Connect with us

AUDIENȚE TV

Sărbătorile și Noul An au plasat Focus 18 pe poziții fruntașe în topul preferințelor românilor.

Published

on

Ajunul Crăciunului și prima zi din 2022 au adus un plus de public în fața micului ecran, la Prima TV.

Astfel, corespondențele din țară, știrile din Capitală, reportajele realizate de corespondenții Prima TV au plasat în 24 decembrie și 01 ianuarie în intervalul 18-19, postul TV din portofoliul Clever Media Grup pe locul 3 pe ambele targeturi, 18-49 urban și 18-54 urban. 

În Ajunul Crăciunului, jurnalul prezentat de Marius Saizu a reușit cifre de audiență foarte bune: 1,79 puncte de rating în targetul 18-49 Urban cu o cotă de piață de 8.5 % iar în rândul publicului 18-54 Urban, 1,84 puncte de rating cu o cotă de piață  de 7,7 %. În prima zi din 2022,

Focus 18 s-a plasat pe poziția a treia în preferințele telespectatorilor, cu 1,74 puncte de rating în rândul populației 18-49 urban și 1,96 puncte de rating și o cotă de piață de 5,8 % în rândul publicului 18-54 urban. Din jurnalul prezentat de Marius Saizu telespectatorii  Prima TV au aflat cum s-au distrat românii în noaptea de Revelion și ce planuri au pentru 2022.

În a treia zi de Crăciun, în intervalul 18:00-19:00, pe targetul 18-54 urban, jurnalul de știri prezentat de Andreea Berecleanu a atins un rating de 2,07 și o cotă de piață de 7%. În acel moment, la Prima TV se uitau peste 100.000 de telespectatori. 

De altfel, în toată perioada Sărbătorilor, 24 dec 2021- 2 ian 2022, în  intervalul 18:00-19:00, jurnalul  principal de știri de la Prima TV  s-a situat pe locul 4 pe targetul 18-49 Urban, cu o medie de 1.17 puncte de rating și o cota de piață de  4.6 %.

Știrile prezentate de Prima TV i-au ținut în fața micului ecran pe românii de la orașe.  Jurnalul principal de știri, Focus18, prezentat de Andreea Berecleanu și Marius Saizu, aduce seară de seară ştiri relevante, informaţie esenţiala, corectă şi obiectivă. FOCUS este brandul care legitimează misiunea şi valorile brandului Prima TV: descoperirea extraordinarului din oamenii obisnuiţi, apropierea de oameni, emoţia autentică şi descifrarea lumii într-o cheie onestă.

Mai mult, duminică, 02 ianuarie, Prima TV a ocupat locul 4 pe întregul interval orar 18:00-24:00, pe următoarele targeturi: 18-49 urban cu un rating de 0.98 și o cotă de piață de 3.3 % și 18-54 urban cu un rating de 1.25, cotă de piață de 3.8 %.

Programul Schimb de mame, difuzat în intervalul orar 20:00-22:00, a ocupat locul 3 în topul programelor difuzate de televiziunile din România, în rândul populației 18-54 din mediul urban cu un ratig de 1,57 și o cotă de piață de 4.3 %. 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending