Connect with us

ALL MEDIA

,,Serviciul Român de Comedie” a lansat ,,Imnul expulzaţilor din Franţa”! (galerie foto)

Published

on

 



După deja celebrul Imn al Crizei care a făcut furori vară aceasta, ,,Serviciul Român de Comedie” dă din nou lovitura pe internet cu ,,Imnul expulzaţilor din Franta”. Clipul ,,Liberte, égalité, Expulze” este al doilea produs al SRC destinat Internetului, iar filmarea să a fost plină de peripeţii savuroase. Noul proiect, al cărui mare maestru este Toni Grecu, are la bază melodia ”Empire State of Mind” a lui Jay-Z şi Alicia Keys şi a fost filmat chiar într-o şatră, pentru mai multă veridicitate.

,,Iniţial vroiam să facem un cântec pe tema revenirii lui Ceauşescu, însă a apărut subiectul cu expulzarea rromilor din Franţa şi mi s-a părut mai interesant şi mai generos, drept pentru care am pornit pe aceast cale. ,,Mă-ntorc” nu-l mai vizează pe Ceauşescu, ci pe rromii care spun că se-ntorc în Franţa după ce au fost expulzaţi. Am făcut textul, am stabilit în linii mari locurile de filmare şi am dat drumul productiei”, mărturiseşte Toni Grecu. Responsabil cu găsirea unei locaţii potrivite pentru acest clip a fost char regizorul său, Dragoş Muşat de la ”Serviciul Român de Comedie”. Iar satul ales a fost Balteni, din judeţul Dâmboviţa, unde echipa a găsit tot ce avea nevoie, de la atmosferă, la oameni, căruţe cu căi, lume pestriţă, corturi. ”Filmarile din Balteni au fost un basm. Greu să faci ceea ce am făcut noi cu figuranţi şi actori! Participarea maselor la producţia clipului a vost entuziastă şi practic, de neoprit. Ceea ce am remarcat în mod special a fost disciplina şi ospitalitatea. Au făcut foc, au pus ceaunul cu apa la fiert, vroiau să taie nişte curcani, ceva găini, abia i-am oprit. Nu le făceau pe gratis, e adevărat, dar nu asta conta. Ideea filmării în curtea lor era eveniment şi trebuia tratat cu maximă implicare. Dacă ar fi fost să răspundem la invitaţiile tuturor de a filma prin curţile lor cred că nici o săptămâna nu ne ajungea. Făceam 20 de videoclipuri”, îşi aminteşte amuzat Toni Grecu. La rândul lui, Dragoş Muşat povesteşte: ”Localnicii au participat cu mare chef la filmare, intrând benevol în cadre. Au ascultat foarte atenţi toate indicaţiile de regie şi au dansat întocmai sau au gesticulat pe ,,vorbe”, pe versuri mai exact. În timpul filmării, Toni Grecu şi-a făcut una dintre cele mai spectaculoase apariţii, fiind recunoscut de foarte mulţi rromi, care au început să strige după el: Domnu’ Toni, ne daţi şi pe noi pe PRO TV?”.

Peripeţiile nu au lipsit de la filmare, localnicii fiind de-a dreptul cuceriţi de fetele din echipă ,,Serviciului Român de Comedie”. ,,Fetele au avut un succes imens în şatre. Când Miruna Mănescu, interpreta din clip, a coborât din maşină şi a intrat în curtea a două în care am filmat a fost întâmpinată cu aplauze de toată suflarea locului căţărată pe gard sau adunată în drum”, spune Toni. Mai mult, ,,au vrut chiar să o cumpere pe Miruna, care a fost un pic speriată la început de atâta atenţie. Celelalte fete s-au bucurat şi ele de multe atenţie, iar Aniela Petreanu a făcut senzaţie cu băieţelul ei, Carol, care apare şi el în clip şi care s-a jucat tot timpul cu copiii rromilor”, adaugă Dragoş Muşat.

Ca şi în cazul Imnului Crizei, şi pentru aceste filmări echipa SRC a luat în calcul Piaţa Victoriei, astfel că Ducu Hancu şi Cristi Martin au devenit reprezentanţi FMI la Bucureşti. ”Acestia sunt luaţi la o ”alba-neagra” de Gicu Bulibaşa din Ţăndărei chiar în fată Guvernului, unde îi şi lasă lefteri, fără portofele, ceasuri şi pantaloni. Filmarea a fost făcută în faţa Guvernului, iar poliţiştii din zonă au stat cu ochii pe noi: au venit să se uite ce este cu un domn gras care îi înşeală pe doi domni îmbrăcaţi în costume englezeşti. Au fost însă foarte amabili şi nu ne-au dat amenda”, îşi aminteşte Dragoş Muşat. Acesta însă a fost probabil cel mai ghinionist din echipa SRC pe tot parcursul filmărilor: ,,La o filmare pe care a făcut-o pe şantier, la Podul Basarab, unde trebuia să tragă nişte cadre cu muncitori la lucru, i s-a furat tot conţinutul rucsacului, laptopul, hard-discul portabil şi ce mai avea, hoţii lăsându-i doar actele. Oameni cu suflet mare, români de-ai noştri. Şi să mai zică cineva că doar rromii fura”, povesteşte Toni Grecu.

Popularitatea noului imn marca ,,Serviciul Român de Comedie” nu a întârziat să apară, astfel că la numai cinci zile de la lansarea sa pe Internet a depăşit deja 150 de mii de vizualizări, ceea ce îl transformă într-un alt viral de succes pe Internet. ”A fost preluat de toate siturile de ştiri din România şi de toate site-urile ziarelor generaliste. A fost făcut chiar şi un reportaj special cu ,,Imnul Expulzatilor” de către televiziunea naţională italiană. Reportajul a fost difuzat la principală emisiune de ştiri a lor, de la ora 19. Am făcut şi variantă în franceză (cântecul cu subtitrări) ,,La ‘hymne des Tziganes Expulzes”. Acesta a făcut 5000 de vizualizări în numai o zi în Franţa. Şi acolo oamenii s-au ”incins” şi discută clipul, fiind foarte încântaţi de cântec şi de pretatia actorilor”, comentează Dragoş Muşat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending