Connect with us

ALL MEDIA

Saptamana pe scurt: showbiz-ul romanesc de la sanii Nicoletei Luciu la decesul lui Nae Lazarescu

Avatar

Published

on

Literatura distinge 2 categorii de proza: scurta si lunga. Saptamana aceasta, presa autohton-mioritica si diareic-vomitiva a preferat sa acorde pagini intregi barfelor din flaușatul nostru showbizz si doar pe alocuri, exact ca in proza scurta, au fost aduse publicului larg si informatiile care in mod normal ar trebui sa prevaleze.

Un membru al Parlamentului britanic mentioneaza ca va supraveghea personal intrarea libera a romanilor in UK de la 1 ianuarie, in Peninsula Coreeana ostilitatile escaladeaza la nivel declarativ,  in Rusia Mihail Hodorkovski a fost gratiat de Vladimir Putin, in Romania USL fierbe, iar Geoana pune sare pe rana sugerand candidati proprii la prezidentiale pentru PNL si PSD,  etc. Aratura pe care a apucat-o mass-media de la noi e cu certitudine rezultatul solicitarilor unui public / unor lectori clar needucati in dulcele stil clasic al unei societati sanatoase.

Asadar, ce am regasit in buna masura in paginile “tabloidelor” si din pacate nu doar acolo, ci si pe portalurile de stiri ale unor posturi precum Realitatea, Antena 1 sau Pro TV:  Nicoleta Luciu a aparut  cu un decolteu generos si spatele gol la “Vocea României”, Oana Zavoranu risca 12 ani de inchisoare, iar de Nae Lazarescu si-au amintit sa scrie exact cand era prea tarziu.  Si tot gasind astfel de titluri stau si ma intreb: cum va fi cultivata generatia viitoare?

Primata cu silicoane Oana Zavoranu riscă asadar până la 12 ani de închisoare pentru furt calificat, după ce ar fi luat din seiful lui Pepe o sumă importantă de bani în momentul în care a părăsit domiciliul conjugal.  S-ar putea asadar aplica, pentru Pepe, vechea zicala romaneasca: “si batut, si f**** si cu banii luati”. Nu mi-a placut niciodata acest cuplu, de fapt nici ei luati individual. De ce i se face atata reclama acestei brunete ofuscate? Cu ce cultiva publicul aparand in emisiuni?

Audientele TV indica o mare spre foarte mare afinitate pentru emisiunile cat mai destrabalate si filmele cat mai putin educative. Nu este de mirare ca TVR Cultural a disparut ca urmare a lipsei de audienta. Cand in grila TV aberatii precum “Acces Direct” sau “Schimb de mame” au un rating de 4-5-600 de mii de telespectatori pe minut, atunci “Houston, we have a problem”.

In anumite reclame, Monica Tatoiu recomanda un medicament caruia nu-i vom da numele. Ce anume a mai ramas nerecomandat de aceasta strangulata fiinta? Participa la dezbateri despre fisting, maidanezi, politica, Rosia Montana, pedofili, gazoducte, parfumuri, shemales, pinguini imperiali, supozitoare…

Este de neacceptat sa vedem zilnic la TV si in presa scrisa garoaice buhăite duhnind a  incultura si colcaind de botox. Femeile astea de fapt nu fac nimic in viata de zi cu zi, nu muncesc, n-au si ele o meserie, un job ca toti oamenii?

 Haideti sa ne imbulzim ca vitele ca poate uita Dumnezeu ca ne-am regulat in dos…Cam asta s-ar putea spune despre aceste personaje care stau si asteapta parca sa fie chemate in emisiuni sau talk-show-ri. Si tocmai aceasta chestiune imi aminteste de ce spunea regretatul Gheorghe Dinica in “Filantropica”: “Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana!”. Ma intreb ele ce primesc? Notorietate? Remuneratie?  Ptiu drace…pustiiti fantanile si parjoliti pamanturile ca vine puhoiul de vrednice si neprihanite grohaitoare!

Trecand peste vitregiile istorice care au afectat profund pamantul romanesc, ravasit de-a lungul secolelor de “latrones” (talhari din Antichitate), de migratori, de mama dracu’, in comunism s-a aplicat colectivizarea (pamanturile taranilor erau practic nationalizate, toata productia agricola devenea un bun comun si nu un bun rezultat din munca diferentiata a omului de rand in asa fel incat sa pastreze pt el insusi tot ceea ce a produs prin sacrificiu si maini batatorite)…a trecut comunismul, colectivizarea a incetat, taranii au primit inapoi ceea ce li se cuvenea. Acum stau si ma uit, oarecum admirativ, la modul cum o mana de oameni din Pungesti, Vaslui, fara de carte, dar munciti, fac lant uman si se revolta ca propriul pamant le este exploatat de straini….sa nu-ti vina sa blestemi  surogatul asta de democratie participativa?de capitalism injust? Taranii aia, asa murdari, inculti cum sunt, nu vor sa le fie calcate pamanturile in picioare, ei sunt cei care au luptat cu furci si topoare sa isi apere “saracia si nevoile si neamul”, nu altii, nu “boierimea”, nu “ciocoii”, nu “chevronistii”. Si in cazul acesta unde au fost mirobolantele televiziuni? Ah, da, transmiteau in direct cum Alex Velea si doamna cu gaina, Iulia Albu, isi disputau suprematia pentru cantitatea de scuipat adresat unul altuia.

Mama copilului ucis de maidanezi a solicitat (patriarhiei?) ca fiul ei sa fie declarat martir sau mucenic…Eu inteleg tragedia prin care femeia trece, dar cred ca i-a provocat ceva disfunctionalitati neuronale…curand Paula Iacob va pretinde ca este fiica lui Pontiu Pilat, iar Vanghelie fiul lui Iuda Iscarioteanul…Povestea asta deja trece de la prostie la epidemie.

Mi-e rau sa-mi inchipui ca maine vom gasi in diverse publicatii titluri precum:

Click –  Viorel Lis a acceptat sa joace intr-un film pentru adulti alaturi de Paula Iacob! Intra sa vezi trailerul!

Cancan – Dan Diaconescu renunta la boxeri pentru chilotii tetra. Click aici pentru imaginea marita! 

Jurnalul National – Irinel Columbeanu a ajuns la urgente dupa ce si-a prins cuculetul  in capacul de la stilou

Adevarul – N-o sa-ti vina sa crezi cat de mare e caria de la molarul inferior al lui Dani Otil!

ProSport – Dinu Vama vrea sa mulga oile lui Gigi pentru ca s-a saturat sa-si mulga proprii jucatori de la echipa!

Fotbalişti, manelisti, actrite de mana a 3-a, blonde de pe la diverse televiziuni…acestea sunt modelele pentru unii din tinerii care susţineau vara trecuta examenul de BACALAUREAT. Vreau sa privim putin si partea amuzanta a lucrurilor si pentru asta am pregatit un mic test legat de tema “care este adevaratul tau model in viata”.  Ne despart doar cateva calcule usoare pentru a descoperi adevaratul tau idol:

1.Alege un numar intre 1si 9.

2.Inmulteste-l cu 3.

3. Aduna-l cu 3.

4.Inmulteste-l din nou tot cu 3.

5.Vei obtine un numar format din 2 sau chiar 3 cifre pe care trebuie sa le aduni intre ele (de exemplu 24 -> 2+4 = 6, 35-> 3+5 =8) . Numarul obtinut iti va arata cine este modelul si idolul tau in viata.

Raspunsuri:

1. Antonio Banderas.

2.Al Pacino.

3.Bill Gates.

4.Roger Federer.

5.Arnold Schwarzenegger.

6.Bruce Willis.

7.Pamela Anderson.

8.Mariah Carey.

9.Traian Basescu

10.Mos Craciun si prietenii sai.

Trecand peste pauza de amuzament, natura umana inseamna inzestrare cu instinct, dar mai ales cu ratiune. Se pare ca noi nu stim a face uz de aceasta din urma si acceptam ca modele, diverse scarbavnice personaje. Pentru mine solutia a fost simpla: exceptand meciurile de fotbal, eu nu mai urmaresc posturile romanesti de televiziune si prea putin din presa scrisa (evident, partea de online). De ce sa-mi pierd vremea cu limbrici anastomozati intelectual, cand pot foarte fain sa citesc o carte sau sa urmaresc documentare sau reportaje pe Discovery Investigation sau History Channel? Nu e chiar atat de greu sa stai deoparte de mass-media de la noi, trebuie doar sa vrei sau sa dobandesti  sentimentul ignorantei fata de sistemul parazitar in care vietuim.

Comentarii

ALL MEDIA

Jurnaliștii TVR au fost voluntari în proiectul „Color the Village”

Avatar

Published

on

            Jurnaliştii de la TVR Timişoara au dat microfonul pe trafalet! Totul s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute în cadrul evenimentului „Color the Village” (Colorează satul), organizat de Asociația Acasă în Banat.

 

300 de voluntari, printre care și echipa TVR Timişoara, au reparat şi colorat 30 de case astfel încât, Racoviţa, un sat de poveste din Banat, şi-a schimbat înfăţişarea în doar trei zile.

Echipa TVR Timişoara a muncit pe brânci pentru a repara fațada unei case construite în anii ’60 a cărei proprietară are 82 de ani și locuiește singură. Jurnaliștii TVR și-au suflecat mânecile, au lăsat deoparte microfonul, camera de filmat şi întrebările şi le-au înlocuit cu trafaletul, vopseaua lavabilă, mortarul şi amorsa. Răsplata zilelor de muncă a fost bucuria din ochii lui Tanti Muți, a cărei casă și viață au căpătat astfel culoare.

Echipa TVR Timișoara prezentă la Racovița nu a fost la prima experiență de acest gen. Colegii noștri au participat și la prima ediție „Color the Village”, anul trecut la Rudăria, în județul Caraş Severin. Jurnaliștii TVR Timișoara așteaptă, desigur, următoarea provocare colorată.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Radio Impuls te provoacă să câştigi o maşină! Ce trebuie să faci? „Cască urechea!”

Avatar

Published

on

            Incepand de astazi, Radio Impuls isi provoaca ascultatorii la joaca si premii surprinzatoare! Concursul „Casca urechea” se va desfasura in perioada 21 septembrie – 18  decembrie si va oferi participantilor cate un premiu saptamanal, o pereche cool de casti, iar la finalul concursului, Marele Premiu: o masina.

 

            Radio Impuls isi surprinde zi de zi ascultatorii, costruind o adevarata comunitate de fani, prin continutul fresh si optimist al emisiunilor difuzate. Infotainment de calitate, cele mai iubite hituri, glume pe banda rulanta si o serie de surprize constand in premii semnificative pentru cei care sunt pe frecventele radioului preferat. Acestea sunt doar cateva dintre ingredientele care fac din Radio Impuls o statie apreciata, cu o crestere continua a numarului de ascultatori, in toata tara.

Tot ceea ce trebuie sa faca cei care vor sa intre in concurs, este sa asculte Radio Impuls de luni pana vineri, sa descarce aplicatia „Radio Impuls” (disponibila in AppStore, GooglePlay Store) si sa introduca cuvantul cheie anuntat zilnic, in timpul emisiunilor. Participantii  vor avea sansa sa intre in cursa pentru premiul saptamanal, dar si pentru premiul ce mare.

Extragerea premiilor saptamanale, in fiecare vineri

Zilnic, din ora in ora,  concurentii zilei precedente vor fi sunati de prezentatorii emisiunilor, iar daca vor raspunde cu „Ascult Radio Impuls”, isi vor asigura locul pe lista scurta pentru extragerea premiului saptamanal, ce va avea loc in fiecare vineri, in perioada concursului.

Extragerea  castigatorului va avea loc in cadrul emisiunii matinale „Scularea!”, intre 9:00 si 10:00. Norocosul care va fi sunat va trebui sa raspunda la fel, cu „Ascult Radio Impuls”, pentru a intra in posesia premiului saptamanii respective, o pereche cool de casti.

 

Masina vine in decembrie!

Extragera Marelui Premiu va avea loc pe 18.12.2020, la aceasta participand toate persoanele care, in perioada concursului, au inscris in aplicatie cuvintele cheie corecte, indiferent daca au fost sau nu declarati castigatori ai unui premiu saptamanal.

In data de 18.12.2020, in matinalul „Scularea!”, se va extrage un participant care va fi sunat in intervalul 9:00-10:00. Daca acesta va da raspunsul corect, „Ascult Radio Impuls!”, va fi declarat Marele Castigator si va intra in posesia masinii.

Mai multe detalii despre regulamentul concursului si pasii care trebuie urmati pentru inscriere, puteti afla accesand pagina oficiala: https://radioimpuls.ro/regulamente/regulament-oficial-concurs-casca-urechea/. Mult succes !

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0