Spread the love

România se pregătește să primească un nou jucător pe piața televiziunilor muzicale, odată cu lansarea Boom TV, un proiect ambițios care promite să redefinească modul în care publicul consumă muzică la televizor. Licența audiovizuală pentru acest nou post a fost recent aprobată de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA), iar planurile anunțate promit o ofertă diversificată și atent gândită.

Boom TV se va diferenția printr-o selecție atentă de conținut muzical, evitând genurile tradiționale precum muzica populară, lăutărească, manele, dar și muzica clasică, opera sau opereta. Publicul-țintă va beneficia de o grilă variată care include emPotrivit reprezentantului companiei, Alin Petran, Boom TV își propune să adune sub același acoperiș muzical genuri variate pentru a răspunde unui spectru larg de preferințe. Strategia include nu doar o abordare editorială unitară, dar și o prezență pe rețelele proprii de cablu și online. „Boom TV se vrea o televiziune muzicală care să conțină toate aceste stiluri muzicale. Este vorba și de o decizie de business, pentru că vrem să avem propriul nostru canal de muzică, parte din oferta noastră de servicii”, a explicat acesta în fața membrilor CNA.Investiția și planurile de expansiune

Potrivit reprezentantului companiei, Alin Petran, Boom TV își propune să adune sub același acoperiș muzical genuri variate pentru a răspunde unui spectru larg de preferințe. Strategia include nu doar o abordare editorială unitară, dar și o prezență pe rețelele proprii de cablu și online.

„Boom TV se vrea o televiziune muzicală care să conțină toate aceste stiluri muzicale. Este vorba și de o decizie de business, pentru că vrem să avem propriul nostru canal de muzică, parte din oferta noastră de servicii”, a explicat acesta în fața membrilor CNA.

Investiția și planurile de expansiune

Cu un buget inițial de 130.000 de euro, Boom TV plănuiește să se susțină financiar prin publicitate, teleshopping și producția de spoturi publicitare. De asemenea, postul va fi disponibil într-un format HD, cu difuzare națională și accesibilitate extinsă în Uniunea Europeană. Această abordare asigură o acoperire amplă și un impact vizibil asupra pieței media din România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.