Connect with us

ALL MEDIA

Școala IAA sărbătorește 10 ani de la lansare

Published

on

 

În urmă cu 10 ani, câțiva oameni din industria de marketing și comunicare românească simțeau nevoia să înființeze o școală pentru juniorii și mid-seniorii din industrie, care să le completeze acestora studiile și experiența cu lucruri practice, reale, fundamentate.

 

Vorbim despre Felix Tătaru și Alexandra Olaru, care au venit cu ideea Școlii, pe care au adus-o la viață cu ajutorul lui Dan Petre (D&D Research), al Afroditei Blasius (Bridge Communication), al lui Victor Dobre (IAA) și al Cristinei Gheorghe (The Network).

 

Sunt recunoscător Alexandrei Olaru, împreună cu care am avut gândul de a fonda o școală și bordului școlii IAA format din Cristina Gheorghe, Dan Petre, Victor Dobre și Afrodita Blasius care au dat viață acestui gând. Cu toții am fost inspirați de dorința de a ridica standardele în industia de marketing și comunicare. Sunt bucuros că Board-urile care au condus IAA Romania ulterior au continuat să dezvolte această școală care devenit un model internațional cu care am reușit să inspir și alți colegi din IAA Global” declară Felix Tătaru, Președinte Școla IAA, Președinte IAA Global. 

 

De atunci, Școala IAA s-a dezvoltat în patru module, care funcționează ca niște mini-MBA-uri și a educat peste 400 de tineri profesioniști.

 

În prezent, în cadrul Școlii 26 de specialiști în publicitate, consultanță, research, brand, digital împărtășesc experiența lor reală, practică tinerilor din agenții și de la client. Vorbim, spre exemplu, de Bogdan Nițu, Managing Director Webstyler care împreună cu Andrei Lăscuț, fost brand manager Grolsh și în prezent Managing Director The Temple au pus bazele Modulului Digital, Vlad Popovici, la conducerea uneia dintre cele mai apreciate agenții de digital, Kubis Interactive, Dan Petre, Managing Partner D&D Research, Mihai Ghyka, Paul Markovits, Afrodita Blasius, Victor Dobre, Cristina Gheorghe – profesori titular de la primele editii ale Scolii IAA. Școala include și profesori străini, de la Berlin School of Creative Leadership, University of St. Gallen și ESC Rennes Business School dar și alții, pe care îi puteți cunoaște aici.

 

Pentru a vorbi mai măsurabil, până în prezent:

Modulul 1 – Fundamentals of Marketing & Communication – numără 15 ediții | 248 absolvenți

Modulul 2 – Strategic Marketing & Communication – numără 4 ediții | 60 absolvenți

Modulul 3 – Leadership in Marketing & Communication – 1 ediție | 32 absolvenți

Modulul 4 – Digital Marketing & Communication – numără 5 editii | 80 absolvenți

 

Aprecierile studenților care au trecut prin Școala IAA demonstrează încă o dată valoarea educației din Școală:

 

Georgiana Cujba, Webstyler

Pentru mine a fost o experiență foarte constructivă, în sensul că am avut ocazia să văd și lucrurile din perspectiva clientului. Eu, lucrând într-o agenție, aveam foarte multe lacune sș acestea s-au umplut foarte bine. Acum sunt mult mai deschisă către nevoile clientului pentru că le înțeleg mai bine și am cu totul o altă perspectivă.

 

Iraida Paiuc, JYSK

Ce mi-a plăcut foarte mult este că experiențele profesorilor sunt reale. Adică, nu te întâlnești acolo cu oameni care îți citesc din cărți. Nu, toate experiențele sunt reale, sunt trăite, îți povestesc din domeniile în care fiecare lucrează și ai enorm de multe experiențe concrete pe care să le analizezi.

 

Claudia Chirilescu, Spoon Media

Cursul de change management a fost pentru mine foarte important pentru că eram într-o perioadă în care încercam să înțeleg care va fi viitorul firmei mele, Spoon și am reușit, grație acestui curs, să implementez o schimbare, să dezvolt serviciile către zona digitală, și pot să vă spun, că dacă nu aș fi  urmărit pas cu pas și dacă nu aș fi fost avertizată de dificultățile unui astfel de proces, și să am instrumentele cu care să evit insuccesul, probabil că nu aș fi fost astăzi aici, dar am reușit cu succes și mulțumesc pentru asta Școlii IAA, și domnului Robert Weisz.

 

Catalina Danilă – Heineken

M-a ajutat foarte mult experiența Școlii IAA. Așteptările erau diferite – oricât de mult mi-am dorit o școală “altfel”, totuși, nu credeam că o să reușesc să o găsesc atât de aproape. 🙂 Am început serios să lucrez în direcția Digital Strategy. Chiar dacă și înainte eram foarte pasionată de acest subiect, acum am mai validat cumva câteva aspecte și mă simt mult mai sigură pe lucrurile pe care le pregătesc.

 

Aceștia sunt doar o mică parte din absolvenții Școlii IAA, care au devenit profesioniști mai buni în urma absolvirii unuia dintre cursurile Școlii IAA. Printre ei se mai numără Elena Cîrîc și Andrei Cismaru, care pe lângă job, sunt și bloggeri de success, Mona Opran – CEO Centrade Cheil, Monica Jitariuc și Oana Bulexa – Managing Directors MSL The Practice, Auraș Geambașu și Bulent Duagi, fondatori ai start-up-ului Mobile Academy, Nicoleta Deliu, Director de Comunicare Corporativă și Afaceri Comunitare BCR, Ioana Sigarteu, SEE Social Media Supervisor Samsung Romania și mulți mulți alții.

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

ALL MEDIA

Producţii TVR, premiate internaţional la Prix CIRCOM

Published

on

 

Televiziunea Română a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obţinând locul I şi o menţiune în cadrul Galei Asociaţiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional)organizaţie care reuneşte 376 de staţii TV din 38 de ţări şi care premiază cele mai bune producţii ale acestora.

La Categoria „Europa”, juriul internaţional a acordat locul I reportajului Faraoani, comuna cu sate în cinci ţări, realizat de Alina Amza la studioul central al TVR din Bucureşti în timp ce la Categoria „Muzică şi arte”, filmul Tatăl meu, Imre al Andreei Ştiliuc (TVR Iaşi) a fost recompensat cu menţiune.

 

„Este un premiu care mă onorează pentru că am avut competitori de la cele mai importante televiziuni publice din Europa”, a declarat jurnalista Alina Amza. „Mă bucur mult că povestea mea despre locuitorii care au mai rămas în Faraoani a impresionat în aşa măsură. Este printre puţinele ocazii când publicul poate vedea vârstnici care au lăsat de-o parte sapa şi au învăţat să folosească reţelele de socializare pentru a-şi aduce aproape copiii şi nepoţii. O poveste despre oameni puternici şi adaptarea lor la provocările secolului 21”, a adăugat Alina Amza.

 

„Pentru mine este mai mult decât un premiu. Are o valoare simbolică foarte mare, deoarece am descoperit acest subiect fabulos în anul 2014, în timpul unui workshop organizat de CIRCOM la Budapesta”, povesteşte Andreea Ştiliuc, care semnează regia, montajul și o parte a imaginii filmului Tatăl meu, Imre. „Atunci am început să visez că, într-o zi, povestea va deveni film’, mai spune Andreea.

Ca în fiecare an, la Prix CIRCOM 2019, TVR a acordat Premiul de debut în jurnalism, respectiv Young Onscreen Talent – o distincţie în memoria Vandei Condurache, realizator şi redactor-şef al Redacţiei Programe TVR Iaşi. În acest an, premiul a fost oferit unei jurnaliste de la televiziunea naţională spaniolă din Galicia.

 

La Prix CIRCOM Regional 2019 au fost înscrise peste 200 de producţii, marele câştigător fiind televiziunea publică norvegiană – NRK – care a primit trei dintre cele 11 premii aflate în competiţie, în timp ce alte premii au fost acordate televiziunilor din: Irlanda – RTÉ, Suedia – SVT, Olanda – RTV Oost, Polonia – TVP3 Katowice, Spania – Telemadrid, Marea Britanie – BBC South şi Spania – CRTVG.

Câştigătorii au fost desemnaţi de un juriu de specialitate format din profesionişti de televiziune din 14 ţări europene, printre care şi reprezentanta TVR – Dite Dinesz, realizator TVR Timişoara.

 

Despre producţiile premiate

Difuzat în cadrul emisiunii Dosar România de la TVR 1, Faraoani – comuna cu sate în cinci ţări este un reportaj emoţionant, despre transformarea satelor şi a societăţii româneşti. Alina Amza i-a adus în faţa telespectatorilor pe bătrânii rămaşi singuri în satele româneşti,  în aşteptarea întâlnirii de pe Skype cu copiii lor. Oamenii din comuna Faraoani, polul emigraţiei din România, au luat calea Europei de frica salariilor mizere. Pentru a rămâne totuşi lângă copiii lor, cei care până mai ieri ştiau doar să mânuiască hârleţul şi să hrănească animalele, s-au familiarizat cu reţelele de socializare şi au acceptat ca tehnologia să pătrundă în vieţile lor.

Cea de-a doua producţie TVR premiată, filmul Tatăl meu, Imre, realizat de Andreea Ştiliuc, prezintă povestea fotografului Imre Kinszki, victimă a Holocaustului, şi a fiicei sale, Judit, care a supravieţuit tragediei. Creaţiile lui Imre Kinszki sunt tratate de cunoscători asemenea celor ale lui Brassaï, Kertész sau Moholy-Nagy. Cu toate acestea, fotografiile sale sunt încă necunoscute, astfel că, Andreea Ştiliuc s-a gândit să-l readucă în atenţia publicului larg.

 

Despre CIRCOM:

CIRCOM Regional – European Association of Regional Television – este o organizaţie care reuneşte 376 de staţii de televiziune regionale din 38 de ţări şi are misiunea de a coordona reţeaua de televiziuni regionale, de a dezvolta relaţiile cu instituţiile europene (Comisia Europeană, Consiliul Europei şi Parlamentul European), de a creşte numărul programelor destinate schimbului şi de a înlesni realizarea coproducţiilor. Televiziunea Română este membru activ în organizaţia CIRCOM Regional din anul 1993, iar în prezent avem un reprezentat, respectiv coordonatorul naţional pentru CIRCON Regional, membru în Consiliul de Administraţie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Aniversare: De la “Star Station” la “Dimineața Blană”, 26 de ani de ProFM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

ProFM împlinește luni, 15 aprilie 2019, 26 ani de ani de muzică bună și jurnalism de primă mână. Smiley și Pavel Bartoș sunt printre artiștii care vor sărbători aniversarea din studio, pe aceeași frecvență cu ascultătorii ProFM. De-a lungul anilor, ProFM a lansat unele dintre cele mai cunoscute nume din jurnalismul românesc și a creat experiențe muzicale care au traversat generații.   

“Păstrează pasiunea, aceasta e secretul prin care ProFM a reușit să rămână în topul radiourilor și în inimile ascultătorilor pentru nu mai puțin de 26 de ani. Dincolo de cel mai experimentat radio comercial, ProFM este o stare de spirit care trece de microfoane și un nume care a crescut vedete, a surprins prin curaj și a dat muzicii românești un loc în care să se afirme. Le mulțumim celor care ne ascultă, fie că sunt din generația Star Station, fie care sunt din generația Dimineața Blană. Și noi ca și ei, suntem bolnavi de ProFM și promitem să nu ne treacă”, a declarat Marius Dobre, managerul ProFM.

Pentru fiecare an de emisie, echipa ProFM a pregătit 26 de cadouri care așteaptă să fie revendicate de fanii care vor petrece ziua de 15 aprilie pe frecvența 102.8. Happy Giveaway Day vine cu trotinete electrice, hoverboard-uri, ceasuri smart, boxe, căști și cu un maraton de muzică și voie bună care aduce la microfoanele din studio actori și vedete.

Pavel Bartoș & Smiley fac ziua bună să se cunoască de “Dimineață Blană” cu Țibulcă și Coțofană. După matinal, intră în “concurs” cu un show de stand up comedy on air Maria Popovici și Micu. CRBL și Oase vor petrece după – amiază la microfonul ProFM, iar la schimbul doi de râsete, sunt invitați actorii alături de care își petrec serile sute de mii de români – Natanticu și Neamțu.

Pro FM emite din 15 aprilie 1993 și, de patru ani, face parte din portofoliul grupului Digi | RCS & RDS. Andrei Gheorghe, Teo Trandafir și Andi Moisescu și-au început cariera la ProFM. Concertele ProFM on Top și Pro FM SuperGirl aduc în fiecare an ascultătorilor cei mai apreciați artiști români.   

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending