Connect with us

Business

Sfaturi pentru a mobila living-ul in stil classic !

Redactia Radar de Media

Published

on

Mobilierul din casa sau apartament, ales intr-un stil clasic, reflecta un bun gust desavarsit. Din ce in ce mai multa lume alege, in detrimentul mobilierului modern, mobilierul clasic. Acesta a devenit foarte popular, mai ales in locuintele cu dimensiuni mai mari. Un astfel de mobilier ii da incaperii personalitate si eleganta, dar este si practic in acelasi timp. Trebuie acordata o deosebita atentie intregii locuinte, dar, cele mai importante incaperi sunt camera de living si holul de la intrare (daca acesta exista). Acestea sunt locatiile in care oamenii intra pentru prima data si in care veti primi mereu oaspetii. Daca doriti ca totul sa fie in stil clasic, nu trebuie sa va ganditi la cat timp si bani veti investi, deoarece rezultatele cele mai bune se vad doar daca veti face cateva sacrificii financiare.

Ce trasaturi trebuie sa aiba un living intr-un stil classic ?

Stilul clasic in design-ul unei camere este considerat a fi universal. Avantajele sale sunt simplitatea, dar si maiestuozitatea combinate intr-o piesa de mobilier unica. Mobilierul clasic este, de obicei, disponibil in culori cat mai simple, ce va da posibiliatea de a gasi cele mai inedite solutii de combinatii si decoratiuni. Fata de toate celelalte stiluri, cel clasic este nobil, elegant, si, in concluzie, ideal pentru mobilarea unui living. Un mobilier living de calitate este caracterizat printr-o simplitate sofisticata. Un living in stilul clasic trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici:

  • un minimum de culori si detalii elegante;
  • de preferat sunt nuantele naturale, de lemn;

  • mobilierul si tapiteriile trebuie sa fie placute atat vizual, cat si la atingere;

  • ca si accesorizare, pe langa mobilier, ar fi indicat sa amplasati plante si antichitati, deoarece acestea merg cel mai bine cu un mobilier clasic.

Piese de mobilier classic …

Mobilierul din living trebuie sa contina, obligatoriu, cateva piese. Este vorba despre o canapea sau o bancheta, fotolii, corpuri de biblioteca, bufete de living si o masuta. In general, moblierul clasic este destinat camerelor de living foarte mari, care au incorporate in ele si un spatiu special pentru dining. De aceea, daca dispuneti de acest spatiu, nu uitati de masa si scaunele speciale pentru servitul mesei.

Pentru ca intra in categoria de mobilier clasic, ca un prim exemplu, o canapea baroc, de tipul Siena, este ideala. Asta deoarece este de calitate si, in ciuda aspectului delicat, este o piesa de mobilier foarte rezistenta. Elementele decorative sunt discrete, insa deosebit de frumoase, aducand o eleganta aparte oricarei incaperi. O astfel de canapea se poate gasi la magazinul mobchicboutique.ro si este disponibila cu mai multe variante de tapiterie, astfel incat se poate asorta cu orice tip de living. De asemenea, mai merge si pe un hol sau chiar in dormitor. Faptul ca este o canapea de provenienta italiana, reprezinta o garantie a bunului gust si asta, pentru ca, Italia este una din tarile ce conduc cu brio clasamentul in materie de fashion si design.

Chiar pe site-ul care comercializeaza aceasta canapea, ni se sugereaza ca ar putea fi asortata cu o masuta ovala mica, tot stil baroc clasic, disponobila in mai multe culori. Ca si fotolii, pot fi asortate cele care au modelul Tini, cu o tapiterie aleasa in functie de cea pe care ati comandat-o la canapeaua Siena. La aceastea se poate asorta un bufet Marco Polo, elegant si rafinat, ce are amprente evidente ale acestui stil.

Toate piesele de pe site-ul mobchicboutique.ro sunt de o calitate excelenta, iar pretul este rezonabil, daca tinem cont de lemnul folosit in fabricarea pieselor si de finisajele deosebite ale acestora.

In functie de spatiul pe care il aveti, trebuie alese si culorile. Daca o incapere de living este mai mica si mai putin luminoasa, culorile trebuie sa fie cat mai deschise, atat in ceea ce priveste lemnul, cat si tapiteria. Pentru spatii mari, pot fi folosite si culori mai inchise. In general, culorile folosite pentru moblierul clasic sunt: maro inchis, maro, alb si crem. Nu veti gasi mobilier clasic in culori wenge sau cires, deoarece nu ar arata deloc bine in combinatiie cu finisajele de tip baroc sau Ludovic al XIV-lea.

Detalii “clasice” !

Desigur, nu numai mobilierul dintr-un living, defineste stilul. Trebuie sa fim atenti si la alte detalii. La un mobilier clasic, ne trebuie niste surse de iluminat pe masura. Sunt recomandate candelabrele mai mari sau mai mici, in functie de dimensiunea livingului. Un candelabru clasic trebuie sa aiba un design simplu, sa nu fie kitsch cu lucruri sclipitoare si cristale multicolore, si sa furnizeze lumina uniforma in incapere. Un candelabru trebuie sa fie de calitate, elegant si in ton cu mobilierul.

De asemnea, incercati ca obiectele decorative sa nu incarce prea mult spatiul si, desigur, sa fie constituite in special din opere de arta sau statuete antice. Desi sunt la moda obiectele decorative minimaliste, stil scandinav, care, intr-adevar, sunt foarte frumoase, acestea nu merg, sub nicio forma, amplasate intr-un decor clasic si cu un mobilier ca cel descris mai sus. Incercati sa va procurati astfel de obiecte de la magazinele de antichitati. Cateva tablouri in ulei, in stil Tonitza sau Luchian sau, daca puteti gasi, copii reusite dupa un Rembrandt sau Caracci, vor da accentele finale ale intregului design din living.

Intr-o astfel de incapere, orice persoana se va simti minunat, indiferent daca este vorba despre proprietar sau un oaspete. Pentru mai multe piese deosebite, puteti accesa site-ul mobchicboutique.ro si veti vedea cat de frumos este mobilierul clasic!

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0