Connect with us

Reality Show

Șef sub acoperire ne aduce în prim plan o femeie puternică, într-un rol de conducere!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

În seara aceasta urmărim un nou episod antrenant al emisiunii Șef sub acoperire, care o are în prim plan pe Roxana Ghioca, Director General Austrotherm. Dacă ediția trecută ne-a purtat printre flori, în săptămâna aceasta în care sărbătorim femeile, emisiunea ne face cunoștință cu o femeie puternică într-un post de conducere al unei companii din domeniul materialelor termoizolante. 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Austrotherm este o firmă importantă din România, care produce materiale termoizolante. Într-o industrie dominată de bărbați, compania cu o cifră de afaceri de 24 de milioane de euro și trei fabrici, este condusă de o femeie. Roxana Ghioca activează în acest domeniu de peste 15 ani și pune pe primul loc rezultatele. Ea are o fiică de 10 ani și se împarte între aceste două mari job-uri ale vieții sale: acela de mamă și job-ul de Director General.

 

La Șef sub acoperire o vom urmări într-o nouă postură. Aceasta a renunțat la confortul biroului său pentru a lucra sub acoperire în prima linie, alături de angajații săi, sub identitatea unei persoane șomere care încearcă să se angajeze în companie. Ea va trece prin joburi grele, destinate de obicei bărbaților, care îi vor pune la încercare limitele fizice.

„Experiența Șef sub acoperire a fost mai mult decât o provocare, a fost o lecție de viață. Am descoperit oameni și nu angajați, am descoperit responsabilitate, emoție, curaj. Cred în exemplul personal și această experiență mi-a dat șansa să înțeleg mai bine activitatea în zone în care accesul era limitat la ceea ce se vede din birou. Rolul de manager presupune pe lângă practică și exercițiu de analiză și îndatoriri care nu sunt atât de vizibile. Contez în activitatea mea pe organizare, disciplină, pregătire profesională dinamică, dar și pe o eficientă comunicare cu oamenii, și o bună înțelegere a acestora. Reality show-ul Șef sub acoperire a deschis pentru mine canale de comunicare noi și mi-a dat șansa să refac procese în organizație, pentru eficiența activității”, spune Roxana Ghioca.

 

Telespectatorii au parte de o mulțime de surprize la TV, dar și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniștii emisiunii, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii. Șef sub acoperire, marți, de la ora 21:30, la PRO TV! Oameni adevărați, povești surprinzătoare!

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

 

 

Comentarii

comments

Reality Show

Protagonista următorului episod Șef sub acoperire este Corina Popescu, Director General Electrica!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Mâine seară, de la 21:30, la PRO TV, urmărim un nou episod al reality show-ului Șef sub acoperire, care o are în prim plan pe Corina Popescu, Director General Electrica.

 

 

Electrica este una dintre cele mai mari companii care distribuie și furnizează energie electrică în România. Cu un trecut de 120 de ani și aproape 8000 de angajați, compania e un gigant care depășește 1 miliard de euro anual. Corina Popescu este Director General Electrica, o femeie la conducere într-un domeniu al bărbaților. Ea a avut curajul de a lucra pe teren și a coborât într-o turbină, a lucrat într-o centrală, a făcut manevre în posturi subterane și multe altele. Acum a acceptat provocarea de a încerca din nou munca grea de teren, de data aceasta sub acoperire, în cadrul emisiunii Șef sub acoperire.

 

„Participarea la emisiunea Șef sub acoperire a fost o experiență inedită, care mi-a oferit oportunitatea atipică să urmăresc și din alt unghi aspectele relevante din companie în ansamblul lor – de la strategie, până la implementare, în cele mai mici detalii. Ce am experimentat pe teren a probat că strategia de business, în curs de implementare, conține soluțiile reale de eficientizare a activității noastre. Am avut ocazia să culeg detalii relevante care, în anumite situații, au dus deja la ajustări în prioritizarea unor decizii, în cadrul procesului de transformare organizațională pe care îl traversăm. Una dintre concluziile cele mai valoroase însă este că poate exista o singură echipă unită și că, numai prin contribuția și cunoștințele fiecărui coleg în parte, dintre cei 8.000 de angajați, putem să ne îndeplinim misiunea de a oferi “energie oriunde, oricând, oricui”, a spus Corina Popescu.

 

Telespectatorii au parte de o mulțime de surprize la TV, dar și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniști, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii. Șef sub acoperire, marți, de la 21:30, la PRO TV! Oameni adevărați, povești surprinzătoare!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu Survivor (cifre detaliate)

Încă o eliminare în rândul Războinicilor, la “Survivor România”; Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu reality-ul fenomen. Aproape 3 milioane de telespectatori, cu ochii pe ediția de aseară

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Aseară, la “Survivor România”, jocul de comunicare al săptămânii, cu o miza dublă, care includea fie camp-ul, fie insula, a ținut cu sufletul la gură milioane de fani ai emisiunii. Duelul de aseară a fost câștigat la ștafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoșii au condus timp de câteva runde, nu mai puțin de șase ori egalitatea a fost stabilită între echipe, însă ștafeta a înclinat în favoarea echipei albastre. Pentru punctul victoriei au intrat pe traseu, Irisha și Culiță, de la Faimoși, iar de la Războinici, Marius și Maria.

 

Premiul de aseară, de la “Survivor România” a constat în comunicarea cu persoanele dragi, prin mesaje text în timp real, cu un membru al familiei, pentru Faimoși, iar pentru Războinici, premiul consta în comunicarea în timp real cu un prieten/persoană apropiată.

Înainte de startul jocului de aseară, Daniel Pavel l-a anunțat pe Ștefan Ciuculescu, noul concurent care s-a alăturat echipei Faimosilor. Cunoscut jucător de fotbal, în vârstă de 27 de ani, acesta s-a făcut remarcat ca portar al echipei Steaua, unde a făcut parte din echipa de juniori. De-a lungul carierei a fost transferat la mai multe cluburi din țară și până recent a fost portarul echipei Rapid București. Deși aseară Faimoșii au pierdut în fața Războinicilor, Ștefan a reușit, în primul sau  joc de la „Survivor România”, să aducă două puncte importante pentru echipa sa.

Consiliul de eliminare al săptămânii i-a avut în prim plan pe Zannidache, preferatul publicului, în urma voturilor primite din partea acestora, și pe Albert, care a întrunit, pentru a șaptea oară, cele mai multe voturi din partea telespectatorilor.

Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache, iar Albert a indicat-o pe Vera pentru a părăși competiția, cea din urmă fiind eliminată, ca urmare a faptului că a primit cele mai puține voturi, dintre cei nominalizați.

“Aveam o presimire că voi pleca… Îmi pare rău că plec, mi-aș fi dorit să stau mai mult. Dacă atât a fost să fie pentru mine, voi pleca acasă cu capul sus”, a spus Vera aseară, cu greu reușind să își stăpânească lacrimile.

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară

 

Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”, reality-ul fenomen a fost urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară.

Sâmbătă, 17 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:56), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Stația a înregistrat 10,4% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,4% rating și 20,7% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, atins la 21:48, pste 2.3 milioane de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici.

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Reality Show

Cătălin Scărlătescu a câștigat o nouă amuletă. Diseară, chef Bontea este în grevă japoneză!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Duminică seară, la Chefi la cuțite, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au avut parte de noi surprize culinare. Lupta amuletelor i-a provocat să gătească preparate rafinate care să aibă la bază combinația de gust dulce-sărat, preparate care au fost peste așteptările juratul special al serii, chef Samuel. Dintre cele trei farfurii sofisticate, chef Scărlătescu a fost cel care s-a evidențiat cu rețeta sa de tartă tatin cu caramel sărat, reușind astfel să îşi adjudece un nou avantaj pentru battle-urile sezonului 9: ”Pentru mine este un desert important. Îmi aduce aminte de copilărie, de bunica. Mă bucur că am câștigat”. Cartolina îi va aduce lui chef Scărlătescu posibilitatea să gătească alături de viitoarea sa echipă pe parcusul a jumătate de probă.

 

Tot duminică seară, noi concurenți au trecut prin presiunea de la bancul de lucru Chefi la cuțite, în speranța de a obține un pașaport de trecere în etapa următoare. Invitați speciali precum Feli Donose sau Gheorghe Vătafu, maestru cunoscut în arta culinară, au ajuns în fața juraților și au reușit să-i surprindă nu doar prin gustul preparatelor, cât și prin poveștile lor interesante. Cu o rețetă echilibrată din punct de vedere al gustului și plating-ului, Robert, un alt mic bucătar în vârsă de doar 10 ani a reușit să îi impresioneze pe jurați și mai ales pe cheful său preferatul, Florin Dumitrescu, adjudecând două cuțite.

Azi, de la 20:30, telespectatorii se pot bucura de o nouă ediție Chefi la cuțite, pe Antena 1. Lupta pentru amuletele sezonului 9 a iscat intrigi intre cei trei jurați, motiv pentru care chef Sorin Bontea este hotărât să adopte o nouă strategie în această seară: ”Gătesc bine, dar gătesc degeaba, pentru că nu câștig amulete. Azi m-am hotărât, mi-a ajuns! Sunt în grevă japoneză, orice am de gătit voi face salată. Vreau să termin proba în 10 minute. Am auzit că odihna e benefică”. Pe o temă care îi va scoate puțin din zona de confort, chefii se vor pune pe gătit pentru a adjudeca un nou avantaj valoros. Dacă chef Bontea va reuși sau nu să fie înduplecat de argumentele colegilor săi și să renunțe la greva de gătit, dar și ce deznodământ va avea noul duel culinar dintre jurați, cei de acasă pot urmări diseară, de la 20:30.

 

Seara de luni îl va aduce în bucătăria show-ului culinar și pe Mircea Bărbulescu, stilist al chefilor și concurenților pe platoul Chefi la cuțite. Și pentru că vrea să îi impresioneze cu tot dinadinsul pe bunii săi prieteni, Mircea va pregăti câte o rețetă semnătură pentru fiecare dintre cei trei jurați: ”Nu știu care va fi reacția lor, dar sigur nu se vor aștepta! E felul meu de a le mulțumi pentru că îmi sunt prieteni și învăț de la ei tot timpul. Gătesc doar ce am învățat de la ei. Aș vrea din tot sufletul să își recunoască rețetele”, mărturisește acesta emoționat. Dacă își vor da seama chefii că în fiecare dintre cele trei farfurii stau chiar cele mai cunoscute rețete semnate de ei, dar și cum vor reacționa când vor afla cine le-a gătit rămâne de văzut în cea mai nouă ediție din sezonul 9 Chefi la cuțite, diseară, de la 20:30, pe Antena 1.

Comentarii

comments

Continue Reading

Reality Show

Feli Donose, invitata specială a serii, la Chefi la Cutite

Lupta pentru amuletă incinge spiritele în bucătăria Chefi la cuțite

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Diseară, de la 20:00, pe Antena 1, cei trei maeștri ai gastronomiei își vor relua locurile la bancurile de lucru Chefi la cuțite pentru o nouă luptă de amuletă. Fiecare ediție se lasă inevitabil cu câte un duel culinar aprig, iar seara aceasta nu va face excepție: ”Avem o probă grea și un jurat pe măsură”.

 

Miza pusă în joc de Gina Pistol vine cu o provocare destul de mare în ceea ce privește combinația de gusturi impusă, iar apariția lui chef Samuel, jurat cu o experiență de peste 18 ani în restaurantele cu stele Michelin îi va face pe cei trei Chefi la cuțite să lupte cu toate armele: ”Este foarte pretențios, atent și taxează neregulile culinare. Iar combinația de gusturi cu care trebuie să gătim astăzi este cea mai grea de pe planetă. Dacă nu o echilibrezi cum trebuie, iese necomestibil!”, mărturisesc aceștia. Despre ce amuletă este vorba, ce vor găti chefii în proba culinară și cine îşi va adjudeca cartolina, telespectatorii vor afla diseară, de la 20:00, pe Antena 1.

Tot în această seară, Feli Donose vine să îi impresioneze pe jurați cu un preparat cu o însemnătate aparte- prima rețetă pe care a învățat să o gătească de la mama sa: ”Am emoții, mi s-a pus un nod în gât. Sunt nerăbdătoare să vad ce vor spune chefii! Eu știu să fac muzică, dar nu mă pricep la plating deloc.”, declară artista. Dacă ”zama de fasole cu tarhon murat din Ardeal” va reuşi sau nu sã îi facă pe cei trei să acorde un vot de încredere rămâne de văzut diseară, de la 20:00, pe Antena 1- în cea mai nouă ediţie de jurizări pe nevăzute din sezonul 9 Chefi la cuţite. 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Bogdan Micu a investit 500.000 de euro într-o aplicație fashion. Aseară, show-ul a fost lider de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, leii au redeschis porțile Imperiului într-o seară de poveste, în care emoția și speranța au arătat că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Show-ul Imperiul Leilor s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor.

 

Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a întregistrat 8.8 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTAEAN 1 avea 7.1 puncte de rating și 16.3% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc, iar în intervalul 20:30 – 22:28 a înregistrat 7.8 puncte de audiență și 21.8% share, în timp ce ANTEANA 1avea 6.3 puncte de rating și 17.5% cotă de piață.

Primii concurenți care au dat nas în nas cu leii au fost Anda și Tudor Maxim, cei doi au venit în Imperiu cu un concept de case mici, din lemn, care pot deveni locuri de cazare pe plajă. Mohammad Murad a fost singurul leu care a văzut dincolo de idee un business cu adevărat și le-a oferit celor doi 300.000 de euro pentru 48% din afacere.

 

În această săptămână, două băuturi ”s-au duelat” pentru a rămâne în fața investitorilor și a primi o șansă la finanțare. ”Miedul” s-a duelat cu ”cidrul”, iar într-un final, cel din urmă a câștigat. Sergiu Serdean și Daniel Crișan sunt cei doi antreprenori pentru care trei lei s-au luptat. În cele din urmă, dealul a fost adjudecat de Dragoș Petrescu – el a oferit 75.000 de euro pentru 25% din companie.

 

Cosmin Ciolacu, un tânăr de 21 de ani, din Tecuci, le-a arătat leilor că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Bolnav de tetrapareză spastică și sindrom extrapirapidal, Cosmin a dezvoltat o platformă online care le poate ușura munca elevilor și profesorilor. Cei cinci investitori s-au arătat impresionați de produsul lui și au ales să investească toți – 30.000 de euro pentru 30%.

Alexandru Tudoroiu a venit în emisiune cu o aplicație care ajută la customizarea produselor de îmbrăcăminte folosind inteligența artificială. După ce patru lei s-au retras, Bogdan Micu i-a făcut o ofertă surprinzătoare: 500.000 de euro pentru 45% din companie.

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin și săptămâna viitoare în Imperiul Leilor, gata să reaprindă speranța în viețile tinerilor antreprenori la început de drum. Miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end