Connect with us

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Avatar

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>> National All
Interval>> 19:59-22:47
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 17.3 9.2 1639.5
Kanal D 16.0 8.5 1515.9
Antena 1 14.1 7.5 1332.0
Antena 3 7.6 4.0 720.0
Romania TV 5.0 2.6 472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 19:59-22:47
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 16.6 8.3 804.3
Kanal D 13.9 7.0 673.9
Antena 1 12.7 6.4 616.4
Antena 3 10.0 5.0 485.3
Romania TV 6.4 3.2 309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 19:59-22:47
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 24.6 10.0 445.8
Antena 1 17.0 6.9 307.4
Kanal D 15.2 6.2 275.4
Prima TV 3.6 1.5 65.8
Antena 3 3.6 1.4 64.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Comentarii

comments

Analize

Cei cinci lei din Imperiul Leilor au investit aproape o jumătate de milion de euro! Show-ul a fost lider de audiență.

Avatar

Published

on

Miercuri seară, cei cinci lei din Imperiul Leilor au investit aproape o jumătate de milion de euro! Show-ul a fost lider de audiență.

Seara s-a încheiat cu succes pentru mulți antreprenori care au venit ieri în Imperiul Leilor. Cei cinci investitori au oferit aproape o jumătate de milion de euro finanțare pentru business-uri diverse și au aprins speranța în viețile multor oameni de afaceri la început de drum. Emisiunea a fost lider de audiență.

 

Show-ul Imperiul Leilor a fost lider de audiență miercuri seară și a întregistrat 9 puncte de rating și 20.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce Antena 1 avea 7.3 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV și-a menținut poziția de lider, iar în intervalul 20:29 – 22:27 a înregistrat 7.2 puncte de audiență și 20.3% share.

 

Oana Moșanu și Aurelien Marie au fost primii concurenți care au intrat aseară în Imperiu și i-au convins pe lei să scoată bani din buzunar. Cei doi le-au prezentat investitorilor ideea lor de food truck cu brânză Raclette și vin franțuzesc. Mohammad Murad va fi partenerul lor, acesta le-a oferit 100.000 de euro pentru 20% din afacere.

 

Extrem de emoționat, Alin Dumitrescu a adus în Imperiul Leilor mobilierul lui de poveste, cu linii curbe, în culori vii, pe care-l creează de la zero. Chiar dacă întâlnirea cu leii nu a fost ușoară, aceștia s-au luptat pentru el și produsele lui, iar într-un final, Dan Șucu și-a adjudecat afacerea pentru 100.000 de euro, în schimbul a 40%.

 

Mohammad Murad a mai investit aseară și în produse de tradiție: țesturi pentru pâine, prezentate de George Dumitru și Daniel Popa. Pentru 40% din ideea lor, leul a oferit o finanțare de 100.000 de euro.

 

Teodora Nemeș și echipa CyclinGo i-au impresionat pe investitori cu inovația lor: un sistem de semnalizare pentru bicicliști, care ar putea salva de la accident mii de oameni. Talentul lor și dăruirea cu care și-au creionat ideea, l-au făcut pe Dan Șucu să investească 40.000 de euro pentru 20%, așa cum tinerii au cerut.

 

Laura Grama și Ciprian Velea au plecat acasă cu 120.000 de euro finanțare în business-ul lor cu mobilier pentru animalele de companie. Cei doi au venit în Imperiu însoțiți de Bossulică, motanul care le ”conduce” afacerea. Dan Șucu și Bogdan Micu au văzut potențial în propunerea lor și le-au oferit banii în schimbul a 30% din business.

 

O nouă ediție Imperiul Leilor este miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Chefi la cuțite, lider audiență pe toate segmentele de public. Cifre detaliate, aici!

Chef Scărlătescu a câștigat un avantaj important la amuleta serii

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi seara, Chefi la cuţite a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 7.9 puncte de rating și o cotă de piață de 24.4%, în timp ce al doilea clasat, Pro TV, a obținut 7.4 puncte de rating și 22.6% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.1 puncte de rating si 19.4 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Pro TV, a obținut 6.1 puncte de rating și 14.7 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3%. În minutul de aur al emisiunii, 22.11, aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la  Chefi la cuțite.

 

Cea mai nouă ediţie a cooking show-ului de la Antena 1 a adus în faţa telespectatorilor oameni de toate vârstele cu povești și experiență de viață interesante și cu soluții gastronomice inedite. Dan Manciu, bucătar cu amplă experienţă într-o poziţie de head chef în Marea Britanie, i-a impresionat pe chefi cu un preparat englezesc cu un gust reinterpretat în stil fine dining: piept de pui în sos de whiskey, reușind astfel să aibă gustul dorit de „dulce” și „pământesc” și să primească cele trei cuțite. „M-a ales meseria de bucătar încă de când eram copil”, ne-a spus el. Tot trei cuțite a primit și Andra Mihail, antreprenor la 30 de ani, cu farfuria sa de gogoși cu cremă de brânză și sos de caramel sărat, o prezență revigorantă, hotărâtă să câștige în echipa lui chef Scărlătescu.

Seara a continuat în note foarte vesele, alături de invitaţii speciali Liviu Vârciu și Nea Mărin, care au făcut un duo de senzație în platoul Chefi la Cutițe. Pentru prima dată împreună în bucătărie, cei doi au făcut un adevărat spectacol atât la pregătirea meniului, cât și în dialogul cu chefii, care nu au reușit să identifice cu exactitate ce fel de peşte au gătit cei doi. „Nu am pus doar ce trebuia. Am pus și ce nu trebuia!”, a povestit amuzat Liviu Vârciu despre farfuria lor Ciclon de Baribas.

Premieră pentru emisiunea Chefi la Cuțite, chef Maria Burlacu, fostă concurentă a sezonulului 6 a fost invitată să jurizeze preparatele chefilor. În joc a fost o amuletă importantă care oferă un avantaj puternic, dând dreptul deținătorului să ia orice altă amuletă vrea de la oricare dintre ceilalți chefi, cu exceptia bombei secrete. Provocarea a fost cu atât mai mare cu cât ingredientele probei au fost sortite de o roată a norocului. Astfel, chefii au trebuit să compună în mod ingenios un dish care să aibă o combinație rară de brie, tofu și ficăței. Ca de obicei, rezultatul a fost excepțional și inspirațional. Chef Maria Burlacu l-a numit câștigător pe chef Scărlătescu, considerând că el a reușit să pună în evidență cel mai bine cele trei ingrediente.

 

Duminică, de la ora 20.00, la Antena 1, un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și concurenţi pe măsură.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 6 aprilie 2021

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Seriale PRO TV. lider de audienta! Cine s-a clasat pe locul 2?

Românii au petrecut seara de marți alături de PRO TV! Telespectatorii s-au binedispus cu Las Fierbinți și au aflat povești de viață impresionante la Șef sub acoperire!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Românii și-au petrecut seara de marți urmărind producțiile PRO TV. Seara a început cu glumele și peripețiile personajelor din serialul Las Fierbinți și a continuat cu poveștile de viață impresionante din reality show-ul Șef sub acoperire.

 

Glumele spumoase și situațiile amuzante din Las Fierbinți îi țin pe telespectatori, în fiecare marți și joi, în fața ecranelor TV. După cum ne-am obișnuit deja, episoadele noului sezon Las Fierbinți continuă să conducă detașat topul audiențelor, iar aseară, serialul a fost din nou lider de audiență.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 13.5 puncte de rating și 32.6% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 7.9 puncte de rating și 19.0% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.7 puncte de rating și 29.8% share, în timp ce ANTENA 1 a înregistra 7.8 puncte de rating și 23.9 share.

Personajele din Las Fierbinți ne așteaptă cu alte situații și glume care ne fac să râdem cu gura până la urechi, în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

Și reality show-ul Șef sub acoperire i-au ținut pe români aseară cu ochii în fața ecranelor TV. Telespectatorii au urmărit cum Andreea Cornea, Director de Marketing Anna Cori, a intrat sub acoperire în compania familiei sale, și a aflat poveștile emoționante ale angajaților săi. Aseară emisiunea a înregistrat 10.3 puncte de rating și 23.2% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 a înregistra 9.9 puncte de rating și 22.1% share. Pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 8.9 puncte de rating și 23.1% share.

Marțea viitoare, de la 21:30, urmează un nou episod al emisiunii, iar telespectatorii vor vedea un alt director de top care intră sub acoperire în propria companie. Telespectatorii emisiunii au parte de o mulțime de surprize la TV dar și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniștii emisiunii, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIEȚE TV: O nouă seară de vineri cu talent și audiență #unusiunu!

Aproape 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 21:40, aproape 3.3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Talent din plin și momente neașteptate au putut vedea telespectatorii care și-au încheiat seara de vineri cu ochii pe PRO TV! De la 7 la 61 ani, concurenții s-au pregătit temeinic pentru a le demonstra juraților că pot profita de șansa de a se afla pe scena talentului.

Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau

Printre aceștia s-a aflat și Nikolas, un tânâr de 18 ani din Târgoviște care a venit cu o propunere neașteptată: un shuffle dance. Lăudat de jurați, care au ținut să-i transmită că e pe drumul cel bun în carieră, dansul lui este acum și pe Tik Tok-ul emisiunii, unde curioșii sunt provocați să repete o parte dintre mișcările lui!

 

Un moment ca un zbor, după cum l-a comparat Smiley, a fost cel al Irinei Ichim, o pensionară de 61 ani din Galați. După o viață dedicată aviației, concurenta și-a cântat bucuria și iubirea pentru zbor și a adus zâmbetul pe buzele tuturor celor care au urmărit-o. Andi Moisescu i-a oferit unul dintre cele mai frumoase complimente ale serii: ”Avioanele s-au oprit să asculte vocea dumnevoastră”.

Emisiunea Românii au talent a fost lider absolut de audiență. Show-ul a înregistrat 14.1 puncte de rating și 35% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce KANAL D avea 9.6 puncte de rating și 23.6% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:27 – 23:07, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 11.7 puncte de audiență și 33.9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 8.0 puncte de rating și 23.3% share.

Aproape 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 21:40, aproape 3.3 milioane de români se uitau la PRO TV. 

3 sau 4 DA și calificarea în următoarea etapă au purtat numele următorilor concurenți: Laurențiu Bănicioiu, Corul Bărbătesc ”Craii Măgurii”, Tania Demian, Irina Ichim, Nikolas aka TheSofa, Simina Baciu, Alexandru Teodorescu, Polina Korniienko, Alin Adam și Gabriel Săndulescu, Andrii și Bogdan Kalashnyk și Emanuela Benciu.

 

Cum spectacolul este la dublu: sezonul 11 continuă cu o nouă ediție de excepție, luni, de la 20:30. Nu ratați un nou golden buzz care va ridica emoția la rang de artă. În plus, românii talentați au un nou motiv de bucurie: au început înscrierile pentru sezonul 12 pe site-ul oficial al emisiunii.

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Antonia și Alex Velea au primit trei cuțite, iar show-ul a fost lider!

Chefi la cuțite, lider de audiență! Antonia și Alex Velea au primit trei cuțite cu un meniu indian

Avatar

Published

on

Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență seara trecută și s-a situat în topul preferințelor telespectatorilor. Conform Kantar Media, cooking show-ul de la Antena1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o audiență medie de 8.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25.6%. Pe locul al doilea s-a situat ProTV cu o medie de 7.1 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe prima poziție și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 7.9 puncte de rating și o cotă de piață de 18.2 procente. Locul doi a fost ocupat de ProTV cu o medie de 6.6 puncte de rating și 15.2% cotă de piață. În minutul de aur, 21:46, aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din Romania au urmărit personajele și farfuriile din audițiile pe nevăzute Chefi la cuțite.

Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau

Surprizele s-au ținut în lanț, seara trecută, în cea mai nouă ediţie a show-ului de cooking de la Antena 1! Actorul Marius Săvescu le-a reamintit chefilor de personajele de desene animate din copilărie și a reușit să le smulgă hohote de râs. Cu o carieră de peste 25 de ani ca actor de dublaj, talentul și vocea lui Marius se regăsesc în sute de reclame, dar și în vocile personajelor animate faimoase precum Duffy Duck, Taz, Sylvester sau Woody. La fel de surprizătoare a fost apariția în bucătăria Chefi la Cuțite a artiștilor Antonia și Alex Velea. Deși emoționați, cei doi au reușit să obțină toate cele trei cuțite pentru farfuria lor cu influențe din bucătăria indiană.

Cea de-a 15-a probă a amuletei Chefi la cuțite a avut o temă deosebită, care le-a pus din nou la încercare abilitățile celor trei chefi: farfurii care să conțină minimum trei texturi diferite! Pe parcursul probei, chef Dumitrescu a fost de departe cel mai încercat și, presat de timp, a reușit să verse ingrediente și să scape sau să rupă ustensile. Efortul, dar și nervii săi, au fost însă răzbunate în momentul în care chef Jakob Hausmann a rămas fără cuvinte când a gustat tarta sa cu lămâie. Așadar, amuleta îi va aduce lui Florin Dumitrescu un avantaj semnificativ în concurs: ”Poți salva un concurent din echipa ta, în cazul în care e eliminat, înlocuindu-l însă cu altul”.

Duminică, de la ora 20.00 Chefi la Cuțite revine cu un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase.

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 30 martie 2021

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end