

Digital
Savana provoacă imaginația cu o nouă înfățișare
Savana, marca pe piața vopselelor și lacurilor decorative din România, aduce noutăți la nivel de ambalaj. Cunoscutele animale de savană rămân în noul design, dar evoluează de la stilul grafic la imagini reale pentru ca savana să devină mai atrăgătoare, mai puternică și mai dinamică. Schimbarea intervine doar la nivel de ambalaj, produsele savana păstrându-și aceeași calitate superioară.
Savana vine mai aproape de clienți, actualizând designul de ambalaj care a diferențiat-o prin unicitatea abordării și care a consacrat brand-ul ca fiind creativ și nonconformist. Pe lângă elementele grafice noi, savana aduce noutăți și în ceea ce privește informațiile utile pentru clienți, redându-le într-un mod explicit și ușor de urmărit pe spatele ambalajului.
Creativitatea savana se regăsește și în campaniile de comunicare ce au în centru celebrul cuplu de meșteri interpretați de Andi Vasluianu și Bombi, care prin umor fin și situațiile inedite au generat memorabilitate, întipărind brandul savana în mintea publicului.
„Pe fondul revenirii consumului, Fabryo-Atlas a înregistrat creșteri semnificative în ultimii doi ani pe gama de vopsele decorative de calitate superioară, ceea ce confirmă faptul că românii, atunci când își permit, preferă produsele cu performanțe ridicate care rezistă în timp. În primele 8 luni ale lui 2015, brandul savana a înregistrat o creștere de peste 10% față de anul precedent în condițiile în care cifra totală de afaceri crește cu peste 5%. Am continuat să inovăm în brandul savana nu numai prin campanii de comunicare și design, ci și prin tehnologie. Dacă noua campanie a avut rolul de a inspira clienții în a-și alege culorile din imaginație, noul sistem universal de colorare kolorator are rolul de a asigura intensitatea și rezistența culorilor. Acesta se găsește încă de la începutul anului în magazinele de profil și prin intermediul tehnologiei Rezistens garantează clienților că alegerea făcută este cea mai bună”, declară Dragoș Militaru, CEO Fabryo-Atlas.
Noul ambalaj poate fi deja întâlnit în marile magazine de bricolaj din țară, la categoria de vopsele lavabile și tencuieli decorative. Până la finalul anului noua imagine va fi disponibilă și pentru celelalte categorii de produse, respectiv lacuri pentru lemn și vopsele pentru lemn și metal.
„Noul design savana, modern și contemporan, reflectă așteptările publicului față de marca lider în a sparge tiparele clasice, ținând pasul cu cele mai noi tendințe. Ambalajul nou lasă în urmă stilul grafic static, care corespundea mai puțin cu dinamica actuală a schimbărilor din viața oamenilor, reușind să exprime într-un mediu concurențial puternic, competitivitate, forță și progres. Prin noua imagine, savana va ieși în evidență, fiind mai atrăgătoare și mai creativă, întărind poziția de marcă lider și lider în inovație”, spune Cristina Avram, Marketing Manager Consumer.
Cu noua imagine, savana exprimă forță și vitalitate și continuă să inspire noile generații de clienți, conservându-și unicitatea și relevanța care au pus brand-ul savana în topul preferințelor oamenilor de-a lungul timpului.
Comentarii
-
Grila de programe5 zile ago
TVR a pregătit programe speciale pentru duminică, 24 ianuarie, de Ziua Unirii
-
Emisiuni4 zile ago
Final de sezon „Politică și delicatețuri”: fermecat de invitata lui, Dinescu arde vinetele…
-
Emisiuni4 zile ago
Şi animalele au sentimente! Descoperă povestea impresionantă a ursoaicei Ina
-
Emisiuni4 zile ago
Codin Maticiuc la „Distracțiile lui Cazacu”: „Ideea cu băiatul de bani gata nu mă deranjează, dar nici nu-mi place.”
-
Muzica4 zile ago
Alexandra Ungureanu lansează piesa „Dacă n-am fi împreună”
-
AUDIENȚE TV3 zile ago
Survivor România, din nou lider de audienţă
-
Life Style4 zile ago
Începe ziua cu o cafea bună. Top 5 cele mai bune varietăţi de cafea
-
Reality Show4 zile ago
Razboinicii, victoriosi aseara, la “Survivor Romania”; Astazi, urmeaza batalia pentru Imunitate!