Connect with us

ALL MEDIA

ȘCOALĂ | Cursuri și workshopuri din toamna la IAA

Avatar

Published

on

La Școala IAA, în septembrie, John Griffiths, expert internațional în Account Planning, va susține seminarul Marketing at the Next Level; în octombrie și noiembrie, Constantin Vică, cercetător şi doctor în etica noilor tehnologii, revine cu o nouă serie de Ateliere Nexus, iar în noiembrie încep cursurile Școlii IAA pentru Modulele 2 și 3.

Seminarul Marketing at the Next Level susținut de John Griffiths, unul dintre cei mai respectaţi profesionişti în Account Planning, deschide sezonul de toamnă al Școlii IAA. Pe 27 și 28 septembrie, la IAA House, John Griffiths va vorbi despre New Marketing. Seminarul se concentrează pe rolul noului marketing în dezvoltarea distribuției și prețului din cadrul celor 4P, pe înțelegerea grupurilor specifice de consumatori în dezvoltarea unor metode de comunicare relevante și va explica diversele sisteme de analiză a audiențelor. Toate acestea vor fi aplicate în cadrul exercițiilor și discuțiilor de grup pe campanii de marketing și comunicare din România.

Următorul workshop va avea loc în cadrul Atelierelor Școlii IAA. Constantin Vică, cercetător şi doctor în etica noilor tehnologii, va susține în octombrie si noiembrie o nouă serie de seminarii Nexus. Acestea vor lua forma unui atelier de gândire critică despre cultura digitală în reţea, social media și contagiunea emoțională, inovație și viitorul post-industrial, big data și complexitatea publicității. Structurat pe mai multe teme, atelierul va fi un proces continuu de înțelegere a tendinţelor contemporane și emergenței noilor direcții în comunicare. Atelierele Nexus se adresează tuturor creativilor şi specialiştilor din marketing.

Pentru că își respectă misiunea – „Never Stop Learning”, reprezentanții pregătesc pentru sezonul toamnă/iarnă o nouă serie de cursuri adresate managerilor, Modulul 2, și Top Managerilor, Modulul 3.

Modulul 2 – Manageri este concentrat pe aprofundarea unor cunoştinţe de strategie, management şi implementare. Modulul va acoperi următoarele teme: rolul marketingului în strategia de business, strategia de marketing şi planificare, managementul resurselor/managementul agenţiei, managementul portofoliului de brand, precum și poziţionarea de brand. Cursurile se adreseaza managerilor din industria de marketing și comunicare cu experienţă în domeniu de la 4 până la 7 ani.
Profesorii Modulului 2 sunt cunoscuți practicieni români în industria de marcom – directori de marketing în companii multinaţionale, manageri de agenţii de publicitate și invitați internaționali.

Înscrierile se pot face până pe 26 octombrie, iar cursurile vor începe pe 7 noiembrie.

Dupa succesul înregistrat de prima serie a Modulului 3 – Leadership, care a avut loc în perioada ianuarie – aprilie 2013, am decis să lansăm în noiembrie cea de-a doua serie de cursuri pentru cei mai buni top-manageri din marcom-ul românesc.
Modulul 3 – Leadership se concentrează pe dezvoltarea abilităților de leadership inspirațional, gestionarea şi susţinerea inovaţiei, conducerea proiectelor de schimbare şi gestionarea aspectelor umane şi organizatorice. Acest modul se adresează top managerilor din industrie cu cel puţin 7 ani de experienţă, aflându-se astăzi în poziţii manageriale în cadrul unor companii multinaţionale sau locale.

În cadrul cursurilor primei serii, 32 de Top Manageri au avut ocazia de a lucra împreună cu profesori cu reputație la nivel internațional, care predau la prestigioase școli de business din lume: Berlin School of Creative Leadership, University of St. Gallen (Elveția), Business School – Cambridge University (Anglia), ESC Rennes Business School (Franța).

Înscrierile se pot face până pe 26 octombrie, iar cursurile vor începe pe 17 noiembrie.

Comentarii

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Presa online

HQZ.ro cumpara si vinde antichitati, oferind si servicii de amanet sigure

AllProWeb.ro

Published

on

magazin de antichitati

HQZ.ro este un magazin online dar si fizic a carui activitate consta in comercializarea si achizitionarea de antichitati, bijuterii si alte produse similare incluse in categorii specifice pe site. Dincolo de faptul ca detine acest magazin de antichitati, compania HQZ este cunoscuta in Bucuresti pentru serviciile de amanet pe care le ofera. Practic, cele doua activitati pe care compania le are sunt complementare.

HQZ vinde si achizitioneaza o serie de produse deosebite prin magazinul de antichitati

Categoriile din magazinul online HQZ.ro ofera cu exactitate indicii cu privire la produsele pe care compania le vinde sau le achizitioneaza:

  • bijuterii: din aur, argint, cu pietre pretioase sau in modele simple, indiferent de tipul acestora;

  • obiecte din argint: de la obiecte de decor, pana la obiecte functionale, de tipul tacamurilor, fructierelor, servicii pentru servit ceai, platouri etc;

  • picturi: HQZ cumpara si vinde picturi semnate de artisti consacrati insa si picturi semnate de pictori mai putin cunoscuti la scara larga. Pe site pot fi gasite lucrari fabuloase ale unor pictori foarte cunoscuti, precum Anders Zorn, Paul Scortesco sau Nicolae Grant;

  • sculpturi: similar categoriei “picturi” si in aceasta categorie sunt incluse opere de arta semnate de sculptori cunoscuti, precum Nicolas Mayer, Antonin Larroux, Oscar Spathe, Sava (Savargin), insa si sculpturi realizate de autori mai putin cunoscuti;

  • mobilier: mici piese de mobilier, precum mese, dulapioare, scrinuri, canapele si altele similare, care poarta patina timpului trecut;

  • numismatica: pasionatiii acestui domeniu pot sa gaseasca in paginile site-ului monede vechi, monede din aur sau din argint care le pot intregi colectia;

  • orologerie: ceasurile fac obiectul unei pasiuni comun intalnita, pe site sunt afisate intre cele mai diferite modele care pot fi achizitionate de cei care le indragesc;

  • sticla/portelan: vase diverse, statuete, servicii de cafea si multe alte obiecte din sticla sau din portelan pot fi achizitionate dintr-o oferta variata si generoasa ca marime;

  • obiecte de cult: icoane vechi, candele si alte astfel de obiecte.

Desi exemplele anterioare sunt reprezentative in oferta magazinului, lista nu este exhaustiva, HQZ comercializand multe alte produse atractive: carti, bibliofilie si documente care pot sa atraga pasionatii, de exemplu. Foarte important pentru cei care vor sa amaneteze astfel de produse la HQZ, firma ofera inclusiv servicii de expertizare si curatare.

Orice persoana care isi doreste sa faca achizitii de pe site isi poate face un cont care sa ii serveasca in acest scop. Livrarea produselor se face la aproximativ doua zile de la momentul efectuarii platii care include procesarea, ambalarea si taxele postale.

HQZ ofera si servicii de amanet

Cei interesati de servicii de amanet in Bucuresti pot sa conteze pe HQZ. Astfel de imprumuturi oferite de companie necesita gaj care poate fi constituit din urmatoarele tipuri de bunuri: autovehicule, diverse obiecte de arta, bijuterii deosebite, pietre pretioase si semi pretioase, obiecte din aur, obiecte din argint, ceasuri, obiecte decorative mai speciale si obiecte din gama lux, electronice moderne, alte obiecte mobile valoroase, imobile.

Pentru discutii avizate, persoanele care vor sa beneficieze de servicii de amanet corecte si sigure pot sa mearga la adresa amanetului, din Piata M. Kogalniceanu, Nr. 1, Sc. C, Sector 5, Bucuresti.

Continue Reading

ALL MEDIA

Dezbatere la Digi24: „Vreau la școală! Despre nevoia de educație incluzivă și de calitate”

Avatar

Published

on

            Ce învață copilul meu la școală ? Cât de pregătiți sunt profesorii pentru formarea viitorilor adulţi ? Școala românească îmi pregătește copilul pentru viață ? Cât de mult trebuie să investesc, ca părinte, în educația copilului meu ? Când va deveni Educația prioritatea politicienilor ? Cum văd decidenţii politici restartarea școlii românești ? Care este planul actorilor politici pentru a moderniza învățământul românesc ? Cât de mult au învățat liderii politici din greșelile trecutului ?

 

Cu doar două zile înaintea startului campaniei electorale pentru alegerile parlamentare, Digi24, Fundația Agenția de Dezvoltare comunitară „Împreună”, Reprezentanța Comisiei Europene în România, INSCHOOL, proiectul comun al Uniunii Europene si Consiliului Europei, Universitatea din București şi Administraţia Prezidenţială organizează dezbaterea „Vreau la școală! Despre nevoia de educație incluzivă și de calitate”, în contextul numeroaselor cauze care limitează accesul liber și egal la educație. Evenimentul este înscris în calendarul de activități organizate sub egida Proiectului „România Educată” și este realizat și cu sprijinul UNICEF.

 

Pe 4 noiembrie, de la ora 11, studioul 5 al postului de televiziune Digi24 devine gazda unui eveniment fără precedent. Reprezentanți ai principalelor partide parlamentare (PNL, PSD, USR/PLUS, PMP, PRO ROMANIA, UDMR) vor propune soluțiile pentru o Educaţie modernă, adaptată pieţei muncii, o Educaţie care oferă şanse egale tuturor elevilor.

 

Care sunt „prioritățile zero” ale statului astfel încât școala românească să respecte dreptul constituțional la Educație ? Evenimentul își propune să stabilească un set comun de priorități și valori din partea partidelor politice, care să se reflecte în acțiuni guvernamentale imediate.

Conferința, moderată de jurnalistul Digi24 Claudiu Pândaru, va fi transmisă, parțial, pe Digi24, iar integral pe www.digi24.ro și https://www.facebook.com/Digi24HD. Alte patru dezbateri cu aceeași tematică vor avea loc în zilele de 11 noiembrie, 18 noiembrie, 25 noiembrie și 2 decembrie.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Proiecte

Fundația Globalworth finanțează prima platformă de strângere de fonduri, dezvoltată de Narada, pentru profesorii din România

Avatar

Published

on

             Fundația Globalworth donează organizației Narada 30.000 de euro pentru prima platformă online care centralizează în timp real nevoile profesorilor și elevilor din România, generate de digitalizarea forțată a educației în contextul pandemiei.

 

Tot mai multe școli și gradinițe sunt deja în scenariile roșu și galben, ceea ce presupune educație exclusiv digitală. În acest context, Fundația Globalworth și Narada au lansat prima platformă narada.ro în care profesorii din România pot semnala problemele pe care le întâmpină și nevoile concrete pentru adaptarea la mediul de educație online. Este nevoie de o platformă unde proiectele de crowdfunding ale profesorilor să fie exprimate și să rezoneze în comunitățile care, astfel, se pot mobiliza pentru a facilita accesul elevilor din medii defavorizate la educația digitalizată.

 

Platforma de strângere de fonduri își propune să ajute peste 10.000 de copii și 100 de profesori. Aceștia pot sesiza nevoi și probleme precum: accesul la calculatoare și la internet; accesul la cataloage electronice și software de securitate online; dotarea sălilor din clasă cu echipamente IT; cursuri de formare pentru profesori, etc. Ulterior, profesorii articulează proiecte de crowdfunding în care își mobilizează comunitățile pentru finanțarea lor.

„Unul dintre beneficiile pe care le vor avea profesorii pe platforma de crowdfunding va fi faptul că în momentul în care comunitatea locală dă primele rezultate că validează cauza unui anume profesor prin contribuții financiare, noi căutăm să preluăm din efortul de fundraising. Așadar, strângem echipamente de la donatorii noștri, le recondiționăm și le livrăm profesorilor. Partea de recondiționare, alocare și livrare a device-urilor către comunități este realizată de comunitatea de voluntari Narada în spațiul oferit de Fundația Globalworth”, spune Andra Munteanu, co-fondator Narada.

 

Tot cu scopul de a ajuta la deblocarea sistemului educațional din România, Fundația Globalworth a pus la dispoziția organizației Narada un hub în care recondiționarea, alocarea și livrarea echipamentelor către școli și profesori sunt realizate mai rapid, mai eficient și în condiții de siguranță.

 

Tehnologia este unul dintre pilonii principali pe care a fost construită Fundația Globalworth, așa că ne-am dorit ca acest pilon să fie utilizat în zonele de maximă nevoie. Educația este pilonul societății, așa că ne-am orientat atenția spre a găsi o soluție rapidă de integrare a tehnologiei în scopuri educaționale. Alături de partenerul nostru, Narada, am gândit acest plan de acțiune pentru a sprijini dezvoltarea competențelor în educația digitală. Pandemia este încă aici și efectele ei vor rămâne o perioadă îndelungată printre noi, așadar ne bazăm pe solidaritatea comunităților pentru că noi, toți, avem aceeași miză: să mai facem câțiva pași spre viitorul tehnologizat pe care îl visăm în sistemul educației din România”, a adăugat Georgiana Iliescu, Director Executiv al Fundației Globalworth.

Despre Fundația Globalworth

Fundația Globalworth a fost înființată în 2018 de Globalworth, liderul pieței de clădiri de birouri din România și Polonia, și este o entitate non-profit, independentă de activitățile comerciale ale grupului. Fundația are ca misiune dezvoltarea de proiecte pe trei piloni principali: oameni, locuri și tehnologie.

 

Pornind de la ideea că viitorul oricărei societăți este reprezentat de generațiile tinere, fundația se concentrează pe grija pentru oameni, care poate fi susținută prin programe de educație și prin proiecte care le pot îmbunătăți acestora accesul la servicii medicale de calitate, indiferent de categoria socială din care fac parte. La fel de importante sunt și inițiativele care au ca scop construirea de locuri și dezvoltarea de comunități urbane în care oamenii se pot întâlni, pot interacționa și pot găsi împreună soluții care îi ajută pe cei cu nevoi speciale. În completarea acestora, Fundația Globalworth crede în impactul pozitiv al proiectelor care integrează tehnologia, precum incubatoarele dedicate tinerilor și susține finanțarea inovațiilor care, printre altele, pot aduce oamenii împreună.

Mai multe informații sunt disponibile pe site și pe canalele de comunicare Facebook, Instagram și LinkedIn.

 

Despre NARADA

Narada este o comunitate formată din antreprenori, lideri, oameni de acțiune al cărei scop este acela de a oferi soluții eficiente și rapide de modernizare a educației. Narada este o organizație născută sub umbrela Romanian Business Leaders Foundation (rbls.ro) cu scopul de a accelera inovația în educație.

 

NARADA conectează proiectele profesorilor din sistemul public cu mediul de business și viceversa. Cu alte cuvinte, #1 încurajează și ajută profesorii să creeze proiecte care inovează în sălile de clasă și rezolvă problemele elevilor, #2 aduce în atenția mediului de business și a comunităților proiectele profesorilor și face tot posibilul ca acestea să fie finanțate. #3 supervizează implementarea soluțiilor, măsoară rezultatele și multiplică proiectele care au funcționat.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending