Connect with us

Digital

SEO – optimizarea site-ului web pentru poziții de top în motoarele de căutare

Avatar

Published

on

La o căutare rapidă în online după optimizare SEO, rezultatele afisează serviciile unor agenții publicitare, ce recomandă strategii diverse pentru a obține o mai bună poziționare în rezultatele căutării. Cât de eficiente sunt acestea nu afli decât după o perioadă de timp, când măsurile luate încep să lucreze. Cert este un lucru și anume că înainte de a investi în SEO trebuie să știi ce reprezintă, care sunt factorii de mare influență și alte astfe de aspecte.

Specialiștii E-Advertising, o agenție SEO cu experiență, ies în întâmpinarea celor care doresc să obțină rezultate în urma procesului de SEO atât cu servicii complete, cât și cu o serie de sfaturi utile.

Iată câțiva dintre pașii de realizați, ce joacă un rol important în reușită.

Utilizarea unui Keyword Planner.

In calitate de proprietar de site, este necesară cunoașterea, de fapt stabilirea unui scop precis de urmărit. În funcție de serviciile sau produsele promovate, identificarea celor mai căutate cuvinte sau expresii cheie este necesară. De cât de eficient sunt acestea integrate în conținut depinde locul ocupat în clasamentul Google. Este inutilă indexarea și optimizarea acelora care nu sunt căutate de către utilizatori.

De la bun început trebuie centrată atenția asupra celor ce pot face diferența – așadar urmează stabilirea expresiilor și verificarea lor în keyword planner pentru a vedea volumul de interogări.

Optimizarea

Aceasta trebuie realizată la nivel de:

-titlu – după ce a fost luată decizia legată de targhetarea unor anumite cuvinte cheie, este important să fie incluse în titluri (valabil și în cazul articolelor pe blog). Claritatea și relevanța în context este esențială.

-link-uri – ulterior targhetării cuvintelor cheie, este necesară introducerea de link-uri pe acestea. Atât Google, cât și utilizatorii vor găsi asta folositor.

-metadescrieri –  pot fi considerate rezumate, necesare pentru citirea de către Google.

Optimizarea se realizează on-page și off-page.

Cea dintâi, respectiv optimizarea internă se referă la măsurile de promovare pe care experți în domeniu le aplică site-ului. Numai o echipă specializată în servicii optimizare SEO ar putea influența pozitiv procesul, datorită cunoștințelor necesare. Eliminarea erorilor existente, prelucrarea imaginilor, îmbunătățirea pagespeed-ului, optimizarea structurii adreselor URL, respectiv a legăturilor interne – toate sunt sarcini ce intră în atribuțiile acestora. Scopul final este de a oferi vizitatorilor o experiență îmbunătățită.

Optimizarea externă este necesară pentru că motoarele de căutare se află întotdeauna în căutarea unor semnale prin care să măsoare relevanța unei pagini, respectiv importanța acesteia. Se raportează de asemenea a cuvinte cheie specifice, urmărind totodată și indicatori de performanță, de calitate, de popularitate. Atât cantitatea, cât și calitatea legăturilor realizate către un site contează și clasează în Google.

Credibilitatea și autoritatea surselor, volumul local și global, precum și mențiunile pe cuvintele cheie de interes își aduc de asemenea contribuția.

SEO – ce NU este acest proces

În ceea ce privește cele mai sus menționate, un expert știe că SEO nu se referă strict la conținutul calitativ ori la diverse elemente interne de pe site-ul web. Procesul nu urmărește nicidecum manipularea, ci acesta constituie combinația excelentă între talent și știință. Obiectivul SEO este unul precis și, cu efortul necesar, oferă rezultate scontate – poziționarea site-ului pe un loc de top în rezultatele de căutare.

Comentarii

comments

Industria online

AKollo ne provoacă să Facem Level în sezonul 2 al show-ului online!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

După un prim sezon în care am aflat care sunt jocurile preferate din toate timpurile, ale gamerilor români și ce joacă aceștia în prezent pe canalele lor de YouTube, de astăzi, AKollo revine cu cel de-al doilea sezon al emisiunii online Facem Level

 

 

Anul trecut, Maximilian Ioan, mitzuu și zaSami au fost doar câțiva dintre invitații care și-au demonstrat îndemânarea în timpul unor jocuri de tip shooter – competitiv, în timp ce AKollo a fost cel care a învățat câteva dintre trucurile acestora și le-a pus și în aplicare.

 

Cel de-al doilea sezon aduce noi surprize și propune un mix între vechii participanți și cei care au acceptat provocarea în acest an, iar tema va fi ”Gen Session”. De această dată vor exista 4 grupe, iar fiecare va parcurge 3 jocuri care aparțin aceluiași gen. AKollo și alți doi gameri le vor arăta tuturor celor curioși cum se poate juca în echipă. Primul gen abordat în emisiune este thriller/survival și va acoperi jocuri precum Dead by Daylight, Friday the 13th și Depth.

Înaintea startului noului sezon, AKollo declară: “În urma feedback-ului primit din primul sezon de Facem Level am încercat să mulez conținutul pe „cât mai multă joacă”, cu mai mulți invitați deodată dacă tot vrem să ne distrăm copios. Sunt extrem de curios ce reacție vor avea pasionații de gaming când vor vedea echipe nemaiîntâlnite de creatori de conținut care vor încerca jocuri grupate pe diverse genuri. Unele dintre cele mai jucate titluri vor fi din nou prezente, dar și unele mai puțin cunoscute, care vor avea un factor de șoc pentru mulți.”

 

Totodată, începând de astăzi, pasionații de gaming pot urmări emisiunea și pe canalul oficial de YouTube! Despre lansarea noii platforme, AKollo spune: ”Având în vedere faptul că acum lansăm și canalul oficial de YouTube, vom putea centraliza și aduna feedback-ul împătimiților cât mai bine pentru a decide ce alte teme şi tipuri de conținut se vor aborda în cadrul show-ului. Vă invit pe toți să vă abonați și să apăsați clopoțelul pentru a fi la curent cu cele mai noi episoade!”

 

Nu ratați primul episod al celui de-al doilea sezon, întâlnirea cu AKollo și cei mai cunoscuți gameri care vin să împărtășească din experiența lor!

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

Tribal Worldwide Romania devine agenția de digital și social media a brandului OPPO

Avatar

Published

on

În urma unui proces riguros de selecție, OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei, a ales agenția Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului în digital și social media. 

OPPO este un brand intrat pe piața locală în 2020, un an challenging, iar rolul agenției de digital și social media va fi să poziționeze cât mai bine brandul, prin teritorii bine definite, campanii inovatoare pe platforme noi și conținut premium pentru comunitatea OPPO.

 

”OPPO este un brand inovator, cu o viziune foarte clară în ceea ce privește digitalul. Ne bucurăm că agenția Tribal Worldwide Romania a răspuns foarte bine briefului nostru și au intuit direcția pe care urmează să ne concentrăm în 2021.”, a declarat Crina Stoian, Digital Manager OPPO.

Tribal Worldwide Romania este agenția cu cel mai mare departament de social media din țară, iar adăugarea unui brand ca OPPO în portofoliu garantează expertiza de strategie și comunicare always on pe care agenția o oferă celor aproape 40 de branduri cu care lucrează.

”Încă din briefing ne-am bucurat că simțim o conexiune puternică cu acest brand, care trebuie să comunice cel puțin la fel de inovator ca produsele pe care le are în portofoliu. Viziunea noastră comună: Tribal-lider în social media + OPPO-lider în domeniul tehnologiei nu poate decât să genereze proiecte de succes, pe care abia așteptăm să le implementăm alături de noul nostru partener.”, a declarat Arnold Vieriu, Head of Social Media Tribal Worldwide Romania.

OPPO a fost fondat în 2004 și încă din primul moment și-a propus să ofere tehnologii inovatoare și experiențe revoluționare de utilizare a smartphone-urilor. In prezent, peste 320 de milioane de utilizatori din întreaga lume se bucură de performanța produselor și serviciilor OPPO.

 

OPPO este un brand global, cu o prezență în peste 40 de țări și regiuni și cu mai mult de 40.000 de angajați la nivel mondial. Compania va investi 7 miliarde de dolari până în 2022, pentru a aduce noi inovații pe segmentul tehnologiilor cheie hardware și software,  punând accent pe dezvoltarea conectivității 5G, a algoritmilor de inteligență artificială (AI), realitate augmentată (AR), big data și altele, pentru a susține evoluția continuă a companiei ca un jucător global esențial în era 5G. În momentul de față, OPPO are 6 institute de dezvoltare și 4 centre de cercetare și dezvoltare în întreaga lume. Mai mult, în 2015, OPPO dedică o echipă dezvoltării tehnologiei 5G, iar unul dintre primele succese l-a reprezentat lansarea comercială a primului smartphone 5G din Europa, în luna mai 2019, în Elveția. 

Comentarii

comments

Continue Reading

Industria online

Tehnici simple de demontare a fake news-urilor

Avatar

Published

on

fake news

Fotografia aceea compromițătoare este reală sau un trucaj? Declarația a sunat chiar așa sau a fost scoasă din context? Există câteva tehnici facile pentru a demasca fake news-urile sau măcar pentru a pune acele așa-zise știri la îndoială și a cere verificări suplimentare. Despre asta, plus un studiu de caz de pe o platformă de știri din Brașov, în rândurile de mai jos.

 De la știrile publicate de agențiile internaționale de știri la știrile despre Brașov, spre exemplu, publicate pe un site local, toate pot fi probate folosind câteva instrumente și o metodă de gândire folosită des de detectivi: reverse thinking, adică o gândire în sens invers pentru a putea ajunge urmărind firul logic la momentul inițial al apariției datelor în cauză.

Atenție, șoferi! Știri din Brașov pentru dumneavoastră

„Atenție, șoferi! Drumul dintre Ghimbav și Cristian se închide pentru 24 de ore” este titlul unei știri din 14.12.2020 publicată pe Brasov.net, la secțiunea Administrație. Fotografia aleasă e o captură de ecran din Google Maps unde este precizat DN73B, iar în corpul știrii se menționează că se fac lucrări la km. 2+865 m al acestui Drum Național, între cele două localități din județ, din apropierea municipiului Brașov.

Plecând de la această informație, accesarea Google Maps cu punerea „omulețului” la locul menționat va releva dacă imaginea selectată de redacție este exact de la locul lucrărilor care se vor desfășura sau e o imagine care arată generic DN73B, din oricare loc de pe lungimea de mai mulți kilometri a acestui drum.

Încă un lucru care se poate verifica este probarea efectivă a lucrărilor – dacă într-adevăr s-a aplicat un strat de asfalt și s-au realizat marcaje rutiere în sensul giratoriu, așa cum figurează în corpul știrii, înseamnă că știrea e adevărată.

Atenția la detalii este foarte importantă. Mai sus e precizat „în sensul giratoriu”. Nu ni se precizează dacă sensul giratoriu era amenajat înainte sau nu – în imagine figurează doar o intersecție, fără vreun sens giratoriu. Așadar, numărul pistelor de verificat crește – atenția la detalii și procesul de reverse thinking folosesc inclusiv la demascarea fake news chiar și la capitolul de știri locale, știri din Brașov.

Combaterea fake news, prin instrumente și mindset

Specialiștii în contracararea fake news au la dispoziție softuri web-based și mai avansate – au cont autorizat, unde introduc imaginea respectivă și obțin detalii despre prima dată când a fost postată și de către cine și în ce loc din acest mediu online atât de vast – dacă a fost postată pe o rețea socială, când, pe care și în ce context? Dacă a fost postată pentru prima dată pe Brasov.net, foarte bine, niciun motiv de îngrijorare, înseamnă că imaginea este cea originală.

Poate apărea fake news printre știri din Brașov, care nu depășesc granițele județului? Desigur, dacă ele servesc interese locale, de amploare mai mică. Fenomenul știrilor false nu se limitează automat numai la chestiuni de amploare, de nivel național și internațional. Din fericire, însă, știrile de la Brașov par să fie pe bune și să nu ascundă fake news dacă sunt pe Brasov.net. Este și responsabilitatea jurnaliștilor de a face verificările necesare înainte să publice pe surse ceva – iar jurnalismul etic presupune în mod automat și această grijă continuă.

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

AntenaPlay le oferă abonaţilor Revelion la alegere

Avatar

Published

on

În noaptea dintre ani, AntenaPlay îşi invită abonaţii la petrecerea care li se potriveşte. Platforma va transmite live, în seara de 31 decembrie, Revelion ZU cu Buzdu, Morar şi Emma şi Revelionul Starurilor 2021 prezentat de Dan Negru. Ambele programe pot fi urmărite live, pe https://antenaplay.ro/revelion2021.

 

La Revelionul Starurilor 2021, Dan Negru #deMascăDistracția în cadrul celui mai lung program de Revelion din istoria televiziunii din România. Vedete iubite de marele public, măști spectaculoase în spatele cărora se ascund celebrități din diverse domenii, muzică pentru toate gusturile și multă voie bună sunt ingredientele unui spectacol strălucitor, la cel de-al 21-lea Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1. Dorian Popa, Connect-R, Ana Baniciu, Raluka, Nea Marin, Dan Bittman, Vlăduţa Lupău, Nicolai Tand, Ovidiu Lipan Ţăndărică, Adriana Trandafir, Mihai Trăistariu si Giani Kiriţă sunt doar o parte dintre vedetele care vor urca pe scena Revelionului lui Negru, fie pentru a ghici cine se ascunde în spatele măștilor, fie pentru momente artistice pe gustul celor aflați în fața micilor ecrane, în noaptea dintre ani.

 

La final de 2020, Buzdu, Morar şi Emma îi invită pe români la Revelion ZU, cel mai tare party cu #MuzicaAia. Aceştia vor fi în direct pe AntenaPlay, pe canalul live ZU TV, în noaptea dintre ani. Festivităţile vor începe pe 31 decembrie, după ora 21:00 şi se vor încheia în anul următor.

Platforma AntenaPlay, disponibilă pe toate dispozitivele, smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop, îşi invită astfel utilizatorii să se aboneze la cel mai tare spectacol şi să aleagă Revelionul care li se potriveşte.

Comentarii

comments

Continue Reading

Digital

Minio Studio încheie anul cu 14 premii, fiind cea mai premiată agenție locală independentă

Avatar

Published

on

Minio Studio, agenție de comunicare strategică, a încheiat anul 2020 cu 14 premii la festivalurile de comunicare locale și regionale.

 

“Minio este o agenție versatilă, care derulează campanii integrate, complexe, cu un puternic filon strategic. Aceste distincții confirmă că livrăm exact ceea ce promitem. Nu este un singur premiu, un singur canal sau o singură campanie. Ne-am bucurat de recunoaștere pentru 6 dintre proiectele noastre, și încă tot atâtea au fost nominalizate”, a declarat Ioana Mucenic, CEO al agenției.

 

Iată rezultatele de anul acesta:

  • Agenția a obținut: 2 premii Effie Awards (un Bronz și un Silver), 5 premii Romanian PR Award (1 Gold și 4 Silver), 3 premii Webstock (3 Bronze), 3 premii Festival of Media – alături de Zenith Media (1 Gold, 1 Silver, 1 Bronz) și 1 premiu la Gala Premiilor Piața.
  • Minio Studio ocupă locul 10 în rankingul Effie Awards.
  • Agenția s-a clasat pe locul 3 la Romanian PR Award, după numărul de distincții primite.
  • Cel mai premiat proiect al agenției a fost cel realizat pentru Durex – Prezervativul Potrivit, campanie derulată în 2019, care a primit 7 distincții.

 

Palmaresul de anul acesta include:

Durex – Prezervativul Potrivit

Effie Awards – Silver – Medical services & healthcare products

Romanian PR Award

  • Brand PR – New products and services (Silver)
  • Digital PR (Silver)
  • Communication in medical sector (Gold)

Festival of Media (Contributing Agency alături de Zenith Media)

  • Best Engagement Strategy – Gold
  • Best Use of Talent – Silver
  • Best Local Execution of a Global Brand – Bronze

Tuc – TUCe pui pe TUC?

Effie Awards – Bronz – Snacks, Confectionary and Desserts

Sun Plaza – Lansare Sun Treasure

Romanian PR Award

  • Brand PR – New products and services (Silver)
  • Tech PR (Silver)

Webstock

  • Best Experiential Campaign (Bronz)

Durex – Untold 2019

Webstock

  • Best Experiential Campaign (Bronze)

Rowenta – Rowenta Forever Sharp

Webstock

  • Best Use of Video (Bronze)

Mondelēz  – Bucură-te de o vară gustoasă

Gala Premiilor Piața

  • Cea mai eficientă promoție din categoria dulciuri

 

2020 a fost un an foarte intens. Așa că ne-am bucurat să primim recunoașterea industriei pentru proiectele dezvoltate. Totodată, suntem recunoscători că avem lângă noi clienți cu viziune, care au încredere în expertiza și abilitățile noastre, o echipă stabilă și sudată, cât și parteneri pe care ne putem baza mereu. 2021 nu se anunță nici el ușor, dar vom intra în an cu optimism și energie, căci avem planuri mari”, a completat Ioana Mucenic, CEO @ Minio Studio.

 

DESPRE MINIO STUDIO

Minio Studio este o agenție decisă să dezvolte campanii de comunicare curajoase și autentice, prin abordarea sa specifică, de creativitate strategică. Pe lângă campaniile de comunicare integrate, agenția derulează și proiecte inovatoare de tehnologie. Minio Studio aduce la un loc 16 oameni, cu expertize diferite, conduși de Ioana Mucenic, un antreprenor nativ, cu 15 ani de experiență și cu pasiune pentru calitate și inovație. Printre clienții agenției se numără companii de top, precum Avon, Jacobs Douwe Egberts, Mondelēz, Novartis, Reckitt Benckiser, Rowenta, Sun Plaza, Tefal, Tymbark.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

BREAKING NEWS

STUDIU 2020: PRIMUL STUDIU DESPRE 3D PRINTING EFECTUAT ÎN ROMÂNIA

Avatar

Published

on

Studiu 3D Printing Romania

Studiu 3D Printing Romania

Nutechnologies lansează astăzi primul studiu despre imprimarea 3D efectuat în România.

Studiul, intitulat „3D Printing în România – O Evolutie Surprinzătoare”, oferă celor interesați de tehnologie informații despre aplicarea profitabilă a imprimării 3D în diverse industrii.

Printre subiectele detaliate în studiu se numără:

  1. Principalele beneficii economice ale folosirii imprimării 3D în procesele de producție.
  2. Cele mai profitabile aplicații pentru imprimarea 3D.
  3. Industriile care au adoptat cel mai mult imprimarea 3D, și care vor continua să investească în această tehnologie.
  4. Tipurile de componente produse din ce în ce mai des folosind imprimante 3D.
  5. Procesul fundamental de producție revoluționat aproape complet de către tehnologia imprimării 3D.
  6. Noile oportunități de business deschise de către tehnologia imprimării 3D.
  7. Cum arată viitorul 3D printing în viziunea experților și a pasionaților de tehnologie, precum și domeniile în care imprimarea 3D va deveni indispensabilă.

Studiul “3D Printing în România – O Evolutie Surprinzătoare” este disponibil gratuit AICI.

Nutechnologies este o companie specializată în promovarea echipamentelor industriale inovative: imprimante 3D, software 3D, sisteme laser pentru tăiere, sudură, marcare 2D sau 3D. 

Reprezentantul autorizat în România al următorilor producători:

  • Stratasys – liderul mondial în producția de imprimante 3D profesionale.
  • Sisma – liderul pieței italiene de sisteme laser.
  • Materialise – cel mai mare grup de dezvoltatori de software din industrie cu una dintre cele mai mari facilități de imprimare 3D din lume.

Comentarii

comments

Continue Reading

Industria online

Canalul de YouTube iUmor a înregistrat 2.000.000 de abonaţi!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Canalul de YouTube iUmor a înregistrat, ieri, abonatul cu numãrul două milioane! Astfel, iUmor este singura emisiune din România cu două milioane de abonaţi care se bucură pe canalul de YouTube de clipurile concurenţilor, dar și ale invitaților speciali care urcă pe scenă în fiecare duminică, de la ora 20:00, la Antena 1. 

 

Canalul de YouTube a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iComedy, iar din aprilie 2016 a primit numele iUmor. În prezent, canalul însumează peste zece miliarde de minute vizionate (10.114.362.180) şi un total de 2.169 de clipuri încãrcate și 1.419.376.172 de vizualizãri. Minutele de vizionare de la lansarea canalului, reprezentat în ani, ar însemna 19.243 ani!

 

Ionuț Rusu și rugăciunile sale legendare conduc clasamentul celor mai vizionate videoclipuri de pe canalul iUmor, cu peste 14 milioane de vizualizãri, fiind urmat de Micutzu, un invitat cu totul special, care a strâns nu mai puțin de 10 milioane de vizualizări. Anul acesta, George Tănase conduce clasamentul! Numărul său despre evoluția muzicii de la 3 Sud Est până la Abi Talent are peste 4,5 milioane de vizualizări.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Industria online

Analiză 2Performant: de Black Friday, românii care au promovat magazinele online au câștigat 1,17 milioane de lei într-o săptămână

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

  • Afiliații au intuit noile trenduri din stilul de viață al cumpărătorilor și astfel s-au concentrat pe promovarea produselor care au devenit utile românilor în pandemie.
  • Crește apetitul pentru afiliere: peste 1.200 de români au câștigat 1,17 milioane de lei de Black Friday prin promovarea ofertelor magazinelor online, generând pentru acestea vânzări mai mari decât anul trecut.
  • Într-o singură săptămână, nativii digitali au generat peste 63 de mii de vânzări online, în valoare totală de aproape 21,2 milioane de lei TVA inclus.
  • Pentru mulți români acesta a fost primul Black Friday în online: aceștia au cumpărat produse adaptate noului stil de viață, pentru îngrijire personală, casă, telemuncă.

 

Schimbările generate de pandemie în stilul de viață al românilor s-au resimțit anul acesta inclusiv în cadrul celui mai așteptat eveniment al industriei de retail, Black Friday, care a început mai devreme și s-a întins pe durata unei săptămâni (9-15 noiembrie). Conform statisticilor înregistrate în cadrul platformei 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, direct conectat la comerțul electronic, digitalizarea și-a spus cuvântul, iar de Black Friday românii s-au aflat în număr mai mare în online, au făcut cumpărături din categorii de produse adaptate la noua realitate și au generat vânzări mai mari decât anul trecut pentru magazinele online.

 

Tradițional vorbind, Black Friday este cea mai bună perioadă din an pentru magazine, însă există o categorie de români care știu și reușesc să își crească veniturile în această perioadă. Este vorba de afiliați, nativii digitali pasionați de marketing online care promovează produsele magazinelor online și care încasează comisioane în funcție de vânzările pe care le generează acestor magazine. Cu alte cuvinte, români care au făcut bani promovând ofertele de Black Friday.

 

Români care au făcut bani de Black Friday: peste 1.200 de români au câștigat în total 1,17 milioane de lei

Munca la distanță și mutarea obiceiurilor de cumpărare în online i-a determinat pe mulți români să privească cu interes sporit către domeniul afilierii, care le poate aduce venituri semnificative dacă reușesc să genereze vânzări pentru magazinele online. Săptămâna Black Friday nu a făcut excepție, astfel că platforma 2Performant a înregistrat o creștere cu 17,22 % a numărului de afiliați care au câștigat comisioane în această perioadă: 1.225 de nativi digitali care au promovat ofertele magazinelor au generat bani raportat la vânzările pe care le-au adus acestora. Per total, în săptămâna 9-15 noiembrie, românii care au făcut afiliere prin 2Performant au realizat comisioane în valoare de 1,17 milioane de lei, în creștere cu 15,25% față de anul trecut. În același timp, rata de conversie a crescut și ea la 2,29%, ceea ce înseamnă că reclamele pe care le fac afiliații pentru magazinele online sunt din ce în ce mai relevante pentru publicul țintă.

 

„De Black Friday, nu toți românii au cheltuit bani, unii dintre ei au și câștigat venituri suplimentare. Peste o mie de români au câștigat peste 1,17 milioane de lei din recomandările pe care le-au făcut la reducerile bune ale magazinelor din această perioadă. Cu alte cuvinte, români care au fler în online au promovat pe canalele lor promoțiile de Black Friday, cu reduceri consistente, reușind astfel să aducă vânzări magazinelor și să încaseze comisioane pentru aceste vânzări”, explică Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

 

Interesul crescut pentru domeniul afilierii, care devine o oportunitate pentru tot mai mulți, se remarcă și în activitatea intensă în platforma 2Performant.com. Astfel, numărul afiliaților logați în interfață este în creștere cu 18,39% în perioada 9-15 noiembrie, față de anul precedent, ajungând la 2.801. În același timp, și numărul de afiliați care au trimis trafic către magazinele online în această săptămână este mai mare față de 2019 cu 14,8 %, ajungând la 2.730.

Ce au cumpărat românii de Black Friday 2020 ?

Obiceiurile de achiziție de Black Friday au fost influențate de lucrul remote și de faptul că românii petrec cea mai mare parte a timpului acasă. Afiliații au intuit noile trenduri din stilul de viață al cumpărătorilor și astfel s-au concentrat pe promovarea produselor care au devenit utile românilor în pandemie. Produsele pentru îngrijire personală, produse de folosit în casă, precum tricouri, treninguri, ustensile pentru gătit, cărți, laptopuri și tablete, mobilier pentru amenajat birouri acasă sau pentru reorganizarea spațiul din casă au fost cele mai cumpărate de Black Friday.

 

Astfel, conform statisticilor 2Performant, articolele din categoria Cărți, Muzică și Filme conduc topul vânzărilor în săptămâna 9-15 noiembrie, în vreme ce pe locul al doilea se situează categoria Fashion care, deși a scăzut ca număr de vânzări cu 8,35% față de anul trecut, are un coș mediu cu 15,37% mai mare, ceea ce susține trendul mutării în online pentru cumpărătorii de branduri de nișă și achiziția hainelor de calitate mai bună. Vânzările pentru produsele Beauty se situează pe locul al treilea în top categorii și au crescut față de anul trecut atât ca volum, cu 92,7% mai mult, cât și ca valoare, cu 90,7%. Alte categorii de produse care au crescut ca vânzări anul acesta sunt cele pentru casă și grădină, electronice și IT&C, articole pentru animale de companie.

 

Cea mai mare vânzare înregistrată prin intermediul platformei 2Performant a fost în valoare de 34.123 de lei TVA inclus și a constat dintr-o cameră foto Sony + acumulator, o dronă DJI Mavic 2 Pro + acumulator de la retailer-ul F64. În același timp, cel mai scump obiect vândut a fost un laptop Apple MacBook Pro 16 inch, la prețul de 17.135 de lei TVA inclus. Alte achiziții interesante pe care le-au făcut românii de Black Friday 2020 sunt un set de obiecte sanitare pentru baie în valoare de aproape 16.000 lei cu TVA inclus de la neakaisa.ro, o centrală pe peleți în valoare de aproape 8.500 lei cu TVA inclus de la fornello.ro, un set de canapele în valoare de 7.000 lei cu TVA inclus de la vivre.ro, mai multe coșuri cu articole de îmbrăcăminte de valori cuprinse între 4.000 și 6.000 lei de la answear.ro și fashiondays.ro sau un inel logodnă din aur alb de 18K în valoare de 4.800 lei de la teilor.ro.

 

Anul acesta, cele mai multe cumpărături s-au făcut vineri, 13 noiembrie, între orele 9:00 și 10:00 dimineața, încă un vârf comparabil înregistrându-se vineri seara între orele 23:00 și 00:00, în termeni de număr de vânzări.

„Black Friday 2020 a însemnat pentru industria eCommerce din România cumpărători noi și mai mulți în online, obiceiuri diferite față de anul trecut, dacă ne uităm atât la categoriile de produse preferate, cât și la valoarea coșurilor. Observăm nuanțe noi ale fenomenul Black Friday definite de pandemie, cu ore de cumpărare diferite, efectul work-from-home, preferința pentru produse de folosit mai mult în casă. Totodată, numărul mare de consumatori din online și interesul lor crescut pentru promoții au determinat multe magazine să înceapă ofertele mai devreme, chiar de luni, astfel că ne uităm la un interval de Black Friday mai extins, iar semnalele pe care le avem din partea magazinelor este că multe dintre acestea vor continua seria de promoții pe toată perioada lunii noiembrie”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

 

În ceea ce privește magazinele online, acestea au venit cu inovații în materie de oferte. Săptămâna 9-15 noiembrie 2020 a adus creșteri importante pentru magazinele online înscrise în platforma de afiliere 2Performant: 63,6 mii vânzări online, în creștere cu 14,2% față de 2019, în valoare totală de aproape 21,2 milioane de lei TVA inclus, ceea ce înseamnă cu 12% mai mult decât anul trecut. De asemenea, pentru fiecare euro investit în afiliere, un magazin online a câștigat în această perioadă în medie 15,1 euro + TVA. Peste 2,8 milioane de click-uri au fost înregistrate în această săptămână în platforma 2Performant.com, în creștere cu 5,8% față de 2019.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Industria de Publicitate

Coca-Cola surprinde magia Crăciunului în cea mai recentă campanie de sărbători

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Coca-Cola România lansează astăzi o nouă campanie construită în jurul unui spot de sezon, care dă viață gândului: „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poți dărui”.

 

Regizat de Taika Waititi, laureat al premiului Oscar, și creat de agentia Wieden + Kennedy London, filmul dezvăluie magia Crăciunului, într-o poveste plină de speranță despre dragostea nemărginită a tatălui pentru fiica sa și călătoria acestuia pentru a face ca dorința ei de Crăciun să devină realitate.

 

Sinopsis

Filmul începe cu tatăl pregătindu-se de o lungă călătorie pentru serviciu. În timp ce el este pe cale să plece, fiica lui îi întinde scrisoarea scrisă cu grijă pentru Moș Crăciun, rugându-l să o pună la poștă în drumul său. Mai apoi îl vedem pe tată ocupat, la serviciu, realizând că a uitat să lase la poștă scrisoarea fiicei sale. Și astfel începe misiunea lui de a asigura personal livrarea scrisorii către Moș Crăciun. Navighează peste mări, urcă stânci abrupte, străbate jungla densă, traversează tundra aspră înainte de a ajunge la Polul Nord, dar va reuși el oare să o livreze cu succes în mâinile lui Moș Crăciun, pentru ca dorința fiicei sale să devină realitate ?

 

Filmul urmează campaniei recente „Mai deschiși ca niciodată” – prima campanie Coca-Cola de când pandemia Covid-19 a schimbat lumea. Campania a fost un manifest bazat pe promisiunea noilor posibilități descoperite ca o consecință a izolării în timpul pandemiei și un apel pentru a aprecia tot ceea ce avem în jurul nostru.

 

Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România: „2020 a fost un an dificil pentru mulți dintre noi și tocmai de aceea simțim nevoia, acum poate mai mult ca oricând, să păstrăm magia sezonului sărbătorilor. Coca-Cola are o legătură simbolică și îndelungată cu Crăciunul, începând din anii 1920, reclamele noastre amintind mereu de puterea optimismului, căldura familiei și sentimentul de apartenență de care toți avem nevoie. Aceste mesaje reflectă de fapt adevărata magie a Crăciunului – dragostea noastră față de cei dragi, bucuria clipelor petrecute împreună, nevoia de a fi aproape de ei, dar și dorința de a-i ocroti. Anul acesta, poate, unii dintre noi vom experimenta această magie într-un mod diferit, de la distanță, dar cred că toți ne dorim ca acest lucru să nu schimbe cu nimic intensitatea trăirilor.”

 

Campania de Crăciun, care marchează totodată și 100 de ani de când Coca-Cola a creat prima sa comunicare publicitară de sărbători, recunoaște că adevărata magie a Crăciunului este aceea de a te reconecta cu tine însuți și cu cei apropiați, iar acesta este, de altfel, cel mai frumos cadou pe care fiecare dintre noi îl poate face. Moș Crăciun, la rândul său, va juca și anul acesta un rol esențial în asigurarea festivității de Sărbători.

 

Filmul „Scrisoarea” va fi disponibil în mai multe formate și va fi prezentat în 91 de țări din întreaga lume. 

În România, acesta va putea fi urmărit pe TV începând de astăzi, 13 noiembrie, în variante de 30 de secunde, 60 de secunde sau în forma integrală care va fi disponibilă și online. Totodată, pentru a păstra tradiția ultimilor ani, în campania TV va rula și clipul “Sărbătorile vin!”. Nici Caravana de Crăciun nu va lipsi din programul activităţilor locale, însă, anul acesta, camioanele Moșului vor ajunge în orașele din țară într-un mod mai spectaculos ca niciodată: în realitate augmentată. O realitate cu adevărat magică la care poate contribui fiecare, mai multe detalii urmând a fi disponibile pe site-ul www.coca-cola.ro.

De altfel, întregul program de activări incluse în campania locală de Crăciun va putea fi găsit pe site-ul www.coca-cola.ro.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Industria online

Speak și Vlad Drăgulin realizează emisiunea Îs geană pi tini pentru site-ul a1.ro

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Luni, 9 noiembrie, site-ul a1.ro lansează primul proiect exclusiv online – emisiunea Îs geană pi tini, realizată și prezentată de Speak și Vlad Drăgulin, două nume foarte cunoscute în online-ul românesc. Cei doi vor lua la analizat în fiecare săptămână insta story-urile sau postările vedetelor de la noi și din străinătate și vor comenta pe baza content-ului oferit de aceștia.

 

În discuțiile lor vor interveni și câțiva “prieteni” ai lui Vlad Drăgulin, personaje pe care acesta le-a creat în mediul online cu ajutorul filtrelor din Instagram. „Am tot spus că în online mă simt ca acasă. Pe lângă activitatea de pe conturile mele de socializare, îmi place să mă implic în tot felul de proiecte digitale. Am început în primăvară cu DeSpeak Firu’n Patru, o emisiune cu și despre Asia Express, iar Îs giană pi tini a venit în mod natural. Există foarte mult material de dezbătut și dacă tot comentez tot ce văd, am zis să nu o mai fac singur, ci împreună cu Vlad Drăgulin pentru că este mult mai distractiv. Așadar, noi vă așteptăm în fiecare luni, pe a1.ro, a povestit Speak.

„Îs Geană Pi Tini” pur şi simplu mi s-a întâmplat. Nu am stat foarte mult să reflectez la implicarea mea în acest proiect. Mi-am urmat instinctul. Ceea ce mă face să fiu optimist în legătură cu colaborarea mea cu Speak, deoarece toate evenimentele importante şi toate întâlnirile marcante din viaţa mea pur şi simplu S-AU ÎNTÂMPLAT”, a povestit Vlad Drăgulin.

 

             Îs geană pi tini este un proiect săptămânal care va fi postat pe a1.ro în fiecare luni. Este primul din seria mini-producțiilor realizate exclusiv pentru a1.ro și Antena Play. De câteva zile, Speak a început filmările pentru un proiect special de online în culisele emisiunii Chefi la cuțite, proiect ce urmează a fi postat odată cu lansarea sezonului 9 de primăvară al cooking show-ului de la Antena 1.

 

Primul episod Îs Geană Pi Tini poate fi urmărit aici: https://a1.ro/is-geana-pi-tini/video/is-geana-pi-tini-episodul-1-id1036704.html

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending