Semifinala iUmor, lider de audiență! Elena Voineag merge în finala sezonului 9 - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

Semifinala iUmor, lider de audiență! Elena Voineag merge în finala sezonului 9

Published

on

Semifinala iUmor, difuzată seara trecută, între orele 19.58 – 23.17, la Antena 1, a fost lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.

 

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 6.6 puncte de rating și 17.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV, cu o medie de 5.3 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă. iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 5.4 puncte de rating și 12% cotă de piață. În minutul de aur, 20.31, peste 1.3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Dacă pe parcursul întregului sezon publicul a trimis direct în finală un concurent în fiecare ediție iUmor, în semifinală Delia, Cheloo și Mihai Bendeac au fost cei care au decis ce concurent trimit în marea finală iUmor, sezonul 9. Astfel, Elena Voineag a fost singura care a primit voturile juraților și se va întâlni cu ceilalți preferați ai telespectatorilor, votați în timpul audițiilor și trimiși direct în ultima etapă: Andrei Ungureanu (Omul cu Tourette), Giorgiana Lupu, Biba Struja, Ștefan Nistor, Mădălin Ghioc, Cristi Manolescu, Alin Georgescu, Gabriela Porumbacu, Mihai Tasici, Petre Dănuț Irinel și Jasmina Negrea Drăgan. Lor li se va adăuga încă un concurent care va primi voturile juraților duminica viitoare, de la 20.00, la Antena 1, în semifinală. 

 

iUmor a bifat o nouă premieră în acest sezon după ce canalul de YouTube al emisiunii a înregistrat abonatul cu numărul 2.000.000! Canalul de YouTube a fost deschis în septembrie 2013, sub titulatura iComedy, iar din aprilie 2016 a primit numele iUmor. În prezent, canalul însumează peste zece miliarde de minute vizionate, mai mult de 2.000 de clipuri încãrcate și aproximativ 1.5 miliarde de vizualizãri. Minutele de vizionare de la lansarea canalului, reprezentat în ani, ar însemna peste 19.200 ani!

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 6 decembrie 2020

 

 

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending