Tu stii ce inseamna servicii SEO complete? Multe persoane nu stiu, acesta fiind motivul principal pentru care, deseori, oferta unui expert SEO incepe si se incheie cu cercetarea cuvintelor cheie si implementarea acestora pe website-ul clientului.
Cuvintele cheie reprezinta doar o zecime din SEO. Chiar daca sunt un aspect extrem de important al acestui domeniu, o strategie buna de optimizare prin cuvinte cheie nu va fi niciodata de ajuns. Asadar, iata ce implica o oferta completa SEO!
Definirea scopului final
Fiecare client care beneficiaza de servicii SEO doreste rezultate diferite. De exemplu, un magazin online nu va dori aceleasi rezultate ca un blog. Astfel, trebuie abordate strategii diferite, in functie de cerintele si necesitatile clientului – motiv pentru care definirea scopului final este primul pas catre o oferta completa de servicii.
Audit tehnic asupra site-ului
Desigur, inainte de inceperea proiectului – colaborarii cu un nou client – expertii SEO arunca o privire peste situatia website-ului aferent. Acest pas are rolul de a descoperi eventuale probleme si de a determina care sunt sectiunile care au cea mai mare nevoie de imbunatatiri.
Optimizare on-page
Orice oferta de servicii SEO include acest aspect – important este sa nu fie singurul. Optimizarea on-page se refera la toate elementele ce tine de paginile website-ului tau. Aici intra rezolvarea erorilor, definirea tag-urilor, meta tag-urilor, compatibilitatea cu dispozitivele mobile si asa mai departe.
Optimizare off-page
Acest aspect consta in toate modalitatile de optimizare SEO care nu tin de interactiunea cu website-ul tau. Optimizarea de tip off-page se realizeaza sub forma de articole postate pe alte website-uri care trimit catre al tau si, in general, link-uri. Practic, acest capitol cuprinde content marketing-ul.
Analiza si strategie de continut
Daca website-ul afacerii tale se concentreaza intr-o mare masura si pe continut, atunci vei avea nevoie de o oferta de servicii SEO care sa includa si acest aspect. O echipa de experti SEO poate planifica corespunzator continutul afacerii tale in mod special pentru ca acesta sa se plieze cuvintelor cheie si mai ales scopului final al proiectului.
Strategie de cuvinte cheie
Nu sunt multe de spus aici. Dupa o perioada de cercetare, se determina care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie pentru website-ul tau, dupa care acestea urmeaza sa fie inserate in continut – fie el off-page sau on-page.
Crearea de continut
Desigur, o oferta completa de servicii SEO include si servicii aditionale, precum copywriting si content writing. Acest aspect beneficiaza enorm strategiei de continut dezvoltate anterior deoarece creatorii de continut scris lucreaza direct cu expertii SEO, intelegand mai bine ce au de facut.
Analiza competitiei
Rar poti face SEO de succes fara sa iei in calcul si strategiile folosite de competitie, mai ales in cazul unui magazin online, nevoit sa concureze practic pe aceleasi cuvinte cheie ca magazinul rival din acelasi domeniu.
Totusi, analiza unui specialist SEO poate duce proiectul spre o directie noua, care sa depaseasca competitia si care sa asigure magazinului tau online, de exemplu, un loc in frunte.
Asistenta website
Nu in ultimul rand, ai nevoie de servicii de asistenta website – fara acestea, o oferta de servicii SEO nu este completa. Mereu pot aparea erori, redirect-uri necesare, pagini care nu ar trebui sa fie acolo si asa mai departe. Cunostintele minimale privind cuvintele cheie si optimizarea unei pagini nu te ajuta prea mult in aceasta privinta.
Asadar, daca ai nevoie de servicii complete – all-in – atunci apeleaza acum la The Markers – agentie de marketing digital care iti poate oferi orice, nu numai SEO!