Connect with us

AUDIENȚE TV

Serialul de comedie Liber ca pasărea cerului, cu Ștefan Bănică și Marius Florea Vizante, lider de audiență

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Serialul de comedie Liber ca pasărea cerului, care a avut premiera aseară, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Primul episod Liber ca pasărea cerului, cu Ștefan Bănică și Marius Florea Vizante în rolurile principale, a adunat în fața micilor ecrane 1.405.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 20.15.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării serialului (20.00 – 21.17) o audiență medie de 7,3 puncte de rating și o cotă de piață de 20,7%, urmată de Pro TV , cu 7,1 puncte de rating și 20,1% cota de piață și de DigiSport 1, cu 2,8 puncte de rating și  7,9% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 6,8 puncte de rating și o cotă de piață de 15%, urmată de Pro TV, cu 5,9 puncte de rating și 13,1% cota de piață și de Kanal D, cu 3,7 puncte de rating și     8,2% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 13,8% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,2 puncte de rating și 13,4% cota de piață, și Kanal D, cu 4,8 puncte de rating și 10,4% cota de piață.

Primul episod al serialului de comedie Liber ca pasărea cerului a fost urmărit aseară de actorii și echipa de producție Liber ca pasărea cerului, alături de invitații lor, într-un club select din București. Într-o atmosferă relaxată și plină de bună dispoziție, Ștefan Bănică (Orlando), Marius Florea Vizante (Ducu Popescu), Cătălina Grama – Jojo (Stela, sora lui Ducu), Andreea Samson (Dora, soția lui Ducu), Laila Abdel Hafiz (Tatiana, prietenă cu Orlando, lucrează la un salon de masaj), Luminița Cercel (Roxy, fiica lui Ducu), regizorul Răzvan Săvescu, producătorii serialului, Ducu Ion și Cătălin Cățoiu, au urmărit împreună primul episod al celui mai nou serial marca Antena 1. S-a râs mult, s-a aplaudat, s-au povestit întâmplări de pe platourile de filmare, s-au acordat interviuri, s-a intrat în direct, s-au făcut fotografii. Alături de ei, la eveniment, s-au aflat Cristina Cioran, Amalia de la Neatza, Ramona Olaru, Ioana Blaj și Oana Moșneagu, Nuami Dinescu, Paul Ipate, Flavius Teodosiu și mulți alții.

Liber ca pasărea cerului, savuroasa comedie de situații care spune povestea a doi prieteni din copilărie, Orlando Popârlan (Ștefan Bănică) și Ducu Popescu (Marius Florea Vizante), care se reîntâlnesc acum, la 40 de ani, când fiecare dintre ei trece printr-o criză, continuă duminica viitoare, la Antena 1, cu un nou episod.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                      

Perioada 21 aprilie 2019

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Acces Direct, cea mai urmărită emisiune de după-amiază la orașe, și în toată țara

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea Acces Direct a fost, săptămâna trecută (20-24 ianuarie), prima opțiune în rândul telespectatorilor din mediul urban și din toată țara care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00.

Cea mai urmărită a fost ediția de joi, 23 ianuarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.042.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:49, 2.873.000 de telespectatori din toată țara urmăreau Acces Direct, aproape de trei ori mai mulți decât cei care priveau la postul de televiziune concurent, Pro TV.

Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, în perioada 20-24 ianuarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct prezentată de Mirela Vaida, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie 7,7 puncte de rating și 22,6% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.4 puncte de rating și 18,8% cota de piață și Kanal D, cu 3,3 puncte de rating și 9,7% cota de piață.

Antena 1 s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 10,7 puncte de rating și 27,5% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,9 puncte de rating și 17,6% cota de piață și Kanal D, cu 4,7 puncte de rating și 12,1% cota de piață.

De altfel, Acces Direct a început în forță anul 2020, emisiunea prezentată de Mirela Vaida impunându-se, cu noul sezon, la nivel urban și național, cu procente de leadership foarte bune. În luna ianuarie, Acces Direct a înregistrat un procentaj de 73% la nivelul publicului de la orașe și de 93% la nivelul publicului din toată țara.

Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale dupã-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni pânã vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvãluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premierã. Toate acestea sunt dezbãtute în platoul emisiunii, alãturi de experţi în domeniu. Gazda emisiunii este Mirela Vaida.

 

Sursa: Kantar Media                                    

Copyright: ARMADATA S.R.L.                                     

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                              

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                                 

Perioada 20-24 ianuarie 2020                                   

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit aseara confruntarea dramatica intre Faimosii si Razboinicii de la „Survivor Romania”

Avatar

Published

on

Cea de-a doua editie a reality-ului „Survivor Romania” a tinut cu sufletul la gura toata Romania, confruntarea sportiva, in indepartata Republica Dominicana, intre Faimosi si Razboinici, a tinut in fata micilor ecrane, cu sufletul la gura aproape doua milioane de fani.

Aproape un milion si jumatate (1.490.000) de romani din intreaga tara au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al show-ului „Survivor Romania”, in intervalul de difuzare 20:08 – 22:25, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe intreaga durata de difuzare a emisiunii prezentate de Dan Cruceru, Kanal D s-a impus ca lider de piata, pe targetul National, devansand celelalte statii concurente. In ceea ce priveste targetul All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu reality-ul difuzat aseara.

Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8,5% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul National, 6,5% rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Confruntarea sportiva intre Faimosi Razboinici a fost foarte stransa, concurentii celor doua echipe au luptat umar la umar, fiecare traseu parcurs de acestia a dat emotii uriase si batai intense de inima colegilor de echipa. Fiecare punct adjudecat de echipe a fost castigat la mustata, nu de putine ori diferenta era facuta de cateva secunde;  in editia de aseara „Survivor Romania” emotiile concurentilor au fost si mai mari, in momentul in care Emanuela Huruiala, de la Razboinici, si Elena Ionescu, de la Faimosi au inscris punctul decisiv in acelasi timp, fiind nevoie de analiza pe camerele de luat vederi pentru a declara castigatoarea.

Miza jocului de aseara d ela „Survivor Romania” a fost una uriasa, concurentii celor doua echipe au luptat pentru provizii constand in orez si ulei, de trei ori cantitatea standard. Scorul de 10 la 4, in favoarea Razboinicilor i-a declarat invingatori, acestia intrand in posesia premiului atat de necesar.

Jocul de aseara nu a fost lipsit nici de momente dramatice. Augustin Viziru, din tabara Faimosilor, la finalul traseului sportiv a  acuzat dureri serioase, fiind nevoia de interventia rapida a medicilor care au acordat ajutor imediat si au solicitat transportul acestuia la cea mai apropiata unitate de ingrijiri medicale.

Tensiunea si miza uriasa a jocului de aseara si-au spus cuvantul, astfel ca au aparut primele conflicte deschise. Andi Constantin si Cristina Siscanu au purtat discutii aprinse sub ochii colegilor.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,516,61490
 Pro TV7,715,11356
 Antena 15,110,0900
SURVIVORRomania TV4,58,9796
20:08-22:25Prima TV3,16,0537
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,425,6440
 Kanal D5,814,4248
 Antena 13,58,7149
SURVIVORTVR 21,84,678
20:08-22:25Romania TV1,74,374
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,116,7773
 Kanal D6,513,4618
 Romania TV4,49,0418
SURVIVORAntena 14,18,5391
20:08-22:25Antena 33,06,1281
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

SURVIVOR ROMANIA: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit cele mai intense momente ale reality-ului

Avatar

Published

on

“Survivor Romania”#  Faimosii si Razboinicii au avut parte, aseara, de prima confruntare dramatica

Competitia “Survivor Romania” a inceput in forta aseara, Faimosii si Razboinicii au primit “botezul” junglei dominicane si au avut parte de prima confruntare pe traseul sportiv.

Aproape doua milioane de romani (1.823.000) urmareau aseara imaginile pline de dramatism din Republica Dominicana, in minutul de aur, inregistrat la 21:52, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania.

1.578.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-ul in intervalul difuzarii emisiunii, 20:00-22:25.  Emisiunea a pozitionat statia pe locul 2 la nivelul publicului National, cu 9,0% Rating si 18,5% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat, si pe aceeasi pozitie, la orase, cu 6,5% Rating si 14,0% cota de piata, in intervalul mai sus mentionat. (top in attach)

Telespectatorii au avut ocazia sa ii cunoasca pe toti cei 20 de concurenti care vor avea de parcurs o perioada extrem de dificila de adaptare, fie ca fac parte din echipa Faimosilor, fie din cea a Razboinicilor. Contactul cu traseul a fost dureros pentru unii dintre ei, au avut loc si primele accidentari, dar si primele tensiuni intre echipe. S-au legat aliante si au inceput sa se impuna liderii grupurilor.

Scorul de 10 la 2 le-a adus Razboinicilor doua recompense importante: “focul” si “acoperisul”, un premiu ce urma sa le fie de mare ajutor in conditiile in care incepuse o ploaie torentiala. Faimosii au fost nevoiti sa inceapa improvizarea unui acoperis sustinut de cateva barne, dar  senzatia de foame incepuse deja sa le creeze probleme.

Ce solutii vor gasi, cum se vor adapta Faimosii si Razboinicii mai departe,  in conditiile dificile din jungla, lipsiti de hrana si confortul cu care erau obisnuiti, vor putea afla telespectatorii urmarind si in aceasta seara, de la ora 20:00, un reality suta la suta autentic, “Survivor Romania”. Emisiunea va fi difuzata de sambata pana marti, de la ora 20:00, la Kanal D.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV8.718.9825
Kanal D6.514.0614
Antena 15.712.4542
#REF!Romania TV4.610.0439
20:00-22:25Antena 32.65.7251
TVR 21.94.2185
TVR 10.91.982
B1TV0.81.878
National TV0.61.357
Pro 20.61.356
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2019
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV9.619.91690
Kanal D9.018.51578
Antena 16.212.91096
#REF!Romania TV4.49.1775
20:00-22:25Antena 32.24.5380
TVR 21.73.6307
TVR 11.12.2186
Pro 20.92.0166
National TV0.71.5130
Prima TV0.71.4115
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2019

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0