Școala IAA de Marketing și Comunicare a dat startul înscrierilor pentru primele trei module ale anului 2016

0
1790

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare a pregătit pentru 2016 trei module de pregătire profesională intensive, care îmbină abordarea teoretică cu practica și cu studiul individual: Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing and Communication.

Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare.

Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing și comunicare. Înscrierile se fac până la data de 1 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 12 februarie – 11 iunie şi vor fi 20 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Înscrierile se pot face până la data de 8 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 19 februarie – 18 iunie şi vor fi 18 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

Modulul Strategic Marketing and Communication se adresează specialiştilor şi managerilor care au între 4 – 7 ani experienţă în marketing şi comunicare. Modulul va evidenţia rolul pe care îl are marketingul în strategia de business. Înscrierile se fac până la data de 18 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 11 martie – 2 iulie şi vor fi 20 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

 

[nextpage]

 

Extra Info

Şcoala IAA este cel mai complex program de pregătire profesională, destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare. Este, de asemenea, şi prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice”, recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.

International Advertising Association (IAA) este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.

International Advertising Association s-a dezvoltat dintr-o organizaţie tripartită (advertiseri, agenţii de publicitate, media), devenind în timp un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor celor implicaţi în procesul de creare al unei mărci (branding).

 

Comentarii