Connect with us

DIGITAL

Samsung lansează noul Galaxy Note7, smartphone-ul inspirat de idei curajoase

Published

on

 

 

Samsung Electronics Co.Ltd. își consolidează poziția de lider pe piața telefoanelor inteligente prin lansarea noului Galaxy Note7, care stabileşte noi standarde pe segmentul dispozitivelor cu ecran mare. Cu un design elegant dual edge, realizat din materiale premium, Galaxy Note7 are următoarele specificații:

  • Atât telefonul, cât și S Pen-ul sunt rezistente la apă (IP68)*
  • Securitatea datelor este asigurată de platforma Samsung Knox, căreia i se adaugă noua tehnologie de deblocare biometrică a telefonului prin scanarea irisului
  • Posibilitățile de divertisment nenumărate prin funcțiile de streaming video HDR

Galaxy Note7 le permite utilizatorilor să obțină de la telefonul lor mai mult decât și-ar fi imaginat.

“Galaxy Note7 îmbină productivitatea cu divertismentul într-un singur dispozitiv, iar prin nivelul avansat de securitate și ecosistemul robust, Galaxy Note7 este dispozitivul perfect pentru cei care vor să obțină mai mult în fiecare zi”, a declarat DJ Koh, Președinte al Mobile Communications Business, Samsung Electronics. “Ritmul vieții este unul alert, iar Galaxy Note7 este creat pentru a-i ajuta pe utilizatori să își termine sarcinile mai repede, oriunde s-ar afla”.

Galaxy Note7 S Pen: dă viață ideilor

S Pen-ul disponibil pentru Galaxy Note7 a fost îmbunătățit şi este mai mult decât un simplu instrument de scris, oferind prin acuratețea sa mai multe posibilităţi de eficientizare a muncii. Utilizatorii pot să îşi noteze ideile oriunde şi oricând, fără să rateze vreun moment de inspirație, cu ajutorul funcției Screen off memo, ce permite păstrarea notițelor pe ecranul Always On. S Pen oferă, de asemenea, posibilitatea de a crea și distribui GIF-uri cu Smart Select, iar noile funcții Air Command, incluzând Magnify și Translate, permit mărirea textelor și traducerea lor printr-o simplă mişcare. Mai mult, datorită Samsung Notes, schițele și notițele vor putea fi organizate mult mai ușor, într-un singur loc.

Noul S Pen poate fi folosit pentru a lua notiţe cu uşurinţă şi precizie. Cu un vârf de 0,7mm, precum și o sensibilitate ridicată, S Pen oferă o experiență asemănătoare cu cea a folosirii unui pix. S Pen-ul disponibil pe Galaxy Note7 este rezistent la apă, certificat IP68, astfel că poți nota orice idee, chiar și când ecranul este ud.

Nivel avansat de securitate: acces printr-o singură clipire

Samsung înțelege cât de importantă este pentru utilizatori protejarea datelor personale pe telefonul mobil. Galaxy Note7 oferă un grad ridicat de protecţie prin îmbinarea platformei de securitate Samsung Knox cu tehnologii avansate de securizare biometrică, precum scanarea de amprente și scanerea irisului pentru deblocarea telefonului. Smartphone-ul oferă mai multe moduri de deblocare, în funcție de preferința fiecărui utilizator.

De asemenea, Galaxy Note7 introduce un nou nivel de securitate prin Secure Folder – un folder separat care permite păstrarea informațiilor private și personale în condiții de siguranță. Funcția de scanare a irisului poate fi folosită și pentru securizarea achizițiilor realizate prin Samsung Pay**.

Divertisment de cea mai bună calitate

Galaxy Note7 beneficiază de un ecran curbat QHD Super AMOLED de 5,7-inci. Telefonul are opțiuni de streaming video HDR, iar experiență vizuală a utilizatorilor este asemănătoare cu cea din cinema datorită culorilor mai vii și a profunzimii negrului. De asemenea, Galaxy Note7 vine cu un Game Pack, disponibil prin Google Play, ce include cele mai apreciate jocuri video, precum și noi beneficii pentru utilizatori.

Samsung Galaxy Note7 împreună cu noul Gear VR aduc experiența unică şi captivantă a realității virtuale mai aproape de tine, datorită ecranului Super AMOLED și procesorului puternic. Gama vastă de aplicații și jocuri compatibile cu tehnologia Gear VR le oferă utilizatorilor șansa de a se afla mereu în mijlocul acțiunii. Chiar dacă este vorba de o nouă experiență de gaming sau de un nou mod de a călători în locuri fascinante, mereu va fi ceva nou ce merită să fie descoperit.

Pentru cei care iubesc să creeze, să spună povești și să descopere locuri noi, Galaxy Note7 poate fi folosit cu noua cameră Gear 360 (cu rezoluție de 3840×1920) pentru a înregistra, edita și distribui conținutul 360° indiferent de locul unde te-ai afla. Momente surprinse astfel pot fi distribuite pe Youtube 360, Facebook sau pot fi vizualizate cu ajutorul noului Samsung Gear VR.

Design îmbunătățit

Samsung continuă să depășească limitele prin designul inovator al noului Galaxy Note7, perfecționând astfel experiența de utilizare. Fiecare margine, suprafață și detaliu al telefonului a fost gândit pentru a fi utilizat cu ușurinţă, chiar şi cu o singură mână. Chiar dacă beneficiază de un ecran de mari dimensiuni, Galaxy Note 7 își păstrează simetria, eleganța și greutatea redusă, specifică oricărui model din gama Galaxy. Ecranul Samsung Galaxy Note7 este acoperit cu sticlă Corning® Gorilla® Glass 5, mult mai durabilă față de modelul anterior, iar Edge Panel oferă acces rapid la aplicații, noutăți și funcții precum contactele, calendarul sau camera foto frontală. Interacțiunea cu telefonul este acum simplificată printr-o interfaţă prietenoasă.

Galaxy Note 7 este echipat cu aceeași cameră foto ca și Galaxy S7 și Galaxy S7 edge. Tehnologia dual-pixel cu o apertură mare și auto focusul rapid mențin calitatea fotografiilor la un nivel ridicat, chiar și în situații cu luminozitate scăzută.

Pe lângă cei 64GB ai memoriei interne, Galaxy Note7 are slot de card microSD, permițând extinderea memoriei până la 256GB. Galaxy Note7 beneficiază de o baterie de 3.500mAh, noi funcţionalităţi prin Smart Manager și un port USB tip C. Telefonul poate fi încărcat și wireless, oriunde este disponibilă această tehnologie.

O nouă gamă de accesorii va fi disponibilă pentru a completa funcțiile Galaxy Note7, inclusiv husa S View Standing Cover, o husă ce permite folosirea telefonului și la un unghi de 60 de grade, pentru vizualizarea conținutului în orice fel de condiții, precum și o husă certificată IP68 rezistentă la apă pentru încărcare în mișcare.

Ecosistemul Phone+

Galaxy Note7 este mai mult decât un telefon inteligent; este parte din ecosistemul Samsung. Utilizatorii își pot monitoriza activitățile fizice prin intermediul Gear Fit2 sau Gear IconX și pot urmări datele prin S Health 5.0.** În plus, pentru a crește interesul pentru activitățile fizice, noul S Health le permite utilizatorilor să stea conectați cu familia și prietenii prin distribuirea noutăților și realizarea de competiții.

Aplicația Smart Switch conectată cu Samsung Cloud oferă un transfer ușor de date, aplicații și setări între dispozitive și asigură un backup continuu al datelor. Utilizatorii Galaxy Note7 au la dispoziție gratuit un spațiu de stocare de 15GB pe Samsung Cloud. **

Galaxy Note7 va fi disponibil în Europa începând cu 2 septembrie în variantele Blue Coral, Silver Titanium și Black Onyx.

Galaxy Note7 va fi disponibil pentru precomandă în România începând cu 16 August. Cei care precomandă noul telefon prin partenerii locali vor primi gratuit un dispozitiv Samsung Gear VR.

Pentru mai multe informații referitoare la produs, accesați www.samsungmobilepress.com, http://news.samsung.com/galaxy sau www.samsung.com/galaxy.

*Rezistență la praf și apă bazate pe standardele IP68, care testează funcționalitatea dispozitivului la adâncimi de până la 1,5 metri și durată de maximum 30 de minute.

**Disponibilitatea serviciilor poate varia în funcție de fiecare țară și de condițiile pieței.

***Toate funcțiile, specificațiile sau alte informații ale produsului aduse de către acest document, inclusiv beneficiile, designul, prețul, componentele, performanța, disponibilitatea și capacitățile produsului se pot modifica fără niciun fel de atenționare sau obligație.

****Oferta de precomandă variază în funcție de partenerii locali.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: