Connect with us

DIGITAL

Samsung lansează noul Galaxy Note7, smartphone-ul inspirat de idei curajoase

Published

on

 

 

Samsung Electronics Co.Ltd. își consolidează poziția de lider pe piața telefoanelor inteligente prin lansarea noului Galaxy Note7, care stabileşte noi standarde pe segmentul dispozitivelor cu ecran mare. Cu un design elegant dual edge, realizat din materiale premium, Galaxy Note7 are următoarele specificații:

  • Atât telefonul, cât și S Pen-ul sunt rezistente la apă (IP68)*
  • Securitatea datelor este asigurată de platforma Samsung Knox, căreia i se adaugă noua tehnologie de deblocare biometrică a telefonului prin scanarea irisului
  • Posibilitățile de divertisment nenumărate prin funcțiile de streaming video HDR

Galaxy Note7 le permite utilizatorilor să obțină de la telefonul lor mai mult decât și-ar fi imaginat.

“Galaxy Note7 îmbină productivitatea cu divertismentul într-un singur dispozitiv, iar prin nivelul avansat de securitate și ecosistemul robust, Galaxy Note7 este dispozitivul perfect pentru cei care vor să obțină mai mult în fiecare zi”, a declarat DJ Koh, Președinte al Mobile Communications Business, Samsung Electronics. “Ritmul vieții este unul alert, iar Galaxy Note7 este creat pentru a-i ajuta pe utilizatori să își termine sarcinile mai repede, oriunde s-ar afla”.

Galaxy Note7 S Pen: dă viață ideilor

S Pen-ul disponibil pentru Galaxy Note7 a fost îmbunătățit şi este mai mult decât un simplu instrument de scris, oferind prin acuratețea sa mai multe posibilităţi de eficientizare a muncii. Utilizatorii pot să îşi noteze ideile oriunde şi oricând, fără să rateze vreun moment de inspirație, cu ajutorul funcției Screen off memo, ce permite păstrarea notițelor pe ecranul Always On. S Pen oferă, de asemenea, posibilitatea de a crea și distribui GIF-uri cu Smart Select, iar noile funcții Air Command, incluzând Magnify și Translate, permit mărirea textelor și traducerea lor printr-o simplă mişcare. Mai mult, datorită Samsung Notes, schițele și notițele vor putea fi organizate mult mai ușor, într-un singur loc.

Noul S Pen poate fi folosit pentru a lua notiţe cu uşurinţă şi precizie. Cu un vârf de 0,7mm, precum și o sensibilitate ridicată, S Pen oferă o experiență asemănătoare cu cea a folosirii unui pix. S Pen-ul disponibil pe Galaxy Note7 este rezistent la apă, certificat IP68, astfel că poți nota orice idee, chiar și când ecranul este ud.

Nivel avansat de securitate: acces printr-o singură clipire

Samsung înțelege cât de importantă este pentru utilizatori protejarea datelor personale pe telefonul mobil. Galaxy Note7 oferă un grad ridicat de protecţie prin îmbinarea platformei de securitate Samsung Knox cu tehnologii avansate de securizare biometrică, precum scanarea de amprente și scanerea irisului pentru deblocarea telefonului. Smartphone-ul oferă mai multe moduri de deblocare, în funcție de preferința fiecărui utilizator.

De asemenea, Galaxy Note7 introduce un nou nivel de securitate prin Secure Folder – un folder separat care permite păstrarea informațiilor private și personale în condiții de siguranță. Funcția de scanare a irisului poate fi folosită și pentru securizarea achizițiilor realizate prin Samsung Pay**.

Divertisment de cea mai bună calitate

Galaxy Note7 beneficiază de un ecran curbat QHD Super AMOLED de 5,7-inci. Telefonul are opțiuni de streaming video HDR, iar experiență vizuală a utilizatorilor este asemănătoare cu cea din cinema datorită culorilor mai vii și a profunzimii negrului. De asemenea, Galaxy Note7 vine cu un Game Pack, disponibil prin Google Play, ce include cele mai apreciate jocuri video, precum și noi beneficii pentru utilizatori.

Samsung Galaxy Note7 împreună cu noul Gear VR aduc experiența unică şi captivantă a realității virtuale mai aproape de tine, datorită ecranului Super AMOLED și procesorului puternic. Gama vastă de aplicații și jocuri compatibile cu tehnologia Gear VR le oferă utilizatorilor șansa de a se afla mereu în mijlocul acțiunii. Chiar dacă este vorba de o nouă experiență de gaming sau de un nou mod de a călători în locuri fascinante, mereu va fi ceva nou ce merită să fie descoperit.

Pentru cei care iubesc să creeze, să spună povești și să descopere locuri noi, Galaxy Note7 poate fi folosit cu noua cameră Gear 360 (cu rezoluție de 3840×1920) pentru a înregistra, edita și distribui conținutul 360° indiferent de locul unde te-ai afla. Momente surprinse astfel pot fi distribuite pe Youtube 360, Facebook sau pot fi vizualizate cu ajutorul noului Samsung Gear VR.

Design îmbunătățit

Samsung continuă să depășească limitele prin designul inovator al noului Galaxy Note7, perfecționând astfel experiența de utilizare. Fiecare margine, suprafață și detaliu al telefonului a fost gândit pentru a fi utilizat cu ușurinţă, chiar şi cu o singură mână. Chiar dacă beneficiază de un ecran de mari dimensiuni, Galaxy Note 7 își păstrează simetria, eleganța și greutatea redusă, specifică oricărui model din gama Galaxy. Ecranul Samsung Galaxy Note7 este acoperit cu sticlă Corning® Gorilla® Glass 5, mult mai durabilă față de modelul anterior, iar Edge Panel oferă acces rapid la aplicații, noutăți și funcții precum contactele, calendarul sau camera foto frontală. Interacțiunea cu telefonul este acum simplificată printr-o interfaţă prietenoasă.

Galaxy Note 7 este echipat cu aceeași cameră foto ca și Galaxy S7 și Galaxy S7 edge. Tehnologia dual-pixel cu o apertură mare și auto focusul rapid mențin calitatea fotografiilor la un nivel ridicat, chiar și în situații cu luminozitate scăzută.

Pe lângă cei 64GB ai memoriei interne, Galaxy Note7 are slot de card microSD, permițând extinderea memoriei până la 256GB. Galaxy Note7 beneficiază de o baterie de 3.500mAh, noi funcţionalităţi prin Smart Manager și un port USB tip C. Telefonul poate fi încărcat și wireless, oriunde este disponibilă această tehnologie.

O nouă gamă de accesorii va fi disponibilă pentru a completa funcțiile Galaxy Note7, inclusiv husa S View Standing Cover, o husă ce permite folosirea telefonului și la un unghi de 60 de grade, pentru vizualizarea conținutului în orice fel de condiții, precum și o husă certificată IP68 rezistentă la apă pentru încărcare în mișcare.

Ecosistemul Phone+

Galaxy Note7 este mai mult decât un telefon inteligent; este parte din ecosistemul Samsung. Utilizatorii își pot monitoriza activitățile fizice prin intermediul Gear Fit2 sau Gear IconX și pot urmări datele prin S Health 5.0.** În plus, pentru a crește interesul pentru activitățile fizice, noul S Health le permite utilizatorilor să stea conectați cu familia și prietenii prin distribuirea noutăților și realizarea de competiții.

Aplicația Smart Switch conectată cu Samsung Cloud oferă un transfer ușor de date, aplicații și setări între dispozitive și asigură un backup continuu al datelor. Utilizatorii Galaxy Note7 au la dispoziție gratuit un spațiu de stocare de 15GB pe Samsung Cloud. **

Galaxy Note7 va fi disponibil în Europa începând cu 2 septembrie în variantele Blue Coral, Silver Titanium și Black Onyx.

Galaxy Note7 va fi disponibil pentru precomandă în România începând cu 16 August. Cei care precomandă noul telefon prin partenerii locali vor primi gratuit un dispozitiv Samsung Gear VR.

Pentru mai multe informații referitoare la produs, accesați www.samsungmobilepress.com, http://news.samsung.com/galaxy sau www.samsung.com/galaxy.

*Rezistență la praf și apă bazate pe standardele IP68, care testează funcționalitatea dispozitivului la adâncimi de până la 1,5 metri și durată de maximum 30 de minute.

**Disponibilitatea serviciilor poate varia în funcție de fiecare țară și de condițiile pieței.

***Toate funcțiile, specificațiile sau alte informații ale produsului aduse de către acest document, inclusiv beneficiile, designul, prețul, componentele, performanța, disponibilitatea și capacitățile produsului se pot modifica fără niciun fel de atenționare sau obligație.

****Oferta de precomandă variază în funcție de partenerii locali.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

De ce SEO este în continuare cel mai eficient canal de online marketing

Published

on

 

SEO este cel mai eficient canal de online marketing din lume și merită mult mai multă atenție din partea marketerilor. Dacă vrei să te impui în online, efectiv nu ai cum să neglijezi această ramură esențială.

Și nu este vorba doar despre poziționarea paginilor în căutările organice, așa cum crede multă lume…

Prin SEO, îți poți reduce costurile pentru celelalte canale de marketing pe termen mediu și lung.

Iată câteva argumente:

Creșterea traficului nu înseamnă neapărat și creșterea vânzărilor, atâta vreme cât nu este bine targetat. Cu toate acestea, dacă nu umblăm la expunere, este greu să vorbim despre performanțe mai bune.

Gândește-te că 50% din traficul din lume ajunge pe site-uri prin intermediul motoarelor de căutare. Practic, cei care au investit în SEO preiau 50% din traficul de pe internet. Interesant, nu?

Și mai mult decât atât, peste 90% dintre acei vizitatori care intră pe site-uri prin intermediul paginilor de rezultate al căutărilor (SERP) nu trec de prima pagină. De fapt, 60% din trafic merge către primele 3 poziții din clasamentul Google.

Ei bine, SEO înseamnă “search engine optimization”, adică principala ocupație este îmbunătățirea pozițiilor pe care le au paginile în SERP. Dacă investești în SEO (cu cap), automat îți vei crește și traficul. Miza este însă să ajungi printre primele poziții pentru termenii de căutare folosiți de potențialii clienți – păstrând relevanță maximă.

Atragerea publicului țintă (și îndrumarea lui) este și va rămâne întotdeauna o preocupare constantă a marketerilor. Atragerea clienților din segmentul vizat poate fi realizată și în cadrul campaniilor de tip CPC sau CPM, însă ghidarea lor pe site este la fel de importantă. Asta pentru că odată ajuns pe site, vizitatorul trebuie condus către efectuarea achiziției, lucru care nu se întâmplă în foarte multe cazuri.

Nici o imagine, nici o bucată de text, nici un element de design și nici un instrument nu trebuie să fie plasat fără un scop bine determinat pe site. Un specialist în SEO on-page și User Experience îți va construi paginile site-ului sau îți va sugera o serie de modificări pe care să le faci pentru a-ți îmbunătăți randamentul. Apoi, urmează partea și mai interesantă…

Retenția clienților poate fi una dintre modalitățile cele mai eficiente pentru îmbunătățirea randamentului investiției într-o campanie de marketing. Anumiți specialiști susțin că îmbunătățirea retenției cu 5% înseamnă aproape dublarea profitului realizat de către o companie, asta pentru că este de 5 ori mai scump să aduci clienți noi, decât este să-i păstrezi pe cei existenți.

Prin intermediul specialiștilor SEO poți face multe lucruri pentru a-ți mulțumi clienții, pentru a-i determina să nu lase recenzii negative atunci când faci o greșeală și pentru a-ți spăla imaginea în anumite momente.

Îmbunătățirea ratei de conversie este o țintă pentru orice marketer, însă prin intermediul SEO acest lucru poate fi realizat poate mai ușor decât prin oricare altă metodă. Anumite statistici ne spun că paginile optimizate au cu 216% mai multe șanse de a realiza o conversie decât paginile obișnuite.

Un specialist va trebui să folosească diverse instrumente de monitorizare a experienței vizitatorului pe site, să le interpreteze, să facă teste și să propună soluții câștigătoare, pe lângă furnizarea sfaturilor clasice. Un pop-up poate face foarte mult rău sau foarte mult bine, la fel cum lipsa unui “Call To Action” poate fi la fel de gravă precum existența prea multor “invitații”.

Reducerea costurilor pentru campaniile CPC este un alt avantaj al celor care mizează pe SEO. Pentru a-ți îmbunătăți randamentul nu este nevoie neapărat să investești mai mult, ci poate să-ți redirecționezi investiția.

Conform graficului de mai sus, în medie, 12% din bugetul de marketing merge către SEO, iar acest canal realizează 14% dintre lead-uri, în timp ce PPC-ul folosește, în general, 8% din buget, însă aduce numai 6% dintre lead-uri. Chiar dacă distribuirea bugetului de marketing variază de la caz la caz, eficiența diverselor canale este relevantă.

Ok, dar cum se realizează reducerea costurilor pentru campaniile CPC prin SEO? Tu plătești pentru click, chiar dacă vizitatorul iese imediat de pe site pentru că viteza de încărcare lasă de dorit, pentru că site-ul nu e mobile-friendly sau pentru că vizitatorul este confuz și nu își dă seama rapid ce are de făcut.

În plus, în campaniile de Google AdWords (și nu numai) există acel “Quality Score“, care este determinat de comportamentul vizitatorilor care au dat click pe respectiva reclamă. Cu cât aceștia stau mai mult pe site și accesează diverse pagini, cu atât acel scor crește, iar dacă acest lucru se întâmplă, tu vei plăti mai puțin pentru fiecare click.

Reducerea costurilor pe termen lung este absolut evidentă: investind în SEO, atât on-site, cât și în link building, vei culege roadele pentru totdeauna, în timp ce alte canale de online marketing îți aduc rezultate numai pe termen scurt.

Simplu spus, cu cât atingi performanțe mai bune din punct de vedere SEO, cu atât vei investi mai puțin în celelalte canale de promovare și implicit, randamentul investiției tale se va îmbunătăți. Partea bună pentru antreprenorii de la noi din țară este că prețurile pentru servicii și campanii de Link Building în România sunt destul de mici, astfel încât concurența poate fi prinsă din urmă și chiar depășită în foarte multe cazuri.

În concluzie, sper ca ți-am putut prezenta cum vei putea să-ți reduci costurile, dar și să-ți mărești traficul, conversiile și profitul dacă recurgi la ajutorul specialiștilor în SEO.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: