Connect with us

Digital

Samsung lansează noul Galaxy Note7, smartphone-ul inspirat de idei curajoase

Redactia Radar de Media

Published

on

 

Samsung Electronics Co.Ltd. își consolidează poziția de lider pe piața telefoanelor inteligente prin lansarea noului Galaxy Note7, care stabileşte noi standarde pe segmentul dispozitivelor cu ecran mare. Cu un design elegant dual edge, realizat din materiale premium, Galaxy Note7 are următoarele specificații:

  • Atât telefonul, cât și S Pen-ul sunt rezistente la apă (IP68)*
  • Securitatea datelor este asigurată de platforma Samsung Knox, căreia i se adaugă noua tehnologie de deblocare biometrică a telefonului prin scanarea irisului
  • Posibilitățile de divertisment nenumărate prin funcțiile de streaming video HDR

Galaxy Note7 le permite utilizatorilor să obțină de la telefonul lor mai mult decât și-ar fi imaginat.

“Galaxy Note7 îmbină productivitatea cu divertismentul într-un singur dispozitiv, iar prin nivelul avansat de securitate și ecosistemul robust, Galaxy Note7 este dispozitivul perfect pentru cei care vor să obțină mai mult în fiecare zi”, a declarat DJ Koh, Președinte al Mobile Communications Business, Samsung Electronics. “Ritmul vieții este unul alert, iar Galaxy Note7 este creat pentru a-i ajuta pe utilizatori să își termine sarcinile mai repede, oriunde s-ar afla”.

Galaxy Note7 S Pen: dă viață ideilor

S Pen-ul disponibil pentru Galaxy Note7 a fost îmbunătățit şi este mai mult decât un simplu instrument de scris, oferind prin acuratețea sa mai multe posibilităţi de eficientizare a muncii. Utilizatorii pot să îşi noteze ideile oriunde şi oricând, fără să rateze vreun moment de inspirație, cu ajutorul funcției Screen off memo, ce permite păstrarea notițelor pe ecranul Always On. S Pen oferă, de asemenea, posibilitatea de a crea și distribui GIF-uri cu Smart Select, iar noile funcții Air Command, incluzând Magnify și Translate, permit mărirea textelor și traducerea lor printr-o simplă mişcare. Mai mult, datorită Samsung Notes, schițele și notițele vor putea fi organizate mult mai ușor, într-un singur loc.

Noul S Pen poate fi folosit pentru a lua notiţe cu uşurinţă şi precizie. Cu un vârf de 0,7mm, precum și o sensibilitate ridicată, S Pen oferă o experiență asemănătoare cu cea a folosirii unui pix. S Pen-ul disponibil pe Galaxy Note7 este rezistent la apă, certificat IP68, astfel că poți nota orice idee, chiar și când ecranul este ud.

Nivel avansat de securitate: acces printr-o singură clipire

Samsung înțelege cât de importantă este pentru utilizatori protejarea datelor personale pe telefonul mobil. Galaxy Note7 oferă un grad ridicat de protecţie prin îmbinarea platformei de securitate Samsung Knox cu tehnologii avansate de securizare biometrică, precum scanarea de amprente și scanerea irisului pentru deblocarea telefonului. Smartphone-ul oferă mai multe moduri de deblocare, în funcție de preferința fiecărui utilizator.

De asemenea, Galaxy Note7 introduce un nou nivel de securitate prin Secure Folder – un folder separat care permite păstrarea informațiilor private și personale în condiții de siguranță. Funcția de scanare a irisului poate fi folosită și pentru securizarea achizițiilor realizate prin Samsung Pay**.

Divertisment de cea mai bună calitate

Galaxy Note7 beneficiază de un ecran curbat QHD Super AMOLED de 5,7-inci. Telefonul are opțiuni de streaming video HDR, iar experiență vizuală a utilizatorilor este asemănătoare cu cea din cinema datorită culorilor mai vii și a profunzimii negrului. De asemenea, Galaxy Note7 vine cu un Game Pack, disponibil prin Google Play, ce include cele mai apreciate jocuri video, precum și noi beneficii pentru utilizatori.

Samsung Galaxy Note7 împreună cu noul Gear VR aduc experiența unică şi captivantă a realității virtuale mai aproape de tine, datorită ecranului Super AMOLED și procesorului puternic. Gama vastă de aplicații și jocuri compatibile cu tehnologia Gear VR le oferă utilizatorilor șansa de a se afla mereu în mijlocul acțiunii. Chiar dacă este vorba de o nouă experiență de gaming sau de un nou mod de a călători în locuri fascinante, mereu va fi ceva nou ce merită să fie descoperit.

Pentru cei care iubesc să creeze, să spună povești și să descopere locuri noi, Galaxy Note7 poate fi folosit cu noua cameră Gear 360 (cu rezoluție de 3840×1920) pentru a înregistra, edita și distribui conținutul 360° indiferent de locul unde te-ai afla. Momente surprinse astfel pot fi distribuite pe Youtube 360, Facebook sau pot fi vizualizate cu ajutorul noului Samsung Gear VR.

Design îmbunătățit

Samsung continuă să depășească limitele prin designul inovator al noului Galaxy Note7, perfecționând astfel experiența de utilizare. Fiecare margine, suprafață și detaliu al telefonului a fost gândit pentru a fi utilizat cu ușurinţă, chiar şi cu o singură mână. Chiar dacă beneficiază de un ecran de mari dimensiuni, Galaxy Note 7 își păstrează simetria, eleganța și greutatea redusă, specifică oricărui model din gama Galaxy. Ecranul Samsung Galaxy Note7 este acoperit cu sticlă Corning® Gorilla® Glass 5, mult mai durabilă față de modelul anterior, iar Edge Panel oferă acces rapid la aplicații, noutăți și funcții precum contactele, calendarul sau camera foto frontală. Interacțiunea cu telefonul este acum simplificată printr-o interfaţă prietenoasă.

Galaxy Note 7 este echipat cu aceeași cameră foto ca și Galaxy S7 și Galaxy S7 edge. Tehnologia dual-pixel cu o apertură mare și auto focusul rapid mențin calitatea fotografiilor la un nivel ridicat, chiar și în situații cu luminozitate scăzută.

Pe lângă cei 64GB ai memoriei interne, Galaxy Note7 are slot de card microSD, permițând extinderea memoriei până la 256GB. Galaxy Note7 beneficiază de o baterie de 3.500mAh, noi funcţionalităţi prin Smart Manager și un port USB tip C. Telefonul poate fi încărcat și wireless, oriunde este disponibilă această tehnologie.

O nouă gamă de accesorii va fi disponibilă pentru a completa funcțiile Galaxy Note7, inclusiv husa S View Standing Cover, o husă ce permite folosirea telefonului și la un unghi de 60 de grade, pentru vizualizarea conținutului în orice fel de condiții, precum și o husă certificată IP68 rezistentă la apă pentru încărcare în mișcare.

Ecosistemul Phone+

Galaxy Note7 este mai mult decât un telefon inteligent; este parte din ecosistemul Samsung. Utilizatorii își pot monitoriza activitățile fizice prin intermediul Gear Fit2 sau Gear IconX și pot urmări datele prin S Health 5.0.** În plus, pentru a crește interesul pentru activitățile fizice, noul S Health le permite utilizatorilor să stea conectați cu familia și prietenii prin distribuirea noutăților și realizarea de competiții.

Aplicația Smart Switch conectată cu Samsung Cloud oferă un transfer ușor de date, aplicații și setări între dispozitive și asigură un backup continuu al datelor. Utilizatorii Galaxy Note7 au la dispoziție gratuit un spațiu de stocare de 15GB pe Samsung Cloud. **

Galaxy Note7 va fi disponibil în Europa începând cu 2 septembrie în variantele Blue Coral, Silver Titanium și Black Onyx.

Galaxy Note7 va fi disponibil pentru precomandă în România începând cu 16 August. Cei care precomandă noul telefon prin partenerii locali vor primi gratuit un dispozitiv Samsung Gear VR.

Pentru mai multe informații referitoare la produs, accesați www.samsungmobilepress.com, http://news.samsung.com/galaxy sau www.samsung.com/galaxy.

*Rezistență la praf și apă bazate pe standardele IP68, care testează funcționalitatea dispozitivului la adâncimi de până la 1,5 metri și durată de maximum 30 de minute.

**Disponibilitatea serviciilor poate varia în funcție de fiecare țară și de condițiile pieței.

***Toate funcțiile, specificațiile sau alte informații ale produsului aduse de către acest document, inclusiv beneficiile, designul, prețul, componentele, performanța, disponibilitatea și capacitățile produsului se pot modifica fără niciun fel de atenționare sau obligație.

****Oferta de precomandă variază în funcție de partenerii locali.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Industria de Comunicare

Ai absolvit o şcoală! Acum, încotro ? Începe cu brandingul de carieră

Avatar

Published

on

            De regulă, absolvirea unei şcoli este prima condiţie pentru a obţine un loc pe piaţa muncii, alături de mult ceruta experienţă. Însă dacă îţi doreşti mai mult decât un job şi vrei să ai o carieră, nu strică să-ţi construieşti o imagine. Astăzi, competiţia este una serioasă, indiferent de domeniul de activitate. Munca, seriozitatea, inteligenţa sau creativitatea sunt calităţi importante, însă pentru a avea succes trebuie să te promovezi, să devii un brand. Orele de consiliere sau orientare profesională din şcoală, au acum o altă formă. În continuare sunt doar câteva sfaturi despre cum să-ţi construieşti un plan de carieră, din perspectiva brandingului profesional.

 

Eşti gata să-ţi schimbi viitorul ? Fiecare dintre noi avem câte o părere despre carieră, succes sau cum să ne găsim „calea în viaţă”. Uneori alegerea este influenţată destul de mult de familie sau şcoală, dar contează în primul rând ce ne place nouă, ce abilităţi avem şi dacă suntem capabili să facem o anumită meserie pe mai departe. Trebuie să ştim de la început ce vrem, să fim motivaţi şi să gândim pozitiv.

Te-ai întrebat vreodată cine eşti ? Fără a deveni filosofi, este bine să ştim ce anume vrem să transmitem profesional despre noi. Psihologii spun că tindem să cumpărăm un produs, să votăm o persoană sau să facem afaceri cu cineva familiar, în locul unei persoane anonime. A fi cunoscut într-o manieră pozitivă reprezintă un aport pentru imaginea noastră. Crearea brandului personal se bazează pe adevăruri şi realităţi. Cel mai bun exemplu este CV-ul care trebuie să reflecte abilităţile noastre reale.

Despre „self-marketing” în construcţia brandului personal. În cartea lui despre Self Marketing, Jeff Beals crede că The key to self marketing is to promote yourself while making it look as if you’re not trying.” În limba de origine, sfatul îşi păstrează esenţa. Cu alte cuvinte, este bine să fim cât mai naturali, atunci când ne promovăm. Brandul personal are nevoie şi de etichetă, dar nu în adevăratul sens al cuvântului, ci de maniere şi educaţie. În plus, este importantă implicarea în diverse activităţi (voluntariat, practică, internship, etc.) care să ne sporească vizibilitatea pe piaţă ca şi brand.

Care este visul tău ? Într-o piaţă în care trebuie să fim realişti, „a visa este cea mai importantă şi înaltă poziţie în cadrul procesului de planificare strategică”. Totul începe cu un vis şi de ce nu, cu simpla întrebare din copilărie Ce vrei să te faci când o să devii mare ? Imediat după ce ţi-ai conturat visul, este necesar să te gândeşti cum vei ajunge acolo. Uneori, o simplă dorinţă poate fi o motivaţie destul de puternică pentru a reuşi.

Specialiştii în comunicare ne oferă o serie de sfaturi, scurte şi la obiect, despre cum să ne planificăm mai bine cariera şi timpul. Încearcă mereu să adaptezi sfaturile primite la propria situaţie şi adaugă un strop de creativitate în toate proiectele pe care le desfăşori.

  • Nu-ţi planifica doar cariera, organizează-ţi şi viaţa: un stil de viaţă dezordonat se va răsfrânge şi asupra vieţii profesionale.
  • Stabilirea priorităţilor determină creşterea nivelului de eficienţă în muncă.
  • Chiar dacă dai tot ce este mai bun, uneori se poate ca diversele proiectele să nu-ţi iasă perfecte din prima. Perfecţionismul este o capcană şi consumă multe resurse.
  • Continuă să-ţi planifici timpul, începe chiar cu ziua de mâine.
  • Atunci când lucrezi, lasă-i pe toţi să ştie: „Do not disturb!” Dar şi pauzele sunt la fel de importante pentru succes.
  • Reuşita în afaceri se măsoară în rezultate, nu după numărul de şedinţe la care participi.
  • Nu încerca să cari mai mult decât poţi duce. Fii realist cu timpul şi capacitatea ta de a soluţiona un număr rezonabil de sarcini pe zi.
  • Uneori este mai bine să spui „nu!

  • Când faci ceva, concentrează-te doar asupra acelui lucru.
  • Fă-ţi timp şi pentru tine! Timpul liber nu este timp pierdut, atâta vreme cât îl petreci frumos.
  • Nu te suprasolicita cu prea multe responsabilităţi, distribuie-le!
  • Preia controlul atunci când vine vorba de timpul tău.
  • Astăzi nu mai este suficient să ne impresionăm doar superiorii, respectul din partea colegilor este necesar pentru cariera noastră.
  • Brandul personal poate atrage un număr important de investitori, parteneri de afaceri, dar şi clienţi.
  • Pune-ţi amprenta asupra a tot ceea ce faci. Cu cât eşti mai original şi creativ, cu atât vei ieşi mai mult în evidenţă. Gândeşte-te când ai făcut ceva asemănător ultima dată.

Comentarii

Continue Reading

Industria online

Marketingul afiliat câștigă tot mai mult teren. Tehnologia care te ajută să-ţi rotunjeşti veniturile

Avatar

Published

on

            Marketingul afiliat reprezintă unul dintre domeniile care nu au fost afectate de criza generată de pandemie și odată cu accelerarea eCommerce-ului, creșterile înregistrate pe acest segment au fost considerabile. Analiza companiei 2Performant în cadrul propriei platforme de marketing afiliat, arată o dublare a comerțului online în luna aprilie. Echipa 2Performant a observat o creștere a numărului de persoane care au început să facă marketing afiliat în cadrul platformei companiei.

 

În perioada martie – mai 2020, 2.734 de conturi noi de afiliați au fost înregistrate în cadrul platformei 2Performant. Totodată, în aceeași perioadă și comisioanele încasate de către afiliați au crescut considerabil față de anii trecuți, ca urmare a accelerării comerțului online, dar și a interesului crescut al brandurilor pentru astfel de campanii. Dintre cele 2.734 de conturi noi înregistrate în această perioadă, 383 au și încasat primii lor bani din afiliere. Deși nu este o modalitate ușoară de „a face bani de acasă”, pentru că sunt necesare cunoștințe de marketing și vânzări online, interesul sporit pentru acest domeniu este un semnal pozitiv pe o piață unde rata șomajului a ajuns la 4,8% în luna aprilie 2020.

 

Compania 2Performant oferă afiliaților tehnologia prin care aceștia pot face bani, în mod transparent și automatizat, dar și consiliere. Grupul de Facebook Primii Pași în Afiliere este comunitatea de afiliați la început de drum, care numără 1.227 de membri, pe care echipa 2Performant îi susține cu sfaturi utile. În plus, Dorin Boerescu, CEO-ul companiei a lansat cursul „Cum să câștigi bani ca afiliat 2Performant” pe udemy.com, un curs de 3 ore dedicat oricărui marketer sau creator de conținut, la care s-au înscris 1.020 de persoane în perioada martie – mai 2020.

            „Asistăm la o creștere a interesului pentru marketingul afiliat nu numai de partea brandurilor, ci și de partea celor care, prin afiliere, trimit trafic către aceste companii, câștigând bani pe măsura vânzărilor generate. Pandemia a adus cu sine o accelerare a online-ului, dar și o reactivare a domeniului freelancing, influențat atât de fenomenul work-from-home, cât și de schimbările de pe piața muncii. Previziunile pe plan internațional sunt că până în 2027, freelancerii vor reprezenta 50% din forța de muncă americană, așadar, în contextul existent, cred că și în România acest tip de muncă va lua amploare. Mai mult, sunt studii care arată că tehnologia este cea care i-a ajutat pe cei mai mulți freelanceri să câștige bani, iar marketingul afiliat se înscrie în această linie. Marketingul afiliat pune tot mai mult accent pe performanță, pentru că în acest domeniu câștigi pe măsura vânzărilor generate…, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

 

Interes crescut pentru afiliere – cum funcționează tehnologia?

Marketingul afiliat a fost introdus pentru prima oară pe piața din România de către 2Performant (la vremea aceea 2Parale), companie care a generat în cei 12 ani de activitate peste 201 milioane de euro vânzări pentru magazinele online din platformă și peste 14 milioane de euro sub formă de comisioane plătite către afiliații săi. Înțeles ca publicitate plătită la cost pe vânzare, marketingul afiliat este marketingul viitorului și crește odată cu accelerarea eCommerce-ului. Acesta reprezintă modalitatea transparentă de colaborare dintre un magazin online și cei care pot trimite potențiali clienți către magazin, prin diferite forme de reclamă online, primind în schimb un comision pentru vânzările generate.

Astăzi, peste 1.000 de branduri fac afiliere activ în România, 600 doar prin platforma companiei 2Performant, care a dezvoltat și operează propria tehnologie în acest domeniu. Două importante studii de caz realizate în cadrul platformei arată că în ultimul an brandul Vivre, unul dintre cei mai importanți parteneri 2Performant, a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin afiliere, în vreme ce NeaKaisa, magazin online de produse pentru casă și grădină, are vânzări cu 20 de procente mai mari prin colaborarea cu afiliați.

Creșterile înregistrate în cadrul platformei arată un interes sporit pentru această tehnologie. Numărul record de afiliați noi înregistrați în platforma 2Performant în ultimele trei luni subliniază schimbările care au loc pe piața muncii. De exemplu, numai în perioada stării de urgență, numărul afiliaților a crescut cu 12,1%, aceștia înregistrând împreună în luna aprilie venituri de peste 10.000 euro/zi în medie.

Afiliații sunt diverşi, de la site-uri de conținut generalist sau comercial (publishing, blogging, proiecte), la specialiști PayPerClick (Google & Facebook ads), publisheri (ziare, televiziuni, publicații online), firme de email marketing, comparatoare de prețuri, comunități de shopping pe Facebook, etc. Aceştia funcționează ca o echipă extinsă de marketing care contribuie la vânzările companiilor din platformă. Pentru mulți dintre afiliați, acest tip de lucru devine chiar un stil de viață, pentru că o conexiune bună la internet, inspirație și implicare, le aduc acestora venituri câștigate flexibil.

 

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă și operează www.2Performant.com, platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România. Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piața din Bulgaria. Compania se implică activ în zona de educație și este unul dintre inițiatorii proiectului AjutorSpitale.

 

Comentarii

Continue Reading

Industria de Publicitate

Roxana Niţă, singurul creativ din Europa de Est care participă la programul Cannes Lions See It Be It, 2020 – 2021

Avatar

Published

on

            Roxana Niţă (Group Creative Director la Cheil Centrade România) este una dintre cele 15 femei selectate în programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021. Roxana a fost aleasă din peste 800 de candidate la nivel global. În plus, tânăra creativă este una dintre cele două participante ale Uniunii Europene din acest program. Inițiativa urmăreşte combaterea reprezentării inegale dintre femei și bărbați în industria publicității, fiind menită să ajute la promovarea viitoarelor talente creative feminine.

 

SIBI este un program dedicat femeilor din întreaga lume, selectând candidate care au potențial să devină lideri creativi în companiile lor. Iniţial, programul a fost dedicat femeilor din cadrul agențiilor de creație, dar în ultimii ani s-a extins și la rolurile de creaţie din alte domenii. Participantele urmează să devină la rândul lor, mentori pentru alte femei, construind în timp o rețea globală de suport educaţional la nivelul întregii industrii, cu impact asupra carierei femeilor. (https://www.canneslions.com/learn/seeitbeit)

Roxana a primit recunoaștere pentru numeroasele campanii premiate din cariera sa, dar mai ales pentru cele din sfera cauzelor sociale. Campania „Unquiet Voices” pentru Asociaţia ANAIS, este una dintre ele. Un proiect multiplu premiat şi selectat la Festivalul de Film de la Cannes, care expune ororile violenței domestice prin implicarea mai multor victime care îşi spun poveștile. Vocile lor sunt suprapuse peste imagini cu scene de abuz preluate din filme mute vechi de zeci de ani.

Aflat la a 7-a ediție, See It Be It este un program de învățare ce include sesiuni exclusive de mentorat, întâlniri cu cele mai influente persoane din business, într-o comunitate internațională de femei care aspiră la poziții de lider în domeniul creației. Experiența VIP include acces gratuit la festival, cazare și transport, o serie de oportunități post-eveniment, precum și șansa de consolidare a profilului profesional și sprijin pentru a deveni ambasador See It Be It.

http://www.roxananita.com/

 

            „Este incredibil să fiu inclusă în inițiativa See It Be It, mai ales când mă uit la profilele celor cu care voi împărtăși această experiență în următorii doi ani”, spune Roxana. „Este o oportunitate fantastică și o onoare pentru mine să fiu îndrumată de unele dintre cele mai talentate femei din industrie. Îmi doresc să aplic cât mai repede tot ceea ce învăț la SIBI în activitatea de zi cu zi și să am șansa să îi pot îndruma și pe alții, la rândul meu”, a mai adăugat ea.

            Mihai Gongu, ECD în cadrul Cheil, precizează că „Roxana nu este doar unul dintre cei mai talentați creativi pe care îi oferă regiunea, ci și un mentor neobosit. Cred că viitorii oameni de creaţie din România pe care îi va susţine în calitate de absolventă SIBI, vor beneficia enorm de pe urma acestei experienţe unice”.

 

Roxana a absolvit Art Directors Club România și după ce a câștigat competiția locală Cannes Young Lions în 2012, a fost selectată în 2015 pentru a reprezenta România la programul ADC Europe Creative Express, absolvind și Eurobest Young Digital Academy. Şi-a continuat activitatea de creație publicitară în ultimii nouă ani și este câştigătoarea a zeci de premii locale și internaționale precum Cannes Lions, LIA Awards, Golden Drum sau One Show.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0