Connect with us

ALL MEDIA

,,Serviciul Român de Comedie” a lansat ,,Imnul expulzaţilor din Franţa”! (galerie foto)

Published

on



După deja celebrul Imn al Crizei care a făcut furori vară aceasta, ,,Serviciul Român de Comedie” dă din nou lovitura pe internet cu ,,Imnul expulzaţilor din Franta”. Clipul ,,Liberte, égalité, Expulze” este al doilea produs al SRC destinat Internetului, iar filmarea să a fost plină de peripeţii savuroase. Noul proiect, al cărui mare maestru este Toni Grecu, are la bază melodia ”Empire State of Mind” a lui Jay-Z şi Alicia Keys şi a fost filmat chiar într-o şatră, pentru mai multă veridicitate.

,,Iniţial vroiam să facem un cântec pe tema revenirii lui Ceauşescu, însă a apărut subiectul cu expulzarea rromilor din Franţa şi mi s-a părut mai interesant şi mai generos, drept pentru care am pornit pe aceast cale. ,,Mă-ntorc” nu-l mai vizează pe Ceauşescu, ci pe rromii care spun că se-ntorc în Franţa după ce au fost expulzaţi. Am făcut textul, am stabilit în linii mari locurile de filmare şi am dat drumul productiei”, mărturiseşte Toni Grecu. Responsabil cu găsirea unei locaţii potrivite pentru acest clip a fost char regizorul său, Dragoş Muşat de la ”Serviciul Român de Comedie”. Iar satul ales a fost Balteni, din judeţul Dâmboviţa, unde echipa a găsit tot ce avea nevoie, de la atmosferă, la oameni, căruţe cu căi, lume pestriţă, corturi. ”Filmarile din Balteni au fost un basm. Greu să faci ceea ce am făcut noi cu figuranţi şi actori! Participarea maselor la producţia clipului a vost entuziastă şi practic, de neoprit. Ceea ce am remarcat în mod special a fost disciplina şi ospitalitatea. Au făcut foc, au pus ceaunul cu apa la fiert, vroiau să taie nişte curcani, ceva găini, abia i-am oprit. Nu le făceau pe gratis, e adevărat, dar nu asta conta. Ideea filmării în curtea lor era eveniment şi trebuia tratat cu maximă implicare. Dacă ar fi fost să răspundem la invitaţiile tuturor de a filma prin curţile lor cred că nici o săptămâna nu ne ajungea. Făceam 20 de videoclipuri”, îşi aminteşte amuzat Toni Grecu. La rândul lui, Dragoş Muşat povesteşte: ”Localnicii au participat cu mare chef la filmare, intrând benevol în cadre. Au ascultat foarte atenţi toate indicaţiile de regie şi au dansat întocmai sau au gesticulat pe ,,vorbe”, pe versuri mai exact. În timpul filmării, Toni Grecu şi-a făcut una dintre cele mai spectaculoase apariţii, fiind recunoscut de foarte mulţi rromi, care au început să strige după el: Domnu’ Toni, ne daţi şi pe noi pe PRO TV?”.

Peripeţiile nu au lipsit de la filmare, localnicii fiind de-a dreptul cuceriţi de fetele din echipă ,,Serviciului Român de Comedie”. ,,Fetele au avut un succes imens în şatre. Când Miruna Mănescu, interpreta din clip, a coborât din maşină şi a intrat în curtea a două în care am filmat a fost întâmpinată cu aplauze de toată suflarea locului căţărată pe gard sau adunată în drum”, spune Toni. Mai mult, ,,au vrut chiar să o cumpere pe Miruna, care a fost un pic speriată la început de atâta atenţie. Celelalte fete s-au bucurat şi ele de multe atenţie, iar Aniela Petreanu a făcut senzaţie cu băieţelul ei, Carol, care apare şi el în clip şi care s-a jucat tot timpul cu copiii rromilor”, adaugă Dragoş Muşat.

Ca şi în cazul Imnului Crizei, şi pentru aceste filmări echipa SRC a luat în calcul Piaţa Victoriei, astfel că Ducu Hancu şi Cristi Martin au devenit reprezentanţi FMI la Bucureşti. ”Acestia sunt luaţi la o ”alba-neagra” de Gicu Bulibaşa din Ţăndărei chiar în fată Guvernului, unde îi şi lasă lefteri, fără portofele, ceasuri şi pantaloni. Filmarea a fost făcută în faţa Guvernului, iar poliţiştii din zonă au stat cu ochii pe noi: au venit să se uite ce este cu un domn gras care îi înşeală pe doi domni îmbrăcaţi în costume englezeşti. Au fost însă foarte amabili şi nu ne-au dat amenda”, îşi aminteşte Dragoş Muşat. Acesta însă a fost probabil cel mai ghinionist din echipa SRC pe tot parcursul filmărilor: ,,La o filmare pe care a făcut-o pe şantier, la Podul Basarab, unde trebuia să tragă nişte cadre cu muncitori la lucru, i s-a furat tot conţinutul rucsacului, laptopul, hard-discul portabil şi ce mai avea, hoţii lăsându-i doar actele. Oameni cu suflet mare, români de-ai noştri. Şi să mai zică cineva că doar rromii fura”, povesteşte Toni Grecu.

Popularitatea noului imn marca ,,Serviciul Român de Comedie” nu a întârziat să apară, astfel că la numai cinci zile de la lansarea sa pe Internet a depăşit deja 150 de mii de vizualizări, ceea ce îl transformă într-un alt viral de succes pe Internet. ”A fost preluat de toate siturile de ştiri din România şi de toate site-urile ziarelor generaliste. A fost făcut chiar şi un reportaj special cu ,,Imnul Expulzatilor” de către televiziunea naţională italiană. Reportajul a fost difuzat la principală emisiune de ştiri a lor, de la ora 19. Am făcut şi variantă în franceză (cântecul cu subtitrări) ,,La ‘hymne des Tziganes Expulzes”. Acesta a făcut 5000 de vizualizări în numai o zi în Franţa. Şi acolo oamenii s-au ”incins” şi discută clipul, fiind foarte încântaţi de cântec şi de pretatia actorilor”, comentează Dragoş Muşat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending