurobest se situează în topul premiilor acordate industriei de publicitate din Europa, numărând 14 categorii: PR, Film, Print, Outdoor, Direct, Promo & Activation, Media, Interactive, Mobile, Radio, Design, Craft, Integrated and Branded Content & Entertainment.
În fiecare an, campaniile înscrise sunt analizate de un juriu format din experţi de calibru şi cu reputaţie deosebită în industria de profil. Juraţii decid lista scurtă iniţială şi campaniile care trebuie să câştige trofeele Grand Prix, Gold, Silver şi Bronze. Câştigătorii sunt anunţaţi în cadrul Eurobest Awards Ceremony, la finalul Festivalului.

Ioana Zamfir și-a început cariera în publicitate în anul 2010. S-a alăturat echipei Centrade | Cheil România în luna mai a acestui an, ca director de creație. Anterior, a ocupat poziția de Group Creative Director la Mccann București.
Recunoașterea pentru munca ei în creație a venit în forma celor mai importante premii, în festivaluri prestigioase din industrie precum Cannes Lions, Clio Awards, LIA Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum, Effie sau Fibra.
Una dintre campaniile ei recente – „Bihor Couture” – a câștigat aur, argint și bronz atât la Cannes, cât și la Clio.
În timpul anilor ei de copywriting, a fost recunoscută drept Copywriterul Anului în România de către juriul internațional de la Fibra Awards. A fost ea însăși parte a Marelui Juriu la New York Festivals.

Centrade | Cheil are o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementare pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Portofoliul recent de clienți include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Rețele de socializare

Ce presupune Social Media Marketing raportat la afacerea ta?

Published

on

 

Cand vorbim de marketing vorbim intotdeauna de segmente de piata, de potentiali clienti, de clienti fideli, de promotori ai brandului, etc.

Traseul pe care o persoana fizica sau juridica il parcurge din momentul in care nu s-a auzit niciodata de brandul sau, de produsele si serviciile sale, la momentul in care dispune de clienti fericiti, multumiti si care il recomanda este un drum destul de lung, cu multe etape.

Social Media Marketing (SMM) reprezinta utilizarea retelelor social media (Fcebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Reddit, etc), in primul rand ca brand, pentru a comunica si interactiona cu potentialii clienti – indiferent de scopul urmarit prin aceasta interactiune.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Indiferent ce canale de comunicare in social media alegi, cel mai important este sa stabilesti o strategie – ce iti doresti sa obtii, cum faci sa obtii rezultatele de care ai nevoie. In acest sens, se recomanda sa apelezi la un expert in social media marketing si sa incepi sa o pui in aplicare. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Tot ceea ce ai de facut este sa ii determini pe oameni sa discute despre tine, produsul sau afacerea ta.

Contribuie la sporirea traficului pe site-ul tau si, astfel, la sporirea sanselor ca afacerea ta sa fie prezentata si unor categorii diferite de consumatori, catre care nu ti-ai indreptat atentia pana acum. Postarile in social media sunt o modalitate excelenta de a crea continut care sa atraga consumatorii catre site-ul tau. Sa ai un site in ziua de astazi este necesar, dar in niciun caz nu mai este suficient. Trebuie sa mentii viu interesul celor care te urmaresc prin postarile tale, ceea ce inseamna ca trebuie sa anticipezi intr-o oarecare masura dorintele acestora.

Marketing-ul in retelele sociale presupune sa folosesti postarile sub forma de text si/sau imagine pentru a atrage noi potentiali clienti, pentru a starni discutii si, in final, pentru a crea followeri pentru brandul tau. Acesta poate contribui la o clasare mai buna in motoarele de cautare dar acest lucru se intampla numai daca continutul pe care il postezi este de calitate, primeste multe aprecieri si este distribuit masiv. Folosirea unor cuvinte cheie potrivite si postarile care, intr-un cuvant, atrag atentia unor factori cheie in domeniu, ar putea de asemenea sa te ajute prin faptul ca s-ar putea oferi sa scrie articole despre tine si ar contribui la o crestere a vizibilitatii afacerii tale.

 

Retelele sociale sunt platforme de networking si comunicare

Abordarea fiecarui client in parte si rezolvarea problemelor pe care acestia le-ar putea ridica in cadrul acestor retele de socializare creeaza o oportunitate in plus de a interactiona direct cu consumatorul, de a-i oferi o solutie personalizata si de a demonstra interesul fata de client, lucruri pe care le face un Expert Social Media.

Cand interactionezi direct cu clientii in cadrul retelelor sociale, acestia devin mai loiali brandului pe care il reprezinti. Clientii loiali au tendinta de a cumpara mai multe produse apartinand brandului respectiv. De aceea ese necesar sa le aduci la cunostinta clientilor tai ultimele noutati, sa-i mentii viu interesul pentru produsele si serviciile tale si sa ii asiguri asistenta post-vanzare corespunzatoare, iar retelele sociale reprezinta cel mai potrivit mod de a realiza aceasta interactiune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending