vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăDigitalSavana provoacă imaginația cu o nouă înfățișare

    Savana provoacă imaginația cu o nouă înfățișare

    Savana, marca pe piața vopselelor și lacurilor decorative din România, aduce noutăți la nivel de ambalaj. Cunoscutele animale de savană rămân în noul design, dar evoluează de la stilul grafic la imagini reale pentru ca savana să devină mai atrăgătoare, mai puternică și mai dinamică. Schimbarea intervine doar la nivel de ambalaj, produsele savana păstrându-și aceeași calitate superioară.

    Savana vine mai aproape de clienți, actualizând designul de ambalaj care a diferențiat-o prin unicitatea abordării și care a consacrat brand-ul ca fiind creativ și nonconformist. Pe lângă elementele grafice noi, savana aduce noutăți și în ceea ce privește informațiile utile pentru clienți, redându-le într-un mod explicit și ușor de urmărit pe spatele ambalajului.

    Creativitatea savana se regăsește și în campaniile de comunicare ce au în centru celebrul cuplu de meșteri interpretați de Andi Vasluianu și Bombi, care prin umor fin și situațiile inedite au generat memorabilitate, întipărind brandul savana în mintea publicului.

    „Pe fondul revenirii consumului, Fabryo-Atlas a înregistrat creșteri semnificative în ultimii doi ani pe gama de vopsele decorative de calitate superioară, ceea ce confirmă faptul că românii, atunci când își permit, preferă produsele cu performanțe ridicate care rezistă în timp. În primele 8 luni ale lui 2015, brandul savana a înregistrat o creștere de peste 10% față de anul precedent în condițiile în care cifra totală de afaceri crește cu peste 5%. Am continuat să inovăm în brandul savana nu numai prin campanii de comunicare și design, ci și prin tehnologie. Dacă noua campanie a avut rolul de a inspira clienții în a-și alege culorile din imaginație, noul sistem universal de colorare kolorator are rolul de a asigura intensitatea și rezistența culorilor. Acesta se găsește încă de la începutul anului în magazinele de profil și prin intermediul tehnologiei Rezistens garantează clienților că alegerea făcută este cea mai bună”, declară Dragoș Militaru, CEO Fabryo-Atlas.

    Noul ambalaj poate fi deja întâlnit în marile magazine de bricolaj din țară, la categoria de vopsele lavabile și tencuieli decorative. Până la finalul anului noua imagine va fi disponibilă și pentru celelalte categorii de produse, respectiv lacuri pentru lemn și vopsele pentru lemn și metal.

    „Noul design savana, modern și contemporan, reflectă așteptările publicului față de marca lider în a sparge tiparele clasice, ținând pasul cu cele mai noi tendințe. Ambalajul nou lasă în urmă stilul grafic static, care corespundea mai puțin cu dinamica actuală a schimbărilor din viața oamenilor, reușind să exprime într-un mediu concurențial puternic, competitivitate, forță și progres. Prin noua imagine, savana va ieși în evidență, fiind mai atrăgătoare și mai creativă, întărind poziția de marcă lider și lider în inovație”, spune Cristina Avram, Marketing Manager Consumer.  

    Cu noua imagine, savana exprimă forță și vitalitate și continuă să inspire noile generații de clienți, conservându-și unicitatea și relevanța care au pus brand-ul savana în topul preferințelor oamenilor de-a lungul timpului.

    Mihai Știrbu

    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

    Mihai Știrbuhttps://www.radardemedia.ro
    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente