Connect with us

Digital

SEO – optimizarea site-ului web pentru poziții de top în motoarele de căutare

Avatar

Published

on

La o căutare rapidă în online după optimizare SEO, rezultatele afisează serviciile unor agenții publicitare, ce recomandă strategii diverse pentru a obține o mai bună poziționare în rezultatele căutării. Cât de eficiente sunt acestea nu afli decât după o perioadă de timp, când măsurile luate încep să lucreze. Cert este un lucru și anume că înainte de a investi în SEO trebuie să știi ce reprezintă, care sunt factorii de mare influență și alte astfe de aspecte.

Specialiștii E-Advertising, o agenție SEO cu experiență, ies în întâmpinarea celor care doresc să obțină rezultate în urma procesului de SEO atât cu servicii complete, cât și cu o serie de sfaturi utile.

Iată câțiva dintre pașii de realizați, ce joacă un rol important în reușită.

Utilizarea unui Keyword Planner.

In calitate de proprietar de site, este necesară cunoașterea, de fapt stabilirea unui scop precis de urmărit. În funcție de serviciile sau produsele promovate, identificarea celor mai căutate cuvinte sau expresii cheie este necesară. De cât de eficient sunt acestea integrate în conținut depinde locul ocupat în clasamentul Google. Este inutilă indexarea și optimizarea acelora care nu sunt căutate de către utilizatori.

De la bun început trebuie centrată atenția asupra celor ce pot face diferența – așadar urmează stabilirea expresiilor și verificarea lor în keyword planner pentru a vedea volumul de interogări.

Optimizarea

Aceasta trebuie realizată la nivel de:

-titlu – după ce a fost luată decizia legată de targhetarea unor anumite cuvinte cheie, este important să fie incluse în titluri (valabil și în cazul articolelor pe blog). Claritatea și relevanța în context este esențială.

-link-uri – ulterior targhetării cuvintelor cheie, este necesară introducerea de link-uri pe acestea. Atât Google, cât și utilizatorii vor găsi asta folositor.

-metadescrieri –  pot fi considerate rezumate, necesare pentru citirea de către Google.

Optimizarea se realizează on-page și off-page.

Cea dintâi, respectiv optimizarea internă se referă la măsurile de promovare pe care experți în domeniu le aplică site-ului. Numai o echipă specializată în servicii optimizare SEO ar putea influența pozitiv procesul, datorită cunoștințelor necesare. Eliminarea erorilor existente, prelucrarea imaginilor, îmbunătățirea pagespeed-ului, optimizarea structurii adreselor URL, respectiv a legăturilor interne – toate sunt sarcini ce intră în atribuțiile acestora. Scopul final este de a oferi vizitatorilor o experiență îmbunătățită.

Optimizarea externă este necesară pentru că motoarele de căutare se află întotdeauna în căutarea unor semnale prin care să măsoare relevanța unei pagini, respectiv importanța acesteia. Se raportează de asemenea a cuvinte cheie specifice, urmărind totodată și indicatori de performanță, de calitate, de popularitate. Atât cantitatea, cât și calitatea legăturilor realizate către un site contează și clasează în Google.

Credibilitatea și autoritatea surselor, volumul local și global, precum și mențiunile pe cuvintele cheie de interes își aduc de asemenea contribuția.

SEO – ce NU este acest proces

În ceea ce privește cele mai sus menționate, un expert știe că SEO nu se referă strict la conținutul calitativ ori la diverse elemente interne de pe site-ul web. Procesul nu urmărește nicidecum manipularea, ci acesta constituie combinația excelentă între talent și știință. Obiectivul SEO este unul precis și, cu efortul necesar, oferă rezultate scontate – poziționarea site-ului pe un loc de top în rezultatele de căutare.

Comentarii

Digital

DePici.ro este noul site din portofoliul digital PRO TV!

Avatar

Published

on

            Să devii părinte este unul dintre cele mai frumoase momente din viața unui om, dar și una dintre cele mai mari provocări cu care te poți confrunta. Apar numeroase întrebări, clipe de panică pentru că nu te descurci cu fiecare aspect sau obseala din cauza lipsei somnului! PRO TV vine în ajutorul tinerilor părinți, aflați în căutarea celor mai relevante știri și informații despre creșterea și educarea noilor generați de pici cu noul site https://www.depici.ro!

 

Site-ul va oferi cititorilor interviuri cu medici pediatrii, îndrumări pentru creșterea și dezvoltarea armonioasă a copiilor, dar și articole de familie cu vedetele din România!  Totodată, mămicile aflate în perioada prenatală vor putea avea informații relevante despre cele 9 luni de sarcină și naștere. Pe pagina https://www.depici.ro/calculator-sarcina vor putea afla în ce săptămână de sarcină se află cu ajutorul calculatorului specific, dar și informații relevante despre bebeluș!

 

Una dintre rubrici, CarteDePici, este pentru inspirația tuturor celor care căutau o bibliotecă virtuală cu recomandări de cărți pentru copii! Titlurile existente îi vor ghida pe cei mici să descopere lumea și să primească răspunsuri la unele dintre întrebările care li se conturează în anii copilăriei!

 

De asemenea, site-ul va include calculatorul de greutate care va ajuta la aflarea greutății ideale și la măsurarea indicelui de masă corporală în funcție de vârstă, gen, înălțime și greutate la adresa https://www.depici.ro/calculator-greutate.

 

Conținutul site-ului va purta semnătura Oanei Hagiescu, jurnalist digital, cu o experiență de peste 20 ani ca reporter și producător de ştiri. Pentru cele mai interesante informații despre și pentru cei mici, urmărește site-ul DePici.ro

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Industria de Publicitate

Cheil | Centrade este singura agenție din România finalistă la Ad Stars 2020

Avatar

Published

on

            Cheil | Centrade, hub-ul regional pentru rețeaua sud-coreeană Cheil, este singura agenție din România cu două lucrări finaliste la ediția din acest an a Ad Stars, unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale de publicitate care creditează creativitatea și tehnologia de ultimă generație.

 

Localizat în Busan, Coreea de Sud, AD STARS a înregistrat în cadrul acestei ediții „speciale de pandemie”, peste 20.000 de înscrieri din 60 de țări. Doar 1.651 dintre ele au fost selectate pe lista scurtă de un juriu prestigios reunind profesioniști din întreaga lume.

 

Printre jurații Ad Stars din acest an se numără Valeria Madon, Chief Creative Officer VMLY&R Asia, Joachim Kortlepel, Executive Creative Director & Partner Jung von Matt, Germania, Levi Slavin, Chief Creative Office Colenso BBDO Noua Zeelandă, Sarah-Leigh Izzard, Regional ECD Ogilvy Hong Kong și Gabriela Lungu, Global Creative Director, Geometry UK.

 

Toate înscrierile selecționate aspiră acum la cele două trofee Grand Prix of the Year ce vor primi un premiu în valoare de 10.000 dolari, câștigătorii urmând a fi anunțați online pe 7 septembrie. Rețeaua Cheil a câștigat unul dintre aceste trofee în 2013.

 

Campaniile Cheil | Centrade sunt finaliste în categoria Public Service Advertising / Healthcare (categorie care a atras în acest an cel mai mare număr de înscrieri) – campania „See Beyond the ICU” pentru Hospice Casa Speranței și respectiv, în categoria Social & Influencer – campania „Wallpaper Inventors” pentru Samsung Galaxy S10.

 

„Ne bucură că munca echipei pentru Samsung este recunoscută, mai ales că în categoria Social & Influencer sunt doar 62 de lucrări finaliste din întreaga lume. Lucrăm pentru clientul nr. 1 în Biz Top Social Media Brands și acest lucru ne inspiră atitudinea #dowhatyoucant cu fiecare proiect la care lucrăm” remarcă Roxana Niță, Group Creative Director, Cheil|Centrade despre succesul campaniei Samsung al cărei studiu de caz poate fi vizionat aici:

„Misiunea noastră la Cheil este să folosim datele și creativitatea alături de partenerii noștri pentru a crea campanii care atrag atenția și generează conversație, inspirând oamenii să se implice. Recunoașterea industriei globale pentru aceste două campanii, dar și pentru alte proiecte similare din portofoliul nostru, ne onorează, dovedind încă odată că publicitatea trebuie să aibă un rol social” adaugă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil|Centrade.

 

Studiu de caz al proiectului Hospice Casa Speranței poate fi vizionat aici:

 

Despre Cheil | Centrade

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România şi servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei (10 pieţe), coordonând strategie de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil|Centrade mai fac parte ENGIE România, First Bank, NN Asigurări și Pensii, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS, Hospice Casa Speranței și United Way.

 

Din 2018, Cheil Centrade București a lansat și divizia DIA, un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil Centrade este singura agenție românească premiată la cea mai recentă ediție London International Awards și de asemenea, singura care a avut un membru în juriul celei mai recente ediții Euro Effie Awards. Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în Bucureşti, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.

 

Despre AD STARS

AD STARS 2020 Awards include următoarele categorii: Film, Print, Outdoor, Radio & Audio, Design, Interactive, Mobile, Data Insights, Social & Influencer, PR, Brand Experience & Activation, Direct, Media, Integrated, Innovation, Diverse Insights, Place Brand și Creative eCommerce.

 

Comentarii

Continue Reading

Digital

Atelierele ILBAH lansează o nouă serie de cursuri din domeniul IT

Avatar

Published

on

            Atelierele ILBAH  organizează cursuri autorizate de formare profesională pentru adulți, oferind cursanților o experiență de învățare unică încă din anul 2012. Cu un portofoliu mereu în extindere, pentru a acoperi cele mai căutate domenii, echipa Atelierele ILBAH are un singur scop: să vină mereu în ajutorul celor ce își doresc să evolueze și să își descopere pasiunile. Acum, aceștia vin și în ajutorul celor pasionați de programare, lansând seria de cursuri IT – App & Web Development, dedicată celor ce vor să descoperă ce presupune această meserie.

 

Cursurile puse la dispoziție de Atelierele ILBAH se împart în 3 categorii: front-end developer, back-end developer și full-stack developer, ultima  categorie îmbinând celelalte două cursuri. În perioada fiecărui curs, studenții vor dobândi toate cunoștințele teoretice, însă și pe cele practice, necesare pentru ca mai apoi, să își găsească un job în domeniu. La final, aceștia vor obține și o diplomă acreditată de Autoritatea Națională pentru Calificări, recunoscută atât naţional, cât și internaţional. Durata fiecărui curs este de 4 luni, aşadar 8 luni pentru cei ce vor alege opţiunea full-stack.

Acest domeniu poate suna puțin mai complicat pentru cei neinițiați, însă cursurile organizate de Atelierele ILBAH sunt în așa fel structurate, încât să nu îi sperie pe începători, acestea fiind foarte clare. În cadrul acestor cursuri, un accent foarte mare se pune pe îmbinarea eficientă a informațiilor teoretice cu partea practică, pentru a crea un plan de învățare complex. Astfel, progresul de la un curs la altul este clar vizibil.

Gama de cursuri IT – App & Web Development este disponibilă fizic la sediile Atelierele ILBAH din Cluj și București, însă acesta poate fi urmat și în variantă online live, accesibilă oriunde în lume, în funcție de necesitățile și preferințele fiecărui cursant. Detalii complete despre aceste cursuri puteți găsi și pe site-ul Atelierele ILBAH, accesând link-ul:  https://www.ateliereleilbah.ro/cursuri-din-categoria-it-app-web-development/

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0