Connect with us

Business

Serviciile de inchirieri auto – o necesitate a realitatii contemporane

Avatar

Published

on

In ultimii ani, societatea a evoluat considerabil de mult, conducand la progrese stiintifice si tehnologice uimitoare. Toate acestea au determinat ca omul modern sa devina foarte comod si sa prefere sa se orienteze mereu catre alternativele cele mai confortabile, orice activitate simplificandu-si mult din complexitate.

Pe fondul acestor progrese, conceptul de a calatori cu ajutorul unui mijloc de transport in comun a devenit unul depasit care nu se mai gaseste in randul preferintelor noastre. Am inceput sa apreciem tot mai mult promptitudinea si maniera facila de a calatori. Din acest motiv, prea putin sunt cei care nu detin o masina personala care sa le asigure tot confortul de care au nevoie zilnic.

Din pacate, masina noastra nu poate fi mereu la dispozitie, survin diverse situatii, in urma carora suntem fortati sa gasim o alta varianta care sa inlocuiasca cu succes aceste lipsuri. Serviciile de inchirieri auto au dobandit o popularitate uimitoare, tot mai multi fiind cei care prefera sa apeleze la aceasta metoda atunci cand sunt in cautarea unui mijloc de deplasare sigur si confortabil.

Ca reactie la aceste realitati, numarul firmelor care ofera servicii de inchirieri a automobilelor a crescut substantial, luand nastere o concurenta acerba manifestata pe acest segment de piata. In zona Clujului activeaza o asemenea societate, respectiv RINO Rent a Car care ofera celor interesati numeroase optiuni de inchiriere incadrate intr-un pachet de servicii de top.

Iata care sunt principalele motive care recomanda car rental Cluj!

Confort si convenienta

Transportul public – tren, autocar, autobuz – poate parea mult mai accesibil in anumite circumstante, insa confortul care este pus la dispozitie lasa foarte mult de dorit din mai multe puncte de vedere. O firma profesionala asigura si un nivel foarte ridicat de convenienta prin faptul ca asigura clientului posibilitatea preluarii si predarii vehiculului pe intreaga raza orasului unde se gaseste sediul.

Diversitatea optiunilor

Motivele care stau la baza inchirierii unui autoturism pot fi variate, ceea ce face ca si modelul masinii sa fie unul ce se adapteza scopului in care se doreste a fi folosit. Putem vorbi de intalnirile de afaceri, unde fiecare element ce constituie imaginea pe care o afisam face diferenta, astfel ca masina cu care ne prezentam trebuie sa faca fata cu brio. In acest caz, se solicita, de regula, autoturisme luxoase, de inalta clasa.

De asemenea, necesitatile turistilor care ajung in Romania si au nevoie de un vehicul care sa le asigure deplasarea impun anumite caracteristici care trebuie sa fie respectate. Aici se includ si vacantele cu familia sau prietenii, unde drumetiile se pot desfasura pe rute foarte lungi, iar existenta unui autoturism compact si practic este indispensabila.

Deplasarile urbane fac necesara prezenta unei alte categorii de masini care sa prezinte dimensiuni mici sau medii, sa garanteze un anumit nivel de clasa economica si cel mai important, sa nu solicite un consum de combustibil mult prea mare.

Preturi accesibile

Exista mai multe voci care critica costurile nejustificat de mari pe care le prezinta o firma de inchirieri auto. In fond, acestea asigura un raport calitate – pret avantajos si foarte just deoarece in continutul pretului se includ mai multe aspecte de natura esentiala, cum este asigurarea RCA, rovinieta, serviciile de asistenta rutiera, iar tot ceea ce implica revizii si reparatii nu mai sunt in grija soferului. Daca toate aceste detalii sunt analizate corect, se concluzioneaza usor faptul ca orice client al acestor servicii se poate bucura doar de beneficii.

Tarifele RINO Rent a Car incep de la suma modica de 13 euro pe zi, demontand prejudecatile mentionate in randurile de mai sus.

Disponibilitate maxima

Faptul ca disponibilitatea acestei companii este una 24/7 poate parea un detaliu mai putin important, initial, insa exista numeroase situatii in care devine absolut indispensabil. Orele la care poate ateriza un avion la aeroportul din Cluj pot fi variate, in functie de punctul de plecare, iar pe timpul noptii este foarte important sa existe un serviciu cu disponibilitate non-stop pentru inchirierea autovehiculelor.

Domeniul inchirierilor auto continua sa prospere in mod considerabil datorita numarului tot mai mare de persoane care se orienteaza catre aceste servicii, ofertele RINO fiind cele care se remarca insemnat de mult. Realitatea demonstreaza ca acolo unde exista orientare catre client, totul devine mult mai profitabil. Colaborarea cu o astfel de agentie devine o experienta importanta ce joaca un rol fundamental in modul practic in care iti desfasori o vacanta cu cei dragi sau planul de business.

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Avatar

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

Continue Reading

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0